Pep gyönyörűen küldte el a vérbe Mourinhót

2011.04.27. 02:42 bede

Kedd délutáni sajtótájkoztatója alapján nagyon úgy tűnik, hogy Pep Guardiolát már nemcsak fárasztja José Mourinho folyamatos hisztije, hanem most már nem is hajlandó azt tovább szótlanul tűrni. A Madridban tartott sajtótájékoztatón Pep olyan szépen tette helyre sipítozó portugál kollégáját volt, hogy öröm volt nézni-hallgatni.

Pep olyan jól beszélt, hogy érdemes hosszan idézni. "Tegezni fogom, mert ő is így szokta. José, holnap 20:45-kor a pályán találkozunk. Azon kívül már nyert ő. Örömmel ajándékozom neki a pályán kívüli BL-trófeát. Mindig ő nyer. Mi csak apróságokat tudunk nyerni, azokért tisztel mindket a világ. Sose végeznénk, ha én is előkapnám a sérelmeimmel teli listát, csak hát mögöttem nincs egy komplett klubvezetés, ami csak ezzel foglalkozik."

Guardiola a megszokott visszafogott stílusa helyett most – érezhetően előre megfontoltan – nem riadt vissza a kemény szavaktól sem. "Ő a főnök, a kibaszott ura ennek a sajtószobának. Ismer engem, ahogy én is ismerem őt. Bújhat össze Florentino Perezzel meg a talpnyalóival, de én dolgoztam vele négy évet, úgyhogy ismerjük egymást. Valamiért mégis inkább a sajtónak hisz, nem az én szavaimat hallgatja meg."

"Sokat tanulok, amikor ellene játszom, vagy a tévében nézem a csapatát. Sokféleképpen lehet focizni, neki pedig megvan a saját nagyon jó stílusa. De semmit nem akarok tanulni abból, amit a pályán kívül csinál. Ott aztán igazi varázsló. Én nem tudok folyamatosan intrikálni és bizonytalanságot teremteni. Ha a Barcelonának ilyen edző kell, akkor keressenek mást. Ha nyer, majd gratulálok neki. De ha én nyerek, ugyanezt várom el."

"Ma azért beszélek így először, mert hozzám beszélt a sajtótájékoztatóján, és ha hozzám beszélnek, én válaszolok. Hat éve ugyanezt játszotta el a Chelsea-nél, most meg a Real Madriddal próbálja. Mi is sokmindent csinálunk rosszul, de igyekszünk mindig jól focizni. És ezt José is tudja, mert nagyon sokat segítettünk neki a pályája kezdetén. Én az életben nem láttam ilyen agresszív Madridot, de hát ezért van a bíró. Néha közbelép, néha meg nem."

193 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barcamadrid.blog.hu/api/trackback/id/tr172858328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arabella_bishop 2011.04.27. 05:26:23

át kéne olvasni a szöveget, mert eléggé rosszul van megírva. föleg amikor Peptöl idéztek, ott nagyon érezhetö, hogy fordítottátok.

egyébként visca el Barça, visca Guardiola és Visca Catalunya! :-) culé forever! <3

potyus 2011.04.27. 05:39:40

A pénz mindenek felett!!!!!!!!!!!!
Természetes, hogy foggal körömmel harcolnak a játékosok egy kupadöntőn, a Reál is így tette. De a Spanyol szövetség lelke rajta, hogy ennyire gyenge bírót jelölt ennek a meccsnek a vezetésére.
Minimum 2 piros lapot kellett volna adnia a reálnak, és egy tizenegyes maradt a tarsolyban Iniesta feldöntésekor.
Látszott, hogy a bíró van a legjobban betojva a pályán.
Azt is szomorúnak tartom, hogy kiveszett a sportszerűség a fociból, mindent ural a pénz. Majdnem a teljes Spanyol válogatott a pályán volt, és önfeledten szétrúgták egymást. Főleg a Real jeleskedett, igaz a fő rúgdosó Pepe a Portugál volt.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.04.27. 05:42:17

De szepen megaszonta Pep! Mar csak az alazas van hatra a palyan es akkor magomat a foldre hullajtom.

robot_ 2011.04.27. 05:45:54

@potyus:
ja, hat a Barcanal is volt legalabb 2 db 2szer sargas, Mascherano meg Alves pl, de Busquets is osszejott volna, igazsag szerint o adta meg a nyitanyt Xabi Alonsora valo szandekos talpas racsuszassal. Az emg nem volt 11-es, Iniesta egeszen egyszeruen belevezette a labdat a teljesen statikusan állo Ramosba.
Egyebkent elonyere legyen mondva nem is reklamalt egyetlen masodpercig se hogy szerinte az 11-es lenne...
Maradjun kabban hogy gyava volt a biro, de kovetkezetes.

ecce homo 2011.04.27. 06:25:53

Úgy látszik Guardiola is olvasója Bedének, fel is vette a magyar barca drukkerek többségének stílusát. Miért van az, hogy mindig a barcások tollából lehet madrid fikázó írásokat olvasni, miért nem tudják a barcások emelt fővel elviselni a vereséget? Nekem pl. eszembe sem jutna a barcát szidni, vagy nem elismerni, ha jobb volt a pályán, még akkor sem, ha rosszul esik a saját csapatom betlije. De az az ámokfutás, amit egyes barca hívők olykor végbevisznek már nagyon szánalmas...

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2011.04.27. 07:11:29

Hugghhhh, most aztan jol megmondta...Guardiola ugyanolyan bena szavakban, mint edzokent. Remelem nem sokaig marad Barcelonaban, mert vele nem fogunk nyerni jovore semmit sem, iden is lehet, h. csak a bajnoksagot. Egy ilyen csapatnak nem lehetne ellenfel egy szar real madrid, ha lenne egy jo edzoje, ergo monnnnyon le, de mielobb!!!!

poronyt 2011.04.27. 07:19:29

és azt lehet tudni mit mondott mourinho, amire reagált, vagy azt találjuk ki????

robot_ 2011.04.27. 07:32:06

@poronyt:
arra, hogy Pep beszolt hogy "nyilvan orulni fog Mourinho, ha portugal lesz a jatekvezeto, mint ahogy tavaly"
Erre beszotl Mou, hogy "na nem is tudtam, h Pep ennyire nyiltan kritizalja a jatekvezetoket, pedig abban en se vagyok kutya, de ez mar kulon kategoria"
es akkor itt jott Pep Guardiola.
Burokban ennyi. Megjegyzem azt elerte Guardiola, h megsem a portugalt, hanem egy nemetet kuldenek, aki mar tobbszor lenyilatkozta, hogy Messi rajongo, es szeretne egyszer ő is mezt cserelni Messivel, de nem teheti. :)
Ennyit errol.

poronyt 2011.04.27. 07:35:44

köszönjük szépen, erről már nem is érdemes semmit sem írni, mert a sok barcafan azonnal elkezd ide hülyeségeket irogatni...

NO COMMENT!!!

Fhúúúúúdejóvagy 2011.04.27. 07:46:55

Hogy mik vannak:D Grat a bloghoz, a 2 éves öcsém sem írhatna okosabbat:D Kemény dolog a szarszelonás lét:(

Laarson 2011.04.27. 07:51:56

Pep Guardiola az egyik legnormálisabb edző jelenleg. Csak emiatt van esélye a barcának nélküle ők is ugyanolyan elszált fingszagló ökrök lennének mint amilyen a real.

Cantona 007 2011.04.27. 08:02:21

Jaaj szegény Pep, jaaj szegény Barca. Úgy károg Pep, mint egy terhes varjú. Remélem mennek este a levesbe!!!

RobertJ 2011.04.27. 08:06:59

Még az elején szólok, hogy nem vagyok spanyol ill. katalán foci rajongó. Éppen ezért nem is lehetek nagyon elfogult.
A Barca ma vitathatatlanul a legjobb csapat a világon, gyönyörű focit játszanak, igazán élvezet nézni. A real pedig a gyengébb ellenfelekkel játszik néha látványosan és effektíven. Az viszont tipikusan mourinhos, hogy ha egy ellenfél tudásban nagyobb, akkor a csapat bunkósággal próbálja behozni a lemaradást. Ez szánalmas, de gyümölcsöző. Mindenesetre a focihoz ennek a mentalitásnak nincs sok köze. Előfordul, hogy ha egy csapat nagy tudáshátrányban van, akkor itt ott elkésik egy becsúszással, vagy ilyesmi. De minden mourinhos csapatnál jól célzott, alattomos belépők vannak. Egyszerűen szánalmas, hogy a győzelemért mi mindenre képesek egyesek.

MiKeyRuLeS 2011.04.27. 08:07:28

Már hiányoltam bede posztját, mert a kupadöntő után egyet sem láttam...

mazo81 2011.04.27. 08:17:18

Drága madridisták!Azért miután egymás közt a kocsmában és az ilyen kommentekben szétfikázzátok a barca szánalmas játékát, hajnalban egy takaró alatt a nappaliban csak megnézitek a Guardiola tanítványok mérkőzéseit, mert alapvetően ti is a focit szeretitek...

EMU 2011.04.27. 08:19:26

Guardiolának legalább dumában van B verziója, és ezek szerint tud legalább kétféleképpen beszélni. Ha a csapatának is legalább ennyi arca volna, és a tilitolin kívül mást is tudna játszani amikor arra szükség van, még edzőnek is elmenne. Dumában már van ötlete, játékban még nem láttuk, hogy tudna reagálni az agresszív játékra.

Sötét korom 2011.04.27. 08:20:30

A sport nem szabad, hogy a bármi áron való nyerésről szóljon...

EMU 2011.04.27. 08:21:44

@mazo81: Nem, mi a futballt szeretjük. A gyermekláncfűzés a ti szerelmetek, mi azt szeretjük, ahogyan a férfiak futballoznak.

Cantona 007 2011.04.27. 08:22:38

@RobertJ: Fogalmad nincs az egészről és nem is értem miről beszélsz. Bunkó, alattomos, tudáshátrány, szánalmas. Ilyen jelzőket használsz. No comment. Én is írhatnám a tegnapi elődöntőre, hogy edzőmeccsnek is gyenge volt, de nem teszem, mert véletlenül nem lehet BL elődöntőbe jutni. Valamint tisztelem az ellenfelet.
Hajrá MANU!!!!!

Melchi Zadok 2011.04.27. 08:24:31

@EMU: akkor gondolom otthon van bommel fényképére vered ki.

Melchi Zadok 2011.04.27. 08:25:52

murinnyo pedig csak azt hozza, ami a vérében van: a cigánykodást.

Cantona 007 2011.04.27. 08:30:18

@melchi zadok: Válassz egy másik témát, mert olyan egyszerű vagy mint egy ruhacsipesz, az meg ide kevés!!

Sötét korom 2011.04.27. 08:36:21

Mourinho eddig 2-szer nyert BL-t. Mindkétszer esélytelen csapattal, óriási szerencsével. Esélyes csapattal eddig még egyszer sem tudott. Szerintem ez egyáltalán nem véletlen.

