Néhány jótanács Madrid-szurkolóknak

2011.04.28. 02:10 hugo sanchez

Mit tegyél, ha gúnyosan néznek az arcodba a kollégáid az első elődöntő után, mert az első két Real-Barcelona után, megnövekedett önbizalommal nem győzted hangoztatni, hogy meglesz az a BL-döntő? Négyféle verzió, válassz.

 

1. Megint fantasztikusan működött minden idők egyik, ha nem a legnagyobb edzőgéniuszának a taktikája, amivel rövid pórázon tartotta a Barcelona tilitoliját. Ha nincs ez a kretén német bíró, aki teljesen jogtalanul kiállította a mezőny addigi legjobbját, Pepét, aki mellett Messi levegőt sem kapott, nemhogy labdát, akkor begyűrünk egy gólt, a visszavágón meg kihúzzuk egy 0-0-val. A Barcelona kezében van sajnos az európai bírói kar, és elérték, hogy a kiváló portugál bíró elleni paranoid támadáshullám miatt egy Barca-szurkoló német játékvezetőt küldtek a meccsre. Érdemes azért azt is megfigyelni, hogy Stark azután állított ki egy madridit, hogy Mourinho lecserélte a szintén német Özilt.

 

2. Mourinho megint azt a bunkerfocit játszotta, ami bejött az első két meccsen, és amivel meg lehet verni ezt a Barcelonát ötből kétszer. Ha felvállalta volna a támadófocit, akkor Messi nem két, hanem négy gólt lő. Mourinho még egy éve sincs a Realnál, így is szép, hogy a spanyol kupában elverte a Barcelonát. Jövőre végleg megtöri a katalánok hegemóniáját.

 

3. Mourinho egyszerűen nem való a Real kispadjára. Hogy lehet a pályára küldeni úgy a csapatot hazai pályán, hogy a négy védő előtt három középpályás rombol agyatlanul, de nincs egy centere, miközben három, kiváló formában lévő középcsatár és egy brazil zseni, bizonyos Kaká is a kispadon ül? És ha mégis beküldi az egyik középcsatárt, pont nem a legjobb formában lévőt, akkor miért nem az egyik védekező középpályást hozza le, hanem azt a játékost, aki helyzetbe tudja hozni a támadókat? Ilyen gyámoltalan, csak a védekezésre koncentráló, a megszerzett labdával semmit sem kezdő, a támadást eleve feladó Madridot egyszerűen rossz nézni. Ha csak az érdekelne, hány kupát nyertünk, akkor nem nézném a meccset, csak az eredményre keresnék rá a mobilomon. Ennek a zseninek az volt a legnagyobb húzása, hogy Pepét elengedte a láncról, és az volt a csoda, hogy az első két meccsen nem állították ki. Hogyan lehet valaki annyira ostoba balfasz, hogy az ellenfél 16-osánál, egy teljesen ártalmatlan szituációban úgy letalpaljon egy színésztanoncot, hogy a bíró azonnal a piros lapért nyúl? Mourinho meg nevethet gúnyosan ezen, foghatja is a hülye bíróra a pirosat, de a nagy sajtóhisztije ellenére sem sikerült elérni, hogy a három meccs mindegyikén ne állítsanak ki egy Real-játékost. Akkor veszítsünk inkább tisztességesen és támadó focival, azzal is eljutottunk volna idáig, és még marad némi becsületünk, meg a múltunkat sem tagadjuk meg.

 

4. Azért a Ronaldót elcserélném a Messire. Vele aláznánk a Barcát.

 

192 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barcamadrid.blog.hu/api/trackback/id/tr962861065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lemonkeyface (törölt) 2011.04.28. 02:38:04

Csúnya meccs volt, nem kell kétségbe esni, majd jövőre újra megpróbáljuk. A Barca nagyon gerinctelenül játszott ma, a Real pedig otrombán. A kiállítás nagyon odabaszta a meccset, ez van, szerintem nem volt jogos, voltak sokkal komolyabb belépők mindkét oldalról, amik még lapot sem érdemeltek... Ronaldo egyáltalán nem játszott(?) ma jól, a pontrúgások borzasztóak voltak. Az első gólunknál sajnos Marcelo megcsúszott, így eleve verve volt, a másodiknál meg benéztük na.

Mindenesetre szerintem nincs miért szégyenkezni, 10 emberrel kikaptunk. Remélem jövőhéten, minden mindegy alapon tud a Real robbantani. Mou kiállítása meg kabaré volt, a végén mikor kiszabadult, akkor is szinte betuszkolták a lejárathoz.

Ha a Barca jut tovább, ami nagyon valószínű, akkor hajrá Manchester! :)

robot_ 2011.04.28. 02:44:56

@hfeeri:
ja, hat meg ha megtudod még hogy fel is jelentették az UEFA-nál Mourinho-t a nyilatkozata miatt.
baszaras.. vegre egy ember aki teljesen klisék nélkül beszel, egy csomo tabut erintve is, es nem felejt. Erre .. jelentsuk fel. ahhh

lemonkeyface (törölt) 2011.04.28. 02:47:55

@robot_: Nem figyeltem a meccs utáni nyilatkozatokat, úgyhogy ez most újdonság nekem.. Durva :)

Egyébként hihetetlen arcokat és mozdulatokat tartalmazott a közvetítés, nem lepődnék meg, ha gif animációk formájában visszaköszönnének hamarosan. Egy kettő nekem nagyon mém gyanús ! :D

robot_ 2011.04.28. 02:58:23

@hfeeri:
igen. egyebkent lattam utanna Ronaldo mozgasan, h baszik a tobbiekre, mert nem akartak neki segiteni tamadni. sztem valamennyire igaza volt.

gezakekazeg 2011.04.28. 03:20:47

ez a blog nagyon gaz. a ma latott barcelona egy nagy rakas szar volt. undorito szineszkedesek, alattomos szabalytalansagok, es a gagyi tilitoli foci, ami szerintetek szep. alig varom mar, hogy megmutassuk a dontoben, hol a helyetek. (MU forever)

brazileiro 2011.04.28. 03:26:20

Hugo Sanchez,

te nem a Madrid-szurkoló vagy ezen a blogon? Ez a poszt megalázó kiütés a Real-szurkolóknak...

Zseniális, Barca-drukkerként grat!

sage5 2011.04.28. 03:48:23

Mit sirnak itt a reálosok hogy gerinctelen a barca játéka?

Kik jáccik hazaz pályán 7 védővel bunkerfocit a világ legdrágább játékoskeretével?

LOL

regisztráltnév 2011.04.28. 04:40:37

@robot_:
Nem szeretem CR7. De én a helyében lementem volna az esett után a pályáról, vagy kértem volna egy Barca mezt.
Szégyen hogy egy Real hazai pályán 7 védővel áll fel, és középcsatár nélkül.
A játék elképzelés hogy tördeljük a játék, akár durvaságokkal ( hátha az ellenfél szinészkedik, és akkor nem veszi észre abíró az alattomos belépőinket,) plusz ha megszereztük a labdát jó seggbe rúgjuk. Pepét csak labda zavarta ha nála volt.

Tényleg kár hogy nem támadó szellembe küldi fel ezt a csapatot. Kaka ( zseni) , Özil( lát a pályán), ez a két ember olyan zsugákkal tudná tömni a gyors Cr7et meg Di mariát akiknek könnyü dolga lenne a lassabb Barca védök ellen. Középcsatár nélkül kiállnia hazai pályán. Ott van a jó formában lévő Benzema, és Higuian. Szerintem támadó focival verhető volna Barca, mert ha nincs náluk a labda és nem tudnak az ellenfél térfelén letámadni sebezhetőek. Rubin odahaza simán szétfutotta őket, és nem a Barcán múlott hogy nem lőttek be szinte semmit. Több ziccert kihagytak.

Remélem a visszavágon 5 támadó szellemű labdarugó lesz a madriban.

Barca fun vagyok, de verhetőek vagyunk, ha védekeznünk kell.
Ja és Messi se lenne gond, hiába lenne nagy területe a támadóbb real ellen, csupán egy kullancsot kell ráállítani ( Pepe) .

Szirgyu28 2011.04.28. 06:36:57

A tegnapi meccs negatív reklámja volt a focinak. Ezekután nem csodálkozom, hogy miért utálja mindenki a focistákat.
Zongorázni lehet a különbséget a tegnapi és a keddi mérközés között.
Labdát kár volt egyáltalán kivinni erre a meccsre. Valami hasonló fogalmazódott meg bennem a meccs alatt: Hentesek Brigádja (Real Margit)-Operett Futalbisták(Barcilonka) 0:2.

deputy sheriff 2011.04.28. 06:44:23

"Akkor veszítsünk inkább tisztességesen és támadó focival, azzal is eljutottunk volna idáig, és még marad némi becsületünk, meg a múltunkat sem tagadjuk meg."

Igen, ez tortent tavaly, meg is kaptuk az otost, mint a szart,

samot 2011.04.28. 06:58:24

Sajnàlom a Realt!Ennyit tud a "sztàr"edzöjük!Otthon csatàr nélkül jàtszani!Alàzza a Real történelmét!De hàt ez a Mourinho ennyit tud!Akàrhol volt edzö,mindenhol csak a jàték ROMBOLÀSA volt a fö célja!Megse probàl futballt jàtszatni!Egy öröm volt tegnap,hogy a foci gyözött a rombolos taktika ellen!A tovàbbjutàsa a Barcànak nem kétséges!Kivàncsian vàrom,hogy a "sztàr" edzö tanult-e valamit!

ranchero 2011.04.28. 07:24:21

"90 percen át etettük Mourinhóval a maga főzte kakit. Messi szezonja történelem." :)

mp3pintyo · http://www.pinterestegiveaway.com 2011.04.28. 07:45:12

Elég bealvós meccs volt a tegnapi, egyértelmű volt a Barca taktikája. Lelassítani a játékmenetet amennyire csak lehet és mindenféleképp ráerőszakolni ezt a Realra. Szépen lassan, inkább hátra passzolva mint előre és megpróbálva nem labdát veszíteni.
A Real részéről azt sajnálom, hogy nem (alig)láthattunk tőlük egy igazán szépen felépített támadást. Pontrúgásból jóval veszélyesebbek de azért erre nem lehet bazírozni.

Pont a keddi MU meccstől vártam az alacsony színvonalat erre a MU megmutatta, hogy igenis tud szépen felépített passzjátékkal jó támadásokat bemutatni nem úgy mint sokszor a bajnokságban.

Erős.Pista 2011.04.28. 07:48:27

Nekem sem tetszett a sok színlelés, de Pepe talpalása nagyon csúnya volt. Érthetetlen, hogy egy ilyen jó csapat, mint a Real hogyan tud ilyen értelmetlen taktikával felállni a saját pályáján. Tulajdonképpen csak Messi góljáért érte meg végignézni a meccset. Az nagyon rendben volt.
"az ellenfél 16-osánál, egy teljesen ártalmatlan szituációban úgy letalpaljon egy színésztanoncot" LOL

Giedi 2011.04.28. 08:04:59

Szeretem a spanyol focit, szeretem a két nagy csapatukat, igaz a Barcát kicsit jobban. Nem örültem, mikor kiderült, Murinho idejön a Madridhoz. A spanyol foci egyik nagysága az, ha már el kell bukni, a szépségben bukjanak el. De ez a mészárszék, ami most van a Madridnál, katasztrófa. A tegnapi bíró sem állt a helyzet magaslatán. Beenhakker és del Bosque féle edzők az idevalók.

Giedi 2011.04.28. 08:08:02

Ja, és fentebb olvasom a színészkedést. Hát, ez a Ronaldo iszonyat. Majdnem el tudta érni, hogy teljesen elforduljak az európai focitól. Az NFL-ben, ha lent marad a játékos, az minimum szakadás. De Favre (QB) törött bokával is nyer meccseket.

Pistie 2011.04.28. 08:13:42

Én nem értem, hogy Pepe belépője miért ért pirosat. Ilyen belépőért soha sem adnak pirosat, mert -bár nem volt jól megismételve- de ahogy én láttam a labdára ment, nem lábra. Persze maga a mozdulat veszélyes játék, és szabálytalan, ez nem kérdéses. Pepe idióta volt, hogy ilyet csinált. Ám meg kellett volna úsznia egy sárgával, a piros jogtalan.
De sajnos tudnia kellett volna, hogy a bírók csak akkor fújnak a Realnak, amikor nem a Barca ellen játszik. Undorító módon tolják ezt a két spanyol csapatot, és ez a legszomorúbb az egészben.
Videóbíró!

És Mourinho igenis jó edző. A Madrid tudta, hogy neki nem a szép játék az erőssége, és mégis őt hozta, mert viszont eredményes. Ezúttal a csapata a szokottól eltérően fegyelmezetlen volt, és emiatt kaptak ki. De bármibe lefogadom, hogy a nyáron 1-2 jó igazolással jövőre lesz olyan erős a Madrid, hogy megveri a Barcát.

mohusssska 2011.04.28. 08:14:58

de ha jól láttam akkor a Madrid csak a Barca ellen jáccik így....
a taktika nem rossz de nagyon eldúrvultak a dolgok.
Am meg hétvégén 3:6 csicska valencia ellen....de szép is volt

Illés Béla 2011.04.28. 08:18:13

"Mit tegyél, ha gúnyosan néznek az arcodba a kollégáid az első elődöntő után, mert az első két Real-Barcelona után,"
Azt hogy egy divatmajom vagy.
Abban az esetben ha született spanyol,dúdold el a spanyol himnuszt.

it's friday 2011.04.28. 08:21:48

De ez mitől volt piros ? El sem érte a lábát. Ha ilyenért piros járna, egy félidő után lefújhatnák kivétel nélkül az összes meccset.

ugyanaz a meccs: egyik pirosat ért a másik lapot sem.. www.imagebam.com/image/3357bb129847172

csodálatosan látszik, hogy nem találja el alvest www.youtube.com/watch?v=EueH4dfwnjE&

poronyt 2011.04.28. 08:22:35

már vártam milyen jó kis barcás topik lesz itt reggel...

naszóval, lehet szidni Mourinhot, a realt, de a világ mostani legjobb csapata ellen azt kell játszani, ami sikeres lehet.

DE!!!!

És amit le szeretnék írni és ez nem vehető el.... a 60. percig olyat láttam, amit már vagy 5 éve nem látttam a barcelonától.
Megzavarodtak, tanácstalanok voltak, mert nincs más játékuk csak 1 (igaz ez szinte mindene setben nyerő), nem tudtak váltani...
Az 50. perctől kezdve nem voltak a pályán, nem tudták mit tegyenek, mit kell kezdeni a labdával sé a madriddal..
és akkor ennek a mélypontnak a közepén "véletlenül" kiállították Pepét...
Onnantól kezdve nem volt kétséges ki nyeri a meccset, csak az, hogy mennyivel...

OK, Pepe szabálytalankodott, ez rendben... de csak sárgás volt, nem azonnali pirosas... kérdem én hol volt dani alves, mascerano második sárgája, amikor vagy 4-5 esetben szabálytalankodtak utána???

