Most nem rúgjuk szét a Barcelona homokvárát

2011.05.03. 11:17 hugo sanchez

Mindenekelőtt: a bíróval, sem a mostanival, sem az előzőekkel nem akarunk foglalkozni. A futball részei, a szögletzászlókról sem szoktunk hosszas értekezni. Ha Mourinho valóban annyira ismeri őket, akkor készítse fel rájuk tisztességesen a csapatát. Ha pedig azt is tudja, hogy a katalánok színészkednek, akkor arra is készítse fel tisztességesen a csapatát. De ne rángassa bele a klubot kínos és méltatlan feljelentgetésekbe.

 

Fájdalmas volt a múlt heti vereség, de azt például egyáltalán nem bánjuk, hogy 0-1 után kaptunk még egy gólt. Egyrészt nem volt csúnya, de ami fontosabb, ezzel megmenekültek a nézőink, a frusztrációtól gyötört Messi nem bombázott szét még néhány szurkolót a lelátón.

 

És ami még ennél is fontosabb, Mourinho így kénytelen felvállalni a támadófocit a visszavágón. 0-1-nél még mondhatta volna, hogy a kiállításig rendben voltunk (jó, ezt 0-2-nél is mondta), aztán Barcelonában beálltunk volna megint, hisztizünk és imádkozunk, hogy ne állítsanak ki tőlünk senkit, még az is lehet, hogy a hajrára bejön egy (1) csatár, majdcsak rúgunk valahogy egy gólt, ahogy a kupadöntőn. Onnantól meg már mindent lehet, Casillas kiválóan védi a 11-eseket.

 

 

Na, 0-2-nél erre nincs már lehetőség, ki kell mennünk a pályára, le kell támadni a Barcelonát, ahogyan a kupadöntő első félidejében, ami a legjobb 45 percünk volt a három meccsen, de most be is kell rúgni a helyzeteket, aztán nem visszaállni érthetetlen módon, ahogyan a kupadöntő második félidejében.

 

Ne számítsunk arra, hogy nem kapunk gólt. Mert fogunk, egyet legalább biztosan. Mert ez a meccs más lesz, mint az első három, amikor három labdaszerzőt küldött rá Mourinho a katalán középpályára, tegyék tönkre a játékukat, hamár nekünk nincs olyanunk. Jöjjünk már ki egy kicsit a napra a bunkerből, élvezzük a focit, nem lesz mindig 0-5, ha meg kikapunk, hát kikapunk, csapatként még nem tartunk ott, ahol a Barcelona.

 

A Valenciának egy hatos rúgtunk másfél hete idegenben. Ok, kaptunk hármat, kit érdekel. Messze nem annyira stabil a Barcelona védelme, hogy ne lehessen zavarba hozni. És őszintén örülünk, hogy Abidal ilyen gyorsan felépült, de éppen az, hogy őt is kénytelen Guardiola egy edzés után a kispadra ültetni, mutatja, mennyire szedett-vedett állapotban vannak a katalánok hátul.

 

Ha gyorsan rúgunk egyet, és még egyet, akkor nem törheti meg a csapatot, ha a Barcelona is szerez egyet. Ha gyáván megyünk ki, és ők rúgják az elsőt, akkor Mourinho nem a taktikát, hanem a meccs utáni nyilatkozatának vázlatát írhatja a füzetébe, csak az már senkit nem fog érdekelni.

 

Szerencsére nem derül ki, hogy Mourinho akkor is ragaszkodott volna ehhez a játékrontó rögeszméjéhez, ha marad ennyi rombolója, mert sérülések és eltiltások miatt nem maradt. Így viszont nem fordulhat elő megint az a képtelenség, hogy a három középcsatárunkból pont három ül a kispadon. Olyan erős támadósora a világon nagyon kevés csapatnak van, amilyen nálunk a kispadon kezdett az első meccsen (Kaká, Benzema, Higuain, Adebayor). Mourinho nyilván beáldozná bármelyik kettőt, akár hármat is, hogy visszakaphassa Pepéjét (Kaká és Higuain egyetlen percet sem játszott az első három Barcelona elleni meccsen, csak a köztes bajnokin léptek pályára).

