Busquets állítólag lemajmozta Marcelót

2011.04.29. 11:36 hugo sanchez

Itt az újabb hullámverése a szerdai BL-elődöntőnek. Volt ugye az a pillanat, amikor Busquets eljátszotta, hogy Marcelo belenyúlt az arcába.

 

 

És most kiderült, hogy a sunyi arctapogatás arra is jó volt, hogy a száját eltakarva valamit odaszóljon a brazilnak. A lelassított felvétel szerint az biztos, hogy valami olyasmit, ami nagyon hasonlít a spanyol mono (majom) szóhoz, és nem bízta a véletlenre, elmondta kétszer is. Az pedig nyilvánvaló, hogy bármit mondott, azt nem a kameráknak szánta, mert gyáván, a tenyere mögül gyalázkodott. Talán Marcelo megszólal az ügyben.

 

 

Ami különösen széppé teszi mindezt, ha igaz, hogy a Barcelonának nemrég volt egy antirasszista kampánya. Jó, Busquets nem szerepelt benne. Nem irigyeljük szegény Keitát és Abidalt azért, amit edzéseken kaphatnak. 

 

74 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barcamadrid.blog.hu/api/trackback/id/tr622864336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

És??? 2011.04.29. 12:32:43

Egy igazi kis gyökér.A foci legalja a másik kis buzival együtt.Remélem egyszer tényleg szájba verik.

smartdrive 2011.04.29. 12:42:36

az még nem rasszizmus, hogy lemajmoznak, te majom

dzsi85 2011.04.29. 12:54:24

ha van valaki, akit barcásként ki nem állhatok, az busquets, remélem, hogy ez a görény nem sokáig lesz a csapatnál! persze tudjuk ki volt apuka.. :/

csak azt nem értem, hogy jutott el a spanyol válogatottig?! és alapember ott is... érthetetlen!

retard 2011.04.29. 13:02:21

@dzsi85: Realos vagyok, de azt el kell ismerni, hogy Busquets elég sok labdát összeszed egy meccsen.
Hogy mellé egy féreg, hát van nálunk is hasonló...

asf123asd 2011.04.29. 13:10:31

szegénynek akkora az arca hogy bokán rugod akkor is divaldosat fog játszani.. de nem most kezdte:) (inter ellen?..:))

robot_ 2011.04.29. 13:27:39

Ezért van a pályán, tehét szerintem egyáltalán nem meglepő. Provokátor. A Realban is van ilyen. (pl Ramos sztem hasonlo) Mellette persze focizni is tudnak azert, de nekik van egy ilyen szerepük.
Kar ezt igy felfujni, ha meg rasszista...
hat Istenem.. ez van. Majd nem vele adjak el a rasszizmus elleni kampányt. Nem hiszem h pl Messi rasszista lenne, vagy Puyol. Nem kell ezekbol ekkora ugyet csinalni, majd ha akarja Marcelo is odaszol valamit legkozelebb, de ha a sajtobol latjak magukat ujra es ujra viszont, akkor ez csak fokozodik, es mindig is feszkó lesz. Neha komolyan azt kerdezem h pontosan ki is akar ennek veget vetni es a focival foglalkozni a ket csapat kozul? Nekem ugy tunik semelyik.

hááááát 2011.04.29. 14:10:15

Utálom a modora és a stilusa miatt, de baromi jó védekező középpályás.Ezért van ott.
Gondolom Keita sem véletlenül lökte meg a madridit a verekedés előtt.Beszólnak ezek egymásnak folyamatosan.

JohnGotti 2011.04.29. 14:19:18

Aki volt már pályán ilyen feszült helyzetben az vágja h ilyenkor az ember mond mindenfélét,csak h dühitse a másikat,és aki felül ennek,az habzó szájjal már könnyü préda a provokátoroknak.Ha vérbe forgó szemekkel játszol,a rafkósok megesznek reggelire.

agatsu 2011.04.29. 14:36:09

Joga van így viselkedni, nekem meg jogom van emiatt rühellni...már a vb-n is sunyi kis geci volt...és a spanyolország fanok is azt kérdezték mit keres ez a válogatottban?

vpepe 2011.04.29. 14:52:29

Nem tudom, ez mitől rasszizmus, ill. azt sem, hogy más meccseken átlagosan hány ilyen van, de szerintem nem ez nem egyedi eset, csak túl van lihegve már ez az egész.

Hirariko 2011.04.29. 14:54:32

Ennyi erővel Pepe még mit keres labda közelbe? Murinnyó mit keres kispad közelbe? ennyi... ezt lehetne ecsetelni.

readya 2011.04.29. 14:57:41

Azért jó látni, hog yigazi elfogult Madrid drukker a kedves író.

Talán, lehet... Meg Pepe eltalálta vagy sem? Amit ugye ki nem szar le, a szándék is piros.
Adebayor ütései eleve pirosak. Di Maria oscar gyanús jelenetei.
Marcello mind a két lábát megtaposta a földön fekvő Pedronak, stb.

Kikaptatok, mert fos taktikátok, hülye edzőtök és túl sok hentes játékosotok van.

Gólokat kell rúgni és nyerni. Akkor nem kell magyarázni a bizonyítványt.

