Rutinmunka

2011.05.04. 00:30 bede

Angel Di Maria egyetlen egy jó passzot adott a kedd esti Barcelona-Real Madrid BL-elődöntő első félidejében. A mérkőzésen 41 szabálytalanság történt, ebből 31-et a Real Madrid játékosai követtek el. Messit 11-szer rúgták fel, ennyit egyetlen játékos sem kapott az idén BL-meccsen. Nagyjából ennyi volt a BL-visszavágó, a negyedik meccs története. De mivel egyértelműen ez volt a legjobb a négy találkozó közül, foglalkozzunk vele egy kicsit hosszabban is.

Ahogy azt a mérkőzés előtti elemzésünkben is sejtettük, a Barcelonának a kétgólós előny, valamint hogy végre otthon játszhatott, bőven elég volt ahhoz, hogy különleges teljesítmény nélkül is simán bejusson a május 28-i döntőbe. A mai feladat, hogy még egy minimális vereség is jó lett volna, egyszerűen csak rutinmunka volt a világ legjobb csapatának. A most először négy támadó játékossal felálló Madrid nyíltabban játszott, mint az előző 300 percben bármikor, de ez ellenünk nagyon kevés. Ha Kaká nem csinál semmit, Di Maria egy jó passzt ad 45 percben, Higuaín szinte labdához sem ér, Adebayor foci helyett csak verekszik, Özil észrevehetetlen, Cristiano Ronaldo pedig a négyből a legrosszabb meccsét fogja ki, úgy nem lehet a Barcelona ellen mit kezdeni.

A meccs első 15 percét leszámítva egyértelmű volt a Barça fölénye. Talán éppen ennyi idő volt hozzászokni a sajnos pocsolyás talajhoz, amely nem igazán kedvett a hazai csapat megszokott játékának. Az első félidő második felére azonban már egyértelmű volt a Barcelona fölénye. Xavi hozta a szokásost, Villa talán a legnagyobbat küzdötte, amióta kék-pirosban játszik, Messi pedig megint Messi volt. Rúgták, ütötték, ő meg azt az esetet leszámítva, amikor Marcelo a futópályára rúgta volna, ha lenne olyan a Camp Nouban, csak futott tovább, vagy ha végképp feldöntötték, akkor a földön küzdött tovább a labdáért.

A legjobban most mégis a hátvédsor teljesített. Alves az első meccsen is hihetetlen önfegyelemmel játszott, szinte teljesen lemondva a támadó szerepről. Most viszont még ennél is többre futotta. Hátul tökéletesen teljesített, a gólunk pedig az ő érdeme. Ő nyitotta szét a Madrid védelmét az Iniestának adott passzal, hogy az utóbbinak az így keletkezett lyukban már csak oda kelljen gurítania a labdát Pedro lábára. Jobbhátvéd ennél többet meccsen nem tehet. Piqué hihetetlenül magabiztos és ellentmondást nem tűrő szereléseket mutatott be, Puyol pedig sérülése után először a régi volt, aki nemcsak csúszó-mászó hős és vezéregyéniség, hanem egyben átjátszhatatlan balhátvéd is.

Sajnos a belga bíró kicsit meg lehetett ijedve, mert végig a pályán hagyta mind Ricardo Carvalhót, mind Lassana Diarrát. Az előbbit már az első félidőben ki lehetett volna állítani, az utóbbit a másodikban legalább kétszer. Mindegy, megszoktuk a brutális játékot, a 31-10-es szabálytalanság-arány mindent elmond.

Ezt a párharcot nyilván az első meccsen döntöttük el, ám ettől még tény marad, hogy a Madrid maga kereste a bajt. Ahogy hazai pályán gyáván beállva bíztak a 0:0-ban, azt a sors nem hagyhatta megtorolatlanul. A Camp Nouban kedd este legalább néha próbáltak focizni, de ez még mindig gyáva és smucig produkció volt ahhoz képest, amit itt az idén a Valencia vagy a Sahtar Donyeck bemutatott, több, illetve kevesebb szerencsével.

Ettől még nem a Barça a BL idei győztese, a Wembleyben kegyetlenül nehéz meccs jön a Manchester United ellen. Talán nem túlzás azt mondani, hogy ma az angolok vannak jobb formában, és gyakorlatilag hazai pályán játszanak majd. Nem baj – egy döntőn, egy nemes ellenfél ellen bármi megtörténhet. Ma viszont az igazságnak kellett nyernie, és végül így is történt. A négy meccs győztese a Barcelona, Mourinho pedig szomorúan nézegetheti az arcát a Copa del Reyben, ha majd újrapolírozzák, miután ugye Sergio Ramos beejtette a busz alá. Lehet, hogy ha mindent jól csinál, akkor is a Barcelona a győztes, de hogy most valamit nagyon elcseszett, az egészen biztos.

És Abidal is visszatért.

153 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barcamadrid.blog.hu/api/trackback/id/tr562876030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freagle 2011.05.04. 09:15:56

@prestig: Nem az a baj, hogy a bíró téved. A VB-n jól látszott, hogy a bírók milyen nehéz helyzetben vannak, és sokszor milyen lehetetlen a helyzetük. Ez a játék része.
A baj az, ha a bíró tendenciózusan téved.
Tegnap pl. CR7 esetében egyetlen szabálytalanságot sem fújt le - ez azrt elég nyilvánvalóan irreális.
Egy hete a Barca összes színészkedését megette - az is irreális volt.
Ilyenektől érzi azt a "hátrányosan érintett" szurkoló, hogy a bíró a kárára befolyásolja a meccset.
Na meg attól, hogy Guardiola tesz egy megjegyzést egy sajtótájékoztatón, és erre megváltoztatják a bíró személyét, minő meglepetés, egy olyanra, akit a Barca szeret. Szerintem ez óriási hiba volt, ami nagyon nem tett jót a bírók megítélésének.

menuhin 2011.05.04. 09:17:42

az értetlen hülyéknek. jobbra fönt.

"Az év futballeseménye, oda-vissza és még kétszer egymás ellen a világ két legjobb csapata. Vigyázat! Szándékosan elfogult írásokat tartalmaz!"

rugóztok, a bede sanchez duó pedig jót röhög rajtatok.

holor 2011.05.04. 09:18:56

@bativeges: nem ezt szokták, különösen a madrid szurkolói divatdrukkernek nevezni? :) szóval mondjuk azért cseréljem le a barcelonát közel 20 év után, mert most megy nekik? Aztán ha majd jön a hullámvölgy akkor soroljak vissza. Te nem vagy komplett.

bativeges 2011.05.04. 09:26:06

@freagle: LOL. azért gyűlnek a korrekt kommentek mindkét oldalról. könyörgöm, váltsuk bedét!

pluto111 2011.05.04. 09:30:24

Az a baj itt, hogy rengetegen úgy irkálnak fociról véleményt, hogy még életükben nem játszottak végig egy nagypályás focimeccset.
Barca színészkedés: szinte kivétel nélkül szabálytalanok voltak, az tény hogy utána nem álltak fel hanem fetrengtek. Volt olyan eset amikor Messi átugrotta a brutális belépőt azt utána elesett. Nyugodtan higgyétek el, ti is elesnétek hasonló szituációban, úgyhogy be kell fújni. Lehetsz akár 120 kiló is sprintelés közben egy méretesebb fűszáltól is eleshetsz.
Real gólja: szabályos volt barcás szabálytalankodás saját magukat sújtotta, az az ő bajuk.
Viszont még vagy + 10 sárgát ki kellett volna osztani a Reaálnak (meg persze pirosat)

bativeges 2011.05.04. 09:31:06

@holor: gondolom a divatdrukker kifejezés a legjobb csapathoz csapódóra vonatkozik. ha egy közepesen jó csapatnak kezdesz szurkolni, lehet hogy egy élet is kevés lesz, hogy a csúcson el kelljen hagynod. : )) ha már húsz éve a barcanak szurkolsz, akkor reszpekt. a "te nem vagy komplett"-et meg gondold át mégegyszer.