 

Szurkolóként egyáltalán nem arra vágyunk, hogy Pepe legyen a mezőny legjobbja, és azért szorítsunk, hogy ne állítsák ki valami teljesen felesleges brutalitásért (ez erre a meccsre megoldódott). Az előző három meccsből jó, ha 90 percet játszottunk összesen elfogadhatóan. El nem tudom képzelni, hogy lett olyan szurkolónk, aki a mostani meccsek miatt vált madridistává. Persze, lehetne annak is örülni, hogy sokan megutálták a színészkedések miatt a Barcelonát, és lehet divatszurkolózni az elmúlt években odacsapódott nagyszájú drukkereket, de ha mi velük szemben a kilenc 9 BEK/BL trófeára és dicsőséges történelmünkre hivatkozunk, akkor játszunk is a hagyományoknak megfelelően, és ne köpjük szemen di Stefanót vagy Puskást, de akár csak a 2002-ben BL-elődöntőn a Camp Nouban győztes Zidane-féle csapatot.

 



Este kiderül, hogy maradt-e még a Real Madridból valami, vagy Mourinho rövid, de alapos munkával nem hagyott belőle semmit, csak megajándékozta a klubot a sajtótájékoztatós hősködéssel.

 

Közben pedig szorítunk a Schalkénak is, megérdemelné a Kapitány a döntőt, ha nem a Madriddal, hát akkor velük. És az mégis mennyivel nagyobb csoda lenne, mint a mi finálénk.

 

66 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barcamadrid.blog.hu/api/trackback/id/tr242873278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The AVE 2011.05.03. 12:03:36

Ez egy nagyon korrekt post, respect. Remélem a meccs is az lesz, Força Barça!

josef_k 2011.05.03. 12:24:14

Szerintem is korrekt post. És remélem, hogy ma végre tényleg foci lesz. Hajrá, Barca!

2011.05.03. 12:24:17

Szép volna, szép volna, de sajnos muszáj, hogy MU-Barca döntő legyen, mert a MU fogja megmutatni, hogy hogy lehet nem betömörülve partiban maradni a Barcelonával szemben. Sőt, ha a sorsnak van valami minimális dramaturgiai érzéke (szokott lenni), Ferguson nyer.

doktorkotasz2 2011.05.03. 12:45:09

Kíváncsian várom a folytatást! Remélem, hogy vér nélküli küzdelem lesz, ahol a fociról fog szólni minden! A PÁLYÁN!
Mourinho-t nem kicsit, hanem brutálisan, roppant elfogultan szeretem, így azt kívánom, hogy csináljon már valamit a sztárjaival! Akarok egy jó meccset, és szeretném, ha a párom (R.) végre elégedetten dőlne hátra azért, hogy mindent megtett a Real-ja, amit megtehetett!
És nagyon szeretném, ha az én kedvenceim, a Barca pedig megmutatná, hogy nem érdemtelenül tart ott, ahol!
Força Barça!

Vad.Korte (törölt) 2011.05.03. 12:51:48

Korrekt cikk! Elsősorban mert nem gyaláz és nem ajnároz. (Igen, manapság ez már kérem értek...) És mert focit szeretne látni,amit én is. A focinak drukkolok. Na jó, a Barcának is! ;-)

komiszborisz 2011.05.03. 12:53:14

barcásként is csak gratulálni tudok,remek irás végre.
ha igy lesz szép 90perc előtt állunk(persze ti 120-ban reménykedtek).

tothjohnny 2011.05.03. 12:55:57

Én is remélem, hogy a meccs a cikkhez hasonlóan korrekt lesz, IGAZI FOCIVAL. Visca el Barca!

Spabo Nero 2011.05.03. 13:02:01

Gratula! Végre valami értelmes! :)
HALA MADRID!

clioltd 2011.05.03. 13:08:09

Mondják, hogy a cél szentesíti az eszközt. Ezért játszik így a Real, mert meg akarja nyerni a BL-t. Erre egyébként minimális esélyt látok. Ami a fentebb említett 3 centert illeti. Fantasztikus játékosok, de ezen a szinten nem érzem elég erősnek őket. Ide több kell. Szóval szerintem Barcelona- Man U.döntő lesz. Kár. Clio

xunilo 2011.05.03. 13:20:57

Srácok, itt egy esetben lesz jó foci: ha a Barca lealázza a Madridot és gálázik egy jót. Ennek sztem nagyon komoly esélye van, révén h most a Barca klasszisokkal jobb csapat (bárkinél...) valamint főleg azért, mert a Madrid teljesen kész van. Ha a meccs elején rúg egy gólt a Barca, akkor súlyos lesz a vége.
Arról meg ne is álmodjatok, h Murinho támadó taktikával áll ennek neki. Neki egyetlen célja van már csak ebben a szezonban: nem megalázódni még többször/jobban. Ezért hát _bárkit_ be fog áldozni, h széttördelje a Barca játékát, ha kell, akkor Kaka fog védekezni.
Amúgy sztem a Barca behúzza a BL-t idén is, bár egy meccsen meg lehet fogni, ha MU-nak kijön a lépés, akár össze is jöhet. De az (is...) egy szenvedős meccs lesz, Fergi sem fog támadni, pláne nem ész nélkül.