Ja, hogy ahhoz támadni is kellene? Na igen. Gyakoroljátok csak, érdemes. Az olyan focis...

vpepe 2011.04.29. 15:04:21

@readya: ezen az oldalon szándékosan elfogult írások jelennek meg.
A Madrid azért kapott ki, mert a Barcának nagyobb szerencséje volt. A kupadöntőn ugyanez történt, csak fordítva.

sage5 2011.04.29. 15:04:55

Christiano Ronaldo :

"- A 0-0 nekünk nem lett volna rossz eredmény, idegenben lőhettünk volna egyet”.

Ime a madridi stargégia. Mielőtt továbbköpködünk a barcelonára, akkor ki az aki öli a focit?

sage5 2011.04.29. 15:13:36

Amúgy nem értem az itteni madridi szurkólókat:
A madrid a zseniális moruinho taktika részeként erőszakos, aggressziv, focigyilkos bunkerfocit játszik, és amikor a barcelona reagál erre a maga módján akkor meg itt habzik a szátok.

Érdekes madridi újságokban el tudják fogadni hogy amivel mourinho próbálkozott egy kapal szar volt.

Dr. Fotos 2011.04.29. 15:20:20

Hogy sikerult ezt leolvasni a szajarol? Mi van ha azt mondta, hogy Momo vagy Mama vagy Mumu esetleg Magno?

Kotkodus 2011.04.29. 15:32:34

murinho is belehalt volna ha elismeri, hogy (ma este) jobban játszottak és még színészkedésben, rugdalózásban is felvették velünk a versenyt...

Kotkodus 2011.04.29. 15:37:32

egyébként, én bármilyen bizonyított rasszista megnyilvánulást 3-5 meccses eltíltással büntetnék...

Rézfaszú Bagoly 2011.04.29. 15:40:11

Az baj, hogy lemajmozta ezt a majmot?

Zumbalalaj 2011.04.29. 15:45:21

Tisztelt Madridi Szurkolók!

Nem a Reállal, hanem Mourinhoval van a baj főleg. Sajnálom a világ egyik legjobb csapatát, hogy egy 'anti-focit' játszó edzőt szerződtetek.
Arról van ugyanis szó, hogy a Kupadöntőn játszó Reálnál alattomosabb, agresszívabb játékot én még nem láttam, pedig végignéztem már igazi rangadókat nemegyszer.
Mourinho taktikája következő; tudja, hogy labdabiztosságban, játéképítésben nem veheti fel a versenyt a Barcelonával , mivel a Barca a globális futballban egyedüliként, egy minőségi utánpótlásra építi a játékát Johan Cruyff óta; azaz gyerekkoruk óta együtt játszó közösséget építenek a csapatból, ahol csukott szemmel tudják hogy hol a másik, és egyérintős passzaikkal olyan magabiztos és lehengerlő játékot játszanak, hogy többnyire akkor is nyernek, ha pocsék formában vannak, mivel az ellenfél kifárad, fut a labda után. Ezért van tele spanyol-katalán játékosokkal ez a csapat. A Madridban is sok a spanyol, de nincs egység - pontosabban még ennyire sem volt - nincs meg az összhang, csak széttartó, ám briliáns játékosok halmazát jelentették. Velük nem lehet ezen a Barcán túllépni. Sok csapaton igen, de rajtuk nem. Ezért Mourinho, mind az Internél, mind a Reálnál, 'kénytelen' volt ezt a tudás-különbséget tompítani. Ezt egy fegyelmezetten betömörülő védelemmel, és ügyes, gyors kontrákkal tehetné, de ez kevés.
Kell tehát az igazi játékölés, a szabálytalanságok százai. Ebben ügyes Mourinho, hogy beleverje a játékosaiba, hogy az a szabálytalan, amit szankcionálnak, ezért úgy szabálytalankodnak, hogy egy épeszű, a karrierjét féltő bíró matthelyzetbe kerüljön, az egyes konkrét szabálytalanságok nem érnek ugyan sárgát, vagy maximum azokat, de pirosat igen ritkán, de a játék képét döntően befolyásolják. Ez a sok kicsi sokat változtat a játékon, és a tudás-különbséget (elfogulatlanság nélkül) kompenzálja. De ez viszont nem méltó és érdemtelen, izzadós győzelmet eredményezhet legjobb esetben, akkor ha a bíró nem mer belenyúlni a játékba (pláne, ha a Barca rosszul is játszik magához képest). Ez történt a Kupadöntőn, ami érdemtelen győzelem volt ezek miatt.
És az a világ rendje, hogyha a bíró, akinek az esélyek egyenlőségének fenntartása (szabályok következetes betartatásán keresztül) a funkciója, ezt az érdemtelen előnyt visszaveszi az így játszó csapattól. Az adott meccsen a piros lap erre az eszköz. Csakhogy nem meri mindenki ezt megtenni, pláne, ha a konkrét belépőkért, mint említettem, nem tűnne teljesen jogosnak. Erre a pszichés mechanizmusra épít rá egy edző, és ez árt a Reálnak és a futballnak igazán sokat. Ez bejött - a futball szégyenére - a Kupadöntőn, de az a normális, ha nem jön be, mint a mostani BL-meccsen.
Úgyhogy nem kell értetlenkedni, ezért kerül emberhátrányba többnyire jobb csapatok ellen Mourinho, és ráadásul ezért kénytelen mindinkább a védekezés játékát tökéletesítenie (mivel hátrányban kell okoskodnia).
Ezt felismerve a Barca, persze rájátszott néhol; azért, hogy érezze 'jogosnak' a bíró azt, hogy az esélyeket újra egyenlővé tegye. Ugyanis ez a dolga.
Önmagában Pepe mozdulata ért pirosat, gondolom világos, hogy nem kell leszakadnia egy lábnak ahhoz, hogy kiállítsanak valakit, elég a szándékos tett. Dani Alves mázlija, hogy a labda a saját lába és Pepe stoplija között maradt.
Busquets színészkedése semmit nem változtatott a meccsen, bár tény, hogy ez sem tesz jót a focinak, de ugye mégsem e mögé kell bújtatni a nagyon is megérdemelt vereséget.
Az idei szezonbeli Barca-Madrid összesen 8-2-nél áll (1-1 tinzenegyessel...), azt hiszem a Madridnak az tenne jót, ha nem Mourinhonak hívnák az edzőjét, és elkezdene focizni, gólokat lőni, ugyanis megvan hozzá a kerete.
Tisztelettel;
Zumbalalaj

