Néhány jótanács Madrid-szurkolóknak

2011.04.28. 02:10 hugo sanchez

Mit tegyél, ha gúnyosan néznek az arcodba a kollégáid az első elődöntő után, mert az első két Real-Barcelona után, megnövekedett önbizalommal nem győzted hangoztatni, hogy meglesz az a BL-döntő? Négyféle verzió, válassz.

 

1. Megint fantasztikusan működött minden idők egyik, ha nem a legnagyobb edzőgéniuszának a taktikája, amivel rövid pórázon tartotta a Barcelona tilitoliját. Ha nincs ez a kretén német bíró, aki teljesen jogtalanul kiállította a mezőny addigi legjobbját, Pepét, aki mellett Messi levegőt sem kapott, nemhogy labdát, akkor begyűrünk egy gólt, a visszavágón meg kihúzzuk egy 0-0-val. A Barcelona kezében van sajnos az európai bírói kar, és elérték, hogy a kiváló portugál bíró elleni paranoid támadáshullám miatt egy Barca-szurkoló német játékvezetőt küldtek a meccsre. Érdemes azért azt is megfigyelni, hogy Stark azután állított ki egy madridit, hogy Mourinho lecserélte a szintén német Özilt.

 

2. Mourinho megint azt a bunkerfocit játszotta, ami bejött az első két meccsen, és amivel meg lehet verni ezt a Barcelonát ötből kétszer. Ha felvállalta volna a támadófocit, akkor Messi nem két, hanem négy gólt lő. Mourinho még egy éve sincs a Realnál, így is szép, hogy a spanyol kupában elverte a Barcelonát. Jövőre végleg megtöri a katalánok hegemóniáját.

 

3. Mourinho egyszerűen nem való a Real kispadjára. Hogy lehet a pályára küldeni úgy a csapatot hazai pályán, hogy a négy védő előtt három középpályás rombol agyatlanul, de nincs egy centere, miközben három, kiváló formában lévő középcsatár és egy brazil zseni, bizonyos Kaká is a kispadon ül? És ha mégis beküldi az egyik középcsatárt, pont nem a legjobb formában lévőt, akkor miért nem az egyik védekező középpályást hozza le, hanem azt a játékost, aki helyzetbe tudja hozni a támadókat? Ilyen gyámoltalan, csak a védekezésre koncentráló, a megszerzett labdával semmit sem kezdő, a támadást eleve feladó Madridot egyszerűen rossz nézni. Ha csak az érdekelne, hány kupát nyertünk, akkor nem nézném a meccset, csak az eredményre keresnék rá a mobilomon. Ennek a zseninek az volt a legnagyobb húzása, hogy Pepét elengedte a láncról, és az volt a csoda, hogy az első két meccsen nem állították ki. Hogyan lehet valaki annyira ostoba balfasz, hogy az ellenfél 16-osánál, egy teljesen ártalmatlan szituációban úgy letalpaljon egy színésztanoncot, hogy a bíró azonnal a piros lapért nyúl? Mourinho meg nevethet gúnyosan ezen, foghatja is a hülye bíróra a pirosat, de a nagy sajtóhisztije ellenére sem sikerült elérni, hogy a három meccs mindegyikén ne állítsanak ki egy Real-játékost. Akkor veszítsünk inkább tisztességesen és támadó focival, azzal is eljutottunk volna idáig, és még marad némi becsületünk, meg a múltunkat sem tagadjuk meg.

 

4. Azért a Ronaldót elcserélném a Messire. Vele aláznánk a Barcát.

 

192 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barcamadrid.blog.hu/api/trackback/id/tr52861065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T.F.E. 2011.04.28. 12:09:30

@Giedi:
>>>0, azaz NULLA kapura lövés mellett ne szidjuk már a bírókat.<<<

Ezt ugye mindkét csapatnak szántad? Ha nem láttad volna a meccset, elárulom, hogy 45 perc alatt a Real Madrid 3, a Barcelona 2 (!) alkalommal találta el a kaput.
Akit csak ismerek, mind szánalmasnak tartja, hogy bírói segítségre van szüksége a Barcelonának a góllövéshez.