Üdv, egy NEM Barca szurker

tomcsák 2011.05.03. 13:26:25

Nem, ez nem korrekt poszt. Tökéletes, hibátlan! Csak nem felel meg a blog mottójának: nem elfogult. Elismerésem!

fkincows 2011.05.03. 13:29:56

Ez így korrekt! Remélem egy korrekt és jó meccset látunk este! Visca Barça!

Kotkodus 2011.05.03. 13:48:02

tetszik a bejegyzés, végre láthattunk egy objektív realos értékelést...

cserébe: marcelo nagyon jól játszott, talán csapat legjobbja is volt az előző meccsen...

Pikk 2011.05.03. 13:48:14

A Real Barca-fóbiában szenved, innen lett a sündisznó taktikája. Ha felszabadultan játszanak, (végülis nem maradt más) egy jó meccset láthatunk, és azért ennél több is kitelhet a Madridtól.

GGG77 2011.05.03. 13:54:19

Tökéletes poszt!
Csak akkor vagyunk nagy csapat, ha ma este megmutatjuk kik vagyunk valójában!

Senkifia 2011.05.03. 13:57:34

Valóban korrekt poszt. Futballozni kel, nem nyilatkozni. És tényleg kicsit szégyellni való,amit murinnyónak sikerült összehozni egy csapat qrvadrága, és amúgy zseniális játékosból. Néha teljesen érthetetlen.
Na reméljük ma este focit is látunk,nem csak hisztit, színészetet,meg talpalásokat...

Pikk 2011.05.03. 14:01:04

Én is a játékot várom a nyilatkozatok idővel elpárolognak de játék híján csak a szégyen marad.

SportClub 2011.05.03. 14:10:00

@Kotkodus: így van, korrekt reálos cikk, mert objektív barcást, nemhogy korrektet itt te biztos nem láttál. Ma este én is játékot várok!

enzob 2011.05.03. 14:10:42

Tapsot, karaj poszt! :D
Végre nem istenítik Pepét hanem letankozzák. Remélem Murinho a foci mellett dönt, nem a II. Világháborút idéző lövészárokcsatáknak avagy bunkerfoci a köbön

Pikk 2011.05.03. 14:16:18

@enzob: Csak bunkerfocival, nem lehet gól szerezni tehát már a betonfalnál állnak - hátráni nem lehet, csak előre. :)

Johnnie84 2011.05.03. 14:22:03

Ez az első korrekt cikk. Remélem tényleg támadó foci lesz, mert az előző 3 barca-real focitartalma igencsak kevés volt.

Dean 2011.05.03. 14:24:42

Tökéletes cikk. Megőrzi a madridiak méltóságát, amellett hogy elismeri a hibákat és az ellenfél erényeit.
Végre egy normális ember.
Köszi!

kukulec 2011.05.03. 14:30:43

ide írok, mert a barca blogger nekem már kezd sok lenni. barca drukker vagyok. de ma annak is szurkolok, hogy a real magára találjon, mert amit az utóbbi időben művel az már egy bayer münchentől sem lenne elfogadható. de ennél csak egy fokkal jobb sajnos most a csapatom. szóval remélem mindketten összekapják magukat és megmutatják miért ők adták a világbajnok spanyol csapat gerincét. (ha a real ma tovább tud jutni, akkor teljesen megérdemli). hajrá barca!

ficoj 2011.05.03. 14:31:10

Gratulálok a szerzőnek! Szerintem, akkor lesz ma jó foci, ha mindkét csapat felvállalja a támadó játékot.Mout nem írnám még le, bár 3 hazai vereséget is szenvedtek, csak behozta őket a legjobb négybe, és van 1 kupájuk is ...!Szerintem erre a meccsre összekapja játékosait, gyakorlatilag nincs már vesztenivalójuk, kockáztatni fog. Hajrá Barca!

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2011.05.03. 14:37:28

Egy nagy közhelygyűjtemény az egész poszt.
Arról mindenki elfeledkezik, hogy a kupadöntőn azért tudtuk megcsinálni az első félidei játékunkat, mert a Barcelona is ment előre, benne volt a labdavesztés a játékukban. A BL meccsen gyakorlatilag hátul gurigáztak, még a szélső védőiknek is nagy részben le volt tiltva a felmászkálás(pfujj Murinyó antifoci....ja nem), így nem volt, hogy lerohanni őket. Ők is legalább annyira tartottak tőlünk a kupadöntő után, mint mi tőlük és ez csak a kiállítás után változott meg.
Persze mindig könnyebb kritizálni és egy emberre ráhúzni a vizes lepedőt.