Float 2011.05.04. 09:32:29

A történelmi mélypont a csapat egységességére, és lelki állapotára áll meg, az eredményeik alapján persze hogy marhaság lenne ilyet mondani.

Amúgy mindkét csapat kiválóan tudna focizni. Lehetett látni, hogy amikor a RM tudta tartani az iramot az esőben, és a barca elkezdett céltalanul tilitolizni a 2. félidőben, egyből eredményesek voltak. Marhára sajnálom a madridiakat több dolog miatt is:
-- egy fos edzőjük van, aki lejáratja őket a hisztijeivel, és a szájukba rágott feleslegesen brutális játékkal. Ráadásul ezt a meccset gyakorlatilag edző nélkül játszották le a baromarc viselkedése miatt.
-- van pár alkalmatlanul alattomos (Carvalho, Alonso, Ramos), és egy-két feleslegesen brutális (Pepe, Abidal) játékosuk, míg a többiek sajnálatosan kisebb szerepet kapnak.
-- van egy-két melléfogásuk az igazolásokkal (Kaká, Adebayor), és iszonyat balfaszság volt elengedni Raul-t
-- belekényszerítik őket a médiavisszhang miatt őket egy olyan szerepbe, ami nem való nekik -- ez foci bazeg, nem szappanopera

A színészkedésről annyit, hogy amit a RM játszott tegnap, az alapján jópár pirosat kaphattak volna, de a bíró talán szándékosan nem akart balhét, és eléggé elnéző volt. Amiket műveltek, arra én is eljátszottam volna a hattyúhalált, de azt is meg lehetett nézni, hogy a vinnyogva fetrengést Mascheranon kívül senki nem erőltette. Tényleg állatiasan játszottak, és ezzel nyírták ki a saját lehetőségeiket, ráadásul náluk is voltak bőven színészi villanások.

Teljesen felesleges itt bármiféle kifogást keresni, ennyi tellett. Kétszer 10 perc kivételével a RM gyengébb volt, de nem technikailag.

prestig 2011.05.04. 09:39:14

@freagle: javaslom, nézz meg egy olyan meccset, melynél egyik csapathoz sem köt érzelmileg semmi, értékeld a játékvezető ténykedését, utána olvasd el az esetleges kommenteket. Állítom, meg fogsz lepődni.
Ez egyébként törvényszerű.

Aztek68 2011.05.04. 09:40:12

Valdano: "Valdano: "I have never seen a foul committed with a player's back" (soha nem láttam még olyan szabálytalanságot, amit egy játékos a hátával követett el).

Na most már látott.:-))

Keltafan 2011.05.04. 09:41:10

@Float: feleslegesen brutális (Pepe, Abidal)

... nem Arbeloa?

Sötét korom 2011.05.04. 09:47:18

Csak azt nem értem, hogy a Real-fanok miért a Barca-fanoknak szánt írást olvassák, fikázzák? Ott van az indexen egymás alatt a két link. Mi itt a gond?

bativeges 2011.05.04. 09:53:02

@Sötét korom: két tábor, két szekér, egy szemétdomb.

hazárdember 2011.05.04. 09:53:18

Nem akarom verni , hogy mekkora király vagyok, de az vagyok.
MU-Barca döntővel, 1.nyertem a fogadáson egy rakás pénzt
2.Jelenleg egy csapat képes megállítani a Barcát, a MU!!
Kurva nagy meccs lesz!!
Az fog dönteni,hogy Rooney kutyus, vagy Messi a "zseni" fog ki jobb napot, bármelyik nyer, picit keserű lesz az ember, mind2 megérdemelné ezen év teljesítménye után!!
Hajrá Barca, Hajrá MU!!!!!!!!!!
A nagy arc reál edző meg ne legyen a SIR utódja, nagyon messze van ő még tudásban..., viselkedésben stb...

vtoomi 2011.05.04. 10:08:47

az látszik hogy itt sokan nem azt a meccset nézték hanem valami teljesen mást. a bíró elvett egy gólt a realtol és sokszor nem fújt ugyanazért a barca ellen amiért a realnak még sárgát is adott. ennyi

Sötét korom 2011.05.04. 10:10:02

@hazárdember: Én is hasonlóképp vagyok: az angolok közül az MU a kedvencem. Bárki győz: örülni is fogok, de szomorú is leszek. Mindenesetre: legyen egy emlékezetes, nagy döntő!

Ez az elődöntő viszont a Real miatt abszolút kiábrándító volt. Mourinhot eddig tiszteltem a teljesítménye, tudása miatt, mostantól viszont utálom, mert a "saját bőrömön" érzem/éreztem az aljasságát. A Realt korábban is azért utáltam meg, amit a Bayern ellen elkövettek.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2011.05.04. 10:18:39

a Real fociját teljesen ellehetetlenített a spori a párharcokban, minden a Barcának fújt. Ez látszik a statisztikából is.

és mitől van történelmi mélypontban a Real? Szokásos hatásvadász Barcaszopkodó cím...

bgds.susu 2011.05.04. 10:21:52

Élmény olvasni, ahogyan felhúzzák magukat az emberek a "foci ünnepén"...

Javaslom a jégkorong vb.-t. Ott van hajtás, izgalom, küzdelem, taktika.
Cselek, gólok, és minden egyéb, ami ebben a "csúcsjátékban" nincs!

bedeegybüdöstetvesköcsög 2011.05.04. 10:34:10

mocskos zsidóbérnec köcsög geciszopó okádék

inkabbne 2011.05.04. 10:35:04

mitől volt szabályos az a gól amit elvett a bíró ?

Sötét korom 2011.05.04. 10:38:16

@eric: Szerintem attól, hogy még undorító antifocival sem tud (Real szinten elfogadható) eredményt elérni. Szép játékkal pedig amit nyújtani tud, az a 0-5 szintje. Mindezt világsztárokkal és a "világ legjobb edzőjével".

Ez eléggé mélypont, nem? Merre van az előre?

Élményindex 2011.05.04. 10:40:35

Mi biztos nem egy meccset néztünk tegnap, mert sem rutinmunka nem volt, sem igazságos. Nevetséges színész válogatott, 100x lepipálják CRonaldo kamueséseit.
Szánalmas Barca.

Sötét korom 2011.05.04. 10:45:06

@Élményindex: Én ezeket az önkritikátlan, a hibát másokben kereső és megtaláló magyarázatokat érzem szánalmasnak. És kilátástalannak is. Ha a Real nem találja meg SAJÁT MAGÁBAN a hibát, akkor nem fog tudni előre lépni.