blah 2011.04.29. 15:47:25

mi a baja ezzel a kis makinak?

sharpy72hu 2011.04.29. 15:56:58

@sage5: Előre szólnék, a tévedések elkerüléséért egyáltalán nem vagyok Real-os, de ..

A Real taktikája nyilván nem volt szép, de a Barca nem csak a Real felé reagál így egyszerűen mindenkivel szemben egyfolytában színészkednek és nyavalyognak. Ha hozzáér vki valamelyik kisasszonyhoz akkor az rögtön zokogva elterül a földön a fél csapat meg rohan oda a bíróhoz reklamálni. Egyszerűen ocsmány amit csinálnak. Nem tudom, hogy "Pep" tanítja ezt nekik vagy csak úgy jön, de szimplán gusztustalan. Az is tök egyértelmű, hogy a bírók nyomják őket egyfolytában (Lásd például a 2009-es Chelsea féle elődöntőt ami egyszerűen egy röhej volt). Vajh miért kapnak állandóan röhejes kiállításokat és miért fejezi be mindig a másik csapat kevesebb emberrel. Ennek oka nyilván egy nagy kérdés. Kétségtelen, hogy amikor játszik a Barca és járatják a labdát az szép, de ettől eltekintve vagy emellett egy alattomos gusztustalan banda.

koituszi transzvesztator 2011.04.29. 15:59:07

Gyönyörű...amikor a cigány majmozik. :D
Kis szarfaszú...

vpepe 2011.04.29. 15:59:52

@Zumbalalaj: mint az Ön is írta a Madridi keretre, "Velük nem lehet ezen a Barcán túllépni", hiába nagyon jó játékosok, öngyilkosság nyílt játékot felvenni ellenük. Akkor viszont hiába az edzőcsere, akkor sem oldódna meg a probléma.
Szerintem Mourinho nem hibázott, ezzel a Barcelonával szemben alkalmazkodni kell. Ez működött is a kiállításig, mint ahogy a kupadöntőn is működött (és az Interrel is).
Az pedig másik kérdés, hogy ez kinek tetszik...

blah 2011.04.29. 16:09:19

@vpepe: akkor azon sem kell csodálkozni ha a barca meg egy hasonlóan ronda taktikával válaszol a karatéra...

megint 2011.04.29. 16:27:18

Rasszizmusban a real simán veri a barcat

flimo13 2011.04.29. 16:54:42

Érdekes, szinte minden sportágban értékelik a jó és kemény védekezést, csak a fociban háborognak érte. Ja sok hülyének az már agyilag magas? Akkor drukkoljatok csak a Barcának, a divatmajom-hatás is ezt erősíti :)

multi84 2011.04.29. 16:58:46

@blah: csak a barcelona nem taktikával válaszolt hanem színészkedéssel arra játszva hogy állítsanak ki valakit.

A taktika az lett volna ha végre nem a hátul adogatunk a saját térfelünkön 4-500-at hanem próbálunk valami mást de guardioláéknak csak ez az egy taktikájuk van. A real meg csak a barca ellen játssza ezt a betömörülő védekezést... ebből is jól látszik pepnek csak egy jó csapata van, semmi taktikával... ezért is mondják sokan hogy P.G sose fog másik csapattal hasonlóan eredményes lenni míg Mourinhónak ez a 3. csapata.

notarrogantjustbetter 2011.04.29. 17:00:19

Lassan minden jóérzésű embernek hányingere van mindkét csapattól.. Kíváncsi lennék, hogy ezek a kislányok hány perc után fetrengenének sírva egy Stoke City elleni meccsen. A különbség csak annyi lenne, hogy az ott tényleg fájna és nem a színjátszókörben tanultak ülnének ki az arcokra.. Nem mondom, hogy a durva foci jó lenne, de a foci igenis legyen kemény és ne fetrengjen mindenki percenként..
És ahogy folyamatosan rárontanak a játékvezetőkre vagy 20an..:DD egyszerűen gusztustalan. Csoda hogy a kispad nem fut be a pályára egy-egy sárga lapnál reklamálni.. szánalom.