Pikk 2011.05.03. 14:53:47

@helgoland: Szerintem nincs ráhúzva a lepedő senkire, de Mourinho-nak kicsit több köze van a dologhoz mint egy egyszerű szurkolónak, vagy játékosnak.

Pampák Bikája 2011.05.03. 14:57:37

Barca-drukkerként kell egyetértsek a nyilvánvalóan madridista szerzővel. Azt is meg kell mondjam, hogy igen tartottam az első meccstől, mivel figyelmen kívül hagytam Mourinho alapkarakterét, és úgy gondoltam, hogy az utóbbi időban nagyon felgyorsult Real - abból kiindulva, hogy a valóban zavarba hozható Barca védelem mellett biztosan több gólt lesz képs rúgni, mint amennyit kap - meglepi a katalánokat. Mourinho viszont - mint máskor, ha a csapatával játéktudásban összemérhető ellenfélre akad - ismét a fociölő sunyiságot választotta, és bizony gyásznap lett volna a holnap (és persze a ma) futballja szempontjából, ha az eredmény őt igazolja. A mai meccs szerintem egyáltalán nem lefutott. A Real játékra van ítélve, és mivel már kevés a veszteni valójuk, ők lehetnek a felszabadultabbak. Ha pedig az első húsz percben benyomnak egyet, minden megtörténhet. Az már többszörösen kiderült, hogy a Barca nem játszik jól nyomás alatt, nem tud futni az eredmény után. Szerintem kezdetben nagyon ideges, de aztán igen jó meccs várható. Én még egy kis hosszabbítást sem bánnék - persze a végén Barca-továbbjutással. De ha a Barca ma nagyon megütné a Realt az a Mourinho legenda végének kezdetét jelenthetné... Még az is lehet, hogy ez esetben a legtöbbet a Real nyerné.

AncientFilosoph 2011.05.03. 14:59:53

Egyetértek helgolanddal.
Plusz csak a támadófoci lehet szép? Ha mindenki rohan fejvesztve előre? A Barca támadófocit játszik, vagy passzolgat és keresi a rést, amíg meg nincs meg, addig megy körbe a labda. Vagy ez a két dolog ugyanaz?

Pékszakállú Henceg 2011.05.03. 15:03:56

Ez egy nagyon korrekt írás, kb. így kellene minden Real Madrid szurkolónak viszonyulnia a kedvenc csapatához. Ez pl. nekem fel sem tűnt: "Olyan erős támadósora a világon nagyon kevés csapatnak van, amilyen nálunk a kispadon kezdett az első meccsen (Kaká, Benzema, Higuain, Adebayor)." Ez azért Mourinhora nézve kínos, mintha a Barca beépített embere lenne. (Persze, ez utóbbit csak viccnek szántam.) Továbbra is: Forca Barca!

Pampák Bikája 2011.05.03. 15:09:56

@mistinguett:
azt hiszem neked mindegy, hogy ki, csak verje meg már valaki a Barca-t. Ettől még lehet igazad abban, hogy a MU viszonylag korán, már a labdakihozatalkor is letámadva a passzjátékot zavarba hozhatja a katalánokat. Ne feledd azonban, hogy ehhez viszonylag sok ember, és piszok sok futás kell - és mindez meglehetősen távol a saját kaputól. Egy az egyben pedig, az angol csapatokban játszó darabos "nagy helyigényű" támadókhoz szokott MU védőket könnyen átjátszhatják, kipasszolhatják a firkás és gyors Barca-csatárok. De csak már ott tartanánk. Szerintem egy Barca-MU biztosan szebb meccs lenne, mint egy Mourinho-MU...

Pampák Bikája 2011.05.03. 15:19:00

@helgoland:
a Barca mindig megy előre, így a labdavesztés mindig benne van a játékukban. Éppen azért gyakorolták ki a körömpasszos körjátékot, hogy nagy labdabiztosság mellett erre (mármint a labdavesztésre, mert az a Barca esetében még kiscsapatok esetén is akut életveszély) mind ritkábban kerüljön sor. A Real a kupadöntő első félidejében kihegyezettebb volt, a Barca meg kifejezetten tompa (Villa és Pedro pedig netto formán kivül). De nem sajnáltam a kupát a Realtól, mert azon a meccsen kétségtelenül ők voltak a jobbak. Na remélem nem így lesz, és elegánsan búcsúztatjuk Mourinhot.

freagle 2011.05.03. 15:20:10

Először is nagyon örülök neki, hogy "elfogult Realos" írásként olyan bejegyzés született, amit még a barcások is korrektnek éreznek. Más bejegyzéseknél sokan nem értették, miért nem tetszik egy-egy "sarkosabban megfogalmazott" vélemény, amikor ugye a blognak épp az elfogultság a lényege: hát éppen ezért - elfogultnak lenni is lehet kultúráltan, a sport szellemének megfelelően. Gratula.