Élményindex 2011.05.04. 10:48:09

@Sötét korom: biztos nagyon okosnak érzed magad, ám én nem a hibát keresem a másikban, a barca legalább annyira szabálytalan mint a reál, csak azok valahogy nem látszanak. De ettől még nem jobbak, mert jobban színészkednek!

genyamagyar 2011.05.04. 10:48:40

Volt egy időszak, amikor ezerrel nyomták a Reált minden szinten. Most fordult a kocka. Le kell nyelniük ezt a békát.

seahawks 2011.05.04. 11:16:44

szégyen ez a madridi foci, azt kell mondjam. nem vagyok a spanyol foci szerelmese, de egy reál nem engedheti meg magának, hogy csak ennyire legyen képes, annak ellenére, hogy a legdrágább játékosok náluk játszanak a világon...
a barcát szerintem magveri a mu a döntőben.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.05.04. 11:19:36

Na, Muringyo nem ult a padon, maris vmi fociszerut mutatott a Real. Ez bizony jelzeserteku.

Laarson 2011.05.04. 11:20:38

A hasonlóan szar foci kiküszöböléséhez mindenképp videó bíróra lenne szükség. Ha az megvan onnantól a szinészkedést egyből lehetne pirossal jutalmazni. Amíg ez nem lesz megoldva addig erről fog szolni a foci hogy ki hol hogyan esik-kel. Ez nem tesz jót a sportágnak.

pluto111 2011.05.04. 11:28:38

@inkabbne: Melyik kettő?
Barcás fellökte Ronaldót, ez szabálytalan lehet rá szabadrúgást adni, de előnyszabály a jobb döntés.
Ronaldó ráesett a védő lábára: érdektelen dolog a barcás volt szabálytalan ezzel saját csapatát hozta nehéz helyzetbe, de ez az ő baja

freagle 2011.05.04. 11:40:57

@prestig: :-)))
Olyan meccset nem érdemes nézni. :-)
Egyébként elég sok meccset nézek, elég sokról olvasok, tudom, hogy mindig panaszkodik valaki a bíróra - mi több, ez általában a vesztes fél.
Ezért kezdtem a VB tanulságaival, és ezért hoztam neked utána konkrét példákat arra, mi nem tetszett. Vagy te komolyan úgy láttad, hogy CR7 minden esése megjátszás volt???? Ellenben Messi egyszer sem dobta fel magát????
Ugyan már...

redsectora 2011.05.04. 11:45:18

Kedves bede!

Marhaságokat írsz! Még nem nagyon láttam csapatot, amelyiket ennyire támogatnak a bírók. Persze, a Barca a legjobb csapat most. Oké, egyetértek. De miért kell ilyen gusztustalanul támogatnia a bíróknak őket? Anno a Chelsea ellen 1-szer lőttek kapura, annyira gyengék voltak, és 4 11-est nem adtak meg a Chelsea-nek. Milyen dolog ez? Az Arsenal ellen kiállították RvP-t, 1-1-nél, jogtalanul. Nevetséges. És az a fetrengés, undorító színjátszás, amit a Real ellen is csináltak! Fúúúúj! Én a Real-t nem csípem, de a Barca ezért nem nagy csapat, mert bírói segédlet nélkül, színészkedés nélkül is lehetnének No 1. -ok, de így csak egy okádék az egész csapat!

Danaa18 (törölt) 2011.05.04. 11:47:42

Ááááááá utálom a Reált úgy ahogy van ,de ezután a meccs után elnyerték a szimpátiámat...Remélem az M.U. lerongyolja majd őket!

Quirinus 2011.05.04. 11:52:02

tudjuk már, hogy ki lesz a döntő játékvezetője?

csillagkutya seven 2011.05.04. 11:53:42

nem olyan régen csodáltam a barcelona játékát, de amit ezek a metroszexuális palik csinálnak a foci mellett az nagyon nem tetszik! remélem a mu simán hátba vágja őket.

kapiksz 2011.05.04. 12:10:05

@csillagkutya seven: Én is, remélem. Szerettem a Barcát, de ez már inkább bohóckodásról, és színpadi fociról és idegbajról szól

inkabbne 2011.05.04. 12:17:37

@pluto111:
előszabály akkor lett volna ha nem lökte volna fel a barcást mivel fellökte (nem szándékosan ) nem érhette el a labdát(mert előbb érte volna el mint Higuain.
Hiába nem szándékosan buktatta a védő CR, le kell fújni..
Helyes döntés az lett volna ha szabadrúgást ítél a Real -nak
de a bíró is ember..

mig23 2011.05.04. 12:23:51

0-0 állásnál elvették a Real teljesen szabályos gólját! Innentől számítva nincs miről beszélni!

Sötét korom 2011.05.04. 12:32:59

@Laarson: A szinészkedés az (szerintem) az, ha egy játékos eljátssza, hogy szabálytalanságot követtek el ellene. Az nem színészkedés, ha a szabálytalanság kivédéseképp, azt megelőzendő úgymond "eldobja" magát, vagy épp a rátartó láb elől visszatartja a lábát, ahelyett hogy szántszándékkal eltöretné... csak azért, hogy bebizonyítsa, hogy a másik igenis szabálytalan volt.

Messi és a Barca játékosok vigyáztak a saját testi épségükre. Szerintem ez helyes. A Real pedig agresszív módon, félelemkeltően viselkedett, ezért olyankor is szabálytalanságot ítéltek néha, amikor a tényleges szabálytalanság nem következett be, de a szándék egyértelmű volt.

A világ így működik. Lőttek már le embert azért, mert félreérthető mozdulatot tett... Ezt mindenki, a saját érdekében, vegye tudomásul.

Joebacsi70 2011.05.04. 12:43:19

Akkor pár hozzáfűznivaló:
1 győzelem, kettő döntetlen és 1 vereség. Egyforma mutatók esetéban a Barcelona a jobb a posztíró szerint.
Marhaság.

Real mélyponton ? A Camp Nou-ban egy döntetlen a mélypont, amin a bíró is felvehetné - csakúgy, mint a többi Barca meccsen - a gránátvörös-kék mezt ?
Marhaság.

Szép foci amit a Barca játszik ?
Már aki szereti a futsal, teremfocit nagypályán. Én nem tartozom közéjük.

Színészi teljesítményből pedig jeles.
Klubtól függetlenül tiltanám el az összes színészt jó pár meccsre, a bíróval együtt. Majd csak rájönnek előbb-utóbb, hogy miért is
kapják a nem kis fizetésüket.

Összefoglalva, a Barcelona nem rossz csapat, sőt, egészen kíváló, csakúgy, mint Schumi volt az F1-ben. De kellenek hozzá a külső körülmények (Unicef, bírók, FIFA), a részrehajlások, a "csalások", hogy egyeduralkodóvá váljon.

mohusssska 2011.05.04. 12:44:12

@Pékszakállú Henceg: már nem azér de pikéé szabálytalankodott és ezért kapott masqe is....tehát előny és a gól érvényes....ki a faszt érdekel h elesett hiszen a saját csapattársa miatt esett el.

Sötét korom 2011.05.04. 12:47:36

Látom, sok Real fan nem látja a fától az erdőt. Segítségképp: Kaka és Higuain bántőan lassúak és körülményesek voltak. C.Ronaldók erejét pedig felőrölték a kötelességszerűen elvégzett védőfeladatok. Adebayor egy nagy 0 volt. És még lehetne sorolni... Az egész csapat frusztrált volt, mert gyenge szezonjuk van. Perez pedig ezt nem türik. Valaki(k)nek menniük kell.

A Real nagyon jó játékosokből áll. Kiesésük egyértelműen Mourinho sara, pontosabban: most nem volt szerencséje. Mint ahogy nem volt a Chelsea-val sem, volt viszont az Interrel és a Portoval.