Miért kellett így belenyúlni egy meccsbe, főleg egy ilyen találkozón, vagy ha már ennyire megtorló a bíró, akkor vegye már elő azt a második sárgát a másik oldalon is, pl. amikor szegény madridi úgy pattan le dani alvesről, mint a veréb a falról...

Na mindegy ez van...

Én Mourinho helyébe azért megkérdezném az UEFA-t vagy a FIFA-t, hogy
"Főnök Urak, nem probléma-e ha mindjárt 10 játékossal kezdek, így könyebb hozzáalakítanom a taktikát"

poronyt 2011.04.28. 08:24:39

jéé most nézem, az egyik belinkelt youtube-t, hogy el sem találta pepe a alvest...

NO COMMENT URAIM...

De nem is írok ide többet, mert majd jönnek a barcafanok és kapom a fikázásokat..

mohusssska 2011.04.28. 08:26:42

@it's friday: má nem azé de ezt aza szerencsmentes Barca bíró nem fogja észre venni :D

sötéthülye.tahóbarom 2011.04.28. 08:29:46

a kettes pont után majdnem bekommenteltem a hármast, de szerencsére tovább olvastam, így már nem kell.

sötéthülye.tahóbarom 2011.04.28. 08:30:37

@poronyt: "el sem találta pepe a alvest..."

azért ez nem rajta múlott, ő igazán mindent megtett, hogy eltalálja.

steelenok 2011.04.28. 08:43:30

Én csak egy klasszikust szeretnék idézni ebben az esetben:

"Madrid cabron saluda al Campeon"

Samuel Eto + 90000 ember :D

Spiro 2011.04.28. 08:55:44

Nagyon be kellene vezetni a videó bírót (nagyobb tornákon, kupákon), és a mért játékidőt, hogy ne üvöltve fetrengjenek a játékosok (mintha súlyos sérülésük lenne, és tapogatják azokat a testrészeiket amiket senki sem bántott) húzzák az időt, illetve befolyásolják a bírót.

Szánalmas, hogy ezek döntenek el meccseket (és megalapozzák a csalás lehetőségét).

poronyt 2011.04.28. 09:10:05

50 éve volt a bíró és a játékosok..

azóta a játék gyorsabb lett, kiszámíthatatlanabb, a játékosok már nemcsak a jétkra figyelnek, hanem arra is, hogy miként tudják a gólokon kívül eldönteni a meccseket és még a bírót is pressziomálják...
a bírók meg ugyanazok 50 éve...

nem kellene elgondolkozni ezen??? igen kell a vidaobíró, az egyesül államokban lassan már a negyvened rangú parasztfalvi válogatókon is ott a video, amit teljesen elfogadottan minden esetben visszanéznek, ha olyan gebasz van...

El kellene takarodni ennek a vezetői testületnek a p-be..

Amúgy meg gratulálok a barcelonának, mert már az olasz válogatott szinvonalát is meghaladták a szinészeti képességekben.. nem csodálkoznék, hogy a zárt kapus edzéseken vagy otthoni háziként ezt gyakorolnék, mint ahogy eről már készült videó a nagy mesterek esetében (olasz válogatott)...

biztos eljön majd egyszer az az idő, amikor elhiszik a játékvezetők is, hogy a barcelona képes lesz egyedül is meccset nyerni...

remélem, ha a barca megy a döntőbe a MU úgy kipicsázza, hogy szaros gatyával bandukolnak hazáig....

TdHenry 2011.04.28. 09:14:19

Arsenal szurkoló vagyok és nekünk is sokat ártott a Barca (és fog is Fabregas maitt...) De azt tudom hogy így ahogy Pepe belépett úgy nem lehet. Volt már nálunk két olyan boka és sípcsonttörés,ami egy év kihagyással járt és ez még csak a szerencsésebb eset. Az jobb lenne ha csak akkor kapott volna pirosat, meg egy 3 meccses eltiltást ha elteszi Alvest láb alól egy évre??? Gondolkodjatok már... Aki ilyen sérülést okoz, azt addig tiltanám el, amíg sérült az áldozata, kivéve Pepét, őt egy életre el kéne tiltani a focitól...
Lehet szidni

Giedi 2011.04.28. 09:38:46

Szidjatok nyugodtan, de nagyjából elfogulatlanként - a spanyol focit szerető emberként - elkeserített, amit a Madrid művelt. Földön fekvő embert megtaposni stb. az én értékrendembe nem fér be. Pepénél a szándék egyértelmű volt. Ha a bíró nem óvja ennyire a Madridot, még vagy két további piros is beeshetett volna, és senki egy szót nem szólhatott volna (kivéve az érzelmileg érintett fanok).

Dr. Fotos 2011.04.28. 09:40:16

Kedves Madrid fanatikusok! Lenyegtelen, hogy eltalalta-e vagy sam. Tudjatok a szandekot is buntetni kell. Oruljetek, hogy a kupameccsen favago Pepe a palyan maradhatott, mert ott is volt 1-2 olyan megmozdulasa ami miatt egy hatarozottabb bironal nem maradhatott volna a palyan.
Murinho-t is meg kellene buntetni amiert a csapata ilyen meszaros modjara megy fel. Idehaza volt is erre pelda mikor a buzi Pinter "Tord el a labat!" felkialtast intezett a jatekosa fele a kupadonton, pechere mindenki hallotta.

Tegnapis felborult a palya: 79%-21% labdabirtoklas, 485 vs 127 sikeres passz a vege elott. Egyik sem a csodalatos Madrid javara. Ezzel akar valaki meccset nyerni?

misiapu71 2011.04.28. 09:42:36

a barca jobb csapat majom real otthon hét védővel áll fel megérdemli a verést és még mit kap majd barcelonába öröm lesz nézni

misiapu71 2011.04.28. 09:47:21

@Fotos: én ott voltam a kupadöntőn a fradinak eséje sem volt harmatos játékával persze ha mondott ijet a pintér valószinü hogy nem gondolta komojan de ettől még nem szabad ezt mondani

Melchi Zadok 2011.04.28. 09:48:57

barca szurkolóként mondom:
visszataszító volt busquets, pedro színészkedése, alvest csak azért nem említem, mert őt egyébként minden tiszteletem mellett ha nema barcaban játszana ki nem állhatnám.
annál is inkább visszataszító, mert sem pedrora sem pedig busquets-re nem volt jellemző ez szánalmas hempergés.

tudom, hogy elfogult vagyok, de szerintem ez tudatos lépés volt a murinnyói alattomosságokra, pályán kívüli mocskolódásokra, egy felvett kesztyű, aminek inkább lent kellett volna maradnia.

ebben változott a barca, egyáltalán nem az előnyére. viszont a legnagyobb bók szerintem a real madrid felállása volt amit csak kaphattunk. a világ legdrágább csapata a világ egyik legjobb (ha nem A legjobb) edzőjével 7 védő játékossal áll fel ellenünk OTTHON!

nevetségesnek tartom, azokat a default gyűlölködőket, akik a barcat egysíkú játékáért is ekézik. nos kérem, majd ha valaki egyszer az életben nem tele gyatyával, jeles hentes szakvizsgával a zsebben lép fel ellenünk, akkor vegyük elő ezt a kérdést újra.

persze, most hirtelen minden angolfoci rajongónak nagy kedvence lett a real madrid, legyen. ez is kitüntetés a számunkra. azoktól, aki éveken keresztül lenéztek minden focit ami a szigetországon kívül játszottak (mondjuk hogy mitől angol a Manu a Dinamo London, vagy a Le Arszenál azt nem tudom, de ebbe most ne menjünk bele) ez teljesen kiszámítható reakció. a döntőben ismét találkozunk. meglátjuk mi lesz, a mostani MANU nagyon szimpatikus csapat, de ha ismét elverjük őket akkor is lesznek akik azzal jönnek elő, hogy a manu játszotta az igazi férfias focit.

jut eszembe általában ugyanezek ha murinnyó nyer egy retenetes antifutballal, akor őt magasztalják az eredményeiért.

érdekes nem? :)

robot_ 2011.04.28. 09:57:54

@Fotos: "Tudjatok a szandekot is buntetni kell."
szabadrugassal, vagy sargalappal, de tenyleges kontakt nem volt, a piros rossz itelet, ezen nincs mit magyarazni, ennel durvabb belepok is maradtak sarga nelkul tegnap. ez a kovetkezetlenseg az ami kinyirja az egeszet. Amig 11-11 volt, addig nem volt gol.

"Tegnapis felborult a palya: 79%-21% labdabirtoklas, 485 vs 127 sikeres passz a ..."
a focit nem passzra meg birtoklasra jatszak. teljesen meddo volt az elso felidoben a sajat kapusukkal valo passzolgatas, de ezt a 2 mutatot jol felnyomta. Ugyan már... mindenki tudja hogy a tetlenul atpasszolgatott sajat kaputereben torteno szarakodas nyomja fel a passzok meg a birtoklas szamat. az hogy 20%-kal ettol felmegy a birtoklas, es akkor mar mindjart 70 lesz 50-bol, ennek ertelmeben a masiknal rogton 30... semmit nem jelent. mondok egy fontosabb statisztikat:
amig 11-11 voltak a palyan:
golok szama: 0-0
Es igen, ezzel lehet meccset nezni, de német barca-drukker birot vasarolni olcsobb volt.

robot_ 2011.04.28. 10:00:47

@melchi zadok:
"jut eszembe általában ugyanezek ha murinnyó nyer egy retenetes antifutballal, akor őt magasztalják az eredményeiért.

érdekes nem? :)
"

nem csak nem erdekes, de meg csak nem is igaz.
Mourinhot a vilag is szidta, de még madridban is gecizték azzal hogy ugy all ki ahogy, kb fele-fele aranyban a szurkoloi. ugyhogy nagyon is megkapta a magaet. es akkor itt nyal vissza a fagyi, mert ugye ez visszafele is igaz:
ha Mourinho megkapja ezert a magaet, akkor miert van a "we played a fantastic game", meg a Barca honlapjan, hogy "a Barca focisulit tartott a Bernabeu-ban"
Meg ehhez hasonlo orbitális faszságok... a pofám leszakad annyira ostoban kozelitik meg. _NEM_ jatszott tegnap jol a Barca, mig meg nem kapta a már-már menetrendszeru emberelonyet.

gh14 2011.04.28. 10:02:19

Lehet Pepe belépője piros vagy sárga tök mindegy. DE! Akkor a másik oldalon a hasonló belépők is ugyanolyan elbírálás alá essenek.
Ha jól emlékszem a bajnokin Busquets-nek volt egy nagyon hasonló belépője, aki még sárgát sem kapott.
Ennyi!

Lenny 2011.04.28. 10:04:51

@melchi zadok: a végével egyetértek.

Pepe kiállításának megvolt az előzménye már a meccsen is. A szándék is simán lapot ér, eltalálta vagy sem. Agyatlan.Mourinho taktikát változtatott, 1 előretolt csatár, 1 irányító és 8 védő alattomos, játékot széttörő foci-imitációval és sok szabálytalansággal.
A legutóbbi meccs óta a Barca is váltott, felvette a kesztyűt Mourinhoékkal és fetrengtek, ahol kellett.
A nem szép foci válasza a nem szép foci lett. Lehet sírni miatta, az egyik oldalon a nagy taktikus mágust egekbe magasztaljátok, a másik oldalon ez már nem fair? És előtte telesírni a világot és a sajtót, mint mindig? Konspirációt és bíróvásárlást emlegetni? Mourinho tudta, h. ahogy 10en lesznek - no chance. Sergio Ramos a földön rúgja a másikat, a nigger a barcásba tapos a földön...gyönyörű foci. CR7 dühöng, mert látja, hogy ez elbxszott taktika.
Lehet, nem számít a labdabirtoklás, de döntő többségében a labdabirtoklásból lesz a helyzet, abból a gól. Kivéve a legutóbbi kupadöntőn, ahol talált a real egy gólt.

Amúgy a két csapat közül inkább a Barca focizott. Lásd Messi 2 gólja - állva hagyta a teljes védőfalat, ahogy szokta.
És ezzel ennyi is volt a realnak idén.

Lenny 2011.04.28. 10:06:07

@robot_: Pepe kiállítása nélkül is szép volt nézni, ahogy Messi 4-5 védőt otthagyott. Egál, hogy az agyatlan Pepe bent van-e vagy sem. Focisuli volt 2x.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 10:08:50

Azok, akik azt mondják, hogy Messi 2. góljánál nem számított hogy Pepe játszik e, vagy sem, azok inkább nézzenek távolbaszarást, mert a focihoz nem nagyon értenek.

robot_ 2011.04.28. 10:10:14

@Lenny:
"Amúgy a két csapat közül inkább a Barca focizott. Lásd Messi 2 gólja - állva hagyta a teljes védőfalat, ahogy szokta.
"
hat nem tul jo erv, mivel ezt eppen akkor tudta megcsinalni mikor kiallitottak az emberét. addig nem nagyon vihanckodott. Tehat ha az hogy PEpet lekuldtek megemlitesre kerult, akkor mar en nem raknam oda h a Barca focizott, mert pl az elso felidoben 18-szor passzoltak kb Valdeshez, aztan Puyol meg Pique egymas kozott...
Amugy nemvotl jogos.. el se erte, szandekot buntetni meg egy olyan meccsen amin ennel szazszor durvabb becsuszasok is voltak, amik aztan embert is ertek.
Egyebkent meg ha igy is van.. boven eleg lett volna egy sarga is, csak a katalányok 28-asával jarnak lobbizni a birohoz minden eses/muesés esetén, es hat ők nagy lobbierő, ezt lattuk abbol hogy az vezeti a meccseket, akit guardiola enged...
igazi ver drukkernek, nem lenne szabad orulni... fos meccs volt, nem lehet buszke a Barca, ha Pepe-t nem allitjak ki, ez 3 ora alatt is 0-0 lett volna.

Lenny 2011.04.28. 10:10:32

@csakazertmertcsak:
megalázóan keresztülment rajtatok.
miért, jobb volt a real tegnap?
röhögtess még!

Lenny 2011.04.28. 10:11:51

@robot_: sőt robot, ha 120 napig játszák, akkor is 0-0 lett volna max 11 sérülttel és egy vigyorgó Mourinho-val, akinek "bejött a taktikája" ... gólt akkor sem találtatok volna, mint legutóbb.

robot_ 2011.04.28. 10:12:05

@Lenny:
nem, ez nem igy volt. Ha el is ment, nyilvan oldalra, de passzt mar nem tudott osztani, es azert tudott megindulni nagyon sokszor, mert 10-bol 9szer nemis bantottak. a hatvedek nem szabalytalanok olyan sokszor. de Villat ritkan talalta.
Semmi komoly mezonyfoleny nem volt a Barca jatekaban, semmi űrfoci meg ilyenek, amig a Real a jogos 11 fos gardaval volt a palyan.

robot_ 2011.04.28. 10:13:44

@Lenny:
ez nevetseges. semmi komoly nem volt, es 40 masodperc mulva mar sprintelt Valdes, hozza se ertek a labahoz.
Ha meg olyan kurva ugyes lenne a Barca, akkor legalabb 1 golt lottek volna. De nem. Kellett a megszokott menetrendszeru BL elodontos emberelony, mint az utobbi 3 evben.

baloo112 2011.04.28. 10:19:20

@robot_: a kiallitas teljesen jogos volt. Az a csoda hogy az eddigi 3 meccsen ennyi idöt töltött Pepe. Messi talppal taposasert mar az elsö meccsen pirosat kellet volna kapni.
Az egesz Mou taktika erre a fajta alattomossagra epult fel, meg a kommunikacio is.