Másodszor viszont nem értek egyet a poszt tartalmi állításával. A Madrid legjobb periódusa a kupadöntő első félideje volt. Egy sor helyzetet dolgozott ki a csapat, egyáltalán nem lett volna meglepő, ha 45 perc alatt végleg lerendezi a kupa sorsát. Sajnos a fiúk minden helyzetet kihagytak, ezért kényszerültünk hosszabbításra és egy esetleges CR7 gólra a végén.
Ez a 45 perc játék azonban nem valósulhatott volna meg a csapat "romboló-antifutball" középpályás játéka nélkül. A lényeg épp az volt, hogy minél több hibára késztessék a Barcát már a felezővonalnál, és onnan minél gyorsabban játsszák át a védelmet. Ebből voltak a helyzetek.
Ugyanezt próbálta játszani a Madrid az első BL meccsen is - sikertelenül. A sikertelenség oka nem a sok védekező játékos volt, hanem éppen a védekezés alacsony hatékonysága: a kevés megszerzett labda, illetve, hogy a játék áttolódott a Real térfelére, később a kapuja elé. Emiatt a Barca többször kerülhetett helyzetbe, a kontrák pedig nagyobb százalékban haltak el még mielőtt veszélyesekké válhattak volna.

Illúzió azt gondolni, hogy labdajáratással, meg technikás trükkökkel bárki megverheti a Barcát. Aki ezt próbálja meg, az szükségszerűen egy kiadós verésbe szalad bele.

Csak akkor van esély arra, hogy reális közelségbe kerüljön a továbbjutás, ha sikerül a Barcára erőltetni a Real akaratát - más szóval megölni az ő játékukat, és játszani azt, amiben mi vagyunk a jobbak. Ez jelen pillanatban a fizikai fölény és az állóképesség.
Mourinho taktikája jó volt, mi több, okos és helyenként szép foci volt (ld. az a bizonyos 45 perc...), más kérdés, hogy a Barca ellenében megcsinálni irgalmatlanul nehéz. És ha meg nincs rendesen megcsinálva, akkor tényleg csak az erőlködő védekezés marad belőle...

freagle 2011.05.03. 15:22:12

@Pampák Bikája: Nem, ez nem igaz. Az első meccsen 0-1-nél hosszasan passzolgattak a védők hátul, eszük ágában nem volt előre menni. A lényeg szempontjából teljesen igazuk volt, ez kellett a biztos győzelemhez. Ugyanakkor ez jól mutatja, hogy aBarcánál is gondolkodó stratégák vannak, és nincs a "szép játék", meg a "támadófutball" mindenek felett.
Hülyeség is lenne...

Pampák Bikája 2011.05.03. 15:26:27

@Kotkodus:
Marcelo dícséretével szerintem csak tőrt döfsz a madridisták szívébe, hiszen ő éppen olyan gyenge láncszem a Real védelmében, mint amilyen D. Alves tud lenni a másik oldalon. A szélsőjáték és az esetleges gólok ugyanis aligha feledtetik egy védő esetében, hogy a társaknak állandóan frászban kell lenniük, hogy mikor csesznek el valamit. És nem kicsit. Nagyon...

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2011.05.03. 15:33:11

@Pampák Bikája:
Mindig megy. Kivéve amikor nem. Mint az első meccsen a kiállításig.
Óriási különbség volt a két meccsen a Barca játékában, míg a kupadöntőn a klasszikus stílust hozták, múlt héten minimális rizikóval játszottak, Puyol gyakorlatilag személyes emberfogást játszott és még Alves sem járt fel.
Nem véletlenül, igyekeztek lezárni azokat a sávokat, ahova mehettek volna a hosszú labdák a gyors támadókra, akiket felgyorsulva már nem lehet levédekezni. Ugyanez a másik oldalon, csak ott arra figyeltek, hogy az alacsony súlypontú katalán játékosoknak ne legyen meg a szükséges pár méteres légüres tér a középpályán, ezzel gyakorlatilag mindkét csapat kioltotta egymás játékát.
Úgyhogy a poszt még mindig egy közhelygyűjtemény.