Mindegy is, hiszen: United till I die!
BEL19VE

Hirariko 2011.04.29. 17:08:27

@multi84: Minek változtatnak Pep ha kb minden csapatot legyőz ezzel a taktikával?

multi84 2011.04.29. 17:11:56

@Hirariko: hát mondjuk mert szar se tudott kezdeni a real-al az utosló 3 meccsükön míg 11-11-en voltak, azért. Vagyis tudott, színészkedjetek sokat, rohanjatok a bíróhoz, legyen másik bíró mert az nem jó...

negyedfontos sajtos 2011.04.29. 17:19:21

notarrogantjustbetter : ha nem tetszik, nézz kizárólag angol focit. egész más futballkultúra a kettő.
United-os vagy, hát azt hiszem jópár évig a kedvenc csapatodban is volt egy nagy színész. gondolom elnézted neki...

ranchero 2011.04.29. 17:31:23

@ranchero: 2010. 02. 27. Utolsó módosítás: 2011-04-15 00:03:12
Nyomtatás
Küldés e-mailben
RSS feedre feliratkozás
Arsenal: Wenger dühös.
Érthető módon nagyon feldúlt volt Arsene Wenger, az Arsenal labdarúgócsapatának menedzsere a Stoke City elleni mérkőzés után, amelyen Aaron Ramsey súlyosan megsérülést.
„Nyilván nem örülök a szerelésnek... Három játékosunkat vesztettük el a közelmúltban hasonlóan brutális belépők után legalább kilenc hónapra, és ilyen esetekben nem hiszek a véletlenben. Ahhoz túl gyakran fordulnak elő" – mondta Wenger.

notarrogantjustbetter 2011.04.29. 17:32:24

@negyedfontos sajtos: nyugi, csakis azt nézek:) csak a bl meccseken futok bele másba is, de már ez a pár meccs is sok néha..nézhetetlen:D percenként fetreng valaki..borzalmas. Schalke - MU-n 75 percnyi tiszta játékidő volt, itt mennyi, 40?
Kénytelen voltam elnézni:D de ugyanugy baszta az agyam, mint ha az ellenfél játékosai fetrengenének, és ahogy mostanában bassza az agyam Nani..de inkább egy ember csinálja ezt 11ből, mint 10.. kár, hogy akármilyen idegesítő is a katalán színjátszókör, sokkal erősebb csapat, mint a MU. dehát, a United az United, Wembley-ben nyerünk. már ha eljutunk odáig:D

notarrogantjustbetter 2011.04.29. 17:35:47

@ranchero: pontosan azért mondtam, hogy nem a durva játékot preferálom, hanem a keményet. Stoke egy szélsőséges példa volt, aminek a másik vége törperős és a csipetcsapat.

notarrogantjustbetter 2011.04.29. 17:40:32

de senkivel nem akarok vitatkozni, és nem is trollkodni jöttem, ugyhogy ennyi akkor. csak óriásit csalódtam ezen a 3 real-barcan, mint meccsben, és mint a világ jelenleg 2 legerősebb csapatában..i'm out.

Füge74 2011.04.29. 17:58:49

@readya: ...azért a kilenc az szép szám. Várjunk még pár évet, hogy utol érjetek!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Füge74 2011.04.29. 18:01:19

@sage5: ...az a 12. játékos, a bíró sporttárs!!!

ranchero 2011.04.29. 18:10:48

@notarrogantjustbetter: érvek nélkül miért is maradnál...Majd a törperősék elrendezik a SHREK éa haverjai csapatát. Csak most nem Rómában hanem "hazai pályán". Megértem én: Nem örülnek az mu-nál, hogy a BARCA-val kell döntőzni, de ha a real lenne az ellenfél akkor vajon mire panaszkodnának a united drukkerei? BMAKR!!!
SEMPRE BARCA!

Hirariko 2011.04.29. 18:20:23

@notarrogantjustbetter: Tudod ha néznéd a Barca meccseit rendszeresen látnád, hogy csak a Real ellen kénytelen bedobni ezt a figurát. Amúgy a helyedbe átolvasnám a hozzászólásaidat mert az egyikbe azt írtad, hogy csak angol focit+ blt nézel utána meg már azt írtad, hogy láttad mind a 3 real-barcat...

notarrogantjustbetter 2011.04.29. 18:23:08

@ranchero: mi mellett kellene érvelnem tulajdonképpen?:D hogy mért is gusztustalan amit az utobbi meccseken láthattunk a barcától és a realtól egyaránt?:D ha nem jössz rá magadtól, hogy mire is gondolok, akkor hagyjuk is, annak ellenére, hogy már korábban amugy leirtam. én panaszkodni, hogy a barcával játszunk?:D te ezt melyik mondatomból olvastad ki?:D annyit irtam, hogy kár, hogy erősebb a barca, de nyerünk. ki akarja elkerülni a barcát?:D én ugyan nem. egy igazi drukker pont leszarja kivel kell játszani egy BL döntőn..ott csak nyerni kell, ennyire egyszerű. legalábbis szerintem.
(és ha szóval tartasz nem tudok nem válaszolni:D de hogy milyen érvekről beszélsz Te azt nem értem..)

notarrogantjustbetter 2011.04.29. 18:26:06

@Hirariko: igen, jól kiszúrtad. angol focit nézek+BL-t, de itt a nagy el clasico lázba belekerültem én is.. de szerintem gyorsan ki is kerültem belőle:D azért az inter ellen is előkerült valahogy ez a figura, busquets tényleg elég fejfájós típus..