Inkabb tamadni kellett volna a madridnak, ha mar a Barca min a 3 balbekkje serult volt, eggy közephatvaddel baloldalon egy közeppalyassal közepen, a madrid ehelyett csatar nelkul kezdett....

robot_ 2011.04.28. 10:23:48

@baloo112:
"Az a csoda hogy az eddigi 3 meccsen ennyi idöt töltött Pepe"
Te, aruld mar el, hogy nem erted, hogy ez volt az elso meccsuk??
a kovetkezo jovoheten lesz. Az hoyg a spanyol kupaban meg a ligaban mar jatszottak, _nem lenne szabad_ hoyg befolyasolja a birot, mert semmi koze hozza. Hogy lehet jogos egy azonnali piros lap fizikai kontaktus nelkul, mikor szazszor durvabb dolgokert se adtak semmit vagy max sargat ezen a meccsen.
Komolyan, szerintem amit Adebayor csinalt az maga durvabb volt... es sarga jart erte... de legalabb hozzáért valakihez. Nyilvanvaloan alaptalan volt a kiallitas.
Egyebkent ha az alattomossagrol beszelunk, a 4 legalattomosabb jatekos tegnap barcamezben volt. (Masch. Alves, Pedro, Busquets)

MiKeyRuLeS 2011.04.28. 10:33:41

Persze, most minden Madrid szurkoló szégyellje magát, mert a Barcelonától 10 emberrel játszva 2 gólt kapott. Az ilyen csapatnak valóban nincs értelme létezni, mert a focit csak a Barca játssza. Fel kell szántani a Bernabeut és bevetni sóval.

Valamint az összes spanyol stadiont, és csak a Bracát kellene engedni játszani. Lenne egy katalán bajnokság, ahol szintén csak a Barca játszhatna, mert mondjuk egy Espanolnak sincs létjogosultsága, ha egy Real Madrid szintű kiscsapat is elveri.

A világban is be kell tiltani a futballt, mert hát az hogy van, hogy pl. a holland vagy olasz bajnokot is egy nulla Real csak úgy tönkrever, nem beszélve az ukránokról, de őket majd az UEFA gondozásba veszi, kizárások, felfüggesztések, stb segítségével.

Kialakulhatna egy "futballmekka", aki focit akar nézni, az csak a Barcát nézheti, minden élő meccs csak Katalóniában lehetséges, ahol a Barca egyik csapata játszik a másikkal. Aki helyszínen akar szurkolni, annak a Barca utazási irodájánál, az UEFA-nál kell megvenni a jegyeket, minimum 1000 euró értékben, mert magas a gázsi, és az UEFA is sok embert foglalkoztat.

Hogy nehogy bármi gixer történjen (másképp bajba kerülnének az UEFA szponzorai, a sportfogadási cégek), a bíróküldést szintén a Barca menedzserirodája (amely jelenleg még UEFA-ként ismert) intézi, a küldést intéző bizottság feje egy ismeretlen skandináv úriember, valami Övrebö.

_mblaszlo_ 2011.04.28. 10:36:42

@robot_: Ha jól értem, szerinted:
1. A Pepe által végrehajtott mozdulat a futball része, függetlenül a kontaktus meglététől
2. A mozdulat a labdára irányult, és nem volt semmi olyan szándék, amely az ellenfél testi épségét volt hivatott veszélyeztetni
3. Mint ilyen, a mozdulat nem büntetendő
4. Te ismered a futball szabályait, és különösen azon szabályokat, amelyek a büntetésre vonatkoznak

Megtisztelnél a válaszoddal :)

baloo112 2011.04.28. 10:38:57

@robot_: Tegnap Mou azt kapta amit kifözött... El kene tudni fogadnia. A felfokozott erzelmek, a cirkusz az Ö stilusa. Tegnap olyan alattomossagot sem lattam Barca jatekostol mint Marcello taposasa ami miatt Pedro lejött, szep kis stopli nyom volt a laban, vagy Adebayor karateja. Pepe meg labra ment, jogos piros...

A Barcasok meg fetrengtek föleg Buszkecc, nagyon szanalmasanan, rajatszottak mindenre. De Di Maria is kapott szabadot ugy hogy csak ugrott egy nagyot.

Nem volt jo meccs. Es a Barca Messi nelkul szart sem erne el....

De a kiallitas jogossagat ketsegbevonni hulyeseg.

Inkabb tamadni kellet volna. Mondom a Barca vedelme ennel mar nem nagyon lehet szedett-vedettebb.

Májking 2011.04.28. 10:39:17

Én magam inkább Real, mint Barca, de ebbe nyilván nem a mostani idény van benne. A Barca tényleg nagyon jó, de azért itt arról van szó, hogy három valóban korszakos zseni, Iniesta, Xavi és Messi nem csak egy csapatban, de egy időben játszik. Ilyen konstelláció sem eddig, sem ezután nem lesz. (Óvatosan emlékeztetnék Messi és az argentín válogatott diadalmenetére) Szóval ezt kell kihasználnia a Barcanak. De a döntőt a MU nyeri. Ferguson Isten Bácsi még jobb, mint Guardiola. És Giggs előtt mindenki emelje meg a kalapját most azonnal.

blah 2011.04.28. 10:43:04

@csakazertmertcsak: ja, Pepe úgy felrúgta volna, hogy kirepül a stadionból.
Szerintem a Barca pont emiatt játszott rá annyira a színészkedésre mert az előző meccseken felaprította őket a Real...

_mblaszlo_ 2011.04.28. 10:49:08

Kedves Madridisták,

szeretném, ha egy rövid időre csak a mérkőzés első 60 percére koncentrálnánk, amíg kiegyenlített körülmények között zajlott a találkozó. Ha az ellenfél kilététől is el tudunk tekinteni, még jobb. Koncentráljunk a csapatra, és adjunk választ az alábbi kérdésekre anélkül, hogy a csapaton kívüli tényezőkre mutogatnánk - hisz a csapat játszott végülis.

Ezek fényében:
1. Biztosan egy olyan csapatot akarunk látni, akik a csapat amfiteátrumában, a Santiago Bernabeu nevével fémjelzett stadionban hét védővel játszanak?
2. Biztosan olyan csapatot akarunk látni, akik a vizsgált játékidő 29%-ában tudja birtokolni a labdát hazai pályán?
3. Biztosan olyan csapatot szeretnénk látni, amely 60 perc alatt háromszor kerül helyzetbe?
4. Biztosan nem szeretnénk egy olyan csapatot látni, ami "rúgjunk több gólt, mint az ellenfél" stratégiával lép pályára legalább otthon, abban a hitben, hogy jobbak, és képesek erre?
5. Ha szurkolóként tenni akarunk bármit a fentiek érdekében, az első lépéseink biztosan a külső körülmények megváltoztatására (ellenfél, játékvezető, időjárás) kell, hogy irányuljanak?

Kíváncsi lennék a véleményekre...

ovacak 2011.04.28. 10:55:10

Senkinek sem tunik fel, hogy inkabb csak Murinho csapataibol allitanak ki menetrendszeruen jatekost ha a barca ellen jatszik es senkinek sem tunik fel, hogy ezek a Murinho fele csapatok mindig ugyanazt jatszak?
Minden tiszteletem Murinhoe, mert sokmindent elert, de en elgondolkodnek masik taktikan is ahelyett, hogy folyamatosan nyavajogjak a kiallitasokon. Volt mar ra pelda, hogy nem anti focival is megallitottak a barcat mint a rubin, ahogy ez mar meg lett itt emlitve..

csigafrédi 2011.04.28. 10:59:44

A kiállítás jogos volt. A real 11 emberrel sem akart támadni. A jobb csapat nyert.
Aki mást mond nem nézte a meccset.

sage5 2011.04.28. 11:02:20

Mourinho mérközés utánaki kommentje: LOL

Ez az ember nem bir veszteni. Valószinüleg ezért is nyert sokat. Jó edző, jó csapattal és jó játékosokkal. CR világklasszis játékos.

De a Barcelona jobb.

Ennyi.

T.F.E. 2011.04.28. 11:03:48

mblaszlo:
A véleményem, hogy nem akarok 5-0-át és 6-2-t látni. Ha ehhez az kell, hogy 10 emberrel védekezzünk, akkor az eredmény érdekében elfogadom.
A Barcelonán kívül senkivel szemben nem állt fel védekezően a Madrid, felesleges sírni, főleg a hétvégi 6-3 tükrében.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 11:04:14

@csigafrédi: Ezek szerint te viszont nézted, csak közöd nincs a focihoz.

T.F.E. 2011.04.28. 11:06:29

@sage5:
A Barcelona jobb, valóban bíróküldésben és színészkedésben.
Ennyi.

@csigafrédi:
A Barcelona sem akart támadni /kevesebbet lőtt kapura 60 percig, mint a Madrid!/, ez a meccs 0-0 lett volna (bár Mou a kiállítás előtt azt tervezte, hogy beveti Kakát), ha nincs a bíró. Aki mást modn, nem nézte a meccset.

Objektív 2011.04.28. 11:08:23

A kiállítás jogos volt, óriási talpalás volt. Ami csalóka, hogy nem Pepe találta el Alvest, hanem Alves rúgott egy nagyott Pepe talpába, kicsit takarja a labda.

mandro 2011.04.28. 11:08:24

A fene ette volna meg ezeket a bírókat, már azokat, akik eddig is ki merték állítani ezt pepe nevű pankrátort. Szégyen és gyalázat, amit most is műveltek vele, hiszen, se láb nem tört, se vér nem folyt, és még a látvány is kellemes volt, ahogy azt a Danielt letalpalta. Ugyan kérem! Ez már több a soknál! Aztán meg ilyen szerencsés gólokkal nyerni, mint főleg az a második is, az a Messi vagy kicsoda mekkora szerencsével cselezett ki négy játékost, plusz még Casillas is rossz felé vetődött. Ekkora malacot! A Reál pechjére Mourinho is később nézte csak távolabbról az eseményeket, pedig hát távolabbról jobban átlátni mindent. A tegnapi peches nap volt a Reálnak, s bár újabban elég sok a peches nap a Barca ellen, azért én megóvnám ezt a tegnapi meccset.)))))))))))))))))))

csigafrédi 2011.04.28. 11:12:57

@csakazertmertcsak: @T.F.E.: Nem tudom hol jártatok, fiúk az első félidőben a reál kétszer jött át egy-egy kontrára. 70-30 volt a labdabirtoklás. Az igaz, hogy keményen védekezett a madrid 10 emberrel. Az ominózus szabálytalanság pedig egy felszabadító rúgásnál az ellenfél térfelén több, mint fölösleges volt. A murinnyó hiszti, meg szóra sem érdemes. Pep mikor hisztizett, ha a barca kikapott? Lehet veszíteni normálisan is. Mindenki tudja, hogy mindig nem nyerhet.

Laarson 2011.04.28. 11:13:25

Alves már elöbb elkezdett mozgni az esés irányába mint hogy pepe hozzá ért volna, pont emiatt nem is érhetett hozzá már akkora erővel mint amennyire Alves eljátszotta. Max veszélyes játék miatt 1 sárga. De a fos elclassico már csak erről szól .. fos spanyol foci csak a hülyéknek jön be.

T.F.E. 2011.04.28. 11:16:08

mandro:
Akár hiszed, akár nem, a tegnapi meccsen a Barcelona többet (!) szabálytalankodott, mint a Real Madrid. Nézd meg a statisztikákat.
Messinek volt egy tiszta könyöklése 0-0-nál (földön fekve Sergio Ramos), amiért sokkal simábban ki lehetett volna állítani, mint Pepét, aki addig teljesen tisztán játszott.

Kíváncsi lettem volna a kommentekre, ha Messi kiállítása után nyer a Madrid 2-0-ra, mit mondanak a Barca drukkerek.
De sajnos, Pep elintézte a bíróküldést. Köszönjük.

Azt meg hagyjuk, hogy milyen gólokat lőtt Messi, miután a bíró leszedte az emberfogóját.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 11:18:56

@csigafrédi: Látom te tényleg nézted a meccset. Csak azt nem tudom minek, mert agyad nincs hozzá.

Lenny 2011.04.28. 11:20:35

@mandro: haha :))) ott a pont!
szar ez a Barca. Bénák, nem tudnak semmit. Csak tegnap rossz napot fogtunk ki. A visszavágón majd kitámadunk.
HAHA!

T.F.E. 2011.04.28. 11:20:38

@csigafrédi:
Megint csak a statisztikát tudom idézni. Félidőben a kaput eltaláló lövések aránya 3-2 volt a Madrid javára. Mindkét kapusnak egyszer kellett védenie.
A Madridnak nem volt szüksége kemény védekezésre, ha nem vetted volna észre, a Barcelonának nagyon is megfelelet a 0-0, nem előrefelé, hanem hátra passzolgattak. A labdabirtoklási arányt hagyjuk, a kupadöntő első félidejében is úgy volt 70-30, hogy kapura sem lőtt a Barcelona.

bonobonohu · http://bono.hu 2011.04.28. 11:22:08

3, három, HÁROM! háromszor is három!
Mou ezt most NAGYON elb*szta. az előző két meccs után valami váratlant kellett volna húznia, de ez a f*sz ugyanazt a sz*rt erőltette, ami már az előző két meccsen is csak gigászi mázlival jött be neki.

és tudom, hogy a Bárca nem egy Valencica, de miért nem lehetett inkább azt a csapatot (mármint a V-nak 6 gólt vágó csapatot) a pályára küldeni, ehelyett a f*s helyett??? :-(

CR-ről meg ismét bebizonyosodott, hogy nem jó semmire. max. mezeladásra.

csigafrédi 2011.04.28. 11:23:30

@csakazertmertcsak: J bocs, tényleg nem volt fölösleges a szabálytalanság, meg a Murinnyó hiszti sem...ha neked így tetszik. Nekem tökmindegy. Majd megmutatjátok Barcelonában.

mandro 2011.04.28. 11:25:28

T.F.E.
Hát ezt mondom én is. Messi négy embert cselezett ki, na de miért, mert nem volt ott az ötödik a Pepe, aki helyre tehette volna, esetleg úgy, mint már annyiszor; legfeljebb lerúgja. Ami a statisztikát illeti, böngésztem én is, és azt látom, hogy ezt a Pepét se fertőző betegség miatt küldték le egyszer se a pályáról, piros lappal idő előtt! Azt hiszem eléggé elől van a kiállítások listáján, de hát ezek csak statisztikák)))))))))))))))))))))))))

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.04.28. 11:26:09

üzenem a sok képet linkelő baromnak, hogy a photoshop-pal nemcsak védőt lehet eltüntetni a képről, szóval óvatosan a "bizonyítékokkal"...