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2011.05.03. 15:34:51

@Pikk: Ez nyilván igaz, csak én azt állítom, hogy ez egy érzelmi alapon megírt poszt, ami hibás következtetésekkel operál.

Pampák Bikája 2011.05.03. 15:34:58

@freagle:
kettőnk között annyi a nézetkülönbség, hogy nézetem szerint a Barcanál a passzfutball jelentős részben a védekezés része. Afféle megelőzés: amíg nincs az ellenfélnél a labda, nem tud támadni, ráadásul rohangál, fárad - fizikailag és pszichésen is. Addig rendszerint nincs is baj, amíg ez a passzjáték (elől, vagy hátul - ez édesmindegy) eléggé gyors. A baj akkor következik be, amikor bealtatják magukat, beáll a labda- és ritmusvesztés kómája, ráadásul az ellenfélnek még vannak tartalékai egy kis gyors rohangáláshoz. Fényesen így történt ez a legutóbbi bajnoki meccsen, ahol még egy szerényebb képességű csapat is simán lehajrázta a klasszisokat. (Mondom ezt barcasként.)

Pampák Bikája 2011.05.03. 15:41:22

@helgoland:
lásd a freagle-nek írott iménti válaszomat... Azt hiszem, neked az is fáj, hogy egy madridista (egyébként sikeresen) megpróbált objektív maradni. Pedig a fociról csak így érdemes elmélkedni, mivel alig vagyok kíváncsi ki miért tartja a beszélgetőpartnerét vadbaromnak... (Nem a te vita-stílusodra gondoltam, az nálam bőven belefér.)

2011.05.03. 15:48:34

@Pampák Bikája: Öööö... nem tudom, honnan veszed, hogy annyira szeretném, ha valaki megverné a Barcelonát, de biztos megvan az oka. Azonban én igazából nem drukkolok egyetlen klub-csapatnak sem, a Barcelona játékát most pont nagyon szeretem, az angolokat meg spec pont nem nagyon, ha valóban MU-Barca lesz, tuti a Barcának fogok drukkolni. Viszont ezzel együtt úgy gondolom, hogy ha van ma edző és csapat, aki ki tudja találni, hogy mit lehet csinálni ezzel a Barcelonával, akkor az Ferguson és a MU. A Manchester eleve nagyon szeret kontrázni, jól tud letámadni, és kevés passzból, gyorsan mozogva baromi elementáris támadásokat hoznak össze, tulajdonképpen egy kicsit mintha a Barca antitézise volna a csapat.

Ezzel együtt én a Realt se írtam még le, ha az első negyedórában sikerülne lőniük egy gólt, bármi lehet. Persze 6-0 is.

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2011.05.03. 15:52:28

@Pampák Bikája:
Nekem ugyan nem fáj ami le van irv, de attól még nem tartom valósnak.
A helyzet az, hogy elbeszélünk egymás mellett.
Amit leírsz én nem vitatom. Annyit tettem hozzá, hogy az odavágón Pep visszafogta a szélső védők megszokott támadó feladatait és a szokásosnál sokkal több biztonsági passz volt a játékban. Pep félt a gyors támadóinktól, José meg a jól passzoló törpebrigádtól a középpályán és ezzel teljesen kioltották egymás játékát.

kandel 2011.05.03. 15:59:24

nagyon jo iras. annak ellenere, hogy madridi szurkolo vagyok mar en is londonra nezek ahol a barcelonat latom a mu ellen. ez utobbi gyozelmevel.
a portugal nagyszaju meg nagykepu es emmiatt vesziteni is utal. ma nem is fog. de hogy a barcelona helyett a madrid legyen a dontoben szerencsere is szuksege lesz. az viszont nem lesz.

silmarillion 2011.05.03. 16:21:53

Korrekt írás ám a special one-t ennyire lehúzni... hát én ezzel nem értek eggyet.
HALA MADRID!