Lenny 2011.04.28. 12:10:09

Sztem a Barca csak azért jó, mert Mourinho volt ott a tolmács.
Félrefordított valamit a Mágus és azóta ilyen jók.
A Mágusnak köszönhetjük.
Mindent neki köszönhetünk.
A portugál Verebes.
haha!

poronyt 2011.04.28. 12:11:18

@SportClub:

most mit is lehet ezekre mondani...
semmit..

nekünk megtiszteltetés, hogy egy ilyen tehtségtelen kis csapatot mint a madrid elengedtek idáig, hogy a hatalmas barcelonával játszhattunk...

és még egy jellemrajz... meg kell nézni a barca játékosok jelentős részét... a meccs előtt, a szünetben..
lehajtott fel, sunyi tekintet és a világért sem néznek a másik szemébe senkinek...
erre legjobb példa messzike, aki egy alattomos sunyi, jellemtelen ember... lehorgasztott arccal...
(nem a tehetségét kérdőjelezem meg, csak jelzem.. bár ha xavi iniesta párost leveszem, akkor az sem úgy csillogna...)

Lenny 2011.04.28. 12:14:31

@poronyt: pici sunyiság nincs Mourinho tekintetében úgy general???

robot_ 2011.04.28. 12:26:19

@Lenny:
Jajj... ez megint mi már.
Hat nem hiszem el h nem latod h folyamatosan olyan kerdeseket teszel fel, amikre nyilvan valaki A valaki B valaszt mond, es nyilvan nincs objektiv tudasa senkinek se errol.
En nem sunyisagnak lattam, hanem megtort, a fasza kivolt az egesszel, es latt h megint osszevezenyeltek ellene.
Nyilvan te most jossz hogy egy sunyi diszno...
Ez a kérdés csak hangulatkeltes, en nem lattam sunyinak, sokkal inkabb cinikusnak es megfaradtnak.

Solid 2011.04.28. 12:36:20

Elárulok egy hatalmas, nagyon nagy titkot. Ezért nincs (és nem is lesz) videjóbíró. Akkor hol lehetne ennyi félőrült, frusztrált embert találni, aki meccs után három napig a saját (és csapata) igazát bizonygatja. És ami nem felkapott, az nem trendi, nincs benne lóvé. :D
Ja, jó sz@r volt a tegnapi meccs...

robot_ 2011.04.28. 12:39:27

@Lenny:
ez de szar... nem is vicces. Raadasul ironianak gyenge piszkosul, a valosagban meg nem is mondta soha senki. üres :)

mandro 2011.04.28. 12:39:41

Azért sajnálom Mourinhot, először a sajtótájékoztató, utána ez a meccs..., és ezek után is még Tolmácsnak mindig szívesen látják a Barcelonában! Őszintén mondom: Zidan, Raul, Ronaldo (eredeti)Robi Carlos, Luis Figo meg a többiek, Barcában Ronaldinho, Etoo, Deco...Nem tudtam eldönteni kinek szurkoljak, élvezet volt nézni mindkét csapatot. C. Ronaldot a Manchesterben sem szerettem, Mourinhonak meg sem kell szólalnia, üvölt róla a gőg, sikerült megutálnom őket, pláne így együtt. Csoda-e, ha a Barcelonának drukkolok!? )))))))))

És??? 2011.04.28. 12:42:14

Nagyon langyos meccs volt a kiállításig.Lehet rajta vitatkozni ,de sajnos a bíró büntetni akarta az elmúlt meccsek miatt Pepet.(a vicc az, most játszott a legtisztábban).Ami viszont gusztustalan az nem Pepe szabálytalansága ,hanem a barcelona hozzá állása,színészkedés és a hiszti.Arrol már nem is beszélek hogy ezekért is lehet sárgát adni.Szóval nagyon mélyre süllyedt a barcelona.ez lenne az alázat,az őszinte futball?gratulálok hozzá

_mblaszlo_ 2011.04.28. 12:50:48

@robot_:
Köszi, azért megpróbálnám összegezni, hisz a kérdések nem véletlenül eldöntendőek voltak :)