Ha az MU jobb lesz játékban a Barcánál (ez benne van a pakliban) az miért lenne jóvátétel a Realnak?

Én azt hiszem, hogy a Barca sokkal jobb lesz az MU ellen, mint tegnap volt... De majd meglátjuk!

Körülmetélt Rajherceg 2011.05.04. 13:21:00

mitől volt brutális a Madrid? Jászai díjas színészek gyülekezete a Barca. Lehet ez a valaha volt legjobb Barca, de a valaha volt legtöbb színésszel felálló is. Gyökerek, remélem a MU játékosok leaprítanak néhány cigány törpét és akkor lesz miért valóban sírni. Gusztustalan FC. Nem vitás a világ legjobb csapata, de egy fokkal izgalmasabb lett volna a párharc, ha Ratyi Alvez nem játssza el a "nagyhalált" Madridban. Messi és Xavi kivétel, a többi meg tipikus déli mentalitású gusztustalan cigány!

regisztráltnév 2011.05.04. 13:22:24

@kapiksz:
Jaj de hülye vagy!
Színészkedéssel tördelik a játékot:))) Gondolom a fociban bevett szokás az Adebayor féle két kézzel való földre vitel! De sorolhatnám. A sok agyatlan és felesleg szabálytalanságot amit elkövetnek. Teljesen Morinho hatása alá kerültek, annyira manipulálja őket. Mert amit bemutattak játék címén az elmúlt meccsek azzal egy K1-es meccsen eredményesebbek lehettek volna. Csak a labda zavarta a madridot már ha nála volt. Szégyen ez a csapat. Zizu féle Real is simán lefocizná ezt a mai társaságot, akik ugyanúgy szétrúgnák Zizuékat. Mert ezek ezt tudják.

regisztráltnév 2011.05.04. 13:27:31

@redsectora:
Hülye vagy te is!
Milyen jogtalanul állították ki van persit? Ismered te a szabályokat. Lefújás után elrúgta a labdát. Sárga ! Nem kell bele magyarázni semmit se. A szabály egyértelmű. Ráadásul volt egy sárgája minek rúgja el. Hülye az ilyen. Érdekes rajta kívül mindenki hallotta a sípszót csak ő nem. És az érdekes hogy a bíró egy meccsen mondjuk sípol vagy 100 szor és azt is hallják mindannyian, csak pont most nem hallotta. Buta volt, de ez már ő baja. Sárga pedig jogos !
Felesleges ezeken keseregni, inkább olvassátok el a szabály könyvet.

prestig 2011.05.04. 13:30:39

@freagle: Igazad van, volt nem egy, amit megevett a jv mindkét oldalról.De!! Itt a lényeg az amit más, normális edző szokott volt mondani: egyszer nekik, egyszer nekünk téved a játékvezető, és itt a TÉVEDÉSEN és nem a szándékosságon van a hangsúly.
Igen, a vb-n /főleg a Dél-Koreain / voltak már -véleményem szerint - szándékos tévedések, de azok a jv-k a következő 4 évben kihullottak!!!
Vannak esetek, mikor a pénz számít, de én úgy gondolom, hogy nem tévedek nagyot, ha azt mondom:ha valaki(k)ről az terjed el, hogy dobálja magát, az a jv hátsó agyában úgy rögzül, hogy csak a legnyilvánvalóbbat fújja be. CR7 sokat tett azért, hogy róla az a vélemény alakuljon ki.
Más. Biztosan emlékszel arra az esetre, mikor az 1. félidő 35. perce táján Messi a 16-s vonala előtt keresztbe vezette a labdát, több Real védőt / közöttük Carvallo-t cselezte ki, majd ellőtte keresztbe.Nos, itt a szenbeni ismétléskor pontosan látszott, hogy Carv. becsúszása rossz ütemű volt, egyensúlyából keményen megbillentette Messit. BIZTOS VAGYOK BENNE, HOGY CR7 EBBEN A SZITUÁCIÓBAN ELESETT VOLNA, ÉS JOGOSAN KAPOTT VOLNA SZABADRÚGÁST.
Mondom ezt én úgy, hogy NINCS kedvenc csapatom, a jó(!!!!) és szórakoztató focinak szurkolok.

Senkifia 2011.05.04. 13:37:16

@miszori: ...és neked is igazad van :)
elég szar szurkolói szokás,hogy a többes szám első személy...miközben csóringer szurkolónak max poszter van a falon a csapattal:) szó nincs "mi"-ről, csak "ők"ről. Max ha áldoztál rá pénzt, és ott ültél a lelátón, 90 percet üvöltve,akkor volt valami minimális hozzájárulás az eredményhez... de ennyi.

Senkifia 2011.05.04. 13:40:59

@csillagkutya seven: hát sima nem lesz...inkább göröngyös. de attól még összejöhet. kerek labda,miegymás :)

Senkifia 2011.05.04. 13:42:37

érdekes azért olvasni a posztot is,meg a hsz.okat is. Mintha mindenkinek az anyját ölte volna meg az ellenfél,vagy mi :)
kész szerencse,hogy emailben nem lehet levélbombát küldeni. holnapra nem lenne se aki posztot írjon, se aki kommentálja.

regisztráltnév 2011.05.04. 13:42:42

@Joebacsi70:
Jaj de hülye vagy te is bameg!
Mennyi sületlenséget össze tudtok hordani. Nevetséges.
A Real játéka az volt az elmúlt meccseken hogy ajátékot szabálytalanságokkal széttördeljék. Ezek a szabálytalanságok gyakran túlmutattak a keménységen, és igen brutális durvaságok voltak. A mourinho hiszti pedig arra jó hogy a bírokat nyomás alá helyezze, hiszen melyik bíró merné kiállítani pepét a 6 brutális letalpalás után? Vagy ki merne ujabb sárgát adva pirossal leküldeni a játékost, pl két mez vissza huzás után. Mert úgye sárga kapásból. Ezt nagyon jól tudja morinho és az egész erre megy ki. A kicsiket ha felgyorsulnak nem lehet megállítani, ezért tördelik a játékot. Amivel nem is lenne baj, ha mindezt szabályos keretek közöt tennék, de sokszor más sportággal keverik össze a kettőt. Mert Adebayor torokütéseit, két kézzel lerántást stb mindenhol lefújják, még kézilabdában is.
Nem ártana ha kicsit a szabálykönyv forgatásával múlatnátok az időt hogy képben legyetek a dolgokkal.
Gondolom az itt okoskodok közül sokan nem fociztak, de szabályokkal sincsenek tisztában.
Jelzem sok NB 1 es focista sincsen. Amúgy csak azt engedném pályára aki bírói vizsgát tesz!

Buerger 2011.05.04. 13:46:12

@poronyt:
Bravó Poronyt, igazi habzószájú madrid drukker vagy, aki képtelen elfogadni azt, hogy a világ egyik legjobb csapata, és a legnagyobb tradíciókkal rendelkező klubja, ilyen gusztustalan stílusban játszik(????), leszarva a saját bokáját akár hazai pályán is, Messit szétrúgva, és közben kockás lesz a seggük a hálótól... Persze a Barca meg rájátszik, ez is igaz, de azért ez a "nyilvánvaló csalás" duma elég nevetséges... XD

freagle 2011.05.04. 13:47:59

@Sötét korom: Minden értelmes Real fan leírta azokat a hibákat, amiket említettél. Értelmes drukker tisztában van a sajátjai gyengeségével, persze.
Azt sem állította senki, hogy a Barca nem érdemelte meg a továbbjutást.
De igen, megésrdemelte, mert egy jó csapat, kiváló játékosokkal, remek edzővel. Ez elvitathatatlan.