Pampák Bikája 2011.05.03. 16:40:43

@helgoland:
ezt meg én nem vitattam, sőt, barcas létemre még azt is láttam, hogy mintha a realos rombolók tüskéire adott rájátszás is a Barca taktika részévé lett volna téve. Úgy mondanám a Barca Mourinhot a saját eszközeivel verte le - ami nem túl szép, de a képen jelentőset javított a két szenzációs Messi gól, amelyek küzül nyilván a második volt korszakosan alázó, de lássuk be a Casillas lába közé szúrt egyérintő sem volt akármi. Azt is elismerem, hogy a Barca ellen Pepe volt a csodafegyver (és nem csak a durvaságai miatt), ám ha ilyen fickó játszana a Barcaban korántsem lennék úgy oda a csapatért. Nem tudom, mióta nézel meccseket: ennekma fajtának az egyik általam látott archetipusa egy Nobby Stiles nevű angol volt talán a hatvanas években. Ha sok ilyen lenne, már nem lenne foci...

micu · http://www.ingyentv.hu 2011.05.03. 16:45:58

A Realnak ma nincs más lehetősége mint tűz alatt tartani a Barcát, ameddig bírja.
Ellenkező esetben /vagy csak kontrákra építve/ a Barca ott fog tiki-takizni a félpályánál, mert baromira ráér. Mourinho
jelleméből is az következne, hogy drámai csatában haljon meg.Vagy dicsőüljön.
Jó lenne jó meccset látni.

kéne egy nick 2011.05.03. 16:46:32

Adebayort és Benzemát nem mondanám erős támadónak, mindkettő elég szar, tehetetlen csatár komoly meccsen.
Persze, a Mezőkövesdnek biztos rúgnának fejenként 3-at.

A mostani Real állománya hótt gyenge.

FeroxX 2011.05.03. 16:59:33

nagyon jó írás! Hala Real Madrid CF !

KOLOK 2011.05.03. 16:59:57

Barca szurkolóként is azt mondondom,h ez egy rendkívűl korrekt poszt, minden szavával egyetértek és ha jó meccsen nyer a Madrid,ahogy minden győztesnek illik ,gratulálni fogok.Az a véleményem,hogy ez a felfogás a Madrid javára fog válni.

wowerman 2011.05.03. 17:02:50

elég tipikus mindent Mourinho-ra kenni.. azért letett már pár dolgot az asztalra, a Real szar mióta az eszemet tudom (és annyira nem vagyok fiatal). Pénzmániás csapat, azt hiszik attól lesz jó ha a nagyobbnál nagyobb sztárokat igazolják le (a 90-es években volt a legundorítóbb amikor tényleg minden focis híresség az ő csapatukban volt). Na meg az a mentalitás hogy "védőt leigazolni a gyengeség jele" (sic)

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2011.05.03. 17:25:44

@Pampák Bikája: Ott van. Daniel Alves. Ha fehér mezben játszana hat sárgát kapna egy félidőben és a fél világ utálná.
Minden korszakos csapatban van egy "köcsög", aki ha kell akkor takarít.
Mascherano vagy Busquets is gondolkodás nélkül odalép, ha szükség van rá. Volt is rá példa a meccseken.

@wowerman:
Panuccira, Carembeura vagy Illgnerre gondolsz? :D
Nem akarlak elkeseriteni, de a 90-es években pont a Barca volt az összevásárolt brigád, ott csak Ferrer és Guardiola voltak hazai(katalán)játékosok.
Nem sikerült okosat írni, megesik.

springbok 2011.05.03. 17:26:53

Kellene Drogba oda elore, nomeg egy Xavi/Iniesta erteku kozeppalyas kozepre , es mindjart feljavulna a csapat.

Pampák Bikája 2011.05.03. 18:13:27

@helgoland: azért el kell ismerjed Pepe - már csak eddigi előélete alapján is - külön "klasszis". Az általad említettek már fiziológiai adottságaik alapján sem vehetik fel vele a versenyt - különösen a nyolc napon gyógyuló beavatkozások tekintetében...

És??? 2011.05.03. 18:46:40

@wowerman: "a Real szar mióta az eszemet tudom (és annyira nem vagyok fiatal). "Nem az a baj ,hogy túl öreg vagy?

Pikk 2011.05.03. 18:46:59

A képhez hozzátartozik, hogy a Barca eszement módon 1000 adogatással adja elő a "játékát" leginkább a leglátványosabb oldalpasszra (max 3 méter) Alias Détári emlékeztet. :)

Pampák Bikája 2011.05.03. 18:59:39

@Pikk:
téged Détárira emlékeztet (oh, die schöne alte Zeiten), engem Göröcsékre (sosem voltam Dózsás), az apámat meg Puskásékra. Neked meg nagyjából szegényes fogalmaid vannak affelöl, miről is szól a foci... Merthát az így nevezhető labdajátékot bizony ma a Barca játssza, a többiek meg (inkább kevesebb, mint több sikerrel) csak próbálkoznak ezzel

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2011.05.03. 19:46:17

@Pampák Bikája:

Pepe egy elmeborulása miatt van megbélyegezve, közben semmivel nem roszabb ilyen szempontból, mint akármelyik hátvéd. Ilyen angolok heti szinten mészárszéket csinálnak a pályán, a spanyol ligában kb. nem fejeznének be meccset.Nem véletlenül ott törték el Eduardo lábát vagy mondhatnám Roy Keane-t is, aki tönkretette Alf Inge Haaland karrierjét, ráadásul előre megfontolt szándékkal.