T.F.E. 2011.04.28. 11:28:04

@Bono:
Te annyira értesz hozzá, hogy nem is értem miért nem ülsz a Real Madrid kispadján. Én támogatlak.

CR-nek köszönhetjük a kupát, de azt már el is felejtetted, meg a szezonban eddig lőtt 42 gólját...

@csigafrédi:
Nem a szabálytalanság volt felesleges, hanem a kiállítás. Ha nincs ez a jogtalan ítélet, nincs Mourinho hiszti sem. Egyik a másikból következik.

Barcelonában nagyon sok esélyünk lesz, Ramos, Pepe és edző nélkül. Köszönjük, Mr. Stark. Remélem, megkapta a dedikált Messi mezt, amire annyira vágyott.

csigafrédi 2011.04.28. 11:30:13

@T.F.E.: Ebben lehet igazad, a 0-0 is rendben lett volna. CR-nek sem jött be semmi. Összességében akkor is jobban játszott a barca. A második félidő eleje volt a meccs legjobb része. Na meg a második gól. Ha nem volt fogója, ha volt, nagyon megfűzte a védelmet. Előtte is csak úgy tudták semlegesíteni, hogy ráültek a fejére a 16-os előtt.

bonobonohu · http://bono.hu 2011.04.28. 11:32:10

@T.F.E.: egy óvodás is befejeli, ha szépen a fejére ívelik. :-P és tudom, hogy a sportban nincs "mi lett volna, ha", de... lehet, ha a helyén egy olyan ember játszott volna az idényben, aki jobban illik a csapatba, több gólt rúgunk. sokszor az sem tűnik fel, hogy egyáltalán a pályán van.

T.F.E. 2011.04.28. 11:32:26

@mandro:
Nézted a meccset egyáltalán? Amikor Pepe ott volt a nyakán, hány megindulása volt Messinek? Messi játékának fontos eleme, hogy lendületet tudjon venni, tiszta terület legyen előtte, ahová beindulhat, és a gyors súlypont áthelyezéseivel átkígyózzon a védők között. Pepe azt akadályozta meg, hogy zavartalanul átvehesse a labdát, és lendületet vegyen.

Minden meccs más. Volt olyan, ahol jogos volt Pepe kiállítása, itt speciel nem. Nagyon rossz bizonyítvány a bíróra nézve, ha azért állította ki Pepét, mert a "múltkor is" tisztátalanul játszott. Most nem tette.

T.F.E. 2011.04.28. 11:37:49

@Bono:
Végül is vannak játékos edzők, be is teheted magad a csapatba azután, hogy edző lettél, és befejeled a fejedre ívelt labdákat.

Mivel nyilvánvaló az ellenszenved C.R. iránt, talán felesleges felhoznom, hogy az elmúlt 5 évben a következő mennyiségbe fejelte be a fejére ível labdákat, mint egy óvodás: 23 gól, 42 gól, 26 gól, 33 gól, 42 gól. Ha nem lenne Messi, az ő idényéről harsogna mindenki.

multi84 2011.04.28. 11:40:55

Ronaldot a Messire? pff

Messi csak a ziccereket lövi be azt is csak az 5-ösön belülről 5-ösön kívülről maximum 11-esből rúg gólt. 16-oson kívülről meg talán egész életében nem rúgott két gólt.
Az a szerencséje hogy a legtöbbször üres kapuig játssza a csapat a helyzeteket. Néha van egy cselsorozata ami szép de legtöbbször szerintem a védelem hibázik nagyobbat minthogy a messi lenne a zseniális.

A realban a messi kb annyira lenne látványos mint amennyire a világbajnokságon volt(segítek: semennyire).

csigafrédi 2011.04.28. 11:42:46

@T.F.E.: Azért ne mondjuk már, hogy Pepe vétlen volt, és a bíró hibája, hogy olyan helyzetben, amiben sem veszély, sem pedig lehetőség nem volt, így viselkedett. Szerinted nem volt jogos, szerintem meg igen. Ha CR-re talpalt volna így Pujol, és nem állítják ki, akkor azért lenne mocsok a bíró, és az lett volna az oka, hogy kikap a reál. Nemá.

csigafrédi 2011.04.28. 11:46:11

@multi84: Ugye azt azért nem vitatod el, hogy egy kivételes tehetségű játékosról beszélünk.

multi84 2011.04.28. 11:50:02

@csigafrédi: azt nem de hogy nagyobb a füstje mint a lángja az 100%

robot_ 2011.04.28. 11:50:22

@_mblaszlo_:
Kedves Laszlo,
engedd meg hoyg megtiszteljelek :)

"Ha jól értem, szerinted:
1. A Pepe által végrehajtott mozdulat a futball része, függetlenül a kontaktus meglététől"

Hagy valaszoljak egy kerdessel, mely egbyen ravilagit arra is, hogy nem voltal eleg figyelemmel az altalam helyesnek tartott itelet kifejtésére:
Ezek szerint akkor te ugy veled hogy vannak a szabalyos dolgok es a piros lap?

"2. A mozdulat a labdára irányult, és nem volt semmi olyan szándék, amely az ellenfél testi épségét volt hivatott veszélyeztetni"
Igen kedves Laszlo, a mozdulat _meginditasa_ (!!vigyazz, ezt konnyu benézni) pillanataban a labdara iranyult
Azt hogy volt-e benne szabalytalansagi szandek, nem tudom megitelni, es ha megengeded ettol a kepessegtol teged is megfosztanalak már iyg elore latatlanban is. (persze saccolgatni, meg szavazni lehet, szerintem tudta h extra erzekenyen nezik minden mozdulatat, ezert nem felteteleznek szandekossagot, de mint mondtam, ezt mindannyian csak feltetelezni tudjuk)

3. Mint ilyen, a mozdulat nem büntetendő
Ajjaj.. itt kezded egyreszt ismetelni magad, masreszt elveszteni a fokuszt...
marmondtam, hogy en a szandekert (mert annyi tortent) egy remek sarga szinu lappal jutalmaztam volna. Hagy ismeteljem magam akkor en is:
Ugye nem csak piros lapbol es szabalyos megmozdulasokbol all egy merkozes?

"4. Te ismered a futball szabályait, és különösen azon szabályokat, amelyek a büntetésre vonatkoznak"

Igen.

"Megtisztelnél a válaszoddal :) "
Nem :D

T.F.E. 2011.04.28. 12:00:33

@csigafrédi:
Maradjunk annyiban, hogy ha Puyol csinálja, akkor is sárga lap.
Stark egyébként nem mért egyenlő mércével (lásd Messi könyöklése), és valószínűleg a kiállítás után rájött, hogy hibázott, mert utána próbált kompenzálni, és a Madrid javára kezdett fújni - például Adebayor megmozdulása piros színű volt, nem sárga.
De köszönjük szépen, inkább 0-0-nál mérlegeljen a bíró, és ne 2-0 után kompenzáljon.

poronyt 2011.04.28. 12:01:08

@MiKeyRuLeS:
jó a szó tesó..

és még szeretném hozzátenni azt, hogy a teljes bírói képzést is átveszi független katalán bíróegyesület....

ezen felül pedig minden olyan ember a földön, aki bárminemű alkalmatossággal focizni mert, rúgásonként 10 euró jogdíjat köteles fizetni a foci feltalálójának, természetesen a FC Barcelona Futball Associationnnak....

------------------

Giedi 2011.04.28. 12:01:12

A világ másik részén lejátszott meccs mekkora indulatokat képes itthon is kavarni.
Vegyétek már észre, akármelyik oldalon is álltok, hogy a másik oldal elfogult szurkolóit úgy sem tudjátok meggyőzni.
És nem annak van igaza, aki hangosabban kiabál.

robot_ 2011.04.28. 12:03:34

@_mblaszlo_:
1. Biztosan egy olyan csapatot akarunk látni, akik a csapat amfiteátrumában, a Santiago Bernabeu nevével fémjelzett stadionban hét védővel játszanak?

KEdves László. Ezen a bolygon kurvasok ember él. mindegyik masmilyen. es a fociban az a szep, hogy egy erosebb csapaton is felul lehet kerekedni jo taktikaval, maskepp miert jatszanak le a meccseket? valasz a kerdesre:
ahany nezo, annyi tonus elkepzelheto. ki ezt akarja latni, ki azt. En Mourinhot zsenialis strateganak tartom, es ugy gondolom hogy a Barcelona BL negyeddontoin valoban rendszeresen kap segitseget, valaming Guardiola konnyen Reijkaard sorsara jutna akit elkuldtek Torokorszagbol is, ha nem ilyen szintu csapatot kapott volna a Masiabol.
En nem hiszem h egyontetu velemenyt fogsz kapni, ha te hitted a kerdes feltetelekor, akkor becsullek, ha nem hitted magad sem, akkor valojaban ez nem kerdes, hanem indirekt egy mondat, de minthogy kerdesnek van alcazva, kisse provokativ. (es ezaltal megkerdojelezi a commented zaromondatanak hitelesseget is)

2. Biztosan olyan csapatot akarunk látni, akik a vizsgált játékidő 29%-ában tudja birtokolni a labdát hazai pályán?
Ez egy nagyon felrevezeto es mondhatni irrelevans adat. Ennek a tobletnek a nagyreszet az elso felido elejen szedte ossze a BArcelona, es akkor Valdes kb annyiszor volt bevonva a labdaba, mint mondjuk Pique vagy Puyol.
Masreszt ha 10 perc alatt te 1 percet passzolgatsz a kapusoddal hatul, ezen kivul kiegyenlitett a labdabirtoklas, akkor a tiz percbol en 4 te meg 6 percig birtoklod a labdat. Ez maris 60-40 es csak 1 percet (ertsd : 10%-ot) kellett tobbet birtokolnod. Vagyis ez a statisztika mig az egyik oldaltol elvesz, addig a masik oldalhoz még plusszba hozza is ad. Nem tul reprezentans adat a jatek keperol, sokkal inkabb a stilusrol. Eppen ezert hasznaljak, mert jol nez ki.. konnyen felszalad a mutato. Sajnalom hoyg teged is igy megvezettek ezzel.

3. Biztosan olyan csapatot szeretnénk látni, amely 60 perc alatt háromszor kerül helyzetbe?
A Barcanak hany helyzete volt? gondolom 3nal tobb az elso 60 percben, de megis mennyi? 9? 12?
Ez a kerdesed valoban csak hangulatkeltes.

4. Biztosan nem szeretnénk egy olyan csapatot látni, ami "rúgjunk több gólt, mint az ellenfél" stratégiával lép pályára legalább otthon, abban a hitben, hogy jobbak, és képesek erre?

Ez megint izles kerdese.. tudod:
nem "szeretnenk" a helyes megofgalmazas, hanem valaki szeretne, van aki meg nem.

5. Ha szurkolóként tenni akarunk bármit a fentiek érdekében, az első lépéseink biztosan a külső körülmények megváltoztatására (ellenfél, játékvezető, időjárás) kell, hogy irányuljanak?

Az egesz azzal kezdodott, hogy Guardiolat megkerdezte egy ujsagiro, h mit szolna ha portugal lenne a jatekvezeto. Ekkor szolt be Jose-nak... na ennyit errol a manipulalos dologrol.

"Kíváncsi lennék a véleményekre... "
Ezt ketlem, az osszes 'kerdesed' tele van a valaszt implikáló utalásokkal, felhangokkal.

Giedi 2011.04.28. 12:04:07

És még annyi, hogy amikor az Arsenalt ütötte ki a Barca, Wenger nagyon kikelt a bírók ellen. Akit csak ismerek, mind szánalmasnak tartotta ezt. 0, azaz NULLA kapura lövés mellett ne szidjuk már a bírókat.

robot_ 2011.04.28. 12:09:27

@Giedi:
ezzel implicit kimondtad hoyg a gyengebb csapatoknak nem jar az egyenlo elbiralas.
EMBER!
Ha egy csapat nem rug kapura, akkor nem rug golt, valszeg kikap, kiesik:
tehat gyengen jatszik!!!!
Mi koze ennek ahhoz hogy a jatekvezetes szar-e????
Ne keverjuk amr ossze a dolgokat!
Es ha pont azert nem rug kapura mert felpalyanal sok szabalytalansagot kovetnek el ellene, es nem fujjak be?
Meg lehet is hogy ezert van! Szoval ne keverjuk mar ezt, mert akkor visszafele:
Ha valaki sok golt rug az szidhatja a jatekvezetest...
Ugye milyen hulyeseg ha belegondolsz? na!
(speciel az Arsenal nem jatszott jol)

T.F.E. 2011.04.28. 12:09:30

@Giedi:
>>>0, azaz NULLA kapura lövés mellett ne szidjuk már a bírókat.<<<

Ezt ugye mindkét csapatnak szántad? Ha nem láttad volna a meccset, elárulom, hogy 45 perc alatt a Real Madrid 3, a Barcelona 2 (!) alkalommal találta el a kaput.
Akit csak ismerek, mind szánalmasnak tartja, hogy bírói segítségre van szüksége a Barcelonának a góllövéshez.

Lenny 2011.04.28. 12:10:09

Sztem a Barca csak azért jó, mert Mourinho volt ott a tolmács.
Félrefordított valamit a Mágus és azóta ilyen jók.
A Mágusnak köszönhetjük.
Mindent neki köszönhetünk.
A portugál Verebes.
haha!

poronyt 2011.04.28. 12:11:18

@SportClub:

most mit is lehet ezekre mondani...
semmit..

nekünk megtiszteltetés, hogy egy ilyen tehtségtelen kis csapatot mint a madrid elengedtek idáig, hogy a hatalmas barcelonával játszhattunk...

és még egy jellemrajz... meg kell nézni a barca játékosok jelentős részét... a meccs előtt, a szünetben..
lehajtott fel, sunyi tekintet és a világért sem néznek a másik szemébe senkinek...
erre legjobb példa messzike, aki egy alattomos sunyi, jellemtelen ember... lehorgasztott arccal...
(nem a tehetségét kérdőjelezem meg, csak jelzem.. bár ha xavi iniesta párost leveszem, akkor az sem úgy csillogna...)

Lenny 2011.04.28. 12:14:31

@poronyt: pici sunyiság nincs Mourinho tekintetében úgy general???

robot_ 2011.04.28. 12:26:19

@Lenny:
Jajj... ez megint mi már.
Hat nem hiszem el h nem latod h folyamatosan olyan kerdeseket teszel fel, amikre nyilvan valaki A valaki B valaszt mond, es nyilvan nincs objektiv tudasa senkinek se errol.
En nem sunyisagnak lattam, hanem megtort, a fasza kivolt az egesszel, es latt h megint osszevezenyeltek ellene.
Nyilvan te most jossz hogy egy sunyi diszno...
Ez a kérdés csak hangulatkeltes, en nem lattam sunyinak, sokkal inkabb cinikusnak es megfaradtnak.