Melchi Zadok 2011.04.27. 08:37:15

@premier@ fúúdejóvagy: van abban egy megmosolyogtató báj, mikor az utóbbi időben kussban szüttyögő premiersheepek elkezdenek megint a kerítés mögül ugatni. magyarországon valami érthetetlen oknál fogva 10 hímneműből 8 "angolfocirajongó" (ami egyébként önmagában már egy nevetséges ellentmondás, mert a angol focit legfeljebb a második ligában lehet felfedezni) igazi sportfasiszta attitüddel: köcsög németek, buzi olaszok, fasz spanyolok, hajrá manu!
ez ment éveken keresztül. a barca volt az a csapat amely ezeknak a nevetséges ostoba paprikajancsik szájába lépett kb 2 évvel ezelőtt. nincs olyan csapat a mai fociban amelyik ilyen sokáig a csúcson tudna lenni. most, hogy a barca gyengélkedik, jellemzően ezek a kétéves fruszráltságukból ocsúdó premiersheepek új erőre kapnak és kezdik újra. soha ne legyen nagyobb örömötök.

Geriboj2.0 2011.04.27. 08:41:00

A kemény férfias játékkal nem lenne gond, de amit a kupadöntőben mutatott a RM az gusztustalan kategória, erre elég nehéz taktikát kitalálni, Murinnyó visszahozta divatba a kátánáccsót. lehet hogy eredményes vele időnként, de egy több száz millió euróból összevásárolt csapat esetében szerintem szánalmas, ezt játékot fogják a gyerekeknek mutatni példaként? Pl. Pepe (góljuk után?)

Melchi Zadok 2011.04.27. 08:43:51

@premier: gondolod, hogy egy magadfajta premiersheep fogja nekem bebégetni, hogy mit csináljak? :) aranyos vagy.

Laarson 2011.04.27. 08:44:46

@melchi zadok:
Akkor az a többséget jelenti ugye? Ergo el lehet hinni a többségnek...

eric · http://vastagbor.blog.hu 2011.04.27. 08:45:42

"Ő a főnök, a kibaszott ura ennek a sajtószobának."
Micsoda gyönyörű vérbe küldés tényleg:D Bede megint ostobán elfogult vagy. Dehát Barcás poszt na...

Pep kicsit ideges, joggal. Ritkán érzi, hogy nem biztos, hogy ők jönnek ki győztesen a párharcból.
Mourinho adott plusz két tököt a lesajnált, leírt játékosainak akik meg fognak dögleni a pályán, hogy pofánbasszák ezt az agyonsztárolt Barcát...

EMU 2011.04.27. 08:47:40

@melchi zadok: Nem, képzeld, nem verem ki egyetlen futballistára sem, szemben a barcika hívőkkel, akik futballt közelről még életükben nem láttak, ezért messivel meg tityitotyi kisfiúkkal álmodnak, szörnyülködnek, ha összeverődik két láb, és azt hiszik, csak csalással lehet a hobbitokat megverni. Amúgy nekem van bommellel ne gyere, a barcádban játszott, úgyhogy ébresztő.

Melchi Zadok 2011.04.27. 08:51:34

@EMU: tisztában vagyok hol játszott, de annyira szánalmas ez melldöngetős tesztoszteron hőbörgés, amit itt előadtál.

Cantona 007 2011.04.27. 08:51:36

@melchi zadok: Te egy kis frusztrált, tornából valszeg felmentett, a stílusod alapján egy uszadékfa szellemi szintjén leledző roppant egy ügyű emberke vagy. Ha nem vetted volna észre, én nem a Barca játéktudását vontam kétségbe, hanem azt a hozzászólási arroganciát bíráltam, amit te képviselsz. Capisi?

EMU 2011.04.27. 08:52:49

@Sötét korom: Óriási szerencsévekl nyert BL-t kétszer? Ezt viccnek szántad, vagy ennyire ostoba vagy? Tavaly az Inter 5 gólt rúgott az elődöntő és a döntő meccsein, köztük a barcikának. Meséld már el nekem, mi is volt ebben az antifutball, és mennyit hintett az űruniverzum futball felkent papnője, a bacelona, amikor ki tudja már mikor utoljára BL-t nyert? Vagy előtte? Hm? Az antifutballal még hozakodj elő, azon mindig olyan jókat mosolygok, amikor egy barcás elkezdi mantrázni, abból annyira megmosolyogtatóan látszik, hogy fogalmatlan divatszurkoló a nagy részetek. Kupa meccsen az antifutball több helyzetet hozott, mint az űruniverzumatommenyország futball, hát ha ez az antifutball, felőlem mehet.

Melchi Zadok 2011.04.27. 08:54:26

@premier: én erre a hiperintelligens, érvekkel jól alátámasztott jóindulattól csöpögő hozzászólásodra reagáltam:

"premier 2011.04.27. 08:02:21
Jaaj szegény Pep, jaaj szegény Barca. Úgy károg Pep, mint egy terhes varjú. Remélem mennek este a levesbe!!!"

capisi?

EMU 2011.04.27. 08:55:53

@melchi zadok: Szánalmas inkább az, ahogy nem viselik a divat- meg fotelszurkolók, ha valaki nincs beavatva, hogy a barca az erdő legerősebb állata, aztán meg sírtok, mint a kislányok, hogy mé' nem mondták meg a realnak idejében, hogy mi vagyunk a jobbak, brühühü :) Na megyek, jól szórakoztam, köszönöm, üdv, és ha még madrid szurkoló is volnék, akkor milyen vidáman éreztem volna magam

Melchi Zadok 2011.04.27. 08:57:06

@premier: egyébként persze, persze, biztosan tornából felmentett (és a többi blah blah) vagyok.

Melchi Zadok 2011.04.27. 09:02:06

@EMU: az a helyzet, hogy a fejedben lévő sztereotipiák kivetítésével nem tudok mit kezdeni. ezzel a feladattal neked ke meg küzdened, én nem segíthetek.

csá!

victor vacendak 2011.04.27. 09:02:16

A BArca zseniális csapat, a játékosok egyeéni teljesítményével veri a világot. De Pep nélkül is simán működőképesek, aki egyszerűen nem képes nyerő taktikát kitalálni, mikor szükség lenne rá. Nem is értem, hány pálcán lőtte az edzői papírokat...

sporttárs 2011.04.27. 09:02:30

Hát a vereség elviselése nem tartozik a világszerte méltán tisztelt Barca-erények közé, az világos. Ellenben Guardiola idézett megnyilvánulásai egész szimpik, végre kilépett valaki a katalánoknál is a Terézanya-szerepből.

Ez futball, férfiak játéka, nem picsogó kertitörpék széptevése, a kurva életbe már! :))))))

Cantona 007 2011.04.27. 09:06:26

Csatlakozom EMU távozásához, este kicsivel okosabbak leszünk. Minden esetre, a "premiership" /így helyesen/ összecsap a Wembleyben az egyik spanyol elit alakulattal, május 28-án. Oszt nyerjen a jobb és a szerencsésebb. Örültem, hogy elmondhattam a véleményemet. Jó napot,mindenkinek!

Kilgore Trout 2011.04.27. 09:11:58

@sporttárs: "Ez futball, férfiak játéka, nem picsogó kertitörpék széptevése, a kurva életbe már! :))))))"
Hozzátenném, hogy Írországban azt mondják, aki focizik, az buzi. Ugyanis szerintük a rögbi a férfiak játéka. A foci buziknak való.:)
De ez mellékszál. :)

poronyt 2011.04.27. 09:13:11

Nem értesz semmihez, de ismered a betűket?
percenként 10 leütést tudsz produkálni?
Olyan hülye vagy, hogy már kukásnak sem vesznek fel?
Gyere újságírónak!
Még annál is hülyébb vagy, hogy egy rendes cikket sem tudsz összerakni?
csinálj blogokat és írj posztokat...
Az index csapata mindenkit befogad, mert mi azokat is alkalmazzuk, akiket a társadalom kirekeszt :-))

Melchi Zadok 2011.04.27. 09:15:08

@poronyt: gondolom tapasztalatból nyomod.

poronyt 2011.04.27. 09:17:59

@melchi zadok:
igen, sajnos köztük élek, de nem a szerkesztőségi hanem a kiadói oldalon...
(mondhatni azt is, hogy a főnökük vagyok)

poronyt 2011.04.27. 09:18:31

de nem az indexnél!!!

D.B.jah 2011.04.27. 09:21:03

A szépség, ami miatt a foci a világ legnagyszerübb játéka, ha csak az eredményről szólna, már nem létezne.
A durva de eredményes német v. a művészi magyar(1954), el lehet dönteni.

csakazertmertcsak 2011.04.27. 09:23:29

Valaki majd szóljon a futóknak, magasugróknak, kézilabdásoknak, kosarasoknak, úszóknak és egyéb sportolóknak, hogy szépen csinálják, mert a profi sportban nem az eredmény a lényeg, hanem a látvány.
Ugyan már....

Cantona 007 2011.04.27. 09:23:50

@poronyt: Ez a hozzászólás tetszik. Hasonló élményeim vannak az elmúlt harmincöt évből! :)

csakazertmertcsak 2011.04.27. 09:31:04

@D.B.jah: Persze, a foci, meg a néptánc. Kettőt jobbra kettőt balra.

silmarillion 2011.04.27. 09:32:53

HALA MADRID!!!!!!!!
Ma 3. felvonás! Vége a cukorborsóuralomnak!

EMU 2011.04.27. 09:35:27

@D.B.jah: Igen, igazad van, és 54-ben el is lett döntve. Gondolom elégedett vagy a mai napig, hogy milyen művészien játszottak a magyarok. Bár én a németeket is megértem, egész boldognak tűntek az eredménnyel. Meg a VB győzelmükkel.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.04.27. 09:41:27

"holnap 20:45-kor a pályán találkozunk. Azon kívül már nyert ő. Örömmel ajándékozom neki a pályán kívüli BL-trófeát."

hát igen, murinho még soha nem nyert bl-t, mint az KÖZTUDOMÁSÚ

EMU 2011.04.27. 09:52:07

@mavo: Fentebb már mondta vmelyik barcika zsoldos, hogy csak szerencsével nyert M mindig, úgyhogy az biztos nem számít bele. Még pár év, és kiváló edző lesz Pep. A Santandernél.

hazárdember 2011.04.27. 09:57:08

Honfitársak!!!
Egy biztos!!
Pepe ,egy patkány!!!!
Ma szerintem sokgólos meccs lesz, a továbbjutás május 3-án...
Szvsz a focit gólra játszák, a barca 6-szor megnyerhette volna a kupát.
Más !!A Pepe féle patkányokat nagyon gyorsan üldözzék el, mert sokat ártanak a focinak, ja és importáljanak mbírókat legalább a nagyobb , fontosabb, a bajnokságot esetlegesen döntően befolyásoló derbikre.Semleges vagyok,azt előre megmondom Nektek, hogy a MU -nak mind1 ők képesek bármelyik spanyolt megbaszni.MU lesz a Bl győztes.
A haverommal az egész eljén egy komoly ffogadást kötöttünk.Azt mondtam, hogy MU és vmelyik spanyol a döntőben és Mu győzelem.A fogadás első részét nyertem,
megtörtént a bebaszás is/ő bánatában/,
várom a Bl győztes MU-T!!!!!!!!!!!!!!!!!!

reader613 2011.04.27. 09:57:34

azért nagyon szívesen megnéznék egy Pep-José élő szóváltást is, sajtótájékoztató keretek között.