sharpy72hu 2011.04.29. 18:26:48

@ranchero: Persze, hogy nem. A MU focizni szeretne és nem kisasszonyokkal keringőzni akik majd sikoltozva esnek össze ha véletlenül valaki rálép a lábukra. + Bírónak majd nyilván beraknak egy másik hithű Barca drukkert, aki majd akkor sem ad tizenegyest a MU-nak, ha a Barca kézzel pattogtatja a labdát a tizenhatoson belül (mint a Chelsea ellen 2009-ben) és ha ez sem lenne elég akkor majd kiállítanak egy-két MU játékost mert szúros szemmel nézett a kis GNÓMra

És??? 2011.04.29. 18:56:33

@sharpy72hu: Teljesen igazad lenne ha a MU nem a Reallal játszaná a döntőt!!!

kimdzsongil 2011.04.29. 19:48:59

Végül is lehet Pepét védeni, de csak próbáljunk meg egy kicsit visszaemlékezni mit művelt a recreativo játékosával és hogy a Lyon elleni meccsen 2 embert rúgott agyon mindenféle következmény nélkül.
Valószínűleg a bíró fejében is ott volt, hogy ez a Pepe gyerek nem a sportszerűség mintaképe.
Ja ott volt a labda, de ha nincs ott és Alves nem kapja el a lábát könnyen járhatott volna úgy mint Eduardo vagy Ramsey.

kimdzsongil 2011.04.29. 19:49:49

Ráadásul a Madrid miért próbál úgy játszani a Barca ellen mintha egy Sporting Gijon képességű csapat lenne.
Meg kellene próbálkozni a támadó focival vannak elég jó játékosaik.
Mourinhonak ugyan 2x bejött a 9 emberrel védekezés, de a nagy számok törvénye alapján pont az egyik legfontosabb meccsen szaladt bele a késbe.

kimdzsongil 2011.04.29. 19:50:21

Ráadásul általában a Madrid szokott cigány mód játszani (lélektani hadviselés) akkor most mit pattognak, hogy valaki ellenük ugyanígy játszik.

hulk 2011.04.29. 19:52:36

Zseniális, de ugyanakkor visszataszító, ahogy az index gyártja ezeket a nyilvánvalóan csak a szájkaratéra jó bejegyzéseket. Tudom a kattintás a lényeg, az egymásnak feszülő ütődött meg vessen magára.

Egyébként a sok ferde gerincűn kívül, aki már valaha játszott valamilyen csapatjátékot, az ezzel teljesen tisztában van, hiszen ennél sokkal cifrábbak is elhangoznak a játék hevében. Még a véremet is elküldöm más éghajlatra, és viszont, más kérdés, hogy mennyire gondolom ezt akkor komolyan. De nem taposom meg, legfeljebb akasztom a bokáját.

önorm42 2011.04.29. 20:06:58

látszik, hogy a kommentezők zöme elfogult drukker, ami nem bűn csak amiket írkálnak nincs köze a tényekhez.hogy a leg egyszerűbet mondjam : ha mondjuk nem volt jogos a kiállítás? mi köze ennek a Barcához?!! semmi! tévedett a bíró aki ugye nem tartozik a Barcelonához(eltekintve Murinhó beteges kirohanásától)része viszont a játéknak, kvázi az eredmény megkérdőjelezhetetlen!
egyetértek azokkal akik nem tekintik eredendő bűnnek a védekezésre épített taktikát! milyen alapon? van aki a védekezésben erős van aki a támadásban és van aki mindkettőben, az eredmény a lényeg, az pedig hogy kinek mi tetszik, ízlés dolga. a színészkedésről: az NEM ártalmas, nem okoz sérülést, nem keverendő össze a szándékos durvasággal!
90 percen át azért nagy biztonsággal megállapítható, hogy melyik csapat utazik a szabálytalanságokra és ebben egyet kell értenemegy korábbi hozzászólóval aki a Madrid-nál sajnos helyesen taktikai elemként értékelte a sorozatos szabájtalanságokat.