Ettől még volt egy meg nem adott szabályos gól, és egy csomó "téves" ítélet. + Nem szereti meg az ember a színészkedést még egy zsenitől sem. (Joggal vetik ezt pl. CR7 szemére is.)

Mourinho hibája? Mikor is volt a Madrid utoljára BL-elődöntőben? Ne már...
Tényleg ennyire gáz dolog lenne egy Barcelona miatt búcsúzni? Ugye ez vicc???

A Madrid nincs kész, ez világos. Mourinho nem is ígérte, hogy egy év alatt csodát tesz. Az Internél is kellett neki 3 év.

freagle 2011.05.04. 13:52:08

@prestig: Rendben van, tendenciózusan "tévedett". :-)))) Ha így jobb. :-)
Fenntartom, hogy ha valaki az egyik casapat sztárjának semmit nem fúj be, a másiknak meg mindent, az nem véletlen.

Igen, Messi csak akkor esik, ha nincs esélye folytatni az akciót, vagy ha tényleg felrúgják. Normális csatárok így vannak ezzel. :-)

Hirariko 2011.05.04. 13:57:23

@freagle: Ajánlom figyelmedbe ezt a videót: videa.hu/videok/sport/barcelona-1-real-madrid-WWD1CpRxYN4rV5uZ
Kb 3 perctől van a CR es eset, és CR elég érdekesen esett el, amitől más értelmes ember nem szokott elesni+ ha nem esik rá Masc lábára akkor alapból eléri a labdát és nem lesz gól és a bíró szerintem itt is jól ítélte meg mert CR jól elszínészkedte ezt.

andaluzkutya 2011.05.04. 14:10:02

@freagle: Abban egyetértünk, hogy egy év alatt nem lehet csapatot összerakni, és idő kell Mourinhonak. De mi szükség volt erre az egész hisztire a meccsek körül? Az összeesküvéselméletekre, az arcoskodásra, stb.? Ezektől nem lett népszerűbb a Real, se jobb, se sikeresebb. És bár tény, hogy Mourinho focija eredményes (Kupagyőzelem, BL elődöntő), de a "Királyi-gárdától", meg ettől a játékosállománytól elvárná az ember, hogy ne csak aprítsanak, aztán találjanak egy gólt, mert valaki villant egyett, hanem élvezetes legyen nézni azt, amit csinálnak. És nem csak az MMA rajongóknak...

sikeres-e 2011.05.04. 14:11:35

Irány a Wembley!!! Döntőben a jobb csapat!!! Minden más már történelem...
:-)

victor vacendak 2011.05.04. 14:18:13

Nincs oka szégyenkezni a Madridnak. A négy tavaszi meccsen 1gy 2d 1v és 3:4-es gólarány. Ne rossz az überfaszamindenidőklegjobb csapata ellen. És ha a bíró nem csalja el az első meccset, akkor a bárka 200 perc alatt sem rúgott volna gólt (épp, mert Pepe megbénította a zsírtörpét). Utána meg az 1-1...

pluto111 2011.05.04. 14:37:26

@inkabbne: És ezzel azt a csapatot bünteted amelyik vétlen volt az esetnél? Ha már szabálytalankodott viselje a következményeit.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.05.04. 14:40:03

C. Ronaldónak most teljesen igaza van. Egy szabályos gólt vettek el tőlük, mondvacsinált ürüggyel!

inkabbne 2011.05.04. 14:45:11

@pluto111:
én nem büntetném..
csak az előszabály kérdését feszegettem..

point 2011.05.04. 14:47:40

remélem a barcelona törpéi nem lepődnek meg ha Rio Ferdinandék kivégzik őket a gyepen.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.05.04. 14:52:07

@kapiksz: Ez már nem igazi foci amit a barca csinál, teljesen igazatok van. Soka elájulnka, hogy mennyit van náluk a labda. így könnyű, hogy a saját térfelükön egymásnak gurigatják. Még a riporter is csendesen megjegyezte, hogy ez mind pontos passznak minősül a statisztikában. A színészkedések miatt utáloma spanyol focit, az angol ezerszer különb. Így aztán és is remélem, hogy a vágyatok teljesül és a MU megtanítja őket egy kicsit focizni is.

Sötét korom 2011.05.04. 14:55:02

@freagle: Igen, az igaz, hogy önmagában nem rossz a BL-ben a 4 közé jutni, de az, ahogy a bajnokságot elveszítik és az, ahogy, amilyen módszerrel a Barca ellen próbálkoztak (sikertelenül), ez könnyen lehet, hogy egy Realnál elfogadhatatlanul kevés.

Lehet, hogy 3 év múlva a Real beérne, de: Mourinhot nem azért hozták ide, mert "2 év kudarc belefér". A Real (és Perez) nagyon is türelmetlenek és elvileg sem tudják elfogadni, hogy pénzért nem tudnak/lehet MINDENt megkapni.

Kirúgták a sikeres Capellót, del Bosqet mert mindegyikkel szemben az azonnali maximum volt az elvárás. Szerintem ez nem lesz másképp Mourinhoval szemben sem.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2011.05.04. 15:01:17

@Sötét korom:
a barca a real ellen, 1 győzelem - 2 x - 1 vereség... ebből két meccsen nagyonlátványosan a barcának fujt a spori. szóval csak húzd ki magad!

mourinho meg összerakta ezt a madridot, de ennyire futotta -újra mondom- a spori és a kiba erős barca ellen. majd még építgeti. kell ídő. hogy elbazsta volna a szezont? aztán miért?

Sötét korom 2011.05.04. 15:01:31

@butus: Sok csapat szeretné megtartani a labdát, akár a mérkőzés 100%-ában, de NEM TUDJA! Pl. a Real sem tudja. És tudod miért nem? Mert a Barca elveszi tőle!!! És ez itt a lényeg a labdatartásban: hogy ne engedjék elvenni a labdát - már ha tudják. Persze ebből nem lesz még gól... de nem is kapnak. És ez sokszor sokat ér(het).

Az, hogy a Barca a saját térfelén (akár) passzolgat és ebben semmi nem zavarja, az nem a Barcara nézve gáz, hanem a Realra... 0-2-nél. Nem gondolod?

Sötét korom 2011.05.04. 15:04:53

@eric: Ha az eredményeket nézzük, akkor nézzük a tétet is:

Az 1. meccsen tökre elég volt a Barcanak az X.

A második mérkőzés prioritása a Barcanal alig több a 0-nál.

A 3. mérközésnek volt tétje. Hozták is.

A 4.-nek csak a 3-kal összefüggésben volt tétje. Hozták azt is.

A Barca akarata érvényesült, ragozhatod akárhogy.