Mert igaz, hogy Pep most megtanulta ezeket a csúnya szavakat és el tudta makogni őket, de azért ha helyből kellene reagálnia, aligha össze nem pisilné magát.

Ettől persze még előfordulhat, hogy a pályán a Barca fog győzni - (OFF politika Medgyessy is le tudta győzni Orbánt a "pályán", ha a szópárbajban fel is törölték vele a vécépadlót. ON)

szobatars 2011.04.27. 10:02:37

@RobertJ: "Előfordul, hogy ha egy csapat nagy tudáshátrányban van, akkor itt ott elkésik egy becsúszással, vagy ilyesmi. De minden mourinhos csapatnál jól célzott, alattomos belépők vannak. Egyszerűen szánalmas, hogy a győzelemért mi mindenre képesek egyesek."

Mekkora álszent pöcs vagy (már elnézésedet kérem)! A francot se zavarna téged sem, ha a magyar válogatott bunkó módon lenne világbajnok!

KCL 2011.04.27. 10:11:10

Hala' Madrid!

A cikk író meg olvassa már át, mit is ad ki a kezéből, mielőtt kiadja.

Raffay 2011.04.27. 10:13:42

igazság szerint

az egyik csapat elfáradt szezon végére, sok a sérült, már nem sikerülnek olyan lendületesen a támadások, cselek, hisztisebbek lettek

a másik csapat is elfáradt szezon végére, ott is vannak sérültek, és agresszióval, alattomossággal kompenzálják a hiányosságot

szar már ez mind így május elejére.

tévedés ne essék, a ManU meg az angol foci is szar :)

ezért kell magyar meccset nézni, mindig ugyanazt a színvonalat hozzák!

tom55 2011.04.27. 10:14:11

Joséban benne van, hogy ő sosem lehetett több egy tolmácsnál a Barcánál, akármennyire is sikeres és fantasztikus edző sosem szeretném nálunk látni, mivel idegesítene ha az edzőnk minden héten beszólna valamit a másik csapat edzőjére, játékosaira, a meccs bírójára és utána kínosan kéne magyaráznom, hogy jaj ez csak pszichológiai hadművelet, nem mout és csapatát dicsérte egész évben Spanyolország és a spanyol csapatok edzői és játékosai, biztos ebben is a barca keze van. 3 éve hót fos játékkal eljutottunk az elődöntőig ahol a manu búcsúztatott 1-0-al, egy pillanatig sem gondoltam milyen jó a csapat, mert az nem foci volt, ahogy a madrid játéka sem az számomra, remélem visszahozzák pellegrinit és az ő 96 pontos 103 gólos csapatát

Cantona 007 2011.04.27. 10:18:58

@samba pa ti: Igazságod van. Csak hatvan körül már nem tudok három nyelven, hat felé figyelni!! :)

Ringlósztár 2011.04.27. 10:20:04

Pep gondolkodhatna azon is, hogy reagáljon a pályán történtekre, mert az Inter ellen a BL-ben és most a Király Kupa döntőjében sem változtatott semmit a szokásos felállásán, taktikáján a Barcának, így a sírós Murinho könnyen tud alkalmazkodni.

clioltd 2011.04.27. 10:20:19

Nem lehet mindig arra játszani, hogy Mourinho orra alá dörgölik azt, hogy náluk volt pályaedző és ott sajátította el a szakma alapjait. A segéd egyszer felnő, sőt túl is lép mesterén. Az igazi tanár pedig büszke erre, hiszen az a célja, hogy a tanítvány túlszárnyalja őt.
Clio

Cantona 007 2011.04.27. 10:27:00

Ragnick, a Schalke trénere abban bízik, hogy a United elbízza magát. "Ki tudja? Talán úgy vannak vele, hogy már tovább is jutottak. Meglátjuk. Gátlások nélkül, felszabadultan játszhatunk, nincs mit veszítenünk."

A BL-gólrekorder Raúl is ezen a véleményen van. "Kapunk egy tizenegyest vagy kiállítanak tőlük valakit, minden megtörténhet."

Szánalmas nyilatkozatok!!

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2011.04.27. 10:27:40

jose egy barca drukker szemeben orokre tolmacs marad. nagy fajdalma,h soha a budos eletben nem lehet a barca edzoje,mert tudja,h 1 ilyen szar emberre nincs szukseg kataloniaban. ez a teny frusztralja merhetetlenul,ezert foglalkozik allandoan a barcaval,es tesz meg mindent azert,h borsot torjon az orruk ala,ami eddig sajnos tobbszor jott ossze neki,mint nem. mindenesetre a bajnoki 1-1et es a hosszabbitasos kiralykupa-gyozelmet - meg az antifocit - maris ugy unneplik a hivei,meg a madridi sajto,mintha bl-t nyertek vna. kozben szegeny puskas forog a sirjaban,es azert az sem veletlen,h di stefano miket mondott a tolmacs csapatanak "jatekarol." mai meccsrol meg annyit,h iniesta kivalasa a legfobb gond,remelem pep affelay-t es nem a rombolasban jo,de kreativitasban kevesbe keitat vagy az ilyen szinten meg tapasztalatlan thiagot jatszatja a helyen.
pepnek teljes mertekben igaza van,kivancsian varom,mit fog kapni a portugal edzo barcelonaban - a palyan es a péalyan kivul is. nem lepne meg,ha kozaport... nagyon messzire ment a lelektani hadviselesben,o kezdte,vallalja is erte a kovetkezmenyeket.

ultrasoul 2011.04.27. 10:36:27

A lényeg: José elérte célját, és Pep kiborult. Minden más maszlag. ;-)

freagle 2011.04.27. 10:40:50

www.nemzetisport.hu/bajnokok_ligaja/mourinho-guardiola-csak-akkor-elegedett-ha-a-biro-hibazik-2074764

Öhm... kedves posztíró, a probléma az, hogy Mourinhonak igaza volt... tényleg elképesztő, hogy valaki a bíró általa is helyesnek tartott döntését kritizálja, mint ahogy az is elég furcsa, ha "megpróbál" beleszólni a bíróküldésbe...

DennisVT1 2011.04.27. 10:42:12

Az a baj emberek, hogy már nagyon sokan elfelejtettétek mi a foci. A foci egy játék, ügyességi játék. Nem verekedés. Aki fizikális harcot akar, keménységet férfiasságot, arra is megvannak a sportágak: boxnak, harcművészeteknek, MMA-nak stb hívják őket. Aki ezt szereti, akinek ez kell, menjen és nézze (vagy méginkább csinálja) ezt.
A foci eredetétől fogva játék, nem pedig harc. Pláne nem kötelezően fizikális. Elég sajnálatos dolog hogy a Fifa meg az Uefa idáig engedte fajulni ezt a sportágat. Nem lenne szabad.
Szóval aki itt azzal jön, hogy gyerekek vagy férfiak játszanak, és hogy igenis ez a kemény erős férfiak sportja, az eltévesztette a sportágat, keressen mást. Lehet harcosnak lenni, küzdeni hajtani, de sose felejtsük el, hogy a foci az játék.

Cantona 007 2011.04.27. 10:45:46

@DennisVT1: A foci az üzlet, pénz, pénz, pénz.....majd aztán játék!

Lenny 2011.04.27. 10:48:18

Egyszerűen csak tele lett a töke Murányi állandó nyavalygásával.
És igaza is van.
Lehet rá realosként/chealse-sként/interesként büszkének lenni, lehet neki örülni de egy normális klubvezetés már rászólt volna, hogy vagy kussoljon, vagy húzzon a picsába.

(Ja, persze, tudom, ez is a nagy mágus tervének része...)
A szardobálást pedig nem Pep kezdte.
Unalmas, szánalmas, ideje lenne magasabb szintről a bírók kritizálását kiiktatni.
Nálam ez a Murányi kb. a Verebessel egy szinten van.

poronyt 2011.04.27. 10:49:29

már látom a holnapi cikket itt a honlapon.

Ha a barca nyer: ez van gyerekek, mi vagyunk a legjobbak. ennyi, Mourinho egy pöcs, CR7 meg egy hülye kis buzi... MEssi meg az ISTEN
Ha döntetlen: örüljenek, hogy ennyivel megúszták, különben is lejtett pálya, de majd a jövő héten nekik annyi. Mou egy pöcs, CR7 meg egy hülye kis buzi... ja és messi az ISTEN
Kikap a barca: a jó büdös rohadt k. anyját ennek a gennyláda mourinhonak, meg a bró is elfújta a meccset, rohadt alattomos gáncsolások voltak, ez a madrid nem tud focizni, megint mindekit lerúgtak a gól pedig les volt. Mou egy szemét állat, CR7 egy kis buzi... (és szerencséja volta gólnál)... ja és persze messi az ISTEEEEEEENN..

ennyi....

Cantona 007 2011.04.27. 10:51:04

@DennisVT1: A foci az elsősorban üzlet és pénz, sok sok pénz! A játék az már régóta háttérbe szorult. Eredménycentralizmus van már vagy húsz éve!!

redwolf 2011.04.27. 10:53:42

Csodálkozunk azon, hogy a sportolók milyen kemények egymással, pedig ők igen szép fizetésért teszik, amikor itt meg újjkaratésok osztják egymást a semmiért.A jó focit öröm nézni, az alattomosat meg nem.

Mitya Ivanov 2011.04.27. 10:54:42

Mourinho zseniális. Behúzta a csőbe a széplelket. A csőben pedig megerőszakolja análba, a pályán meg a beszart hobbitokat szétcsapják a hentesek.

mayeer 2011.04.27. 10:57:16

remélem nem mellig érő fű lesz Madridban! :) A 2 edző közötti különbséget az is tükrözi, hogy amíg a Barca 90perc alatt nyerni tudott 6-2-re és 5-0-ra szép focival, addig a Real különféle fűnövesztős, baszd előre fuss utána grund/bunkerfocis taktikának nevezett ló**arral nyert 0-1-re 120perc alatt, ahol nem adtak meg egy gólt és nem osztottak ki lapokat a sok szabálytalanságért!
més que un club

ConyFerrara 2011.04.27. 10:57:21

Akkor beszéljünk Daniel Alvesről. A legalattomosabb színészpalántáról.
Kapásból eltiltanám már a feje alapján. Örökre! Igazi alattomos, surmó pofája van.
Ez volt a szubjektív véleményem.
Jöjjön az objektív.
Alattomosan, rendre széttáraz mindenkit, és pofázik, hogy nem tett semmit. Viszont ha hozzá csak közel mennek, netán még hozzá is érnek, egyből megy a drámatagozat(színészkedés), a nagyhalál és reklamál mint aki az ártatlanság mintaképe.
Vannak még durva futballisták rajta kívül is, de azok legalább fölvállalják, hogy pokróc barmok.
Ez a majom, ez meg dobálja magát és reklamál, és megjátssza magát
A szabálytalanságai meg a legalattomosabbak.
Szánalmas!
Összefoglalva: egy büdös paraszt.
Sosem szurkolnék olyan csapatnak ahol ő játszik!
Azt gondoltam sosem mondok ilyet, de inkább Materazzi mint ez a surmó!
Na béke veletek.

ranchero 2011.04.27. 11:04:54

@poronyt: "ez van gyerekek, mi vagyunk a legjobbak. ennyi, Mourinho egy pöcs, CR7 meg egy hülye kis buzi... MEssi meg az ISTEN"
Ez van. És az eredmény lehet ilyen is meg olyan is, ez (sajnos) háború a pályán (és azon kívül is), de akkor is EZ VAN! :) GRACIAS DIOS QUE NO SOY madridista!