szigmasztar 2011.04.29. 20:53:59

Madrid-szurkolokent a kovetkezoket fuznem hozza az eddigi harom meccshez:
- Pepe kiallitasa (ugyanugy, mint az elozo meccsen Messi bokajanak torestesztjeert lett volna) szerintem jogos volt. Ha a jelenlegi szabalyok szerint nem az, en nagyon szeretnem, ha az lenne. Aki ennyire serulesveszelyesen jatszik, azt el is tiltanam hosszu idore.
- Pepe, a ket tahosagatol eltekintve, eszmeletlenul nagyot jatszott az elmult meccseken. Kemeny volt, de a sargalap hataran, es pontosan azt hozta, amit egy, a Barca ellen vedekezo kozeppalyastol az ember elvar. Ha sikerulne leszoktatni a piroslapos megmozdulasokrol (sajnos nincsenek illuzioim ezzel kapcsolatban), Essiennel/Makalelevel/Vieiraval egy lapon emlegethetnenk.
- Mourinho jelenleg a vilag legjobb edzoje. A taktikajaban a kiallitas benne volt, de nem hiszem, hogy a kritikusainak barmi mas valaszt kellene adnia, mint hogy nezzek meg az oszi meccset, meg a mostaniakat. Aki szerint SAF meg Pep ugyanolyan jo edzok, az nezze meg, hogy az emlitetteket meddig hagytak dolgozni a sajat klubjukban (elobbi majd' 25 alatt nyert 2 Bl-t a vilag tobb mint 10 evig (1./2.)leggazdagabb klubjaval, az utobbi pedig gyakorlatilag gyerekkora ota ugyanabbban a kozegben mozog, ahol most csapatot epit). Ja, csak emlekeztetoul: Mourinho a Portoval (!!!) - aki nem emlekezne, ugyanazt a kategoriat kepviselte a csapat akkor, mint most - is nyert BL-t.
- eljatszva a gondolattal, hogy Justitia beul az UEFA fegyelmi bizottsagaba es eltiltjak a kozvetkezoket: Ramos (sargak), Pepe (piros), Marcelo (taposas), Adebayor (streetfight), Mascherano (szineszkedes+sarga), Alves (sz.+sarga), Busquets (a vilag kb. legundoritobb fetrengoje+alattomossagban nincs sok tanulnivaloja Pepetol), megneznem, hogy tovabbjut-e a Real a visszavagon.. Szerintem igen, valami 6-3-mal :)

Hirariko 2011.04.29. 21:08:48

Azért az durva, hogy még a Realosokat szabálytalanságuk miatt tiltanád el a Barcasokat a színészkedés miatt, ez kemény :)

számá 2011.04.29. 21:14:55

Ugyan már skacok, hogyan akar az támadni, aki védekezni se tud. 10 emberrel védekezve se megy a 0:0? Mi ez a szar?

A focit hátul lehet megnyerni, erre most a madrid képtelen.

Mourihno-nak tökéletesen igaza van: az, akinek nem tetszik a csapatában, hogy védekezni is tudni kell, az most ugasson és menjen amerre lát. Lássuk be a portugál csapatai közül egyedül a Reál Madrid az, amelyikbe játékosok annyira tartják magukat, hogy ugatnak hogy nem tetszik a taktika, mert védekezni kell.

Majd Ronaldo is megtanulja, hogyha a szabadrúgást nem tudja belőni 1/1 akkor takarodjon vissza és ne a kamerának mutogassa magát.

Ez tart sokáig egy csapat építésében, de nem baj, megvárjuk.

szigmasztar 2011.04.29. 21:25:28

@Hirariko: a muesesert meg a biro szandekos megteveszteseert (Pepe jogos piros, de Alves labat el sem erte) azt hiszem ugyanugy lehet sargat adni.

szigmasztar 2011.04.29. 21:30:01

@Hirariko: es madridistakent elfogult is lehetnek..

izellajos 2011.04.29. 21:31:17

nem szép amit játszik a Madrid. De ez csak a Barca ellen van így. Gondoljunk csak a hétvégi Valencia elleni meccsre. Hatot rúgni bunkerfocival... ettől függetlenül gusztustalan amit a Barca művel annak érdekében, hogy pirosat kapjon az ellenfél...

Hirariko 2011.04.29. 21:49:07

Az se szép amit a Barca játszik, de durva csapat ellen csak radikálisan lehet fellépni, de sajnos ezt nem látja senki, és szigmasztar ha megnézed amikor a labdát érte nyújtott lábbal már akkor is elég szépen visszalendült Alves lába, és azért így se kellemes labdán keresztül, utána meg azért nem tudta eltalálni mert először ugye hátra lendült a lába a labda és Pepe miatt, és az a durva, hogy Pepe még azután se probálta tompítani, hogy véletlenül esetleg elkerülje.Ja és színlelésből nem tud magától ekkorát pördülni úgy, hogy pár pillanattal ezelőtt még előre lendült a lába.

ranchero 2011.04.30. 01:32:44

@sharpy72hu: Most van időtök benyalni mou-nak.
Bezzeg amíg a londoni kékeknél volt addig köpködtétek. És amíg a nyálgép CR (és ez a nyáladzás leginkább a mu-ban volt rá jellemző!), na szóval amíg ott játszott, kergette a labdát, addig a "meg kell védeni, jaj szegény CR, szétrúgják megölik, stb,stb,Pedig szeononként akár több filmes díjat is kaphatott volna az alakításáért! Aztán meg azt hallgattuk, hogy mou az orosz léből vásárol, sérteget mindenkit, akit nem azt megfélemlíti stb.
Beszéljetek RÓMA-ról, keressetek vagy ha esetleg nincs akkor vágjatok videókat, hogy ha kaptok egy hatost a döntőben akkor legyen mihez nyúlni! Majd a (valamelyik, de azt is írhatnám, hogy bámelyik!)törpe megint megvacsiztatja a PL legkeményebb belső védő párosát. Mondjuk egy fejessel? :)
EGYÉBKÉNT AZT SEM ÉRTEM, HOGY HA ENNYIRE SZAR EZ AZ EL CLASSICO SOROZAT AKKOR TI MIT KERESTEK ITT? Ez egy BARCA-REAL oldal fiúcskák!
ÉS MÉG NINCS MEG A DÖNTŐS PÁROS, DE MEGONT SPANYOL BL GYŐZTEST ÜNNEPELHETTEK! Igyatok majd egy jó kancsó SANGRIA-t az egészségünkre!
SEMPRE BARCA!

ranchero 2011.04.30. 01:43:13

@szigmasztar:
RESPECT!
Még ha az esetleges végeredménynek nem is ezt szeretném látni!!!! És még annyit hogy ha DI MARIA is BUSQUETS mellett ülhetne a nézőtéren!