Közbe meg a fél világ előtt lejáratták magukat. Uniceffel meg anélkül.

kasu 2011.05.04. 15:09:27

Alapvető baj a kommentekkel, hogy aki nem a Barcának szurkol, az felnagyítja a hibáikat, a Realosok meg képtelenek megítélni a saját gyengeségeikat, mármint a csapatét. Jó lenne tárgyilagosan nézni kissé: a Barca jobb. Nagyon tudják a játékot. Néha a kelleténél jobban eljátszák az esést, már aki. Messi statisztikája rémes, vagyis igenis vadásztak rá és durvák voltak. Az összes madridi szabálytalanság harmada Messi ellen és közte a Marcelo-féle mészárlás. Nem adták meg a gól a madridiaknak? Ilyen a foci, a bíró ítélt. Tavaly Krikics szabályos gólját nem adták meg és kiesett a döntőbe jutásért a Barca. Sajnos van ilyen. Mondjuk CR tényleg ráesett M.ra, és lefújhatták volna Piqe lökését. Kiállíhatták volna Marcelot, Adebayort, Less-t, Carvaiot. De ezt a gyors, pontos, technikás erőből végig jeles csapatot nehéz jelenleg megállítani. Persze jön a sóvárgás, majd a MU.:-)) Meglátjuk. Az az igazság, ha MU, akkor is ebben a játékban fantasztikus a Barca és bárki győz mivel a MU is remek!! mindenki csak nyer őket nézve. Úgyhogy ne gyűlölködjetek, meg vakon hadakozzatok (akik, t. aki nem!) nem kell magyarosan az öklöt rázni, eltorzult fejjel utálni valakit, a foci isteni jó. Igaz?

eric · http://vastagbor.blog.hu 2011.05.04. 15:17:35

@Sötét korom: 1 meccsen elég volt a barcának az x , de nem azért lett x hanem mert meg voltak fojtva.

Egy kupadöntő értékét 0-ra értékelni példátlan nagyképűség és szerintem gondold át ezt... csak egy tipp nézd meg, hogy a Barca milyen kezdő csapatokkal állt fel a kupameccseken. Nem úgy tűnik belőle, hogy Pep leszarta azokat a meccseket, sőőt...

A 3. meccset bírói segítséggel hozták mint tudjuk.11ember ellen reggelig nem lőnek gólt. Pepe kiállításáig több mint 200percen át egy tizigólra futotta... A 4. meccs x lett, ami valóban elég vólt már nekik, de a spori itt is tett róla, hogy ne legyenek egyenlőek a feltételek.

Nézd leszarom a Real-t Mu- drukker vagyok gyerekkorom óta, de amit a Barcával művelnek évek óta az tényleg vérlázító...

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2011.05.04. 15:21:51

Irtóra szomoru vagyok hogy vége a 4 El Klaszikusnak :(
Azér szép élmények vóltak és nagy izgulások a családba szóval ere jó volt csak most megin nem lessz ilyen jó szórakozás nagyon sokáíg. Pehkes dolog de el fogadom.
Köszönöm a sok szép blog bejezzést!

jojo7474 2011.05.04. 15:31:27

Azt azért remélem elismerik a Barcát gyűlölő-utáló ellendrukkerek is, hogy amellett, hogy a jelenlegi Barca a világ egyik valaha volt legjobb klubcsapata (Messi pedig a valaha élt egyik legjobb játékos)olyan egyedi focit játszanak, amelyet előtte senki és a szélen elfutós, beadogatós, meg előrerugdosós foci mellett meglehetősen üde színfoltnak tekinthető, amellett, hogy eléggé eredményes is

oscar dirlewanger 2011.05.04. 15:37:29

katalánok=spanyol cigányok.

Sötét korom 2011.05.04. 15:37:47

@eric: Az 1. meccshez: a Real tényleg jól játszott, fizikailag nagyon erősnek tűntek. Az 1 pontot megérdemelték, mert tényleg sikeresen megfojtották a Barcát. Ahogy mondod. Én csak annyit mondok, hogy a Barca-nak 8 pont előny mellet jó volt az x.

A Barca közzétett prioritáslistája:
1. Bajnokság
2. BL
3. Kupa

Ehhez nincs mit hozzátenni. Valószínüleg a kupa prioritása nagyot emelkedett amiatt, hogy a döntőbe a Real volt az ellenfél. Viszont a Real itt szerintem kevésbé volt jó, mint az 1. meccsen.A meccs inkább a Barca-nak állt. Mégis végül a Real nyert.

A 3. meccs kissé érthetetlen volt számomra, mert a Real nem az első két meccsen eléggé sikeres taktikát folytatta. Sokkal defenzívebbek voltak és nem tűntek erősnek sem. Annál inkább durvának.

A "bírói segítség" emlegetése mindig a vesztesek mentsvára. Nem vezet sehová, de jól esik eljátszani a "nyomják Krahácsot" gondolattal, igaz?

A bíró a játék része. Lehet befolyásolni... ugyanazzal, amivel a közönséget. Szép és okos játékkal. Erőszakkal és brutalitással kevésbé... Talán ezért nyomják a Real-t...

Senkifia 2011.05.04. 15:38:23

@kasu: nem kell magyarosan az öklöt rázni, eltorzult fejjel utálni valakit, a foci isteni jó. Igaz?

ott a pont

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.05.04. 15:50:21

@Sötét korom: nem vitatom amit írsz, de én ezt a focit nem szeretem. Nézd meg az angolokat. Ott nem a labdatartásra mennek, hanem a támadásra!

poronyt 2011.05.04. 15:57:18

@Keltafan:
köszönöm bár ezt most nem tudom kritikának vagyem, vagy pozitívumnak..
(ebben a blogban már azt sem tudom néha ki kivel van...) :-)

Amúgy szerintem bede tökéletesen hülye erre a posztra, mert egyszerre tudja kiakasztani a realosokat és a barcásokat is, így magas az aktivítása az oldalnak :-))))

Sötét korom 2011.05.04. 15:58:08

@butus: Igen, az angol foci (főleg az alsóbb osztályokban) kevésbé játékos. Nekem kissé mechanikus, de kétségtelenül nyílt, őszinte, férfias. És persze végtelenül fair! Szeretem én is! Ehhez hasonló az argentin mentalitás is.

De a válogatottjuk eredményessége arra utal, hogy ez a játék valahol túl egyszerű, viszonylag könnyen másolható, implementálható. És ha jón valami más szellemiség (mint pl. mi 1953-ban), akkor nekik annyi. Nem tudnak alkalmazkodni.

A spanyol (+a portugál) foci sikere azt mutatja, hogy jó úton járnak pillanatnyilag ezen a tájon.

poronyt 2011.05.04. 16:02:04

@Don José Luís:
most, hogy mondod ténmyleg habzik a szám, attól a sok idiótaságtól amit itt olvasok..
sebaj majd valakitől kérek egy kis tetanuszt, vagy valamit veszettség ellen
vau vau vau vau vau

(amúgy meg ha az agysejtjeid a szarás mellett másra is használnád, akkor rájönnél hogy 1-1 "aprócska" tévedés igenis meghatározó sajnos nem csak a futballban, hanem a világban is...
egy rossz kerékcsere után ha leesik a kerék a kocsiról és nekimész a fának, szarrá törve a kocsit, biztos majd ott is azt fogod mondani, hogy jó jó, kicsit elbaszta csóró ember, dehát van neki baja elég ne bántsuk, hiszen csak egy aprócska hiba volt...

freagle 2011.05.04. 16:03:26

@Hirariko: Elégszer láttam. :-) Ha Mascherano nem dobja fel magát, nem esik el. Ha CR7 nem esik rá, akkor sem éri utol a labdát. Ha CR7-et nem köki fel Piqué, nem esik el (nincs mire rájátszania, ha így jobban tetszik...) Akárhonnan nézem, ez szabályos gól volt.

freagle 2011.05.04. 16:06:01

@andaluzkutya: Nagyon csalódott leszek, ha esetleg igazad lesz, és elküldik, akár most, akár év végén. Szerintem attól - is - ő a Speciel One, hogy erre is gondolt előre, ergo ez nem fog bekövetkezni. Nem véletlen, hogy közvetlenül tárgyal az elnökkel, nem Valdanón keresztül.
Szerintem lesz még egy éve. Ha akkor sem nyer bajnokságot, biztos hogy kirúgják, de ennyi még lesz neki. És szerintem jövőre nyer. :-)

freagle 2011.05.04. 16:13:10

@Sötét korom: Nem jó az értékelésed.