/fourfourtwo 2011. május 28.oldal/

Cantona 007 2011.04.27. 11:09:09

@mayeer: Már vártam ezeket az építő jellegű, egyoldalú kifogásokat. Most jön majd a görbe fűszálak, a lejtős pálya, az állandó ellenszél, a részrehajló játékvezetés, már látom a holnapi hozzászólások közt, hogy Stevie Wonder volt a partjelző címü írásokat.
Sok idióta Barca drukker.Nem tudtok tisztességesen veszíteni!!

Alonso1 2011.04.27. 11:10:59

Hülye Palik, és láncos kutyája Czolner Gyula!Ja az egy másik blog!

samba pa ti 2011.04.27. 11:11:13

@premier:
Semmi gond. Előfordul ez mindenkivel.
Azért hajrá Barca!

micu · http://www.ingyentv.hu 2011.04.27. 11:11:33

Nem mernék nagyobb összegbe fogadni a Barcára,ma a Real jobb formában van. Az
igazság pillanata majd a visszavágón jön
el. Ha neten akarod nézni ingyentv pont hu.

Alonso1 2011.04.27. 11:14:55

Nincs ennek semmi értelme, ugyis minden a pályán dől el.Szerintem a Barca jobb a Realnál, ezt Murinyó is tudja, de a pszichológiai hadviselés régen bevett dolog, és ezt műveli is. Egyébként nem is rosszul hiszen tavaly is Ő nyert.

mazo81 2011.04.27. 11:17:54

Szurkolótársak! Azokat, akik azt mondják, Guardiola milyen kispályás edző, mennyire nem tud alkalmazkodni a különböző helyzetekhez stb. óvatosan emlékezetném, ez az ember jelenleg 8 ponttal gyűjtött többet csapatával a bajnokságban, mint a kollégája. Jelenleg emberünk neve inkább csak "special two" lehet...

ssvj 2011.04.27. 11:17:59

A két csapat között az a különbség, hogy míg a Real Madrid számos taktika közül tud választani, addig a Barcelona csak egy taktikát ismer, tud alkalmazni. Ez nagy hátrány.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.04.27. 11:18:15

jujj

Lesz ma Szabadkígyós - Szolnoki Spartacus

Aki a focit szereti, inkább azt nézné

EMU 2011.04.27. 11:19:45

@tom55: Nem szeretnéd "nálatok" látni Mout? Hol? Kerepesen? Vagy a XVII. ker.-ben? Nem kell aggódnod, nem fogod.

Nevland 2011.04.27. 11:23:36

Ami C. Ronaldó a pályán az Murinho a kispadon, egy hisztis ribanc. Két portugál köcsög...

EMU 2011.04.27. 11:24:09

@ferenck: Ahogy mondod, ilyen szar emberre, mint Mou, nincs szükség Katalóniában, még szarabb alakokra van, Van Gaalra, meg a köpködő Rijkaardra, ők remek palik, oda valók, úgy is van.

smartdrive 2011.04.27. 11:25:02

miért érzem azt, hogy Mourinho egész életében azt kompenzálja, hogy a Barcánál csak tolmács lehetett?

poronyt 2011.04.27. 11:28:15

@ranchero:
ne köszönd istennek, neki semmi köze hozzá :-) ez a Te döntésed.. igaz kicsit hülyén döntöttél...

MLő 2011.04.27. 11:28:24

Szegény Barcelona, ez van ha kikapnak, vagy ha nem az az eredmény jön amit ők szeretnének. Szurkolóik szidják a Realt a játék szépségének hiánya miatt, arról viszont megfeledkeznek, hogy 98,99-ben úgy lettek bajnokok, hogy a legellenszenvesebb edzővel és 9 hollanddal rendelkeztek, a játékuk inkább hasonlított 1 angol 4.ligás csapatéhoz mint 1 spanyol bajnokéhoz. Sok divatdrukker Barcás csak az elmúlt 5 évre emlékezik, de azt elfelejtik, hogy 9x nyert BEK-et és 31x spanyol bajnokságot a Real Madrid. Soha nem érnek a Madrid nyomába, akármennyi kerti törpéjük lesz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 11:29:26

@DennisVT1: Javaslom nézz utána a foci eredetének! Esetleg tekintsd meg az azonos tőről fakadt más sportágakat is!
(Amerikai futball, rugby, az auszik focija.)
Aztán gyere vissza, és mesélj még arról, hogy "A foci egy játék, ügyességi játék. Nem verekedés."! Meg hogy nem fizikai... Eredetétől fogva. Ja.

EMU 2011.04.27. 11:38:10

A barcásoknak fogalma nincs a futballról, ez a kép a fentebbi hizzászólásokat olvasva teljesedett ki bennem. De nem lehet csodálkozni egy olyan rétegen, akik pár éve néznek futballt, amióta a média hájpolni kezdte a barcikát. Nagy a fű, meg vizes, és gáncsol meg odatesz az ellenfél, és az edzőjük sem szarja össze magát a barcikától, illetve tőlünk (bazmeg, zalakarosról meg a hét kerből tőlünk!!!), szóval itt ez a fű, meg az ellen taktikája, meg be is szólnak, és oda is lépnek, ez nem futball. Így lehet a rinyálást összefoglalni. Szégyenteljes, buta, hisztis magyar barca fotelisták. A kupadöntőn több helyzete volt a realnak, első félidőben nem lőtt kapura az megaűrálomcsapat, a realnak több és veszélyesebb helyzete volt, nem baj, csalás volt az is, valenciában is az éj leple alatt megnövesztették direkt a füvet, és különben is csak tőlük lehetett volna kiállítani, a barcikában nincs is bunkó futballista, csupa könyvtáros, meg a Mou is beszól, na ez így nem is futball. Ez megy itt. Fogalmatlan, nevetséges lúzerek.

MLő 2011.04.27. 11:41:22

@EMU: Jók a kommentjeid, úgy látom hasonlóan gondolkodunk. A tilitoli foci és a labdabirtoklás nem sokat ér, ha az ellenfél a 30 %-os labdatartás mellett is több helyzetet dolgoz ki. De ezt sajnos a katalán függetlenség hívei nem tudják felfogni. Ellenük agresszív játékot játszottunk, a Valencia ellen meg szépet. Mi tudunk ilyet is, olyat is, velük ellentétben. Hala Madrid

ssvj 2011.04.27. 11:43:25

@smartdrive: Mourinhonak nincs mit kompenzálnia, pl. kilenc (9) éves haza veretlenség sorozata szakadt meg április elején a Gijon ellen. Guardiola mikor tudja ezt megközelíteni, szerinted?

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2011.04.27. 11:48:10

@EMU: emberileg frank - kedvenc focistam vt -,de meg luis is sokkal kulonb annal a ket labon jaro szarzsaknal. nem unalmas,h frank kapcsan - az ellendrukkerek - mindig elokapjak a reg leragott voller-sztorit? persze,h a nemet folyamatosan budosniggerezte,az ugye szabad... tudtommal egyetlen barca-edzo ragalomhadjarata utan sem kellett meg bironak visszavonulnia,miutan a csaladjat eletveszelyesen megfenyegettek (mint 1 barca-cselzi meccs utan frisknek).
neked barca-fobiad van egyebkent?

gh14 2011.04.27. 11:50:59

Madridistaként lenne ezzel kapcsolatban véleményem:
Ma a Barcelona játsza a legszebb focit, ezt el kell ismerni. Vitathatatlan előnyük, hogy a csapat magja x éve együtt játszik, akik ráadásul igen jó játékosok.
A Madrid nincs ezen a szinten, mert más a stílusa, illetve a Barcelona-tól eltérően sajnos az állandóság nem igazán volt jellemző az utóbbi időben a csapatra.
A hiányosságokat minden csapat megpróbálja valamivel elfedni. Fordított esetben a Barcelona sem csinálna másképp. (Most biztos azt fogják mondani a Barca hívek, hogy "Ááááá mi soha...", de ez csak duma). És azért a kupadöntőn a Barcelona sem maradt el sokkal keménységben a Madrid mögött. pl. valaki már idézte is itt Busquets kezdő belépőjét.
Ősszel Mourinho semmi különöset nem talált ki, meg is lett az eredménye :(. Ezért nem értem pl. DiStefano-t sem, ha ilyen okos mondja meg milyen taktikával kellett volna felállnia a Madridnak?
Most Mourinho kidolgozott egy taktikát, ami eredményes lehet. Meglátjuk tud-e reagálni a Barcelona.
Guardiola eredményei a Barcelonával látványosak, de addig nem ismerem el nagy edzőnek, amíg másik csapattal nem ér el hasonló eredményeket (pl. Rijkard is megnyert mindent a Barcelona-val, és azóta semmi).
Mourinho-ról meg lehet mondani bármit (meg van a maga stílusa), de vitathatatlan, hogy napjaink legeredményesebb edzője.

zug_a_volga 2011.04.27. 11:51:53

Érdekes meccs lesz a mai. A Real önbizalma visszatért, de lehet, hogy ez átcsap majd valami nagyképűségbe. Ide kell Mou, hogy a fejekben rend legyen! A Barca meg van fogva, homok került a gépezetbe, fáradnak láthatóan. Ráadásul Puyol csak 70%-os lesz, Iniesta nem játszik...és van egy mindent kihagyó Villájuk is. Asszem kétgólos előnyről már lenne reális továbbjutási esélye a Reálnak, iksz, vagy vereség esetén viszont nagy bravúr kellene a Camp Nouban.

Valószínűleg a vérszemet kapott Real ma olyan eredményt ér el, aminek nem fog örülni. Vagy egy 1-1, esetleg még egy 0-1 is benne van...

Ez az a meccs, ahol már Pep sem alibizhet tovább, villanatani kell, ha van valami a tarsolyban. Azt hiszem életében először földhöz verné a seggét örömében egy 0-0 után.

tom55 2011.04.27. 11:54:45

@EMU: Szerintem minden szurkoló így beszél ha a csapatáról van szó, laikusoknak megértem, hogy hülyén hangzik:) Én a kluivert éra óta szurkolok a barcának, átéltem már ezt is ezt is, számomra ez a szép foci, amit most képviselnek, de senkit nem nézek le aki másképp gondolja, mourinho stílusát viszont nem bírom, de fantasztikus taktikusnak és szakmembernek tartom, nem hiába mondta pep is, hogy mindig tanul tőle. A reklamálásról meg annyit, hogy a kupameccset ha visszanézed rengeteg olyan alkalom volt, hogy a madrid játékosok körbevették a bírót és magyaráztak, egyik csapat sem szent, de azért kijár a tisztelet a másiknak. A média az meg média, sosem kellett félteni

Suna bácsi 2011.04.27. 11:55:25

Ez a fordítás inkább ferdítés... vagy Pep tényleg ennyire szánalmas?

gh14 2011.04.27. 11:56:25

Guardiola majd akkor fog a nagy edzők közé emelkedni, amikor másik csapattal is eléri, vagy legalább megközelíti a Barcelona-s sikereit.
Nézzétek meg Rijkard-ot mindent megnyert a Barcelonával. És azóta?

smartdrive 2011.04.27. 11:57:02

@ssvj: úgy látszik, ez neki kevesebb önbizalmat ad, mint amennyire fontos nektek

MiKeyRuLeS 2011.04.27. 11:57:27

Sokan nem emlékeznek még Rijkaard tevékenységére a Barcánál. Hasonlóan kezdett, mint Guardiola, aztán 2008-ban már tizenvalahány pontos hátrányt szedett össze a Reallal szemben, és sűrű kendőlengetés közben a nézők elküldték a ...
Előző évben is bukott, az utolsó percekben Reyes góljával lett bajnok a Madrid.