A testfelépítés meg a belépőknél nem nagyon számít, ha Bosquets kicsit feljebb rúg a kupadöntőn, akkor szilánkosra töri Xabi Alonso térdét, Mascheránonak meg pont egy Pepéhez hasonló belépője volt pont Pepe ellen úgy öt perccel a kiállítás előtt. Épp ezért én nem azért haragszok Starkra, mert kiszórta a portugált, hanem azért mert nem egy mércét alkalmazott.

Hirariko 2011.05.03. 20:27:26

Hagyjuk már ezt az 1 mércéset mert akkor a Real is elég rosszul járna sőőt talán még rosszabbul.

Pampák Bikája 2011.05.03. 21:40:40

@helgoland:
hát így túl a meccs első félidején mégiscsak ammondó vagyok, hogy te vagy, aki nem mér egyenlő mércével. Legalábbis ha a Real-védelem és -középpálya eddigi áldatlan tevékenységét nézem. Én igenis jobban védeném a játékot, amit ma - függetlenül a végeredménytől - eddig megint a Barca mutat be...

Senkifia 2011.05.03. 22:24:03

Hálistennek felhagyott a real azzal a szar bunkerfocival. Meg is látszik az eredménye... Végre futballt is látunk.

Senkifia 2011.05.03. 22:27:26

@Pikk: az eszement passzaival jelenleg a vezeti a világranglistát. a real meg második. és inkább az eszement passzjáték(amitől elég gyorsan kiborulnak a realnál is,hogy csak rohangálnak ész nélkül a labda után, eredménytelenül ...lásd adebayor idiótábbnál idiótább belépőit),mint a murinnyói bunkerfoci...

Senkifia 2011.05.03. 22:56:55

----tényleg nem rúgták szét a barca homokvárát :)

Senkifia 2011.05.03. 23:01:03

@Pampák Bikája: ott a pont... nem hiába vezeti a világranglistát a barca. ritka szépen fociznak.persze lehet 40 méteres passzokkal,mint annó az angolok. vagy mészárosmódra,mint kamerun :) ja meg adebayor, for that matter... de ami igazi szép foci az a cselezés, és passzolgatás, ami a barca prezentál.

helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2011.05.03. 23:23:59

@Pampák Bikája:
A Barcával nyílt sisakos játékban jelenleg nem lehet felvenni a versenyt, ez tény, de ilyen erővel nekik lehet adni az összes kupát még a szezon előtt. Lehet bunkerfocizni meg fújolni, ha valaki teljesen ésszerűen beáll védekezni, csak nem érdemes.

Pikk 2011.05.04. 09:33:31

Az eredmény és a látott játék néhány dolog ujragondolását igényli Mourinho-tol. Neki is jobb, hogy nem volt jelen.
Lehet újra okulni és építkezni.

2011.05.04. 09:48:06

@helgoland: "A Barcával nyílt sisakos játékban jelenleg nem lehet felvenni a versenyt"
Fogadsz velem egy rekesz sörben, hogy a MU megcsinálja?

Barca-Madrid

Az év futballeseménye, oda-vissza és még kétszer egymás ellen a világ két legjobb csapata. Vigyázat! Szándékosan elfogult írásokat tartalmaz!

Friss topikok

  • haszán: @gömbgilisz legalább kétgólos real-győzelem lesz holnap (2011.08.13. 22:51) Iker a négy meccs madridi MVP-je
  • robot_: @grayman89: fuj bazmeg, elolvastam vegig az ömlengésed... bazmeg... egyszeruen a vilag egy jobb h... (2011.05.07. 14:53) Alvessel nem nagyon törődtek a társai
  • flea: @nlght84: tehát ha jól értem, te azt állítod, hogy a lesszabály célja a bejátszott terület, illetv... (2011.05.05. 16:05) Végre mi játszunk fehérrel
  • Pampák Bikája: @Guss Grissom: mutogatni való kis pöcs fagy fiacskám. Zsidózni persze nem itt kell, hanem a te csa... (2011.05.05. 15:10) Mourinho már megint csalni fog
  • karikaV43: Mi lenne ha a realisták saját blogjukba trollkodnának.Elég volna gratulálni és ennyi,mit bíróztok ... (2011.05.04. 21:15) Rutinmunka

Linkblog

Archívum

süti beállítások módosítása