1. Amennyire értem, nem volt szabályos. A büntetés mértékére visszatérnék később.
2. A szabályok egyértelműen fogalmaznak, és nem tesznek különbséget a mozdulat megindítása, kivitelezése, befejezése tekintetében (az angol nyelvű szabályban a folyamatos jelen idő használata egyértelművé teszi, hogy a szabály a cselekmény teljes időtartamára vonatkozik). Pontos szabály-hivatkozás később.
3. Erre szándékosan nem adtál választ. Hadd válaszoljak én is: a büntetések mértéke, szabály szerint:
- nincs büntetés
- sárga lapos figyelmeztetés
- kiállítás (piros lap felmutatásával)
4. Az eddigiekre reflektál a www.fifa.com/mm/document/worldfootball/clubfootball/01/37/04/28/law12.pdf címen olvasható hivatalos szabály.
Azt hiszem, afelől, hogy a "
Playing in a dangerous manner", 113.o. tényállásának megvalósulásában egyetértünk. Ugyanakkor a "Serious foul play" tényállása sem cáfolható (use of excessive force kérdéses).
Ezek alapján szöveg-értelmezés kérdése a sárga vagy piros lap (és nyilván, szurkolói hovátartozásé is).

Egyébként szívesen látnám, ha egy hozzáértő (játékvezető) is reflektálna a fentiekre, ugyanis szerintem ez erőteljesen határeset helyzet, amelyet egy fokozott hangulatú mérkőzésen "on the spot" kell kezelni.
Azt hiszem, a szabályok értelmében egyáltalán nem vitathatod már, hogy a szabálytalan mozdulatok esetén a kontaktus megléte teljesen irreleváns.

Örülök, ha sikerült rávilágítanom a lényegre, és szellemi épülésedet segíthetem!

strikt 2011.04.28. 12:56:46

Végtelenül elszomorító, hogy egy ilyen jó csapatnak, mint a Barcának rendszeres bírói segítségre van szüksége a nagy riválisok ellen. Úgy tolják őket, mint a spanyol válogatottat a VB-n. Hány lesgólt is ítéltek meg a javukra a VB-n?
Ez mint azt mutatja, hogy igenis szükség lenne videóbíróra. KB. ezért is nem kedvelem a spanyol, portugál focit, mert a játékosok többsége nem aranylabdára, hanem Oscarra hajt.
Persze lehet súlyozni, hogy a szándék miatt kapta-mert hozzá nem nagyon ért.
Ezen a meccsen is a bírói szimpátia és nem a tudás döntött a játékosabb csapat javára. Ez értendő nem csak a focira, de a színészi teljesítményekre is sajnos.

mouriola 2011.04.28. 13:03:31

@robot_:
Nem szólok bele az érdemi szakmai vitába, értelmezze mindenki úgy a látottakat, ahogy akarja.

Viszont a matematika/statisztika száraz, csúsztatásoktól mentes dolog, így ez a levezetés:

"Masreszt ha 10 perc alatt te 1 percet passzolgatsz a kapusoddal hatul, ezen kivul kiegyenlitett a labdabirtoklas, akkor a tiz percbol en 4 te meg 6 percig birtoklod a labdat. Ez maris 60-40 es csak 1 percet (ertsd : 10%-ot) kellett tobbet birtokolnod."

teljesen rossz.

Ha az egyik csapat 10 percből 1 percet passzolgat zavartalanul, akkor 9 perc marad, ami kétfelé oszlik, tehát a labdabirtoklás 55-45% arányban oszlik meg. Ha a Barcelona labdabirtoklása 70% az egész meccset nézve (nem tudom, h pontos-e az adat), akkor megközelítőleg 63 percet volt a Barcánál, 27 percet a Madridnál a labda. A kettő között 36 perc, azaz 40% különbség van.

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:03:57

@robot_: a kérdések feltevése célzott volt, nyilvánvaló módon. Irreleváns (mi lett volna ha stb.) kérdések feltételére megannyi jelentkező akad, itt is :)

A hozzászólásod kiválóan igazolja, hogy megfelelő akarat és tudás birtokában bármilyen ideológiára és annak ellenkezőjére is lehet magyarázatot találni :)

Én csak arra szeretnék választ kapni, hogy a több évtizedes hagyományokat (támadó futball, önbizalom, dominancia a hazai pályán, szemet gyönyörködtető futball) célszerű-e elfeledni egy edző kedvéért - akár csak egy-egy mérkőzésre is?
Továbbá arra, hogy azok hogy élik meg azok, akik ezen értékek miatt lettek RM szurkolók, hogy az idény legfontosabb meccsein a RM rendre egy a történelmiekkel homlokegyenest ellentétes értékrendet képvisel?