A hollandot is istenítették, a média tenyerén hordozta, hogy aztán eldobhassa. Ez még várhat Guardiolára, sőt ha bukik a Real ellen, akár már az idén.

Cantona 007 2011.04.27. 11:58:35

@guti.haz14: "Mourinho-ról meg lehet mondani bármit (meg van a maga stílusa), de vitathatatlan, hogy napjaink legeredményesebb edzője."

Alex Ferguson után!!

strikt 2011.04.27. 12:01:35

Minek veszekedtek, ha verekedhetnétek is? Amúgy pro és kontra:
A Barca játssza az egyik legtechnikásabb foci. Szó szerint játssza, viszont ez eredményorientált sport, ahol nagyon nagy pénzek vannak. Messi nélkül a fasorban sem lennének.
Emlékezzetek csak hányunkat megütött a guta, mikor a görögök megnyerték az antifocival az EB.-t.
Az angolok focija inkább hasonlít gladiátorviadalra. Kőkemény küzdés és meghalnak a pályán. Ebben a MU. nagyon toppon van. Az RM pedig valóban kíméletlen védekezést mutat a nagy csapatok ellen. Viszont eredményes. Mourinho-t lehet cinkelni, de elképesztően sikeres stratéga. Nem megy arccal a Barcának, mert abban ők a jobbak.
Szerintem kár azon vitázni, melyik a jobb csapat, hiszen ezt a szimpátia dönti el, emiatt meg szubjektív az egész.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 12:02:20

@Lenny: "Nálam ez a Murányi kb. a Verebessel egy szinten van."

Na! Azért emeljük már fel a fejünket a béka alól!

A "Mágus" listája:

Edzőként az év labdarúgó edzője: 1982
Pro Urbe-díj (Győr): 1982
mesteredző: 1987
Magyar Köztársaság Érdemrend lovagkeresztje (polgári tagozat): 2007
Rába ETO

bajnok: 1981-1982, 1982-1983
2.: 1983-1984, 1984-1985
3.: 1985-1986
MTK-VM

bajnok: 1986-1987
2.: 1989-1990
3.: 1988-1989
Kispest-Honvéd

bajnok: 1992-1993 (8 mérkőzés)

Nézzük Josét:

Sikerei [szerkesztés] FC Porto:
Portugál bajnok (2): 2002-03; 2003-04
SuperCup Cândido de Oliveira: 2003
Portugál kupa: 2003
UEFA-kupa: 2002-03
BL-győztes: 2003-04
Chelsea FC:
FA Premier League (2): 2004-05; 2005-06
Ligakupa (2): 2005, 2007
FA-kupa: 2007
FA Community Shield: 2005
Internazionale:
Olasz szuperkupa: 2008
Olasz bajnok (2): 2008-09; 2009-10
Coppa Italia: 2009-10
BL-győztes: 2009-10
Egyénileg:
Portugál bajnokság Év edzője (2): 2002-03, 2003-04
FA Premier League Év edzője (2): 2004-05, 2005-06
FA Premier League Hónap edzője (3): 2004 november, 2005 január, 2007 március
Serie A Év edzője: 2009
UEFA-bajnokok ligája Év edzője (2): 2002-03, 2003-04
UEFA Év csapata Év edzője (4): 2003, 2004, 2005, 2010
World Soccer Magazine Év edzője (3): 2004, 2005, 2010
BBC Év személyisége, edzői díj: 2005
IFFHS Év edzője (3) : 2004, 2005, 2010
La Gazzetta dello Sport Év embere: 2010
FIFA Aranylabda A legjobb edző: 2010

Tényleg egy szinten vannak...

Keltafan 2011.04.27. 12:04:08

@RobertJ: Egyetértek. Pep helyében én nem hosszan beszéltem volna felesleges dolgokról, hanem annyit mondtam, volna, hogy:

"José, ha te se rúgdosódni küldöd ki a védőidet (Arbeloa, Ramos, Pepe), hanem focizni, akkor neked sem lesznek gondjaid a bírókkal!"

Ennyi...

Itt meg beszélt pályán kívüli királyságról, madridi fikafirkászokról, magyarázkodott a kupadöntő miatt, tralala, csak a méltó visszatámadás maradt el, így továbbra is Mourinho kottájából játszik...

EMU 2011.04.27. 12:05:56

@MLő: Én nem vagyok "mi". Nem vagyok madrid szurkoló sem. De már egy ideje szemet szúrt, amit a buta hazai barcások művelnek minden egyes bukott meccsük után. Csak külső körülmények vannak, csak csalás és ármány áldozata a barcika, mou nem ért semmihez és köcsög is, nézd vissza, alig látsz olyan kommentet, ami tényszerű volna. Annyira magyaros az egész. Mindig más a hibás. Dögunalmas és nevetséges ez már. Nekik az a futball, amikor bírói részrehajlással, csalással a barcika továbbmegy a Chelsean. Ha nem bírnak gólt rúgni, vagy elég gólt, akkor abban mindig más a hibás. Most már az is baja Pepicskának, hogy a bíró nem ad meg szabálytalan gólt. Ez már tényleg szánalmas. És a magyar fanok nyomják rendületlenül a hülyeséget és a lózungjaikat.

Cantona 007 2011.04.27. 12:11:01

Ferguson angliai sikerei:

* Bajnoki címei: 1993, 1994, 1996, 1997, 1999, 2000, 2001, 2003, 2007, 2008, 2009
* FA Kupa: 1990, 1994, 1996, 1999, 2004
* Ligakupa: 1992, 2006, 2009, 2010
* FA Charity/Community Shield: 1990 (megosztva), 1993, 1994, 1996, 1997, 2003, 2007, 2010

zug_a_volga 2011.04.27. 12:11:05

Más. 30 év aktív játék, egy kis élvonal, némi edzősködés után azért érzek jogalapot arra, hogy egy fontos tényezőre felhívjam a figyelmet.

Ez pedig a "szerencse". A meccsek után semmi értelme a "Ha"-val kezdődő mondatoknak, de mégis érdemes időnként OBJEKTÍVEN elemezni egy-egy meccset.

Tisztán látni lehetett, hogy a kupadöntőn azt kérte Mou, hogy az első félidőt nyomják meg nagyon, mindenki fusson 2x annyit, lepjék meg a Barcát. Ekkor kellett volna KÖTELEZŐEN gólt szerezni. Ez volt a taktika. Aztán a második félidőben a kitámadó Barcát kellett volna "pihenő" üzemmódban a maradék erőből kontrázgatni, és legalább x-re kihozni a félidőt.

Hogy CR7 két ziccere nem ment be, hogy (azon a meccsen egyébként minden ellendrukker véleménnyel szemben zseniálisat játszó) Pepé fejese nem befelé ment a kapufáról, az a szerencse dolga volt. A Real beletette a rengeteg energiát, de nem született gól. És ez hatalmas gondot okozott.

A második félidő eleje annyira a Barcáé volt, hogy nagyon sokan azt gondoltuk, ezt nem ússza meg a Real kapott gól nélkül. De Casillas remekelt, és az ő klasszisa kellett a blancók meccsben maradásához. És ismét felhozhatjuk a szerencsét, hogy nem lett Barca gól.

Mindezt csak azért hozom fel, mert mindkét csapat nagy periódusában ha születik egy gól, egészen más meccs lett volna utána, mint amit láttunk. Akárki, akármit mond, csak a szerencsén, vagy nézőpont kérdése, a pechen múlt, hogy nem ment egy.-egy helyet, ami alapjaiban változtatta volna meg a meccset.

Ennek a szerencsének ismét óriási szerepe lesz, hisz egyértelműen nagyon kevés gólos meccs lesz - ha esik egyáltalán találat.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 12:17:20

@premier: Jójó! Sir Alex a király, de hogy jön ő most ide?

Suna bácsi 2011.04.27. 12:19:46

Ez a fordítás inkább ferdítés... vagy Pep tényleg ennyire szánalmas?

Keltafan 2011.04.27. 12:21:31

@Ringlósztár: Teszem hozzá a helyzetei pl a kupadöntőben meg voltak a Barcának. (Pedro majdnem nem lesgólja, emelése, Iniesta gurítása, etc-etc) ha bármelyik bemegy, akkor most arról beszélne mindenki, hogy "megbukott a José-féle antifutball"...

Most nem lesz Carvalho a Madrid-ban, azaz Alves-nek a váltás után több ideje lesz/lehet befelé vinnie a labdát, és inkább ezt az oldalt érdemes erőltetni, mint a másikat (Villa-val vagy Pedro-val).

Cantona 007 2011.04.27. 12:21:32

@Nathan D'Xantine: Sehogy. Csak aki ebből a párosításból továbbmegy, az vele találkozik!! Ennyi.

Keltafan 2011.04.27. 12:24:25

@freagle: Sok ember kritizálhatja azért Pep-et amit nyilatkozott hétvégén, de épp az az egy, amelyik azt megtette, na ő neki semmi erkölcsi alapja nincs rá...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 12:25:57

@premier: Hm. Óvatos duhajként azért én még megvárnám a visszavágót...
A maci addig viselje nyugodtan a bőrét.

smartdrive 2011.04.27. 12:27:24

@guti.haz14: amit Mourinho elért a Chelsea-vel, az Interrel és a Reallal, azt abban a formában egy csomó edző meg tudta volna csinálni ugyanazzal a menedzseléssel

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 12:29:00

@Keltafan: Nincs gáz Guardiola-val. Kicsit elgurult a gyógyszer, de ez ebben a szakmában mindenkivel előfordul olykor (Még Sir Alex-szel is). Joséval nem, mert ő direkt nem szedi...