Solid 2011.04.28. 12:36:20

Elárulok egy hatalmas, nagyon nagy titkot. Ezért nincs (és nem is lesz) videjóbíró. Akkor hol lehetne ennyi félőrült, frusztrált embert találni, aki meccs után három napig a saját (és csapata) igazát bizonygatja. És ami nem felkapott, az nem trendi, nincs benne lóvé. :D
Ja, jó sz@r volt a tegnapi meccs...

robot_ 2011.04.28. 12:39:27

@Lenny:
ez de szar... nem is vicces. Raadasul ironianak gyenge piszkosul, a valosagban meg nem is mondta soha senki. üres :)

mandro 2011.04.28. 12:39:41

Azért sajnálom Mourinhot, először a sajtótájékoztató, utána ez a meccs..., és ezek után is még Tolmácsnak mindig szívesen látják a Barcelonában! Őszintén mondom: Zidan, Raul, Ronaldo (eredeti)Robi Carlos, Luis Figo meg a többiek, Barcában Ronaldinho, Etoo, Deco...Nem tudtam eldönteni kinek szurkoljak, élvezet volt nézni mindkét csapatot. C. Ronaldot a Manchesterben sem szerettem, Mourinhonak meg sem kell szólalnia, üvölt róla a gőg, sikerült megutálnom őket, pláne így együtt. Csoda-e, ha a Barcelonának drukkolok!? )))))))))

És??? 2011.04.28. 12:42:14

Nagyon langyos meccs volt a kiállításig.Lehet rajta vitatkozni ,de sajnos a bíró büntetni akarta az elmúlt meccsek miatt Pepet.(a vicc az, most játszott a legtisztábban).Ami viszont gusztustalan az nem Pepe szabálytalansága ,hanem a barcelona hozzá állása,színészkedés és a hiszti.Arrol már nem is beszélek hogy ezekért is lehet sárgát adni.Szóval nagyon mélyre süllyedt a barcelona.ez lenne az alázat,az őszinte futball?gratulálok hozzá

_mblaszlo_ 2011.04.28. 12:50:48

@robot_:
Köszi, azért megpróbálnám összegezni, hisz a kérdések nem véletlenül eldöntendőek voltak :)

1. Amennyire értem, nem volt szabályos. A büntetés mértékére visszatérnék később.
2. A szabályok egyértelműen fogalmaznak, és nem tesznek különbséget a mozdulat megindítása, kivitelezése, befejezése tekintetében (az angol nyelvű szabályban a folyamatos jelen idő használata egyértelművé teszi, hogy a szabály a cselekmény teljes időtartamára vonatkozik). Pontos szabály-hivatkozás később.
3. Erre szándékosan nem adtál választ. Hadd válaszoljak én is: a büntetések mértéke, szabály szerint:
- nincs büntetés
- sárga lapos figyelmeztetés
- kiállítás (piros lap felmutatásával)
4. Az eddigiekre reflektál a www.fifa.com/mm/document/worldfootball/clubfootball/01/37/04/28/law12.pdf címen olvasható hivatalos szabály.
Azt hiszem, afelől, hogy a "
Playing in a dangerous manner", 113.o. tényállásának megvalósulásában egyetértünk. Ugyanakkor a "Serious foul play" tényállása sem cáfolható (use of excessive force kérdéses).
Ezek alapján szöveg-értelmezés kérdése a sárga vagy piros lap (és nyilván, szurkolói hovátartozásé is).

Egyébként szívesen látnám, ha egy hozzáértő (játékvezető) is reflektálna a fentiekre, ugyanis szerintem ez erőteljesen határeset helyzet, amelyet egy fokozott hangulatú mérkőzésen "on the spot" kell kezelni.
Azt hiszem, a szabályok értelmében egyáltalán nem vitathatod már, hogy a szabálytalan mozdulatok esetén a kontaktus megléte teljesen irreleváns.

Örülök, ha sikerült rávilágítanom a lényegre, és szellemi épülésedet segíthetem!

strikt 2011.04.28. 12:56:46

Végtelenül elszomorító, hogy egy ilyen jó csapatnak, mint a Barcának rendszeres bírói segítségre van szüksége a nagy riválisok ellen. Úgy tolják őket, mint a spanyol válogatottat a VB-n. Hány lesgólt is ítéltek meg a javukra a VB-n?
Ez mint azt mutatja, hogy igenis szükség lenne videóbíróra. KB. ezért is nem kedvelem a spanyol, portugál focit, mert a játékosok többsége nem aranylabdára, hanem Oscarra hajt.
Persze lehet súlyozni, hogy a szándék miatt kapta-mert hozzá nem nagyon ért.
Ezen a meccsen is a bírói szimpátia és nem a tudás döntött a játékosabb csapat javára. Ez értendő nem csak a focira, de a színészi teljesítményekre is sajnos.

mouriola 2011.04.28. 13:03:31

@robot_:
Nem szólok bele az érdemi szakmai vitába, értelmezze mindenki úgy a látottakat, ahogy akarja.

Viszont a matematika/statisztika száraz, csúsztatásoktól mentes dolog, így ez a levezetés:

"Masreszt ha 10 perc alatt te 1 percet passzolgatsz a kapusoddal hatul, ezen kivul kiegyenlitett a labdabirtoklas, akkor a tiz percbol en 4 te meg 6 percig birtoklod a labdat. Ez maris 60-40 es csak 1 percet (ertsd : 10%-ot) kellett tobbet birtokolnod."

teljesen rossz.

Ha az egyik csapat 10 percből 1 percet passzolgat zavartalanul, akkor 9 perc marad, ami kétfelé oszlik, tehát a labdabirtoklás 55-45% arányban oszlik meg. Ha a Barcelona labdabirtoklása 70% az egész meccset nézve (nem tudom, h pontos-e az adat), akkor megközelítőleg 63 percet volt a Barcánál, 27 percet a Madridnál a labda. A kettő között 36 perc, azaz 40% különbség van.

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:03:57

@robot_: a kérdések feltevése célzott volt, nyilvánvaló módon. Irreleváns (mi lett volna ha stb.) kérdések feltételére megannyi jelentkező akad, itt is :)

A hozzászólásod kiválóan igazolja, hogy megfelelő akarat és tudás birtokában bármilyen ideológiára és annak ellenkezőjére is lehet magyarázatot találni :)

Én csak arra szeretnék választ kapni, hogy a több évtizedes hagyományokat (támadó futball, önbizalom, dominancia a hazai pályán, szemet gyönyörködtető futball) célszerű-e elfeledni egy edző kedvéért - akár csak egy-egy mérkőzésre is?
Továbbá arra, hogy azok hogy élik meg azok, akik ezen értékek miatt lettek RM szurkolók, hogy az idény legfontosabb meccsein a RM rendre egy a történelmiekkel homlokegyenest ellentétes értékrendet képvisel?

Egyébként úgy érzem, hogy ha az egész világgal bajunk van, a baj rendszerint elsődlegesen belső eredetű...

robot_ 2011.04.28. 13:04:30

@_mblaszlo_:
Rendben, akkor most en is segitek a te épülésedben, elvégre nehoyg már a fika egye meg az ovodast:

Soha nem mondtam hogy a fizikai kontaktus hianya miatt nem piros. Kulon mondtam a kettot, de nem volt koztuk logikai osszefugges. (hacsak valamilyen fogalmazasi hiba miatt nem, de ha ez a helyzet az nem szamit, mert nincs koztuk osszefugges)
az hogy nem volt fizikai kontaktus, az a hordagyon magat leviteto ferfiember viselkedese okán a gyomrom kifordultságának mértékére hat ki.
Az, hogy nem volt piroslapos, azt csupan a feltetelezett, de valosagban meg nem lévő egyenlo merce mondatná velem:
www.youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8

na hello.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.04.28. 13:09:44

A meccset nem láttam, csak az összefoglalót. A piros lap egy vicc, ez megy már évek óta. Csak a hülye nem veszi észre, hogy a Barcának minimum a döntőben kell lenni! Drogba, Mourinho, Wenger már elmondta, ez van. Ha valaki látta a Barca-Arsenal elődöntőt és a minimum három meg nem adott 11-est, ezzel csak egyet tud érteni. Egyébként meg mindegy, a Manchester csúnyán elveri a szájukat Messistől együtt.

robot_ 2011.04.28. 13:10:11

@_mblaszlo_:
a szó amit keresel: valtozas
Ez van.
Amugy a target sem helyes:
_mindig_ azoknak a mezét fogjak legotbben megvenni, akik a serleget hazaviszik.
Ha a Madrid business-t akar, marpedig azt akar, es a Barca is, akkor most a serlegek ideje "jott el" már.
Az a vicc, hogy eppen az az igazan nagy ideologia amiket te irsz. Gondolj bele:
ha tegnap kovetkezetes a biro es sargat ad Pepenek, es lemegy a meccs 0-0 -al, akkor mit ondhatunk? Ott a Copa del Rey, meg a bajnoki masodik, ami nem olyan jo mint az elso, de a merlege a 4 klasszikonak meg most is csak 1-1-1.
Egyszeruen hiaba van 3 BL gyozelme a Barcanak, a Realnak meg 3x annyi, akkor is kell megtobb, es mikor kimondod hogy "az en kedvenc csapatom 10 bl-t nyert",
akkor nem teszed hozza soha hogy a 3. blunk elodontojeben bekkeltunk, es egy jobb csapatot ejtettunk ki.
Ez van.

bigthereal 2011.04.28. 13:11:20

utálom a spanyol focit, a realt is meg a barcat is, de mourinhot szeretem, mert nagy edző!

amit ez a barcelona művel évek óta, a gusztustalanság csúcsa. fetrengenek, színészkednek, rájátszanak mindenre, a bírók meg kiszolgálják őket az ellenfél játékosainak kiállításával.

pl. tavaly busquets szánalmas fetrengése az inter ellen, amikor mottát kiállították róla. a földről figyelte, eltakarva az arcát, hogy mi van.

vagy most a másik féreg...

szóval szerintem a barcelona nem focicsapat, hanem gusztustalan balerinák gyülekezete, akik azzal nyerik a meccseiket, hogy az ellenfélből játékosokat állíttattnak ki!

ja, és ez a pepe fault nem volt piros!

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:12:40

@mouriola: jogos, én nem akartam százalékokon lamentálni, nem ez volt az üzenetem.
Csak arra akartam reflektálni, hogy a gólszerzéshez kell a labdabirtoklás, néhány nagyon kivételes esettől eltekintve. Egy csapat, ami feleannyit birtokolja a labdát, nyilván arányosan kisebb eséllyel tud gólt szerezni.

Másrészt ha valamely 10 időegységben 3 egységig tudok labdát birtokolni, mint csapat, az azt jelenti, hogy 3 egység után eladom, vagy elveszik. Ezzel szemben ők 7 egységi nem adják el, vagy nem tudom elvenni tőlük. Szerintem ha valahogyan, hát így érdemes nézni ezt a dolgot, és levonni a konzekvenciákat, például:
- 3 egységnél tovább megtartani
- 7 egységnél korábban újra megszerezni

Persze, nyilván meg fogom kapni, hogy a birtoklás "minősége" is sokat számít - a védők vagy a támadók passzolgatnak -, és ez is igaz részben. Párhuzamosan viszont a pszichológiai oldalt is idetenném, ami az egyik oldalon önbizalmat, a másikon frusztrációt gerjeszt. Mivel mint mind tudjuk, ezeket a srácokat senki nem az eszük és emberi mivoltuk miatt szereti, mert nem az a legnagyobb erényük, a frusztráció levezetésében sem a maníros megoldásokat választják...

robot_ 2011.04.28. 13:13:14

@bigthereal:
teljes egeszeben azonosulni tudok az itt mondottakkal.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2011.04.28. 13:13:21

@hfeeri: Ronaldo nem megőrült..hanem teljesen igaza volt. A világ legjobb, TÁMADÓI vannak a pályán (na meg a kispadon) és nem képesek segíteni neki letámadni a Barcát..azt a Barcát, amit amúgy sikeresen le lehet. Hiába istenítette a múltkor Mout, szerintem most azért párszor elküldte magában a fenébe.

aranyköpés 2011.04.28. 13:14:42

Ennél szánalmasabb Madriddal még nem talélkoztam, hazai pályán BL elődöntőben nem jönnek át a félpályán, hát erre még a madridiak sem kíváncsiak!
Pepe pirosa kicsit túlzás, viszont az előző 5 meccsen megúszta. Elfelejtik ezek az agyatlan, alattomos madridi túlfizetett majmok, hogy a bírók is készülnek, pontosan tudják mindenkiről mekkora köcsög, lásd Pepe. Egy agyatlan barom, az ellenfél térfelén kiállíttatja magát, ezzel agyonvágja saját csapatát, hol a játékintelligencia a Madridból. Az nekem sem tetszik, hogy fetrengenek a Barca játékosok, de percenként pakolnak oda nekik büntetlenül, megunták. Ha a Barcán múlik foci van, a madridnál még az sincs....
Mourinho síránkozása már egy kicsit unalmas, inkább foglalkozna azzal, hogy focizzon a Real, és szerethető legyen, ezt a mostani madridot nem lehet miért szeretni... Szerintem pont a KIRÁLYI csapatnak lejt a pálya, a bajnokságban ellenük ítélték a legkevesebb büntetőt, és ők kapták a legtöbbet. A királyi kincstár nem fogy ki, és ha a Jóisten igazolják le sem nyernek max. egy nyomorult spanyol kupát.
Egy támadó szellemű, szimpatikus edző kellene a madridnak, nem ez a sirómajom, aki visszaadná a foci szeretetét Madrid városának.
Ronaldo egy fos, nem engedik játszani, de ilyen gólt mint Messi 2. találata nem nagyon látok tőle, 5 védővel a nyakán...
Jobb csapat a Barca, ilyen időket élünk, nem volt ez mindig így, de most ez van.
Még egy gondolat: ha madridi lakos lennél az eredmény érdekelne állandóan, ehhez elég fellépni a Netre, ők a látványos focit éhezik, nem a passzív önmegadást...
Viva Barca

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:15:24

@robot_: ugye most ezt az érvet nem arra építed fel, hogy két _különböző_ mérkőzésen, két _különböző_ játékvezető két valamilyen szinten _összemérhető_ esetet másképpen ítélt meg? Ha igen, azt hiszem, más fogalmaink vannak az érvelésről, vitáról.

robot_ 2011.04.28. 13:16:37

@mouriola:
na eeezt viszont koszonom hogy leirtad, ugyanis szerintem is igy lenne helyes, valojaban attol tartottam, hogy ugy szamoljak ahogy irtam.
apropo:
hol lattad hogy a perceket is kiirtak?
mert ha perc alapjan irnak ki a birtoklast, akkor nyilvan azonnal szemet szurt volna nekem is, csak a meccsbol eltelt ido elorehaladtaval a jatek kepe altal elvart valtozas uteme a meccs idoben eltero reszein kulonbozo, es ennyi volt mindossze amin alapult a megigyelesem.
ki szoktak irni a percre szamitott ertekeket is valahova? (Digi TV-n tuti nem volt kint)

koszi

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:18:38

@robot_: úgy érzem, a sértődöttséged nem engedi, hogy a tegnapi mérkőzéstől elrugaszkodva ítéld meg a RM helyzetét.

