Mourinhóból mindenkinek elege van II.

2011.04.28. 15:51 bede

Azt még a legvérmesebb Barcelona-drukker sem gondolta, hogy ez a négy meccs a királyságunk bizonyítása mellett arra is jó lesz, hogy éket verjen lúzer Mourinho és legkedvesebb pincsikutyája közé. Márpedig úgy tűnik, hogy hiába ugyanaz még az ügynöke is a két portugálnak, még Cristiano Ronaldónak is elege van honfitársa töketlenségéből, edzői bukásából.

"Nem szeretek ilyen stílusban focizni, de muszáj alkalmazkodnom, mert hát ez van" – mondta a meccs után Cristiano Ronaldo egy újságírói kérdésre, mely arról érdeklődött, hogy csatárként milyen érzés, ha nincs az ember csapatánál a labda. Vajon hogy fogja lereagáni a hiú pojáca Mourinho, hogy már a saját sztárjátékosa is ellene fordult? Mi mindenesetre csak egy kávét kérünk a következő napokra, nehogy lemaradjunk valamelyik fergeteges fordulatról.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barcamadrid.blog.hu/api/trackback/id/tr92862132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 16:20:51

Ez megint egy jó nagy ferdítés. Lehet nem egy mondatot kellene idézni ( azt is rosszul ) és kiderülne, hogy nem Mou-ra vonatkozik amit mondott.

Ken_Lee · http://kenlee.blog.hu 2011.04.28. 16:22:50

Na eszt még én sem hitem vólna hogy a portugál Jágó hátába a saját hónfi társ barátja döfködgyön mérgezett hegyű tőröket... Kicsit már-már sajnálom is a nyúgati küldöttcséget hogy ilyen romlásba keverettek kűlföldön.

robot_ 2011.04.28. 16:45:21

@Ken_Lee:
bazmeg, te honnan irsz? Milyen magyar ez amit te használsz, malajziai?
eszt
hitem
vólna
hónfi társ (ez ugye honfitárs)
döfködgyön
nyúgati
küldöttcséget (jájjjj, bazmeg)
keverettek
kűlföldön

komolyan... 3 sor alatt?
En sem irok helyesen, nem hasznalok ekezeteket... de inkabb te se tenned, a hibaid 10%-a eltunne. Azert ez mar eleg komoly...

2011.04.28. 16:52:27

@robot_: Helyzetfelismerés csillagos ötös.

robot_ 2011.04.28. 16:53:48

@mistinguett:
mert?
elböktem én is valamit? Könnyen lehet, de mit?
Vagy nem ironizálsz?

Kicsi Tomika 2011.04.28. 17:01:57

Linket, hogy hol nyilatkozta pliz.

studkell 2011.04.28. 17:29:46

robot_: Chrome-mal az Isten áldjon meg! Ha már helyesírás... Amúgy teljes mértékben igazad van, de ez a magyarban sosem létező -al, -el rag kiborít.

TikiTaka 2011.04.28. 17:30:40

Ez a Mourinho több kárt okoz a focinak mint hasznot.
Eleget láttunk belőle, most már ideje visszavonulnia. Keressen más hobbit magának.

robot_ 2011.04.28. 17:37:40

@studkell:
áááháhhh....
persze most hiaba irnam hogy elritam csak, pedig tenyleg.
az a baj h sokszor csak elirok ilyeneket.
Bocs, amugy kosz. (de amiket o csinalt azt nem lehet elirni ... eloszor azt hittem hulyeskedik)

calebmarlow 2011.04.28. 18:38:32

@robot_: hát nézd csak annyi van, hogy neked kimaradt valami olvasmányügyileg, szerintem pótold mert kurva jó. a kifogásult kommentelő szinte biztos vagyok benne, hogy Őfelsége I-ső Fülig Jimmy naplójának stílusában ír. azért az igaz amúgy, hogy maga a stílus, attól függetlenül hogy a legviccesebb magyar nyelven írt szövegekben fordul elő, kicsit idegesítő és fárasztó.

egyebként szeritem a helyesiras kplönsn kommrntekbwn kuravra tuléréklt.

a tegnapi meccsről most nem is írok. aki szerint a bíró miatt nyertünk, vagy mourinho milyen rohadt zseniális, vagy bármi hasonló, az hülye, és különben is kit érdekel, nyertünk. :)))

calebmarlow 2011.04.28. 18:43:35

@robot_: bár azért azt nem tudom nem megjegyezni, hogy igazán gyanús lehetett volna, hogy valami nem stimmel, és talán direkt ír így a forma, nem pedig ennyire szar nyelvtanból... :))

robot_ 2011.04.28. 18:44:10

@calebmarlow:
ja... hat akkor igen. nem ismertem, nem emlekeztem ra.
De igen, egyebkent engem se zavar tulsagosan, es nekem se a helyesiras a legfontosabb, csak ez már annyira szemidegen volt. :D

robot_ 2011.04.28. 18:45:20

@calebmarlow:
jaja, irtam is:
"(de amiket o csinalt azt nem lehet elirni ... eloszor azt hittem hulyeskedik) "

calebmarlow 2011.04.28. 18:55:19

@robot_: elsőre volt igazad. :) amúgy tényleg olvassál rejtő jenőt, mert jó.

robot_ 2011.04.28. 19:02:43

@calebmarlow:
:D:D hat megneztem a blogjat. :)
ez a csavo meg van makkanva, kurvajo..

Barca-Madrid

Az év futballeseménye, oda-vissza és még kétszer egymás ellen a világ két legjobb csapata. Vigyázat! Szándékosan elfogult írásokat tartalmaz!

Friss topikok

  • haszán: @gömbgilisz legalább kétgólos real-győzelem lesz holnap (2011.08.13. 22:51) Iker a négy meccs madridi MVP-je
  • robot_: @grayman89: fuj bazmeg, elolvastam vegig az ömlengésed... bazmeg... egyszeruen a vilag egy jobb h... (2011.05.07. 14:53) Alvessel nem nagyon törődtek a társai
  • flea: @nlght84: tehát ha jól értem, te azt állítod, hogy a lesszabály célja a bejátszott terület, illetv... (2011.05.05. 16:05) Végre mi játszunk fehérrel
  • Pampák Bikája: @Guss Grissom: mutogatni való kis pöcs fagy fiacskám. Zsidózni persze nem itt kell, hanem a te csa... (2011.05.05. 15:10) Mourinho már megint csalni fog
  • karikaV43: Mi lenne ha a realisták saját blogjukba trollkodnának.Elég volna gratulálni és ennyi,mit bíróztok ... (2011.05.04. 21:15) Rutinmunka

Linkblog

Archívum

süti beállítások módosítása