Az 1. meccs éppúgy presztízsmeccs volt, mint itthon a Fradi-újpest. (Haha...) Próbáld meg bármelyik szurkolónak elmagyarázni, hogy neked ott tulajdonképpen jó az X... Nem jó, maximum utólag, ha annyi lett.

2. meccs, kupadöntő - erre azt mondani, hogy nem fontos...! Na ne már! Ha megnyerték volna, se lenne fontos? Nem erre mondják, hogy savanyú a szőlő? Ja, és ugye milyen vidáman mentek az ezüstérmet átvenni? Ne kábítsuk már egymást...

3. Meccs fontos volt, megnyerték. Nem sokon múlt, de kétségkívül jobbak voltak.

4. A visszavágón valóban elég volt az X, nem is kockáztattak a kelleténél többet. Olyan is volt a játékuk. Talán ezért jött jól a bíró néhány "tévedése".

pitaa 2011.05.04. 16:22:38

ez egy rettenetesen szar meccs volt mind a barca, mind a madrid részéről... mindenesetre a barca halál unszimpatikus és remélem a mu ellátja a bajukat...

eric · http://vastagbor.blog.hu 2011.05.04. 16:35:28

@Sötét korom: A kutya nem foglalkozna abírókkal, ha a Barca drukkerek ne vernék magukat baromi nagyképűen és arrogánsan, holott csak annyi történt, hogy a párharcot ahol a Real a kemény , csupaszív játékával pótolta a csapatbeli különbségeket, a spori döntötte el a javukra... just like 2 éve a chelsea ellen, amikor megnyerték az egész BL-t...

Sötét korom 2011.05.04. 16:38:01

@freagle: Az Real-Barca az mindig presztizsmeccs, de a fő célok szempontjából az eredmény itt most nem volt döntő. Mivel a bajnokság gyakorlatilag lefutott. És tudták, hogy még jön 3 mérkőzés.

Egy kupadöntőn kikapni persze nem öröm, de nekem ez a szőlő egyáltalán nem savanyú. A Barca szép eredményt ért el, bejutott a döntőbe, de ott kikapott. Elég jó játékkal (főleg a 2. félidőben), de kikapott. Senki nem emlegetett semmi mentő körülményt, bírókat, vagy bármi egyebet. Egy focicsapat ugyanis kikaphat. Mellékesen: ebből is látszik, a Real MEGVERHETI a Barca-t, ha tudja! Semmiféle égi/földi védelme nincs a Barca-nak!

A BL elődöntő volt az összecsapások súlypontja. Azért is mert a végén volt, de azért is mert ez sok pénzzel jár és nagyobb a presztizse, mint a Király Kupának (amit ugye a Real sem szokott túl komolyan venni - mellékesen a januári "nagy" leterhelést emlegette Mourinho a rossz bajnoki szereplés okaként - Miközben az az Almeria győzte le őket, aki a Kupában is állt még).

Ha a Real prioritásában a Király kupa megelőzte a Bajnokságét. akkor gratulálok, mert a céljukat elérték.

Sötét korom 2011.05.04. 16:41:38

@eric: A "nagyképűség" szót miért a Barcahoz társítod? Ki mit követett el?

RobertJ 2011.05.04. 17:36:58

Pártatlan nézőként nem tudok semmi szimpatikusat felfedezni sem a Real sem a szurkolóik patetikus viselkedésében. A Real elkezdett keményen játszani a Barca ellen 3 mérkőzéssel előbb, ők meg elkezdtek durván színészkedni. Akció-reakció. Adebayort meg most is simán kiállíthatták volna, meg akár Carvalhot is. Az előbbit a durvasága miatt, mert sok köze nem volt egyik esetben sem a labdaszerzéshez, még a szándék sem volt ott, Carvalhot meg azért, mert elég sok szabálytalanságot követett el, mégha akaratlanul is, de neki már kicsit gyors volt a Barca. De a bíró nem állíthatott ki senkit, mert a Real a birka szurkolóival, akik nem a saját gyenge teljesítményükkel foglalkoznak, hanem a mellüket verik, hogy férfias focit játszanak a kis metroszexuális CR-rel az élen (aki egyébként a világ egyik, ha nem a legjobb futbalistája emellett). Szóval, a lényeg, hogy tényleg nem követem figyelemmel a spanyol bajnokságot, de megnézem a Real Barca meccseket, mert minden futball rajongót érdekel valószínűleg, és ebben a szezonban 5-ből 4 párharcukat megnéztem, és a véleményem, hogy a kiállítások jogosak voltak és az eredmények is. A Real pedig egyszerűen szánalmasan viselkedik, meg Mourinho is. Teljesen olyan a hozzáállásuk, mintha előre meg lett volna írva, hogy nekik idén nyerniük kell a BL-ben, és valami felháborító, hogy nem sikerült. Egyszerűen gyengék és kész. Először tessék csapatot építeni, aztán lehet gondolkodni nagy eredményeken.

RobertJ 2011.05.04. 17:38:51

De a bíró nem állíthatott ki senkit, mert a Real a birka szurkolóival, akik nem a saját gyenge teljesítményükkel foglalkoznak, hanem a mellüket verik, hogy férfias focit játszanak a kis metroszexuális CR-rel az élen (aki egyébként a világ egyik, ha nem a legjobb futbalistája emellett), tévesen nagy felháborodást éreztek volna.

Laciii 2011.05.04. 18:01:32

@poronyt:
Eddig bírtam olvasni a fröcsögést, ez a valódi kettős mérce.
Lass szerinted csak finomkodott, legyen, de akkor Cé-t se bántotta senki és ráugrott Masc-ra.
Ha Piqué szabálytalan volt, akkor Lass-t meg Alonsot is le kellett volna küldeni a pályáról.

Divatfikázó.

poronyt 2011.05.04. 18:19:21

@Laciii:
nem tudom, hogy én nem írni jól madzsar, vagy mások nem tudnak olvasni madzsar...

jó lenne, ha nem a saját elképzeléseieteket értelmeznétek a szavak mögött, hanem olvassátok el rendesen a szavakat, rendezzétek mondatokká, értsétek meg és csak utána hasonlítástok össze a saját véleményetekkel...
akkor talán nem az esne le, hogy lass finomkodott, hanem az, amit valójában írtam...

redsectora 2011.05.04. 18:23:06

@regisztráltnév: Már nem azért mondom, de a szabálykönyv nem erre a szitura lett kitalálva. A stúdióban is foglalkoztak vele, sőt a spanyol sportnapilapok is egyértelműen arról írtak, hogy RvP kiállítása jogtalan volt.
Egyébként másnap a meccsen Crouch még durvább szituban rúgta el a labdát, semmilyen lapot sem kapott.
Persze ezt az egy szitut emelted ki, a Chelsea elleni Barcelona nulla játékot, amikor végig bekkeltek, 4 büntetőt nem adott meg a bíró a Chelsea-nek, már nem említed. És a Barca színészkedése is undorító. Én nem szeretem a Real játékát. A Barcaé szerethető volna. De a bírói támogatások és a színészkedések összességében egy okádék csapattá teszik a Barcat. Ennyi!