Továbbá az általad említett divat-szurkolókkal most nem foglalkoznék, ők mindig csapónak ide-oda. Azok véleménye érdekelne, akik régóta RM szurkolók, és a fent említett erények miatt azok. (Nem Mourinho, C. Ronaldo stb. miatt...)

Úgy érzem, nem Te vagy az az ember, aki számomra ezt a közönséget reprezentálni tudná.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.04.28. 13:18:54

@bigthereal:
Tök igazat adok neked. És ez így lesz mindig, amíg a legtöbb hülyegyerek Barca mezt/táskát,csuklóvédőt/lófaszt vásároltat apucival, mert ez az UEFA érdeke, a pénz, a lóvé mambó. uff

robot_ 2011.04.28. 13:19:05

@_mblaszlo_:
konnyen meglehet, de egy korabbi hozzaszolasodban azt mondtad hogy _egyertelmuek_ a szabalyok. a kovetkezetlenseg bemutatasara mar az altalam mutatott peldak is megteszik, ahol pedig a szabalyok egyertelmuek, ott nincs olyan hogy
"masik jatekvezeto" hanem szabaly van es pont.
Ja, hogy megi svan olyan hogy egy biro rosszul vegzi a dolgat?
Akkor meg nem kell ugy csinalni az elozo hozzaszolasodban mintha az "egyertelmu szabaly"-ok vilagaban elnenk.

robot_ 2011.04.28. 13:20:06

@_mblaszlo_:
nem, szerencsére nem.
Én kifejezetten Mourinho munkásságát tartom sokra.

robot_ 2011.04.28. 13:21:45

@_mblaszlo_:
Ja, de egyebkent nem, nem vagyok sertodott a tegnapi meccs miatt, és igazsag szerint, épp hogy higgadt fejjel nezve:
a Madrid spo. masodik legjobb csapata, es iden nyert egy kupat es eppen ezt a csapatot verte meg.
Szerintem ez egy "hat ez azert szep...tenyleg nem rossz" -ra azert elég.
Nem kell ekézni oket. En igy latom.

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:22:05

@robot_, @bigthereal: Ja sorry, akkor rossz embert kérdeztem. Azt hittem, itt a spanyol foci szurkolói, szeretői vannak, és lehet értelmes témákról értelmesen vitázni.

Belátom, tévedtem, és meghasonulok, mert az állandó ellen-drukkerekkel, elégedetlenekkel nem lehet vitázni, csak veszekedni - hisz a valami ellen törekvést nem lehet csillapítani vagy elfolytani. :(

multi84 2011.04.28. 13:25:03

@aranyköpés: "ha a barcan múlik foci van" 70%-ban náluk volt a labda mutathatták volna a foci ahelyett hogy a saját térfelük közepén adogatnak egymásnak 500-at. Ez minden csak nem foci, szépnek meg a legnagyobb jóindulattal sem jellemezném.

johevi 2011.04.28. 13:26:28

Lehet fikázni a bírót, meg összeesküvés elméletet gyártani, de ez volt a 3. mecs, ahol nem lőtt gólt a Barcának a Madrid rendes játékidőben. Ez 270 perc.

bigthereal 2011.04.28. 13:29:21

@_mblaszlo_:

én mourinhot kedvelem, de azért hozzászólhatok ehhez a témához is?
kicsit érintett volt, és igaza is volt, mert megint megkérdőjelezhetően állítottak ki a csapatából egy játékost a barcelona ellen.

elfojtani pontos j egyébként...

mouriola 2011.04.28. 13:30:16

@robot_:
én soha, sehol nem láttam még percben. az első félidőben emlékszem csak százalékokra, akkor 29-71% volt (többen is írták már), sztem a második félidő alapján valószínűleg nem sokat változhatott, erre alapozva hoztam a példát.

én személy szerint nagyon kíváncsi vagyok, h mit húz most a madrid így, h támadásra lesz kényszerítve. nagyon remélem, h végre egy frankó kis classico következik, ahol a barcelona sem akar csak meddő passzokkal időt húzni, hanem be akarja darálni a madridot. akkor nagyon jól fogunk járni.

robot_ 2011.04.28. 13:31:55

@_mblaszlo_:
korlátolt vagy.
Nem csak azert lehet a Real-nak szurkolni amit te "elvársz". egyebkent felreertelmezed a szereped is. Nem kell embereket gyujteni a témádhoz.
En azert szurkolok a Realnak mert Mourinho az edzoje. Nincs ebben semmi, es ertheto is, sot szerintem sokan vannak még igy.
Egyebkent hiaba az ironia: tenyleg nem "spanyol foci blog"-on vagy, hanem a 4 idei, tavaszi el classico alkalmaval letrejott blogon.
Ezzel egyutt igy se mondta senki hogy masok utaljak a spanyol focit, es attol h Mourinho miatt szurkolok a REalnak meg nem lettem ellendrukker, de ezt te is tudod szerintem.
Uralkodj magadon, ne akarj uralkodni masokon!

johevi 2011.04.28. 13:40:46

Nem értem, hogy az a madrid, aki hatot rug Valenciában, milrt ilyen beszari játékot produkál. Persze, a Barca ellen ez kell, de azért egy Madrid ne legyen büszke arra, hogy "megmutattuk, hogyan kell játszani ellenük". Egyszer bejött.

Lenny 2011.04.28. 13:43:19

Katalán kommentátor:) LOL:))))
youtu.be/2GPjT-BnCbs

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:44:49

@robot_: :)

Akkor bizonyosan a korlátoltságom engedi még mindig azt láttatni, hogy @bigthereal bejegyzésére, ami úgy kezdődik, hogy utálja a spanyol focit, dobtál egy teljesen azonosuló jóváhagyást.
Ugyanez a korlátoltságom láttatja azt is, hogy az utolsó bejegyzésedben ennek ellentmondasz.

Azt viszont a korlátoltságom hiánya mondatja, hogy el tudom fogadni az egy test, két egyén felállást...

goerenh 2011.04.28. 13:45:11

én Madrid drukker vagyok már egészen kiskorom óta és ebben az idényben is öröm volt nézni a csapat játékát (legutóbb pl a Valencia ellen), de az első két Real-Barca után eszembe se jutott megnézni a harmadikat és a következőt sem fogom. ötlettelen játék, bírói segítség, színészkedés, stb - és ez nem a Real, ez a Szarszelóna. arról nem is beszélve, hogy Bedéék ezzel a színvonal alatti bloggal a maradék kedvemet is elvették az egész spanyol focitól. Bede, bazdmeg, miért nem ugattál akkor, amikor a suvickos Klájvert, meg a több favágó holland futkostak a Nou Campban, miközben a Real 5 évad alatt 3 BL-t nyert?
gyász, bazdmeg, hogy egy ilyen utolsó, múlt nélküli csapat, mint a Szarszelóna, ekkora arccal járják a világot, csak azért, mert sikerült azt a sunyi Messit megszerezni, aki a hátán viszi ezt a csomó vándorszínészt.
szánalom, barcások, szánalom, amit műveltek. igazi hülyegyerek-mentalitás, de élvezzétek ki ezt a szezont, meg talán a következőt, aztán mehettek vissza a süllyesztőbe...

aranyköpés 2011.04.28. 13:49:07

multi84
A madrid otthon focizott, a Barca idegenben szerinted kinek kellene inkább igyekeznie???
Felvásárolták a fél világot azért, hogy a felezőt se lépjék át...
A madrid a legalattomossabb csapat akit ismerek, hamár a játék nem megy...
Pepe elmúlt 5 meccse
Marcelo taposássa
faszkalap Adebayor megmozdulása
Adebayor: belegurította a büntetőt a kapusba, majd Özil végigvitte a labdát, ennek a majomnak csak az üres kapuba kellett gurítani, és kimegy magát ünnepelteni, büdös cigány
Csoda, hogy Ramosnak nem gurult el a gyógyszer... Aki Iniestat szopkodta a VB döntőn a gólnál...
Te láttad játszani Zidane-kat, az madrid volt, ez most csak egy csürhe, egy köcsöggel az élen. Nem tudom mit lehet rajtuk szeretni, ellenszenvesek, alattomosak, foci meg az ablakban...
Miért veszünk 100 Millió Euró-ért támadót, (aki egyébként tényleg jó), ha gólt sem akarunk rúgni, találni szeretnénk...
Mourinho valóban nagy taktikus, de mi lenne ha egyszer azzal foglalkozna hogyan kell focizni, megnézzük mekkora király jövő héten, ahogy a Barca kettőt, úgy a Madrid is rúghat ennyit idegenben... Ha olyan kurva jó csapat!
Savanyú a szőlő a madridnak, ez van, gólt kell rúgni, nem nyavalyogni folyton!
:-DDDDDDDDDDDDDDDDD

robot_ 2011.04.28. 13:53:45

@_mblaszlo_:
uhhh :) "hudejo" neked.
Na akkor elmondom, hogy nem csak ugy lehet erteni azt hogy utalom a spanyol focit, hogy utalja, es soha nem nezne meg egy meccset se, es ha arrol beszelnek nekem h mi van a spanyol fociban akkor bedugom a fulem, hanem ugy is hogy tegnap neztem egy meccset, merges vagyok, "tudtam hoyg ez van mindig, aztan megis midnig leulok elé"
es ilyenkor belefer egy ilyen mondat, azt nem tudom hogy a bigthereal igy ertette-e, de en igen.
Szerencsere ezért cserébe csak burkoltan le lettem skizofrénezve.
:D mekkoraaa...

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 13:59:01

Real rajongó vagyok.

Tény, hogy a mai csapatban nem sok szerethető karakter van, az edző maga a sátán, az sem biztos, hogy a legjobban összeállított gárda. A játékosvásárlási politikával sem értek feltétlenül egyet.
Az viszont tény, hogy a Barcelona-nak nagyobb hátszele van, hihetetlen, hogy meghatározhatják, hogy milyen bíróval nem játszanak együtt. Amíg 11-11 ellen megy addig 50-50% az esély, lásd a kupadöntőt. Legegyszerűbb lenne feladni és nem venni többet részt ebben a bohózatban, amiben persze M. játsza a főszerepet. Ha lenne némi igazi tökösség akkor azt mondaná, hogy embereke, esélyünk nincs, előbb-utóbb valakit kiállítanak tőlünk valamilyen ürüggyel és akkor nincs tovább.
Persze akkor meg az lenne, hogy kirúgnák, a csapatot, meg a klubbot tetemes büntetéssel megvágnák, a szponzorok elpártolnának.
Másik megoldás kihagyni Pepinnyót, úgyis nagyobb kárt csinál mint hasznot, de úgy, hogy nem indít helyette senkit, csak 10 emberrel menni, úgy is előbb-utóbb annyian lesznek.
A múltkor gyakorolták a 10 emberes játékot a bajnoki előtt és lám bejött a jóslat akkor is.

aranyköpés 2011.04.28. 14:04:13

Judea!
@Judea: Igaz, hogy legtöbbször 10 emberrel fejezi be a madrid, de valljuk meg van alapja...
A mostani meccsen, ha nem Pepe, akkor Marcelo és Adebayor végez idő előtt a padon és ez tény!
Nem kellene gyakorolni a 10 emberes játékot, ha a madrid nem lenne ilyen alattomos!
A focira kellene a hangsúlyt fektetni!

robot_ 2011.04.28. 14:10:22

@aranyköpés:
mindket szabalytalansag amit irsz jogos,
de ne feledd, hogy ezek mind a kiallitas utani lelki helyzet okán szulettek javareszt.
ha azt elveszed akkor ezek sincsenek, erre jo bizonyitek, hogy elotte se voltak.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 14:20:46

@aranyköpés: A felkészülésnek van némi nyomásgyakorlás aspektusa. Ha tudja a bíró, hogy készülnek 10 emberre, nem biztos, hogy kisebb szabálytalanságok miatt osztogatja a sárgát és nem biztos, hogy könnyű szívvel pirosozik. Mert akkor M. könnyen hivatkozhat a végén, hogy lám-lám én megmondtam.
Az alattomosság kicsit erős vád, inkább taktikus (pályán belül és kívül).
Azon viszont röhögtem, hogy Villa hátulról kicsit becsúszott a madridi védőnek épphogy érintve a kupadöntőn, a védő amikor felkelt, majdnem pofántörölte Dávidkát érintőlegesen a stoplisával. Egyik érintkezés sem volt súlyos, csak jelezték az ellenszenvet.
Viszont Villa bemorcosodott és a nála 1 fejjel magasabb védővel kakaskodott. A csávó felkapta és talpra állította, már félig talpon volt a támadó amikor Ramos is besegített és rendesen stabilizálták a Barca támadót függőleges helyzetben. Persze közben ment a verbális fight keményen.
A vágyam egyébként az, hogy egyszer helyreálljon a világrend, ami nagyjából 2002 környékén kezdett szétesni. Vagyis a Madrid visszanyari újra a méltó helyét(szerethető játékosokkal, olyanokkal mint pl.: Casillas v. Raul) a Barca meg továbbra is kinlódik. Ha Iniesta és Xavi kiöregszik talán meg is történik. Messi nem sokat ér, ha nem kap tökéletes labdákat.

mandro 2011.04.28. 14:26:47

bigthereal-nak!

Uram, ha ön utálja a spanyol focit, akkor ön, magát a focit utálja! Akkor viszont úgy tűnik, eltévedt, ez nem a snúrozók kommentjei.)))))))))))))))))

narancs66 2011.04.28. 14:30:44

Miért is lenne ez a világrend?

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2011.04.28. 14:30:53

@melchi zadok: angolfoci fan vagyok, és a két csapat közül a jobban játszót szeretem. A madrid szerintem mindenkinél jobb most a világon, kivéve egy csapatot, a barcelonát. Ez a 7-2-1 otthon meg szánalmas. Szóval én a barcelonának drukkoltam.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 14:34:13

@narancs66: Nem tudom, 2002 előtti időkben többnyire ez volt jellemző.

narancs66 2011.04.28. 14:44:34

Azért a Barca is elég sok bajnokságot nyert.