SEMPRE BARCA!

Whis 2011.04.30. 06:00:49

A majom nem rasszista kifejezés.
Ronaldo egy maki... tessék!

Whis 2011.04.30. 06:03:37

@ranchero: spanyol? sempre barca? mit szívsz, mert azt én is kérek.

És??? 2011.04.30. 06:10:16

@Whis: A majom nem rasszista kifejezés.
Ronaldo egy maki... tessék! Ez most így, hogy? Vagy csak korán van?

DFB 2011.04.30. 07:00:26

Előre is elnézést kérek a hozzászólásomért, mivel látom,hogy itt is folytatódik - a lejátszott mérkőzés(ek)hez hasonló stílusban - a Barca-Real párharc és én egyikkel sem szimpatizálok, viszont a szép és látványos focit szeretem. Sajnos
mind a kupadöntő, mind a BL elődöntő első összecsapása csalódás volt számomra. Két ilyen klasszis csapathoz méltatlan volt az, ami a pályán történt. Hazai pályán kontrákra építő, egyben játékot romboló, sokat szabálytalankodó Real és alibipasszokkal operáló, sok esetben csak a labdabirtoklásra törekvő, kiállításra játszó Barca. Úgy gondolom, hogy mindkét csapat ennél sokkal többre képes. Sajnos beárnyékolta a mérkőzés(eke)t a mediterrán focira jellemző színészkedés és alattomosság. Példát vehettek volna a csapatok a másik BL elődöntőt játszó csapatoktól: tiszta játékkal, színészkedés, "pszichológiai hadviselés" és felesleges durvaság nélkül is lehet, sőt kellene ezt a játékot játszani. A látottak alapján remélem nem ezen párharc győztese viszi haza végül a trófeát.

szkepi 2011.04.30. 07:39:35

ha már, akkor barcás vagyok, de visszanézve a jeleneteket, hát. remélem kiegyenlií katalán földön a reál és kiállitanak pár barcást a jászaimariskodás miatt. anno a jopse féle inter is olyan dolgokat művelt, mint most a gardiolás barca. a murinnyó saját fegyverével győzte le a barca, de nem szép akkor sem.mennyivel jobb csapat ezeknél a porto.

fetyisob 2011.04.30. 08:15:09

Na ezert utálom az egész szinész latin focit! ezt látják a fiatalok hogy lehet megtéveszteni szineszkedéssel a birot! semmi férfiasság semmi becsületesség csak a hazugság!
ha bevezetnék végre mint az amerikaifociban a videobirot akkor ki lehetne állitani ezt a sok szineszkedő kispöcs leánykát!és akkor lehetne megint becsületről igazi sportrol beszelni nem arrol ki veri át mübalhéval jobban a másikat!

komiszborisz 2011.04.30. 09:39:26

wahwawa whwwaahwawah
soha nem szidtad pepeét meg a ramost,mert vak realos vagy.
szidod a barcásokat,mert vak realos vagy.
véded a beképzelt mourinhot,mert vak realos vagy.
nem veszed észre,hogy gyönge a csapatod,mert vak realos vagy.
persze nem divatból,de addig juvés voltál,mert vak realos vagy.
csak az isteni ZIZU miatt,de vak realos vagy.

samot 2011.04.30. 10:14:50

A Reàl sajnos évek ota ugyan azt a hibàt követi el!Futoszallagon veszik a sztàr középpàlyàsokat,csatàrokat csak éppen hàtul egy nagy nullàk!A Ramoson kivül senki sem klasszis hàtvéd!Ezerszàmra vannak ilyen hàtvédek az europai bajnoksàgokban!Valaki(k)ott nagyon nem tudja,hogy hol kezdödik a csapatépités!

SPU 2011.04.30. 11:00:39

@szigmasztar: Ez a Pepe nagy-nagyon jó játékos, valódi világsztár LENNE, a három mérkőzésen összességében ő LETT VOLNA a legjobb, ha le tudott volna szokni az ésszerűtlen, agyatlan durvulásról. Az olyan belemenésekről, amelyek közvetlenül veszélyeztetik a másik testi épségét. Én is pesszimista vagyok, sajnos Pepében mindig benne van és benne lesz a piros, legalábbis minden meccsen, ahol nagy a feszültség és komoly védőmunkára van szükség. Alkatilag ilyen; mit szépítsük: közveszélyes őrült. Kár, mert, ha levesszük azt a kb. 3-4 piros-gyanús, és a további kb. 8-10 sárga-esélyes jelenetét a három meccsen, nagyon nagyot focizott.