Nem Guardiola ciki ebben a felvonásban, hanem - ahogy mások már megjegyezték - tisztelt műkatalánok agyatlan habzása.

aranyköpés 2011.04.27. 12:29:40

'92 óta Barca szurkoló vagyok, imádom a csapatot és azt a szellemiséget ami mögötte van. Valamennyi korosztályos csapat gerincét a Barcelona adja, de nem lehet mindig kaviár... Minden meccsen, bárhol és bárkivel játszanak az elvárás ugyanaz, parádés focival, 5-öket rúgni mindenkinek, ilyen nincs, 1-1 meccs erejéig szinte bárki jobb lehet a másiknál. Aki a Barca ellen készül, még a Madrid is, azzal van elfoglalva, hogyan élje túl a meccset, és nem azzal mit tud Ő maga mutatni, a szurkolók kedvére tenni. Gondoljatok bele egy szezon alatt, mikor meccsenként 500 körüli passz van, hányszor pakolnak oda nekik... És a motiváció, ez talán a legnehezebb kérdés mostanság. Kétségem nem fér hozzá, hogy a Barca klaszisokkal jobb csapat, mint a Madrid, amelyet valaha szerettem , ma már nem tudom szeretni, és ez azért van, mert egy csapatot nem mindenféleképpen az eredményekért szeretünk, hanem a fociért, a mentalitáért, a szellemiségért, ez a mostani Madridnak nincs meg. Lesznek eredmények, de még a Madrid szurkolók is elismerik ez nem az igazi, valami nem oké! Egyetelen egy dolog szól a Madrid mellett, hogy éhesebb, mint a Barca, de hogy melyik a jobb csapat az nem vitás!
Lassan olyan érzése van az embernek, ha a Jó Istent igazolják le sem nyernek semmit, 100 Millió Euro értékű focisták szaladgálnak, és beállnak otthon bekkeleni egy bajnokin, ahol 5 pontra csökkenthették volna a hátrányt, SZÁNALMAS!
Viva Barca!

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2011.04.27. 12:33:36

@EMU: milyen jo,h te megmondod az igazsagot nekunk tudatlanoknak...

csalas es cselzi? arra nyilvanvaloan nem emlekszel,h a 2005 tavaszi stamford bridge-en jatszott visszavagon carvalho szabalytalanul akadalyozta valdest a negyedik,tovabbjutast ero cselzi golnal...
a 2009-es stamford bridge-es meccsnek vt 1 odavagoja is - btw,stark vezette -,ahol a barcanak maradt el 1 11es,es ballack kiallitasa. visszavagon abidalt miert kuldtek le?
tavaly milano: legalabb 1 inter-gol szabalytalan vt. annyi pont eleg lett vna a tovabbjutashoz.

hosszabb tavon minden csapat javara es karara is tevednek a birok,ugyh kar ezen rugozni annyit.

en elismerem,h mou zsenialis taktikus,eredmenyes is,talan a vilag legjobb edzoje,de naon nem szeretnem,ha a csapatom abban a stilusban jatszana,mint az ovei. a lelektani haboru a foci resze lett,de hadd lehessen mar ruhellni jose folyamatos hadviseleset,birokkal szembeni nyomasgyakorlasat stb. megmaradok a cruyff-,rijkaard- es guardiola-fele romantikusoknal,megha ez kevesebb trofeat is hoz.

GGG77 2011.04.27. 12:34:10

Ez a pökhendiség, a vereség elviselésének teljes hiánya talán csak a MU szurkolóira jellemző a Barcasokon kívül.

HALA MADRID!

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2011.04.27. 12:35:01

annyit tennek meg hozza,h en meg cruyff masodik eljovetele ota vagyok barca-drukker

Cantona 007 2011.04.27. 12:35:02

@Nathan D'Xantine: Ha ilyen óvatos vagy, akkor kockázatos üzleti vállalkozásokba ne bonyolódj.
Néztem hogy adják a Schalke továbbjutását, olyan harmincszoros pénzt fizetnek átlagban a fogadó irodák!!! :)

mayeer 2011.04.27. 12:36:42

@premier: 0-1et elviselem tisztességesen, (az nem 6-2, 5-0 :D ) de az az, hogy a füvet hagyják megnőni, hogy lassítsák a játékot,....stb Csináljanak gombfoci-csapatot azt akkor ott nem kell a sebességgel foglalkozni! :D

Keltafan 2011.04.27. 12:38:12

@EMU: A média 97 és 02 között a Real-t hype-olta. Bármibe lefogadom, hogy akkor lettél Madrid szurkoló, mint ahogy a ma élő Madrid-drukkerek többsége úgyhogy ROTFL.

Igenis van divatdrukkerség. Először majdnem mindenki az. Amikor 6-8 éves gyerekként valaki elkezd szurkolni, naná, hogy nem egy kiesés ellen küzdő csapatot szeret meg.

Ma is vannak divat Barca-drukkerek, amelyek le fognak morzsolódni, és? Ettől még a "fogalmatlan, nevetséges lúzer"-ezés ahogy az benne is van nevetséges a részedről. Egyszer mindenki volt fogalmatlan, és talán egy klubnak az a legnagyobb dicsőség, ha egy teljesen közönyös emberből focidrukkert farag.

+ Ja, és én 98-ban lettem Barca drukker - de sosem szoktam fikázni a Real-osokat, akik a 3 BL-győzelem körül szerették meg a Madrid-ot.

Cantona 007 2011.04.27. 12:40:04

@GGG77: Még szerencse, hogy az elmúlt négy évben, harmadszor jutunk be a BL döntőjébe, így aztán nem sok vereséget kellett elviselnünk!!:)

smartdrive 2011.04.27. 12:41:38

@Nathan D'Xantine: nézzük már végig. a legjobb keretekkel megnyerte az angol és az olasz bajnokságot, és stabilan BL-elődöntőkig jutott, egyszer megnyerte. oké, hogy a labda gömbölyű, de azért ennyire van biztos befektetés a futball

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 12:42:15

@ferenck: Már miért ne lehetne rühellni?
Én is rühellem.
És?
Ettől le kell menni az ő kommunikációs szintjére? Kár, mert róla lepereg.

EMU 2011.04.27. 12:44:44

@ferenck: Ember, pont azt erősítetted hozzászólásoddal, amit mondtam, ha nincs barca siker, az csak csalás lehet, le is nyomtál gyorsan egy kanyart ebben a tárgykörben. Cruyff-fal előhozakodni a bírói nyomásgyakorlás ellenpéldájaként??? Meg hogy romantikus pali? Ebből is tökéletesen látszik, hogy az a pár, amióta egyáltalán futballt nézel, azért sem a játékról, sem a futballtörténelemről nem ruházott fel semmiféle ismerettel. De dumálni már te is tudsz. A levegőbe.

Keltafan 2011.04.27. 12:46:02

@Nathan D'Xantine: Az RSZG-n szerintem jobb fordítások vannak... ez itt nagyon ponyva.

rszg.blog.nepsport.hu/

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 12:46:23

@smartdrive: Mert a kereteken múlik mi?
Akkor a Galaktikusok miért bénáztak annyit, mióta az öreg nagyfejűt kirakták az edzői székből?

A MU-nak tán olyan hajde kerete van?
Nem rossz, panaszkodik a fene, de hányan kerülnének be a világválogatottba?

A pénz döntene?
Na persze. Lásd még Manchester City.

Úgyhogy hagyjuk ezt a "más is meg tudta volna csinálni" dumát, mert a szikár tény az, hogy nem tudta.

EMU 2011.04.27. 12:47:06

@Keltafan: Mellé. Fentebb már említettem, és így igaz is, hogy nem vagyok madrid szurkoló. Ezt a fogadást buktad.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2011.04.27. 12:48:02

@EMU: leszallhatnal a magas lorol parasztgyerek. csak azt bizonyitod folyamatosan,h lovesed nincs a focirol... inkabb menj ki a zalakarosi mezokre kaszalni egyet,hidd el,jobbat teszel mindenkinek

EMU 2011.04.27. 12:48:04

@premier: Milyen elmúlt négy évről beszélsz?

EMU 2011.04.27. 12:50:02

@ferenck: Mire szívod magad? Itt is nagy a fű?

smartdrive 2011.04.27. 12:50:17

@Nathan D'Xantine: nem azt írtam, hogy bárki más, hanem hogy sok más edző, szóval lehet épp One, de nem Special. majd ha mondjuk Fergusont megismétli, akkor igen

Cantona 007 2011.04.27. 12:50:54

@EMU: A Man.Utd. elmúlt négy évéről beszéltem!

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2011.04.27. 12:51:43

reszemrol befejeztem - termeszetesen mindig mindenkor josenak van igaza,eleve rossz,ha 1 csapat tamad es jatszik,a futball gladiatorkuzdelem,meg inkabb az lesz,annal szebb stb. stb.

Keltafan 2011.04.27. 12:51:54

@GGG77: Hát, azért bármikor kap ki a Real, a szurkolói mindig isszák Mourinho bírófikázó szavait...

A játékosokról nem is beszélve: ha vesztett az állás, ott nincs kegyelem az ellenfélnek. (lásd novemberi Classico)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 12:52:19

@premier: Hm Mennyiért is adták anno a MU továbbjutását a Juventus ellen? Ki mondta volna meg, hogy kint 3:2 nyer a Manchester? Senki.

Én csak azt mondom, hogy a nagy arc nem jó kiindulás. A Schalke elkaszálta az Intert(tudod, az Intert amellyel minden hülye tudna bajnokságot nyerni, meg BL-t nyerni).
Most vérgyengék voltak. És? Ki tudja mi lesz a visszavágón...
Teher nem lesz rajtuk. A MU meg leereszthet. De ne legyen így, csak mondom, hogy a pakliban benne van.

De ez már nagyon OFF, hagyjuk...

GGG77 2011.04.27. 12:52:19

Agresszív játék kell ma este, valamint a jó helyzetkihasználás. Ha ez megvan már ma este be lehet biztosítani a döntőt.

HALA MADRID

Ui: '94-ben is nagy volt a Barca mellénye, aztán:
www.youtube.com/watch?v=nrL0uErzK0o

Keltafan 2011.04.27. 12:54:30

@EMU: Az rád nézve talán még cikibb, mert egy vérmadridistánál is radikálisabb véleményt képviselsz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 12:55:14

@smartdrive: OK. Jose alapvetően jól csinálja a dolgát. Szerintem.
Bár rohadtul ellenszenves a fickó.
Igaz, a játékosai viszont imádják, ami jelez valamit...

v. jókormányzósember 2011.04.27. 12:55:30

Gyerekek! Let's learn magyarul!

Realmadrid vs(!?) Barcelona- talán:

ellen,
ellenében,
szemben,

stb.

Menni fog ez!

VJK

EMU 2011.04.27. 12:55:39

@premier: Sorry, azt hittem a barcáéról. Mert ahogy itt tapasztalom, a barca minden évben BL-t nyert az elmúlt 20 évben.

Cantona 007 2011.04.27. 12:55:41

@Nathan D'Xantine: Ott azért az első mérkőzés az Old Traffordon 1:1 volt és nem 0:2!! Nincs itt nagy mellény,itt csak realitás van, meg különbség a két csapat között, de az nagyon nagy!!!

Cantona 007 2011.04.27. 12:57:07

@EMU: Volt olyan év, hogy nem is egyet nyert a Barca, hanem két BL-t!!!!!!!!
Szerintük legalábbis.

EMU 2011.04.27. 12:58:17

@Keltafan: De még így sem vagyok annyira hibbant, mintegy magyar vérbarcás :)

hulk 2011.04.27. 12:59:58

Mennyi sok frusztrált madrid szurkoló van te jó ég. Évekig semmi, csak a sorozatos égések, most meg a lesajnált spanyol kupa kiverekedése után, már ők a legnagyobbak. Az éhes bika mivel is álmodik?