Guille 2011.04.28. 14:46:44

Tényleg nem értem azokat, akik a Barcelonát anyázzák folyamatosan. Én is pl. világ életemben Man u. fan voltam, de utálom, ha a kedvence csapatom szarul játszik, rugdalózik, defenziv és nem focizik, bármennyire is nekik drukkolok. Sőt, igazából ez dühít a legjobban, mikor az nem tud focizni, akit szeretek. A Man u. esetén be is vallom, hogy ez egy gyenge szezonjuk, nem játszanak jól, de ettől még nagyon örülök, hogy ilyen jó eredményeket érnek el, de hangsólyozom képes vagyok bevallani, hogy ez nem az ő szezonjuk. Juventus drukker is vagyok, de azt is elismerem, hogy szar most a csapat. Gyerekek! A madrid is szar! Nyilván nem szar, de magához képest, az elvárhatóhoz képest az. És az, hogy ölik a focit nem teszi őket szimpatikussá, és ezt jó lenne bevallani a madridi szurkolóknak is, ettől még persze szurkoljanak, de nem a Barcat kéne fikázni, azért mert ők kb. az egyetlen csapat, akik ritkán csalják a focit. A színészkedésről meg annyit, hogy én is utálom, de egy Ronaldoval, Di Maria-val, meg még jópár showmen-nel a Realnál, nem kell messzire menni, szóval előbb a saját házatok táján kéne körülnézni...

fprot 2011.04.28. 14:55:47

@Objektív: Nem szőrözni akarok, de Alves rúgó mozdulata már kifulladt, a labda pedig rég elszállt, Pepe viszont erőteljesen lefelé mozgatja a lábát. Ez valami olyan, mint amikor a bokszoló az arcával megüti ellenfele kesztyűjét.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 14:55:59

A Real idén végigment mindenkin támadó gyönyörű támadófocival. Egyedül a lábtengozó barka ellen állt fel védekezőbe, mert egyelőre ezzel a friss még nem összeszokott csapattal mást nem lehetett csinálni.
Az aki azt mondja, hogy a Madrid öli a focit, az vagy vak, vagy nímand. De hogy Real-Barca meccsen kívül más Madrid meccset nem nézett az tuti.
A barka pedig attól hogy a saját tizenhatosán egyérintőzik még nem nevezhető látványos futballt játszó csapatnak.
A Real sem ölné a focit, ha a barka sem tenné ugyan ezt.

ovacak 2011.04.28. 15:02:00

Szerintem Pepe helyett Kakat kellett volna jatszatni es kicsit a focit eroltetni Real oldalon.
Viszont ennek a legkevesbe magyarorszagon az index es a barcamadrid orult volna.. Ennyi koment es ennyi felporgott ember.. Mennyi reklamot nem neztunk volna meg...
:)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:11:53

@narancs66: Valóban, de a Real szinte minden mutatóban veri:

Real
Nemzeti sikerek
spanyol Bajnokcsapat 31 alkalommal
spanyol Kupagyőztes 18 alkalommal
spanyol Szuperkupa-győztes 8 alkalommal
Nemzetközi sikerek
BL 9 alkalommal
UEFA - UEFA Cup.svgUEFA-kupa 2 alkalommal
Copa Intercontinental.svg Világkupa 3 alkalommal

Barca
spanyol Bajnokcsapat 20 alkalommal
spanyol Kupagyőztes 25 alkalommal
spanyol Szuperkupa-győztes 9 alkalommal
Nemzetközi sikerek
BL 3 alkalommal
UEFA - UEFA Cup.svg VVK 3 alkalommal
Coppacoppe.png KEK 4 alkalommal
UEFA Super Cup.gif UEFA-szuperkupa 3 alkalommal

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:17:22

Ja és ne felejtsék el a Barcasok, hogy a mostani állapot is mulandó. A jelenlegi szurkolók 80%-a 10 éve azt sem tudta, hogy létezik futballcsapat Barcelonaban. Igazi divat ma B.-nek szurkolni, kb mint SP vagy Fluor a magyar zenében.

Guille 2011.04.28. 15:17:24

@csakazertmertcsak: Az oké, csak most erről a meccsről van szó, és ha ennyire szar a lábtengózó Barka, akkor miért Ronaldo takarít a 16-oson a másik 8 "védő" mellett? Gyanítom te sem sokat fociztál életedben beállt védelem ellen, mert ott nem a csatárok, hanem a védők passzolgatnak elég sokat meg a középpálya lép vissza labdáért. Olvasd vissza a hozzászólásodat, te is elismerted, hogy ölte a focit a Madrid ezen a meccsen. Nyilván nem a többiről beszélgetünk... Komolyan próbáljátok már meg kicsit kívülről nézni, ezt az egész rohadt műbalhét melyik csapatra erőltette rá az edző...

Guille 2011.04.28. 15:20:32

@Judea: Abban igazad van, hogy divat ma Barcasnak lenni, de vajon miért? Mert ritka, hogy ennyire látványos focit játszon egy csapat. Szerintem gondold újra az SP-s dolgaidat, mert ha szerintem a Barca a zene SP-je, akkor szerintem te többet ne írj kommenteket ezzel a sportággal kapcsolatban :)

szigusievich 2011.04.28. 15:24:38

Üdv,

sok éve követem megszállottan a focit, semelyik irányba nem vagyok elfogult, ugyanis mindkét csapatot utálom... (sosem szurkoltam nyerő csapatoknak, önsanyargató természetű vagyok... :D)

Most lehet sírni a madridistáknak, hogy mekkora szemét egy ember ez a Stark bácsi, de azért a tények tények maradnak.

1) Pepe egy szarházi pankrátor, brutális agyatlan barom. Bár jól végzi a dolgát de attól ez még tény marad.

2) Mourinho egy gőgös, nagypofájú sírógép. A legtöbb embernek baromira ellenszenves. Vannak emberek, akik nagyon értenek a szakmájukhoz, és képesek ezt normálisan kezelni. Lásd Rault, aki legalább akkora támadó volt a maga idejében mint CR7, és sosem ugatta le a társait, sosem késett edzésről, sosem mondta ki hogy ő mekkora ász is valójában, pedig nyilván tisztában volt vele hogy az.

A madrid szemét alja módon focizott most. Tény. A múltkor a Barcának is voltak húzásai, lásd Busquets lábrúgása, ami ugyanúgy pirosat ért volna mint ahogy Pepe mostani rúgása is teljesen jogos piros volt.

Ahogy előttem már kimondták, a Barcában most 3 zseni is focizik (Iniesta, Xavi, Messi) és mellettük is klasszis futballisták rúgják a bőrt. Ha nem fogják meg ezt a csapatot, és a saját játékát játszhatja, akkor 5-0 lesz az eredmény, volt már rá példa. Ha másképp nem megy, hát rúgjuk fel őket!

Az összeesküvés elméletek gyártói pedig nézzenek magukba, mert marhára nevetséges ez a hőzöngés amit csináltok. Két szarházi csapat közül most a jobbik nyert, nincs mit szépíteni a dolgon.

És a videóbíró tényleg NAGYON kéne. Emlékezzünk vissza a VB-ra, hány amerikai futballistát láttunk fetrengeni, színészkedni? Altidore mikor játsza el hogy felrúgták? Ja, soha...

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:24:43

@4trASS: Jó, ez kicsit kemény volt, inkább Shakira-t kellett volna írnom. :)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:29:40

@szigusievich: A főbb kérdésekben egyetértünk, ezért sírom vissza a Raul-Del Bosque korszakot.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 15:33:21

@4trASS: Nem tudom, te milyen focit játszottál, hogy az ellenfél 16-osán passzolgattak a védők, de már tudom honnan a szakértelem. Vagy most az a problémád, hogy Ronaldo is visszazárt 11v10 be? Múltok meg az volt a baj, hogy nem ment vissza védekezni, ha kellett.
Értem én hogy örültök a Barcelona tiszavirág életű sikerének, de attól még vicces amit csinálnak egyesek.

Fent es nagyon lent (törölt) 2011.04.28. 15:35:38

Mourinho egy fika a csapataval egyutt.

Giedi 2011.04.28. 15:38:23

@robot_: Amit írtam, azt arra az egy meccsre értettem. Az Arsenalnak momentuma sem volt. Jószerivel messziről nézték a labdát. A bírói ténykedés meg szvsz teljesen átlagosnak volt mondható.

Giedi 2011.04.28. 15:40:11

@T.F.E.: Láttam a meccset, és azt is láttam, amiről szót ejtettem. Az Arsenal csak nézte messziről a labdát, köze nem volt a meccshez, egy teljesen átlagos bírói ténykedés mellett.

Guille 2011.04.28. 15:42:10

@Judea: Azért mondom! Shakira már mindjárt más! :)

Fent es nagyon lent (törölt) 2011.04.28. 15:44:00

noob.hu/2011/04/28/Pepe.gif
azoknak a vakoknak, akik nem "lattak" a baromarcu tevekenyseget es vitatjak a pirosat.

Senkifia 2011.04.28. 15:45:45

@T.F.E.: hát ezaz. A mai Barcelonával szemben a max amit ki tud hozni magából a Real(ill. murinnyó), az a bunkerfoci. Ülünk,nézzük,ahogy passzolgat a barca,és imádkozunk,hogy valamelyik ellentámadásból a kegyelem taknyán gólt lőjünk,vagy kapjunk egy pontrúgást,amiből gólt lőjünk. Ha a barcával szemben el kezdene futballozni a real, akkor jönnének sorban a nagyobbnál nagyobb zakók. Ez van.

Guille 2011.04.28. 15:47:25

@csakazertmertcsak: Most nem igazán értelek. Eddig azt mondtad, hogy a Barca saját 16-osán passzolgattak a védői. Én erre mondtam, hogy ezt labdatartásnak és kivárásnak hívják betömörülő védelem ellen. (mellesleg ez a 16-os kb. félpálya volt).

Megint a lényeget nem érted. Szép dolog, hogy Ronaldo hátramegy, csak akkor magyarázd el, hogy ki támad, ha még ő sem? Nem volt csatár a csapatodban hazai pályán a BL elődöntőben értsd már meg, teljesen mind1 ki kinek szurkol, de miért olyan roahdt nehéz elfogadni ezt a tényt???

Az, hogy tiszavirág vagy sem, az nem most derül ki, de már jópár éve tiszavirág az biztos. Hidd el én szeretnék egy erős jó Realt, mert nekem fontosabb a Barca sikerénél, hogy érdemes legyen focit nézni, pont ezért is zavar, hogy csak rugalózni mennek fel, nem pedig támadófocit játszanak, pedig a játékosaik megvannak hozzá bőven...

Senkifia 2011.04.28. 15:47:55

@csakazertmertcsak: az volt a baj,hogy ronaldo a 11vs. 11nél is visszazárt:) volt jópár perc,hogy a realból senki nem volt a barca térfelén, a Barca meg passzolgatott,idegen pályán, döntetlennél, abszolút zavartalanul.
Örülök,hogy itt is kifejted a szakértelmet,és tanulhatunk tőled. :)

Senkifia 2011.04.28. 15:49:39

@csakazertmertcsak: ööö... csak szólok: 7 éve tartó tiszavirág-élet,amiben becsúszott egy(azaz egy) 1-0, a kegyelem taknyán.
Azért az ilyen tiszavirág életű sikereknek egészenn jó örülni. közben az újszülött fiam lassan elvégzi az első osztályt...ez igen,tiszavirág...

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:53:44

@Fent es nagyon lent: Megnéztem a videót ahol több szögből is mutatták az esetet, ott az látszott, hogy az "Áldozat" látta, hogy a lábfeje irányába mozog a "gyilkos láb" és az utolsó pillanatban elkapja, persze szerintem érintette, de csak épphogy. Majd brutálisan "rászinészkedett".
Az én nézőpontomból nem biztos, hogy piros volt, de ember legyen a talpán aki ezt helyesen megítéli.

Senkifia 2011.04.28. 15:55:01

@csakazertmertcsak: az a tiszavirág élet elég rég tart. és amióta létezik el clasicó, talán 3%kal vezet a real. Ahhoz képest,milyen szar színész csapat a barcelona, és mekkora sztárcsapat,sztáredzővel a mindenkori real, ez elég szép eredmény.Spanyol kupában meg 10-14 a Barca javára.
Azért nagy szakértelem kell ahhoz,hogy ekkora marhaságokat mondjál,hallod :)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:57:58

@Senkifia: Fenn láthatod a bejegyzésemben, hogy azért az a 3% globálisan nézve (Nemcsak az egymással szembeni eredményeket nézve.) inkább 30-40. Ha pl. a BL-t nézed 9-3 a Real javára, szóval a Barca-nak van hova kapaszkodni még.

Senkifia 2011.04.28. 16:00:20

@4trASS: "Hidd el én szeretnék egy erős jó Realt, mert nekem fontosabb a Barca sikerénél, hogy érdemes legyen focit nézni, pont ezért is zavar, hogy csak rugalózni mennek fel, nem pedig támadófocit játszanak, pedig a játékosaik megvannak hozzá bőven..."
nem tudok,csak 100%ban egyetérteni...
Ennek a süket murinnyói bunkerfocinak a legnagyobb vesztesei a nézők. Szó köztünk maradjon.

Lasombra 2011.04.28. 16:01:31

@szigusievich: +1

nekem akár a Real akár a Barca kb annyira áll közel a szívemhez, mint az APOEL Nicosia, így totál elfogulatlanul egyetértek.

a színészkedést jobban büntetném én is (pedig die hard olasz fan vagyok, akár megy nekik, akár nem. :D).
a veszélyes játékot, a sportszerűtlen megmozdulásokat illetve azok szándékát pedig továbbra is ugyanígy.
Pepe ezúttal nem talált sípcsontot, ettől még durva megmozdulás volt.
hogy most piros vagy csak sárga, azon valóban lehet elmélkedni. de ez a hozzáért/nem ért hozzá dolog irreleváns.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 16:02:24

@4trASS: Na most, ha a matchstat szerint a kiállításig a Madridnag több kapura lövése volt, mint a Barcanak, és szerinted a Madridból nem támadt senki, akkor valami nagyon nincs rendben Spanyolországban Vagy csak te nem figyelted a meccset.

@Senkifia: Látom egy kommentbe még mindig nem férsz bele, lassan megy a hülyeségek összeollózása látom =D

Senkifia 2011.04.28. 16:06:35

@Judea: ha meg a spanyol kupát nézed, akkor 14-10 a Barcának :)
Persze, javulni mindig lehet. Ha nem máshoz,akkor magadhoz képest. Összességében két szinte egyformán jó csapatról beszélgetünk. De per pillanat, a real, ha nem ül bunkerben, úgy kap ki a barcától,hogy a taknyán csúszik, bíró ide,vagy oda. Nagyon jól tudja ezt murinnyó, azért is erőlteti a sokkal többre képes világszám játékosaival a bunkerfocit. Ez van ma. Aki meg mást állít, az nagyon nincs tisztába azzal,amit néz egy RM-FCB meccsen :) Hogy mi lesz holnap, az meg rejtély :)

Senkifia 2011.04.28. 16:12:25

@csakazertmertcsak: látom egy mondatban kétszer is látod, akkor azt jelenti ,hogy jól látod.látod? :)
veled az a helyzet, nem tudom, mennyi infót képes befogadni egyből az agyad a sok szakértelem mellé... Amit továbbra sem osztasz meg velem, csak okoskodsz a válaszaidban. Legalábbis ezt szeretnéd hinni. Tk. csak butáskodsz :)
És ha az,amit leírtam,hülyeség,te,mint szakértő ,biztosan meg tudod cáfolni...
hát rajta. Itt a nagy kiugrási lehetőség,bebizonyíthatod,hogy tudsz összetett mondatokban is kommunikálni, anélkül,hogy egy 10 szavas mondatban kétszer is láss valamit. Egyszer az elején, egyszer a végén. látod-látod? :)

Senkifia 2011.04.28. 16:16:45

nahát, téma túl van tárgyalva,várjuk meg szeretettel keddet,aztán lehet tovább anyázni :)
további szép napot minden normális, és nemnormális embernek... neked is, csakazértmertcsak.... :)
látodlátod?

csakazertmertcsak 2011.04.28. 16:18:37

@Senkifia: Hopp, hát csak sikerült valamivel megfognod, ráadásul egy kommentbe!=D Gratulálok!