Egyébként úgy érzem, hogy ha az egész világgal bajunk van, a baj rendszerint elsődlegesen belső eredetű...

robot_ 2011.04.28. 13:04:30

@_mblaszlo_:
Rendben, akkor most en is segitek a te épülésedben, elvégre nehoyg már a fika egye meg az ovodast:

Soha nem mondtam hogy a fizikai kontaktus hianya miatt nem piros. Kulon mondtam a kettot, de nem volt koztuk logikai osszefugges. (hacsak valamilyen fogalmazasi hiba miatt nem, de ha ez a helyzet az nem szamit, mert nincs koztuk osszefugges)
az hogy nem volt fizikai kontaktus, az a hordagyon magat leviteto ferfiember viselkedese okán a gyomrom kifordultságának mértékére hat ki.
Az, hogy nem volt piroslapos, azt csupan a feltetelezett, de valosagban meg nem lévő egyenlo merce mondatná velem:
www.youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8

na hello.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.04.28. 13:09:44

A meccset nem láttam, csak az összefoglalót. A piros lap egy vicc, ez megy már évek óta. Csak a hülye nem veszi észre, hogy a Barcának minimum a döntőben kell lenni! Drogba, Mourinho, Wenger már elmondta, ez van. Ha valaki látta a Barca-Arsenal elődöntőt és a minimum három meg nem adott 11-est, ezzel csak egyet tud érteni. Egyébként meg mindegy, a Manchester csúnyán elveri a szájukat Messistől együtt.

robot_ 2011.04.28. 13:10:11

@_mblaszlo_:
a szó amit keresel: valtozas
Ez van.
Amugy a target sem helyes:
_mindig_ azoknak a mezét fogjak legotbben megvenni, akik a serleget hazaviszik.
Ha a Madrid business-t akar, marpedig azt akar, es a Barca is, akkor most a serlegek ideje "jott el" már.
Az a vicc, hogy eppen az az igazan nagy ideologia amiket te irsz. Gondolj bele:
ha tegnap kovetkezetes a biro es sargat ad Pepenek, es lemegy a meccs 0-0 -al, akkor mit ondhatunk? Ott a Copa del Rey, meg a bajnoki masodik, ami nem olyan jo mint az elso, de a merlege a 4 klasszikonak meg most is csak 1-1-1.
Egyszeruen hiaba van 3 BL gyozelme a Barcanak, a Realnak meg 3x annyi, akkor is kell megtobb, es mikor kimondod hogy "az en kedvenc csapatom 10 bl-t nyert",
akkor nem teszed hozza soha hogy a 3. blunk elodontojeben bekkeltunk, es egy jobb csapatot ejtettunk ki.
Ez van.

bigthereal 2011.04.28. 13:11:20

utálom a spanyol focit, a realt is meg a barcat is, de mourinhot szeretem, mert nagy edző!

amit ez a barcelona művel évek óta, a gusztustalanság csúcsa. fetrengenek, színészkednek, rájátszanak mindenre, a bírók meg kiszolgálják őket az ellenfél játékosainak kiállításával.

pl. tavaly busquets szánalmas fetrengése az inter ellen, amikor mottát kiállították róla. a földről figyelte, eltakarva az arcát, hogy mi van.

vagy most a másik féreg...

szóval szerintem a barcelona nem focicsapat, hanem gusztustalan balerinák gyülekezete, akik azzal nyerik a meccseiket, hogy az ellenfélből játékosokat állíttattnak ki!

ja, és ez a pepe fault nem volt piros!

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:12:40

@mouriola: jogos, én nem akartam százalékokon lamentálni, nem ez volt az üzenetem.
Csak arra akartam reflektálni, hogy a gólszerzéshez kell a labdabirtoklás, néhány nagyon kivételes esettől eltekintve. Egy csapat, ami feleannyit birtokolja a labdát, nyilván arányosan kisebb eséllyel tud gólt szerezni.