rooter18 2011.04.30. 11:18:14

Megy itt a parasztvakítás, hogy a Barca mennyire álszent kisfiúkból áll, meg a messike sosem csinál semmit és bociszemekkel figyeli az eseményeket... fúj, de veszettül elegem van ebből a csapatból. Ami a legviccesebb, hogy ezt a kurva nézők be is veszik:@ szent és sérthetetlen szarsza... na pesze. Realal meg nem foglalkozom, sem a kiállítással, mert ha Pepet kiállították, ugyanúgy kilehetett volna Barcából is egy-kettőt az oscargyanús teljesítményük miatt. Bl döntőre nagyon kíváncsi leszek. 0,1x-es odds lehet majd azon, hogy minimum 10x esnek össze maguktól szerencsétlenek.

sharpy72hu 2011.05.02. 11:30:08

@ranchero: Remélem azért nem minden Barca szurkoló olyam korlátolt és elvakult mint Te Kisfiam. A következtetéseid egyszerűen röhejesek. Csak hogy egy kicsit felvilágosítsam bekékült agyadat és vörös fejedet:

Soha nem voltam MU szurkoló. Ehhez képest igazán sajnáltam, hogy CR-be nem rugtak bele egyszer-kétszer igazán, mert akkor legalább nem kellett volna szinészkednie. De ezzel együtt nagy különbség, hogy egy csapatban 11 p.donna játszik vagy csak 1. Ehhez képest különösebben nem érdekelt, hogy milyen léből vásárolt Mourinho, de mielőtt újra hülyeségeket találnál ki; nem Chelsea drukker sem vagyok. A 2009 döntőt talán hagyjuk. Semmi keresnivalója nem volt ott a "Teatro Catalán" csapatának. Az elődöntő egy a Chelsea-vel egyszerűen közröhej volt. Ha nem adja ki az UEFA ukászba, hogy nem lehet ismét tiszta angol döntő akkor soha nem jutnak oda a kis színészpalánták. Attól, hogy a Teatro Catalán játékát gusztustalannak tartom még nem nyalok be M-nek, még ha ezt beszűkült agyaddal Te nem is érted. Amit M. játszatott a Real-lal az ronda volt. Ilyen játékosállománnyal ez szégyen. De amit a Barca játszott az nagyságrendekkel ocsmányabb a Real játékénál, és a Barca nem csak a Real ellen mutatja fel ezt a gusztustalan stílust, hanem minden csapat ellen aki egy kicsit magasabb szintet képvisel a spanyol középcsapatoktól. Ja és a SEMPRE az olaszul van sületlen barátom. Spanyolul úgy írják, hogy SIEMPRE. Legalább ennek utánanézhettél volna.

ranchero 2011.05.03. 09:46:20

@sharpy72hu:Szép napot! Azt, hogy a BARCA szurkolók mennyire elvakultak vagy nem, ne nagyon vedd a szívedre! Elnézést a tegeződésért, de miután te kezdeményezted én nem bánom, így talán könnyebb is( én nem vagyok egy nyelvész, másokkal ellentétben!) Csak, hogy megerősítselek a kecskefejű szakértő mivoltodban: Van egy olyan testrészem ami sokkal nemesebb mint te, de az se kíváncsi arra, hogy mit magyarázol! Nem tudom mitől gőzölsz így, de nem is igazán érdekel. A 2009-es jogos:) döntőbe jutást hiába is hozod fel, mert az már elmúlt, örülök, hogy elönti a szar az üres koponyádat amikor ez a téma! Nem is értem, hogy miért szitkozódsz, de nem igazán érdemes itt szitkozódni, ócsárolni a másikat! Csak magadat bosszanthatod, engem nem! Biztosan kib...ottul el lehetsz nyomva, ha egy ilyen (általad 100százalékban hibásként véleményezett) hozzászólás kihoz a sodrodból! Elismerem, és elnézést a nyelvi hibáért, magas labda volt, lecsaptad! GRT! De a te nyelved valóban ügyesebb lehet! Biztosan komly nyelvi melóval kerültél be az UEFA legbelesőbb köreihez is, mert gondolom ott olvastad az angol házi döntőt kizáró utasítást is...
...TE QUEREMOS HASTA LA MUERTE!

/ne küzdj, a következő hozzászólásodat már nem fogom elolvasni!/

További jó szurkolást, majd május végén gondolj rám!:)

Barca-Madrid

Az év futballeseménye, oda-vissza és még kétszer egymás ellen a világ két legjobb csapata. Vigyázat! Szándékosan elfogult írásokat tartalmaz!

Friss topikok

  • haszán: @gömbgilisz legalább kétgólos real-győzelem lesz holnap (2011.08.13. 22:51) Iker a négy meccs madridi MVP-je
  • robot_: @grayman89: fuj bazmeg, elolvastam vegig az ömlengésed... bazmeg... egyszeruen a vilag egy jobb h... (2011.05.07. 14:53) Alvessel nem nagyon törődtek a társai
  • flea: @nlght84: tehát ha jól értem, te azt állítod, hogy a lesszabály célja a bejátszott terület, illetv... (2011.05.05. 16:05) Végre mi játszunk fehérrel
  • Pampák Bikája: @Guss Grissom: mutogatni való kis pöcs fagy fiacskám. Zsidózni persze nem itt kell, hanem a te csa... (2011.05.05. 15:10) Mourinho már megint csalni fog
  • karikaV43: Mi lenne ha a realisták saját blogjukba trollkodnának.Elég volna gratulálni és ennyi,mit bíróztok ... (2011.05.04. 21:15) Rutinmunka

Linkblog

Archívum

süti beállítások módosítása