Csak tudnám, ezt ki súgta le neked =D

Guille 2011.04.28. 16:18:56

@Lasombra: Pontosan. Nem azon múlik, hogy éppen sikerül-e elhúzni a lábát a játékosnak, vagy nem. Ez egyszerűen nem való a pályára. Szerintem is véleményes a lap színe, de Pepe aztán tényleg ne reklamáljon, mert azt csinálja, amit Van Bommel a hollandokkal, és néha becsúszhat 1 jogtalan kiállítás is, de inkább az a jellemző, hogy már le kellett volna küldeni sokkal hamarabb. Aztán csodálkzás van, hogy sok játékos fél ütközni és elhúzza a lábát. Hát ők sem hülyék, nem akarnak lesérülni...

csakazertmertcsak 2011.04.28. 16:22:50

@4trASS: Csak ha már elhúzta a lábát, ne adja elő a Honthy Hanna-t.

Guille 2011.04.28. 16:25:02

@csakazertmertcsak: Az más kérdés, hogy nem sokat lőtt kapura a Barca (ezt amúgy utálom is bennük, hogy az 5-ösön belül is tili-toliznak lövés helyett), de attól még mezpnyfölényben volt bőven. A Real kapuralövéseit meg az elmült meccseken inkább CR szabadrúgásokra meg távoli lövésekre korlátozódott, ami szép dolog, csak ez önmagában nem támadásépítés. Amúgy meg pl. Villa lövése ugy nem kapuralövés, ha meg odagurítod a kapus kezébe, az meg annak számít, szóval ez az adat önmagában sokat nem igazol. Azt azért remélem nem állítod, hogy hazai pályán ezt várod a Real-tól támadásban. Ez tényleg csak azért hihetetlen számomra, mert a cserejátékosokkal önmagában lehetne nyerni majdnem egy bl-t :D

Guille 2011.04.28. 16:27:03

@csakazertmertcsak: Ezt én is utálom, igazad van, de ez is az egész spanyol focira jellemző, nem csak a Barcára. Amúgy meg sajnos olyan ez mint a való világ, erre van kereslet... Sok bíró meggeszi, viszont ha nem esel el és nem játszod el, akkor meg le sem fújják. Ettől függetlenül ocsmány dolog színészkedni aláírom.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 16:35:54

@4trASS: Én azt várom a Realtól, hogy megfogja a Barcat. Úgy gondolom, egy kinyílt támadófoci egyelőre még nagyon veszélyes lehet egy Barca ellen. Később ha már összeszokottabbak lesznek persze bármi lehet. Sokan elfelejtik, hogy ez még egy friss összeállítás.

Guille 2011.04.28. 17:04:25

@csakazertmertcsak: És akkor majd együtt lábtengózhatnak a saját 16-osukon 1-1 labdával végre :)))

Senkifia 2011.04.28. 17:16:56

indavideo.hu/video/Real_Madrid_-_Barcelona_0-2

ez mekkora volt :) estem le a röhögéstől :)
Hát lehet sipákolni, de amikor a madrid saját térfelén van a 11ből 9 játékos, a kapust nem számolva, ebből a passz pillanatában ketten egy vonalban messivel, négyen messi és a kapu között, Messi meg végigszlalomozza őket, hát ezért ne mondja senki,hogy az emberfölény a hibás :)
Ja az elsőnél meg volt 5 reálos és 2 barcás a 16oson belül. biztos az emberhátrány miatt lőtt gólt Messi akkor is. Áááá de én nem értek hozzá... majd csakazértmertcsak megmondja a tutit...

Senkifia 2011.04.28. 17:18:48

http://www.focimagazin.hu/2011/04/27/video-real-madrid-barcelona-01-messi-gólja

nahát, ez a futball :)

Senkifia 2011.04.28. 17:25:57

@csakazertmertcsak: ez a "nagyon veszélyes lehet" kb azt jelenti,hogy ha focizni is próbálnak,nem csak védekezni 10 játékossal, akkor a barca egyik ruhát adná nekik a másik után :)
De majd ha összeszoknak, és a barca meg szétszokik. Na majd akkor :)
Egyelőre úgy néz ki,hogy lesz még moszkva magyar falu... de hát kitudja? ha találnak murinhonál jobbat,és futballozni kezdenek...

Senkifia 2011.04.28. 17:28:22

@csakazertmertcsak: látom fejlődsz.már két összetett mondatot is tudsz értelmezni egymás után.
továbbra is várom a szakértői megnyilvánulást...hogy mitől jobb a real focija,mint a barcáé, ha egyszer sokkal szarabb...

csakazertmertcsak 2011.04.28. 18:12:31

@Senkifia: Mivel úgyis jó vagy copy+paste -ben, ollózd már vissza mikor írtam, hogy "jobb a Real focija".
De látom azt még mindig nem sikerült levenned, hogy Pepe-t kiállították, vagy csak tényleg olyan buta vagy, mint ahogy mutatod.

Na, szólja a haverodnak diktálja le, mit írjál.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 18:16:17

@Senkifia: Felhívnám figyelmedet, hogy az utolsó kommentem-ben kétszer szerepel az "a" betű egy helyen, tévesen.
Ha megtalálod, kapsz egy banánt a gondozódtól!

mandro 2011.04.29. 13:17:38

bigthereal!

Kis nyelvész. Mondatot nagybetűvel kezdünk. Személynevet nagybetűvel írunk, mondjuk a Barcelonát is inkább nagybetűvel írtam volna, még akkor is, ha nem kedvelem! A többi stimmel! Ismered: "Bagoly mondja..."

mandro 2011.04.29. 13:18:57

@bigthereal:

Kis nyelvész. Mondatot nagybetűvel kezdünk. Személynevet nagybetűvel írunk, mondjuk a Barcelonát is inkább nagybetűvel írtam volna, még akkor is, ha nem kedvelem! A többi stimmel! Ismered: "Bagoly mondja..."

Zumbalalaj 2011.04.29. 15:51:08

Tisztelt Madridi Szurkolók!

Nem a Reállal, hanem Mourinhoval van a baj főleg. Sajnálom a világ egyik legjobb csapatát, hogy egy 'anti-focit' játszó edzőt szerződtetek.
Arról van ugyanis szó, hogy a Kupadöntőn játszó Reálnál alattomosabb, agresszívabb játékot én még nem láttam, pedig végignéztem már igazi rangadókat nemegyszer.
Mourinho taktikája következő; tudja, hogy labdabiztosságban, játéképítésben nem veheti fel a versenyt a Barcelonával , mivel a Barca a globális futballban egyedüliként, egy minőségi utánpótlásra építi a játékát Johan Cruyff óta; azaz gyerekkoruk óta együtt játszó közösséget építenek a csapatból, ahol csukott szemmel tudják hogy hol a másik, és egyérintős passzaikkal olyan magabiztos és lehengerlő játékot játszanak, hogy többnyire akkor is nyernek, ha pocsék formában vannak, mivel az ellenfél kifárad, fut a labda után. Ezért van tele spanyol-katalán játékosokkal ez a csapat. A Madridban is sok a spanyol, de nincs egység - pontosabban még ennyire sem volt - nincs meg az összhang, csak széttartó, ám briliáns játékosok halmazát jelentették. Velük nem lehet ezen a Barcán túllépni. Sok csapaton igen, de rajtuk nem. Ezért Mourinho, mind az Internél, mind a Reálnál, 'kénytelen' volt ezt a tudás-különbséget tompítani. Ezt egy fegyelmezetten betömörülő védelemmel, és ügyes, gyors kontrákkal tehetné, de ez kevés.
Kell tehát az igazi játékölés, a szabálytalanságok százai. Ebben ügyes Mourinho, hogy beleverje a játékosaiba, hogy az a szabálytalan, amit szankcionálnak, ezért úgy szabálytalankodnak, hogy egy épeszű, a karrierjét féltő bíró matthelyzetbe kerüljön, az egyes konkrét szabálytalanságok nem érnek ugyan sárgát, vagy maximum azokat, de pirosat igen ritkán, de a játék képét döntően befolyásolják. Ez a sok kicsi sokat változtat a játékon, és a tudás-különbséget (elfogulatlanság nélkül) kompenzálja. De ez viszont nem méltó és érdemtelen, izzadós győzelmet eredményezhet legjobb esetben, akkor ha a bíró nem mer belenyúlni a játékba (pláne, ha a Barca rosszul is játszik magához képest). Ez történt a Kupadöntőn, ami érdemtelen győzelem volt ezek miatt.
És az a világ rendje, hogyha a bíró, akinek az esélyek egyenlőségének fenntartása (szabályok következetes betartatásán keresztül) a funkciója, ezt az érdemtelen előnyt visszaveszi az így játszó csapattól. Az adott meccsen a piros lap erre az eszköz. Csakhogy nem meri mindenki ezt megtenni, pláne, ha a konkrét belépőkért, mint említettem, nem tűnne teljesen jogosnak. Erre a pszichés mechanizmusra épít rá egy edző, és ez árt a Reálnak és a futballnak igazán sokat. Ez bejött - a futball szégyenére - a Kupadöntőn, de az a normális, ha nem jön be, mint a mostani BL-meccsen.
Úgyhogy nem kell értetlenkedni, ezért kerül emberhátrányba többnyire jobb csapatok ellen Mourinho, és ráadásul ezért kénytelen mindinkább a védekezés játékát tökéletesítenie (mivel hátrányban kell okoskodnia).
Ezt felismerve a Barca, persze rájátszott néhol; azért, hogy érezze 'jogosnak' a bíró azt, hogy az esélyeket újra egyenlővé tegye. Ugyanis ez a dolga.
Önmagában Pepe mozdulata ért pirosat, gondolom világos, hogy nem kell leszakadnia egy lábnak ahhoz, hogy kiállítsanak valakit, elég a szándékos tett. Dani Alves mázlija, hogy a labda a saját lába és Pepe stoplija között maradt.
Busquets színészkedése semmit nem változtatott a meccsen, bár tény, hogy ez sem tesz jót a focinak, de ugye mégsem e mögé kell bújtatni a nagyon is megérdemelt vereséget.
Az idei szezonbeli Barca-Madrid összesen 8-2-nél áll (1-1 tinzenegyessel...), azt hiszem a Madridnak az tenne jót, ha nem Mourinhonak hívnák az edzőjét, és elkezdene focizni, gólokat lőni, ugyanis megvan hozzá a kerete.
Tisztelettel;
Zumbalalaj

Senkifia 2011.04.29. 20:01:28

@csakazertmertcsak: Hát elnézést,hogy pont mire elkapott téged a hév,én leléptem,így nem reagáltam le a nyáladzásodat :)
Ez volna a szakértelmed? hogy azér' kapott ki a real,me' szegény pepét jogosan kiállították? hát ebben van valami igazság. De csak kevés. Mert ha utána az ütődött murinnyó hisztizés helyett az edzősködésre figyel,és nem tapsikol,meg integet a bírónak,és llíttatja ki magát.És akkor talán betömte volna a lyukat a középpályán Garayval. És akkor lehet,kihúzzák a szar bunkerfocijukkal végig,és nem aratja le őket Messi úgy,hogy csak néztek,mint a moziban...
Ennyit erről, kedves szakértő :)
Ja én nem is állítottam,hogy értenék hozzá. Én csak mezítlábas nézőként utálom,amit művel a real a hülye murinnyói utasítások hatására. És szétb.sszák az egész szépségét a dolognak. Csak a csökött agyadig nem jut el az infó,ezért próbálom több részletben adagolni.
A majmokat meg a felmenőid közt keresd... Hülyegyerek :)

Senkifia 2011.04.29. 20:11:27

@csakazertmertcsak: Neked meg látom nem sikerült levenned,hogy Pepét a 61. percben állították ki,mint voltam szíves felhívni rá a figyelmedet. És amint szintén említeni mertem, a kib.szott nagy realod 61 perc alatt nem volt képes hazai pályán bekínlódni egy qrva gólt sem, lévén az edzője idióta,és felküldte hazai pályán a Real Madridot, a futball non plusz ultráját(amúgy tényleg) bunkerfociban védekezni,hogy csóró Ronaldo idegbeteg lett,mikor néha felszaladt a kapuig,körülnézett, oszt látta,hogy Özil meg DiMaria 20 méterrel mögötte lézengenek. Mert ez volt a zseniális murinnyó stratégiája. Aztán 61. perc,jogos kiállítás, utána meg sírunk,hogy baszki, ezek gólt rúgnak,pedig 2 ellen 5en vagyunk a 16oson belül...
Elmehetsz sétálni a kiállítottpepés szakértelmeddel együtt:)
Maki

szigusievich 2011.05.01. 21:40:51

@Zumbalalaj: Teljes mertekben egyet kell ertenem.

Barca-Madrid

Az év futballeseménye, oda-vissza és még kétszer egymás ellen a világ két legjobb csapata. Vigyázat! Szándékosan elfogult írásokat tartalmaz!

Friss topikok

  • haszán: @gömbgilisz legalább kétgólos real-győzelem lesz holnap (2011.08.13. 22:51) Iker a négy meccs madridi MVP-je
  • robot_: @grayman89: fuj bazmeg, elolvastam vegig az ömlengésed... bazmeg... egyszeruen a vilag egy jobb h... (2011.05.07. 14:53) Alvessel nem nagyon törődtek a társai
  • flea: @nlght84: tehát ha jól értem, te azt állítod, hogy a lesszabály célja a bejátszott terület, illetv... (2011.05.05. 16:05) Végre mi játszunk fehérrel
  • Pampák Bikája: @Guss Grissom: mutogatni való kis pöcs fagy fiacskám. Zsidózni persze nem itt kell, hanem a te csa... (2011.05.05. 15:10) Mourinho már megint csalni fog
  • karikaV43: Mi lenne ha a realisták saját blogjukba trollkodnának.Elég volna gratulálni és ennyi,mit bíróztok ... (2011.05.04. 21:15) Rutinmunka

Linkblog

Archívum

süti beállítások módosítása