DXD 2011.05.04. 18:28:54

Real szurkolók már mindenbe belekötnek:)
Amikor megnyerte a Real a király kupát senki nem szidta a bírót, meg nem gyártott elméleteket, hogy bwin lefizetett mindenkit. Max csak szidták, a gusztustalan bunkerfocit, de sztem az mindenki elismerheti, hogy nem volt szép játék(ezt még pár real szurkolónak is sikerült).
De most minden meccsen, mindenki hibás, keresik a kifogásokat, mint a magyar "fociba". Mi lett volna ha...
Ha megnézzük a meccseket, Barca folyamatosan támadott ziccerei voltak, real meg ha 3-szor eljutott a kapuig, már sokat mondok. A tegnapi meccsen is csak 1 lövésük talált kaput a 3-ból.
Bajnokságot is nyeri a Barca, pedigg ott egynelő körülmények voltak, szval sztem nem kérdés melyik a jobb csapat.

poronyt 2011.05.04. 18:35:00

amúgy pedig még szeretnék csak annyit megjegyezni (hogy azért még legyek téma)...

Csapatok, real, barca, fikamikafc nélkül, csak úgy névtelenül..

Ha egy jól játszó csapatot, csak úgy lehet megállítani, az az ellenszere, hogy tördeli az ellenfél a játékot, akár kisebb nagyobb szabálytalanságokkal, akkor azt a bírónak kell rendezni. Ha erre a másik csapat, csak annyit tud felmutatni, hogy kihasználva a bíró "anyai ösztöneit" jelentősen rájátszik, akkor ez is ugyanakkora szegénységi bizonyítvány, mint az, ha valaki "más focival" akarja megnyerni a meccset az eddigi megszokottól..
legvégezetül ha a bíró benyeli ezeket a "látványelemeket" és ezen felül mint egy durcás kisgyerek "csakazértis megmutatom ezeknek, hogy márpedig a másik ovis csoprotot nem bánthatják"-ot játszik és erre egy lapáttal rátéve még a jogos szabálytalanságokat sem veszi észre, a meccse kimenetelét befolyásoló döntéseket hoz, akkor én mint játékos úgy szétcsapnám, hogy a sípot a seggéből könyebb lenne kivenni, mint a száján keresztül... persze mindezt úgy, hogy véletlenüldirekt szájbarúgom, merthát bocsi spori elnéztem a labdát...

És akik szentül hisznek a bíróban, azoknak tisztelettel ajánlom a Tottenham edzőjét, hogy kérdezzék meg már tőle, mi a véleménye erről és veregessék meg a vállát azzal, hogy nyugi öcsém, jó jó tévedett a bíró, dehát hidd el nem a világ az a pár tíz millió font, amit buksz azzal, hogy nem lehetsz BL induló....

"miért van az, hogy az Egyesült Államokban egy kindergarten C csoportos amerikai focimeccsen is video, melyet egy kiszuperált vietnami veterán figyel, mintha onnan várnák a sárgák támadását, ha pedig történik valami, akkor nem szégyelnek ennek a figurának szólni, hogy ... Hey Dude, please check that situation, that happened 10 seconds ago"

Hirariko 2011.05.04. 18:50:14

Szerintem azt a dolgot amit a Barcelona válaszul adott a Realnak, hívhatjuk pofont a szarnak szituációnak :)

pluto111 2011.05.04. 19:15:03

@inkabbne: Csak tippelni tudok, hogy az előnyszabályra gondolsz. Az előnyszabály arról szól, hogyha a szabálytalanság ellenére a szabálytalanságot elszenvedő csapat kedvezőbb helyzetbe kerül mintha lefújná a bíró akkor tovább kell engedni.
Itt ugye gólhelyzetbe került a játékos ami kedvezőbb nekik magyarul előnyszabályt kell adni. Az hogy ráesett a lábára miután fellökték az érdektelen, minek lökdösődik a védő. Ronaldo nem volt szabálytalan mivel a védő lökte rá azért meg nem tehető felelőssé.

bedeegybüdöstetvesköcsög 2011.05.04. 19:59:31

mocskos szarrágó retkes zsidóbérenc bede, anyádat rágják szét a tetvek

Applepie 2011.05.04. 20:20:52

A Barcát nem bede miatt fogom megutálni nyilvánvalóan de azért már a csapatra nézve is sértő ahogyan írsz te szerencsétlen.

Meg kellett volna adni a madridnak azt a gólt, így sem kellett volna beszarnunk hogy veszítünk s egy marék sárral kevesebb lenne amit dobálnak ránk.

Elkúrta a madrid ez tény, de hogy a játékosok vagy Murcinnyó hibázott nagyobbat, én az utóbbira voksolnék.

Nem kéne egy olyan csapatot sem fikázni amelyik a király kupáig meg bl elődöntőig jutott.
Megnézném bírnád-e energiával eddig...

Erőltess már magadba egy kis toleranciát, tiszteletet és legfőképpen kultúrát.

Örülj a sikernek normálisan!

Akik meg csak anyázni tudnak egymásnak azoknak annyi köze is van a csapatokhoz.

mégis 2011.05.04. 20:25:34

mennyire másképpen látnak emberek 1 meccset:-), és fura hogy 2 döntetlen, 1 ide 1 oda és mégis a barca az isten...és tényleg jók, messit imádom, de jobban tiszteik a védők, mint a saját anyjukat, állandóan hátrálnak előle, túlzottanis...iguán gólja, pedig szabályos volt..ennyi.

karikaV43 2011.05.04. 21:15:58

Mi lenne ha a realisták saját blogjukba trollkodnának.Elég volna gratulálni és ennyi,mit bíróztok már megint.Nyert a Madrid egy kupát örüljön neki,sokkal gyengébben fociztak.Jönni a cselszkíjjel és mi van a tavalyi elődöntővel amikor köcsög műringyó 4 gól előnyt kapott a játékvezetőtől,érdekes a Barcából senki nem bírózott.Akinek savanyú a szőlő nézzen rajzfilmet.Még hogy férfias foci beszarva bekkelni és gyáván rúgdosni,jó vicc.

Barca-Madrid

Az év futballeseménye, oda-vissza és még kétszer egymás ellen a világ két legjobb csapata. Vigyázat! Szándékosan elfogult írásokat tartalmaz!

Friss topikok

  • haszán: @gömbgilisz legalább kétgólos real-győzelem lesz holnap (2011.08.13. 22:51) Iker a négy meccs madridi MVP-je
  • robot_: @grayman89: fuj bazmeg, elolvastam vegig az ömlengésed... bazmeg... egyszeruen a vilag egy jobb h... (2011.05.07. 14:53) Alvessel nem nagyon törődtek a társai
  • flea: @nlght84: tehát ha jól értem, te azt állítod, hogy a lesszabály célja a bejátszott terület, illetv... (2011.05.05. 16:05) Végre mi játszunk fehérrel
  • Pampák Bikája: @Guss Grissom: mutogatni való kis pöcs fagy fiacskám. Zsidózni persze nem itt kell, hanem a te csa... (2011.05.05. 15:10) Mourinho már megint csalni fog
  • karikaV43: Mi lenne ha a realisták saját blogjukba trollkodnának.Elég volna gratulálni és ennyi,mit bíróztok ... (2011.05.04. 21:15) Rutinmunka

Linkblog

Archívum

süti beállítások módosítása