Akik meg utálták korábban murinjóskát (che,int), meg a nyáron a hollandokat, most örömtüzeket gyújtanak, ezért a felejthető, szecska produkcióért. Kívánom még jó sokáig maradjon madridban ez a pojáca, csak tönkreteszi azt amit 60 év alatt felépítettek. hajrá.

LaranjaS 2011.04.27. 13:01:38

Csak nekem tűnt eddig fel, hogy Murinnyó egész áldott szezon alatt csak fikázta és baszogatta a Pep-Teamet???? Vegyétek már észre madridisták?!!!! Az (is)cseszi Jose csőrét, hogy a Barca saját nevelései leigázzák az egész világot ha kell....Ő meg küzd a világválogatottjával....
Ez volt a novemberi El-Classico előtt is... Muri becsmérelt-->Jól felmérlegelte Pep-éket, és kaptak is a pofájukba!!!!
Mondanom se kell most is ez várható!! Nem Spanyol bíró fog vezetni aki mindent befúj a madridnak...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 13:05:30

@ferenck: Már miért lenne igaza Josénak?
De áruld már el nekem:
Miért kell gyönyörgörcsbe rándulni attól, hogy Guardiola lement az ő szintjére nyilatkozni egyet?

Szépen ki kell ügetni a pályára aztán csillogni egyet. Mert a kupadöntőn ez nagyon nem ment nekik. Jose kicsit módosított azon az alaptaktikán amit a bajnokin benéztek. És most a Barca nézte be.

Ma új meccs.

Cantona 007 2011.04.27. 13:06:50

@hulk: Hááát...Te sem vagy egy agysebész, az biztos. Nincs otthon valami a színvonaladnak megfelelő kirakós játék, vagy megkereshetnéd a szekrény mögött a búgócsigádat!!
Esetleg a Fekete Péter áááá, az már magas neked mint az udvaron a poroló!!

zug_a_volga 2011.04.27. 13:09:33

Áááááááááá, meghallgattam végre az eredeti Pep szöveget spanyolul. Ezzel kellett volna kezdeni.

Gyerekek, semmiféle "kib@szott" nem hangzik el. "puta jefe"-t mond, ami a szövegkörnyezetben és az aktuális előadásmódban szinte semmi. Egyébként is az egybegyűlt "madridi" sajtót kritizálja, a részrehajlásukat, a kiforgatott mondatokat sérelmezi. Sokkal kevésbé szól Mou-ról, mint azt fordították. Amit meg bede idesz@rt, az köszönőviszonyban sincs a valósággal.

Pep inkább magyarázkodik Mou felé, hogy a szavait kiforgatták, kitér arra külön, hogy a lesgólról egyáltalán nem azt mondta, stb...

Egyáltalán nem ideges, vagy kibukott. Sokkal inkább higgadt és elemző.

Itt van pár mondat amit valóban mondott:
"Ha azt gondoljátok, hogy harmadik éve mindig, amikor csak veszítünk, mindig panaszkodom a játékvezetésre, bezzeg, amikor nyerünk, nem szólok egy szót sem erről, akkor ez ellen nem tudok harcolni. Ezek a hangok élesebben szólnak Barcelonától távol. De én csak játékban tudok győzni, a Barcelona csak így tud nyerni. Néha persze ez nem sikerül, hiszen most is egy óriási, rendkívüli csapat ellen kell majd harcolnunk. Mi amit megpróbálunk, hogy idejövünk és küzdünk, tizenkét saját nevelésű játékossal, küzdünk a körülmények ellen, dacára a sérüléshullámnak, mely sújt bennünket. De itt vagyunk ismét egy elődöntőben, harmadik éve zsinórban, talán az ötödik alkalommal hat éven belül – a többi számot már nem tudom jól – és most is itt vagyunk. Olyan játékosok ellen, mint Kaká, Ronaldo, Di María, Adebayor, Özil… Pedro Leónnal együtt hét csodálatos támadójátékos. És azért jöttünk, hogy a játékban a lehető legjobban küzdjünk ellenük. A pályán kívüli dolgokról, elmondhatom ma a véleményemet, de tudjátok, általában ebben nem kívánok részt venni, ezt a meccset nem szeretném játszani. Ő ebben sokkal jobb. Borzasztóan jó edző a pálya mellett és a pályán kívül is dominál. Én ez utóbbiban nem szeretnék részt venni. Egyrészt azért, mert nem vagyok jó benne, másrészt azért, mert egy olyan klubot képviselek, ahol azt gondoljuk, ez a legjobb mód arra, hogy továbbjussunk. A játékosok tudják, hogy nincsenek kifogások. Ha legyőznek bennünket, akkor az azért lesz, mert jobbak voltak, ha mi megnyerjük a Ligát, akkor az azért volt, mert jobbak voltunk. Ebben nincsenek titkok. A sport igazságos."

EMU 2011.04.27. 13:13:23

@GGG77: Na az a meccs meg végképp el volt csalva, ha jobban megnézed a pályát, látod mekkora a fű? És a Milanban ott volt az a durung Baresi meg Tassotti, már rég ki kellett volna állítani, meg a Costacurta, a hentes Maldini, ráadásul egész éjjel locsolták a pályát, ami nem kedvezett a Barcika technikás játékának, és az az antifutballos Capello is nyomást gyakorolt a bíróra előtte. Nagyon gonosz dolog a cruyffos aranyévekkel hozakodsz elő.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 13:16:35

@LaranjaS: Csak neked. Mourinho mindig mindenki baszogat. Hihetetlen, hogy akad még olyan, foci környéken sertepertélő ember, akinek ez újság!

Leigázzák a világot... aha... még szerencse, hogy ez játék. A szépségről szól, és nem holmi magalomán ambíciók foltelbeli kielégítéséről.

A nagy arc gyakran eredményez nagy pofáraesést. Ez benne van a pakliban.
Ez történt Joséval ősszel.

Ne feszengjetek már gyerekek! Jó a Barca! Nem kell ilyen ovis módon verekedni a dömperért!

Ja! Csak még egy megjegyzés. A jelenlegi Real sokkal kevésbé világválogatott, mint a Barca... Ez már nem az - egyébként eredménytelen - Galaktikusok kora.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.04.27. 13:17:55

@zug_a_volga: Köszönjük!
Nem tudom a habzók hogy vannak, nekem így jobban helyén van a csávó!

Keltafan 2011.04.27. 13:18:16

@EMU: Nem tudod megállni, hogy ne a tiéd lgeyen az utolsó szó... :D

Poginho 2011.04.27. 13:21:14

Pep megmondta a magáét, egy élmény volt végigolvasni a teljes sajtótájékoztató szövegét. Az esti meccsel kapcsolatban az az érzésem, hogy a Barca újra győztesen távozik a Bernabeu-ból. Guardiola szavai a csapatot is fel fogják pörgetni! A szív és a foci diadala lesz ma este! Forca Barca

samot 2011.04.27. 13:25:46

Murinho egy szellemi toprongy!A jàték rombolàsa,meg nyilatkozni az megy!Az összes csapat,ahol idàig eddzö volt csak rombolta ezt a jàtékot!A pàlyàn kell a vàlaszt adni,ha tud!Ma hàtrànyba van,ugyanis nincs hosszabitàs!:)

RobertJ 2011.04.27. 13:26:20

@premier: Imádom az ilyen önjelölt futball szakértőket mint Te. Melletted kár reakciót is írni bármire is, nem igaz?? :) Szóval, önszakértő Géza vagy hogy "hínak", próbálkozzál inkább a cikk kommentálásával és ne az olvasóknak osszad az "észt"! Kösz...

samot 2011.04.27. 13:27:07

Hova lett a komment?Szerkesztö Ur?

hulk 2011.04.27. 13:31:57

@premier: vajon milyen élete lehet annak, mondjuk neked, aki itt próbálja meg kompenzálni azt?

Egyébként, köszi az értelmes, tartalmas hozzászólást. Sokat tanultam belőle.

oziris 2011.04.27. 13:38:57

ennyi szerencsétlen gyökeret, mint ebben a blogban rég láttam. egyik csapat silányabb, mint a másik. Murinho meg amellett, hogy tehetséges edző, tényleg egy hisztis ribanc módjára viselkedik. Nem tudom mit vitatkoztok azon, hogy ki játssza a focit, természetesen az angolok, végül is onnan is származik. Glory, glory Manchester United.....

narancs66 2011.04.27. 13:51:13

Ha jól emlékszem tavalyelőtt a Barcelona megverte a Manchestert...

freagle 2011.04.27. 13:56:07

@zug_a_volga: Hát így azért egészen más. :-)
A Madridnak szurkolok, de ettől még szimpatikus Guardiola, és jó a Barca.
Megjegyzem, aki igazán szereti a focit, annak a szimpátiájától függetlenül is nagy meccs volt az őszi összecsapás (ahol álomszép barcás gólok születtek), és nagy meccs volt a kupadöntő is (ahol meg végig elképesztő nagy csata, és feszültség volt). Ilyen szinten már tényleg nagy szerepe van a "szerencsének", még ha azt jobb is "nagyobb koncentrációnak", "akaratnak", "lelkierőnek" nevezni. A lényeg szempontjából mindegy.
Kíváncsian várom a mai összecsapást. :-)

Cantona 007 2011.04.27. 13:58:17

@hulk: "Akik meg utálták korábban murinjóskát (che,int), meg a nyáron a hollandokat, most örömtüzeket gyújtanak, ezért a felejthető, szecska produkcióért. Kívánom még jó sokáig maradjon madridban ez a pojáca, csak tönkreteszi azt amit 60 év alatt felépítettek. hajrá."

Erre reagáltam a magam módján. Nem vagyok szakértő, de baromságokat sem írok. A portugál egy extrém figura, de hogy tönkretenne bármit is, főleg az elmúlt hatvan évet...?

Nekem egyébként ragyogó életem van, jelenleg egy tó mellett ülök a házamban és dolgozom, közben pedig ilyen rém egyszerű emberekkel beszélgetek mint Te.

zug_a_volga 2011.04.27. 14:10:11

@freagle: Ott a pont. Jó kis meccs lesz valószínűleg eredménytől függetlenül. Spanyolországban éltem, sokat jártam meccsre '95-től. Régi reálos vagyok. De voltam párszor a Nou Campban is és ha épp nem a Madriddal játszik, akkor a Barcának szurkolok, mert lehet becsülni, amit csinálnak.

A vita és a veszekedés helyett élvezni kellene, hogy a gigászok, most 4x egymás után összecsapnak. Igazi csemege... ki tudja, lesz-e ilyen a mi életünkben még egyszer?

hulk 2011.04.27. 14:25:21

@premier: de akkor mégis mit kompenzálsz?

Anyu azt nem mondta még el neked, hogy ettől nem leszel boldogabb, okosabb, meg nagyobb. Szerencsétlen. Azért ne add fel a reményt és ha legközelebb találkozunk, majd meséld el, hogy hol is tartasz. Csak a tükröt kerüld el, mert az a te fajtádnak nagyon nagy ellensége tud lenni.