Másrészt ha valamely 10 időegységben 3 egységig tudok labdát birtokolni, mint csapat, az azt jelenti, hogy 3 egység után eladom, vagy elveszik. Ezzel szemben ők 7 egységi nem adják el, vagy nem tudom elvenni tőlük. Szerintem ha valahogyan, hát így érdemes nézni ezt a dolgot, és levonni a konzekvenciákat, például:
- 3 egységnél tovább megtartani
- 7 egységnél korábban újra megszerezni

Persze, nyilván meg fogom kapni, hogy a birtoklás "minősége" is sokat számít - a védők vagy a támadók passzolgatnak -, és ez is igaz részben. Párhuzamosan viszont a pszichológiai oldalt is idetenném, ami az egyik oldalon önbizalmat, a másikon frusztrációt gerjeszt. Mivel mint mind tudjuk, ezeket a srácokat senki nem az eszük és emberi mivoltuk miatt szereti, mert nem az a legnagyobb erényük, a frusztráció levezetésében sem a maníros megoldásokat választják...

robot_ 2011.04.28. 13:13:14

@bigthereal:
teljes egeszeben azonosulni tudok az itt mondottakkal.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2011.04.28. 13:13:21

@hfeeri: Ronaldo nem megőrült..hanem teljesen igaza volt. A világ legjobb, TÁMADÓI vannak a pályán (na meg a kispadon) és nem képesek segíteni neki letámadni a Barcát..azt a Barcát, amit amúgy sikeresen le lehet. Hiába istenítette a múltkor Mout, szerintem most azért párszor elküldte magában a fenébe.

aranyköpés 2011.04.28. 13:14:42

Ennél szánalmasabb Madriddal még nem talélkoztam, hazai pályán BL elődöntőben nem jönnek át a félpályán, hát erre még a madridiak sem kíváncsiak!
Pepe pirosa kicsit túlzás, viszont az előző 5 meccsen megúszta. Elfelejtik ezek az agyatlan, alattomos madridi túlfizetett majmok, hogy a bírók is készülnek, pontosan tudják mindenkiről mekkora köcsög, lásd Pepe. Egy agyatlan barom, az ellenfél térfelén kiállíttatja magát, ezzel agyonvágja saját csapatát, hol a játékintelligencia a Madridból. Az nekem sem tetszik, hogy fetrengenek a Barca játékosok, de percenként pakolnak oda nekik büntetlenül, megunták. Ha a Barcán múlik foci van, a madridnál még az sincs....
Mourinho síránkozása már egy kicsit unalmas, inkább foglalkozna azzal, hogy focizzon a Real, és szerethető legyen, ezt a mostani madridot nem lehet miért szeretni... Szerintem pont a KIRÁLYI csapatnak lejt a pálya, a bajnokságban ellenük ítélték a legkevesebb büntetőt, és ők kapták a legtöbbet. A királyi kincstár nem fogy ki, és ha a Jóisten igazolják le sem nyernek max. egy nyomorult spanyol kupát.
Egy támadó szellemű, szimpatikus edző kellene a madridnak, nem ez a sirómajom, aki visszaadná a foci szeretetét Madrid városának.
Ronaldo egy fos, nem engedik játszani, de ilyen gólt mint Messi 2. találata nem nagyon látok tőle, 5 védővel a nyakán...
Jobb csapat a Barca, ilyen időket élünk, nem volt ez mindig így, de most ez van.
Még egy gondolat: ha madridi lakos lennél az eredmény érdekelne állandóan, ehhez elég fellépni a Netre, ők a látványos focit éhezik, nem a passzív önmegadást...
Viva Barca

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:15:24

@robot_: ugye most ezt az érvet nem arra építed fel, hogy két _különböző_ mérkőzésen, két _különböző_ játékvezető két valamilyen szinten _összemérhető_ esetet másképpen ítélt meg? Ha igen, azt hiszem, más fogalmaink vannak az érvelésről, vitáról.

robot_ 2011.04.28. 13:16:37

@mouriola:
na eeezt viszont koszonom hogy leirtad, ugyanis szerintem is igy lenne helyes, valojaban attol tartottam, hogy ugy szamoljak ahogy irtam.
apropo:
hol lattad hogy a perceket is kiirtak?
mert ha perc alapjan irnak ki a birtoklast, akkor nyilvan azonnal szemet szurt volna nekem is, csak a meccsbol eltelt ido elorehaladtaval a jatek kepe altal elvart valtozas uteme a meccs idoben eltero reszein kulonbozo, es ennyi volt mindossze amin alapult a megigyelesem.
ki szoktak irni a percre szamitott ertekeket is valahova? (Digi TV-n tuti nem volt kint)

koszi

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:18:38

@robot_: úgy érzem, a sértődöttséged nem engedi, hogy a tegnapi mérkőzéstől elrugaszkodva ítéld meg a RM helyzetét.