Cantona 007 2011.04.27. 14:37:11

@hulk: Azt hiszem arról beszélgettünk, azt kérdeztem, hogy mit is tett tönkre a portugál?
Miért pojáca?
Mi az Ő nagy bűne?
Mivel váltotta ki az ellenszenvedet?
Ezekre válaszoljál és ne engem basztassál a szóhasználataim miatt.
Most mutasd meg,hogy mégsem vagy olyan egyszerű gyerek, mint a cipőkanál!

Hajrá!

moonclown 2011.04.27. 14:39:19

@mazo81: speciel 0:)))

De milyen szép hogy madridisták előre fikáznak minket hogy hogy fogunk védekezni ha kikapunk...

Egyrészt a tények tények másrészt talán várjuk meg a meccsset.

A kupadöntőn a real (béna bíró id evagy oda) jobban akarta a győzelmet.Ez a tény.De ma meg BL van..

2011.04.27. 15:04:05

Melyik tévéadón lesz a ma esti meccs?

sirTelen (törölt) 2011.04.27. 15:06:49

Elöljáróban azzal kezdeném, hogy R.Madridot szeretem, mióta csak ismerem a spanyol focit(én +37).
Viszont most kénytelen vagyok Barca szurkoló lenni és ez a portugál csodaedző miatt van.
Az első mozzanat amire tőle emlékszem, az egy MU-Portó BL meccs, ahol győzelme ellenére a frissen kifestett körmét mutogatta levonulás közben a jónépnek (középső ujj felfelé). Na ekkor volt az egyik legunalmasabb BL döntő - a Porto-Monaco (Morientes akkor verte ki a R.Madridot és állva tapsolták "otthon").
Sajnos azóta csak nagycsapatok edzőségét vállalja Mr. Portugál és eredményei ellenére a világ egyik legutálatosabb embere. Ezért nem tudok a csapatomnak szurkolni, remélve, hogy a Barca ebben az évben lealázza minden meccsen és megkérik a távozásra. A játékunk akkor sem lesz jobb, de elviselhetőbben és becsületesebben tudnánk veszíteni (tapsoltunk mi már a Ronaldinho cseleinek elismeréseként, amire a katalán sereglet sosem lenne képes). Egy szónak is 100 a vége, a portugál csak szítani tud (meg trófeákat gyűjteni, de ilyen áron nem kell), ezért hát éljen a Barca és a portugál távozásával, haljon a Barca.

Raúl duplájával, tizenegyesekkel S04 a döntős és BL trófeát nyer, megint

Buerger 2011.04.27. 15:13:37

Tud valaki valamilyen linket ahol élőben lehet este nézni a meccset?
köszi

mayeer 2011.04.27. 15:32:36

ingyentv(PONT)hu-n állítólag

ivanhu 2011.04.27. 15:38:50

ssvj írta "A két csapat között az a különbség, hogy míg a Real Madrid számos taktika közül tud választani, addig a Barcelona csak egy taktikát ismer, tud alkalmazni. Ez nagy hátrány."

Lehet, de azt az egy taktikát úgy hívják, hogy legalább egy góllal rúgjunk többet az ellenfélnél... Néha persze nem jön be, az tény.

Melchi Zadok 2011.04.27. 16:24:34

@hulk: nem kell ezzel a nagyszájú premiersheepel foglalkozni, ő arra gerjed, ha olthatja a barcat vagy annak szurkolóit. a mi premierünk egyszerű tipikus "angolfoiciüberalles" valaki, aki éveken keresztül minden bajnokságot pocskondiázott az angolon kívül és még máig nem heverte ki, hogy a nagy manut és a dinamó londont és a ler arszenált is lenyomta a barca. nos, azóta gondolom már az inter is szimpatikus lett, most meg (jobb nem lévén)a madridra gerjed.
most azzal jön, hogy a barca fanok milyen szánalmasak, mert nem tudják elviselni a vereséget(??)

tessék: a real madrid a kupadöntőben teljesen megérdemelten nyert, nem hiszem, hogy egy igazi barcás ezt kétségbe merné vonni. sőt továbbmegyek, az esti meccs toronymagas esélyese a madrid lélekben nagyon ott leszenk, az önmagához képest február óta kb 60%-on pislákoló barca mellett.
ez a cikk meg pont arról szólt volna, hogy egyszer ebben az életben pep visszavágott ennek zsebnapóleonnak. az ilyen premier féléknek fingjuk sincs arról, hogy ez a faszi mit művelt eddig a pályán kívül a barca ellen, (hogy is lehetne, hisz a premiershipen kívül nem létezik foci, ugye) hogy ontotta magából a gusztustalanabbnál gusztustalanabb kirohanásait a barcelona ellen. most az egyszer pep kifakadt, de mint olvashattuk zúg a volga fordításában, intelligensen küldte el murinnyót a vérbe.

én csak azon röhögök, hogy ha a madrid jut tovább, és az edzőnek zseniális, de embernek nulla mutinnyó megszivatja a manut, akkor vajon meddig köpköd még ránk, vagy megtalálja murinnyót?

tópart meg laptop :)no igen... a személyiségének összes vetülete bennefoglaltatott ebben a szánalmas kivagyizásban. ilyen is az, ha egy jelentéktelen ember nagynak akar látszani. legalább virtuálisan, ha irl nem megy.

Cantona 007 2011.04.27. 17:15:25

@melchi zadok: Ha nem tévedek, akkor az elmúlt négy évben, harmadik döntőjét fogja megvívni a Manchester United, a BL-ben. Az elmúlt négy évben háromszor nyerte meg a Premier Ligát, jövő héten fogja negyedszer. A Barca ellen az utóbbi években ikszre áll a dolog, ugye 2008-ban az elődöntőben, Barcelonában, 0:0, az Old Traffordon, Scholes góljával, 1:0. 2009-ben, a BL döntőben a Katalánok nyertek 2:0-ra. Ha csak az eredményeket nézzük, akkor a mögöttünk hagyott öt esztendő legsikeresebb európai csapata, szigorúan a számok tükrében, a Manchester United.

Ezek a tények. A fröcsögéseidre csak annyit reagálnék, hogy minden ellenem leírt szavaddal, saját magadat minősítetted. Mert tudod lehet, hogy néhány alkalommal élcelődésem túllépi néhány ember tűréshatárát, de aki olyan véresen komolyan veszi mint Te....de most nem minősítelek. Szeretném azt hinni, hogy a békesség fontosabb, mint a parttalan vita.
A tó pedig gyönyörű, már több mint ötven éve, a laptop meg asztali számítógép, a panoráma és a naplemente pedig csodálatos.

szívélyes üdvözlettel: Toni

EMU 2011.04.27. 18:01:54

@melchi zadok: Lécci említs már meg konkrétan pár gusztustalan kirohanást azok közül, amit ez a faszi éveken keresztül művelt a barcika ellen. Tudod, amit ontott magából a pályán kívül.

Mitya Ivanov 2011.04.27. 22:02:54

eddig bejött amit írtam. De azért hajrá Barca

Melchi Zadok 2011.04.27. 23:04:24

@premier: az a baj kedves tóparti barátom, hogy amit az első bekezdésedben leírtál én nem vitattam. azt, hogy ennek ellenére te tételesen felsorolod, majd a szememre veted, mintha én ennek ellenkezőjét állítottam volna kb óvodai homokozó szintű logikára utal.
a második bekezdésedben pedig semmit nem cáfolsz, csak minősítesz,kb. "aki mondja másra az mondja magára" szintű koherenciával, majd hirtelen egyet fordulva séróból küldesz egy járási operettszínház szintjét alig megütő alakítást, melynek a végén talán még te is elhiszed, hogy milyen higgadtan kimérten kvázi elegánsan zárod le magad részéről a totális mellébeszélésedet. bravó, majdnem megkönnyeztem, tényleg szép volt! :) mondjuk kissé árnyalja a képet, hogy itt a blog.hu-n megejtett hozzászólásaidnak jelentős többsége kimerül a vitapartnered leanyázásában és fenyegetésében. egy röpke pillanatig még te is elhitted milyen jól áll ez neked nem igaz?
nézd inkább a naplementét. olyankor még te is meghatódsz egy kicsit a saját nagyságodtól nem igaz?

Melchi Zadok 2011.04.27. 23:06:04

@EMU: megtörtént, keress vissza és ne fárassz a haverod gardírozásával. nagyfiú már ő, megvédi magát ha kell.

ranchero 2011.04.28. 00:03:55

A 60. perc meghatározta a mérkőzést: mélyen a vendégtérfélen Pepe letalpalta a vaktában felszabadító Alvest, Wolfgang Stark egyből pirossal állította ki. Felesleges és értelmetlen volt a Barca térfelén így szabálytalankodni, a bíró jogosan küldte le.

robot_ 2011.04.28. 00:41:15

@ranchero:
nem. a biro rendkivul kovetkezetlen volt. Megvezette Alves, aki 1 perc mulva mar jott vissza, semmi baja nem volt. Csak a szandekot kellett volna buntetni, sargaval. Mellesleg elotte se volt meg figyelmeztetese Pepenek, es abban is rossz volt a jatekvezeto, hogy hagyatkozott az elore kialakult sztereotipiakra, miszerint az egesz sajtovilag azon volt h Pepe-t mikor allitja mar ki vegre valaki. Messi persze sargat se kapott mikor a levegoben alálökött a másiknak.
Mindegy, ez egy nagyon rosszul vezetett merkozes volt, es sajnos pont olyan ponton es idoben lett elrontva ami a meccset es ezzel a parbajt is eldontotte. Elotte Messi egyszer se tudott megiramodni.
Nem baj, ennek most igy kell lennie.

Barca drukkereknek egy kis nyalanksag:
www.marca.com/2011/04/28/futbol/liga_campeones/1303942344.html
Mourinhot feljelentette az FC Barcelona.
Haaat... nyerni is tudni kell(ene) ugye.. nem csak vesziteni. a Kisstiluseg is azt mutatja hoyg a katalanok mihez vannak szokva.

Barca-Madrid

Az év futballeseménye, oda-vissza és még kétszer egymás ellen a világ két legjobb csapata. Vigyázat! Szándékosan elfogult írásokat tartalmaz!

Friss topikok

  • haszán: @gömbgilisz legalább kétgólos real-győzelem lesz holnap (2011.08.13. 22:51) Iker a négy meccs madridi MVP-je
  • robot_: @grayman89: fuj bazmeg, elolvastam vegig az ömlengésed... bazmeg... egyszeruen a vilag egy jobb h... (2011.05.07. 14:53) Alvessel nem nagyon törődtek a társai
  • flea: @nlght84: tehát ha jól értem, te azt állítod, hogy a lesszabály célja a bejátszott terület, illetv... (2011.05.05. 16:05) Végre mi játszunk fehérrel
  • Pampák Bikája: @Guss Grissom: mutogatni való kis pöcs fagy fiacskám. Zsidózni persze nem itt kell, hanem a te csa... (2011.05.05. 15:10) Mourinho már megint csalni fog
  • karikaV43: Mi lenne ha a realisták saját blogjukba trollkodnának.Elég volna gratulálni és ennyi,mit bíróztok ... (2011.05.04. 21:15) Rutinmunka

Linkblog

Archívum

süti beállítások módosítása