Továbbá az általad említett divat-szurkolókkal most nem foglalkoznék, ők mindig csapónak ide-oda. Azok véleménye érdekelne, akik régóta RM szurkolók, és a fent említett erények miatt azok. (Nem Mourinho, C. Ronaldo stb. miatt...)

Úgy érzem, nem Te vagy az az ember, aki számomra ezt a közönséget reprezentálni tudná.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.04.28. 13:18:54

@bigthereal:
Tök igazat adok neked. És ez így lesz mindig, amíg a legtöbb hülyegyerek Barca mezt/táskát,csuklóvédőt/lófaszt vásároltat apucival, mert ez az UEFA érdeke, a pénz, a lóvé mambó. uff

robot_ 2011.04.28. 13:19:05

@_mblaszlo_:
konnyen meglehet, de egy korabbi hozzaszolasodban azt mondtad hogy _egyertelmuek_ a szabalyok. a kovetkezetlenseg bemutatasara mar az altalam mutatott peldak is megteszik, ahol pedig a szabalyok egyertelmuek, ott nincs olyan hogy
"masik jatekvezeto" hanem szabaly van es pont.
Ja, hogy megi svan olyan hogy egy biro rosszul vegzi a dolgat?
Akkor meg nem kell ugy csinalni az elozo hozzaszolasodban mintha az "egyertelmu szabaly"-ok vilagaban elnenk.

robot_ 2011.04.28. 13:20:06

@_mblaszlo_:
nem, szerencsére nem.
Én kifejezetten Mourinho munkásságát tartom sokra.

robot_ 2011.04.28. 13:21:45

@_mblaszlo_:
Ja, de egyebkent nem, nem vagyok sertodott a tegnapi meccs miatt, és igazsag szerint, épp hogy higgadt fejjel nezve:
a Madrid spo. masodik legjobb csapata, es iden nyert egy kupat es eppen ezt a csapatot verte meg.
Szerintem ez egy "hat ez azert szep...tenyleg nem rossz" -ra azert elég.
Nem kell ekézni oket. En igy latom.

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:22:05

@robot_, @bigthereal: Ja sorry, akkor rossz embert kérdeztem. Azt hittem, itt a spanyol foci szurkolói, szeretői vannak, és lehet értelmes témákról értelmesen vitázni.

Belátom, tévedtem, és meghasonulok, mert az állandó ellen-drukkerekkel, elégedetlenekkel nem lehet vitázni, csak veszekedni - hisz a valami ellen törekvést nem lehet csillapítani vagy elfolytani. :(

multi84 2011.04.28. 13:25:03

@aranyköpés: "ha a barcan múlik foci van" 70%-ban náluk volt a labda mutathatták volna a foci ahelyett hogy a saját térfelük közepén adogatnak egymásnak 500-at. Ez minden csak nem foci, szépnek meg a legnagyobb jóindulattal sem jellemezném.

johevi 2011.04.28. 13:26:28

Lehet fikázni a bírót, meg összeesküvés elméletet gyártani, de ez volt a 3. mecs, ahol nem lőtt gólt a Barcának a Madrid rendes játékidőben. Ez 270 perc.

bigthereal 2011.04.28. 13:29:21

@_mblaszlo_:

én mourinhot kedvelem, de azért hozzászólhatok ehhez a témához is?
kicsit érintett volt, és igaza is volt, mert megint megkérdőjelezhetően állítottak ki a csapatából egy játékost a barcelona ellen.

elfojtani pontos j egyébként...

mouriola 2011.04.28. 13:30:16

@robot_:
én soha, sehol nem láttam még percben. az első félidőben emlékszem csak százalékokra, akkor 29-71% volt (többen is írták már), sztem a második félidő alapján valószínűleg nem sokat változhatott, erre alapozva hoztam a példát.

én személy szerint nagyon kíváncsi vagyok, h mit húz most a madrid így, h támadásra lesz kényszerítve. nagyon remélem, h végre egy frankó kis classico következik, ahol a barcelona sem akar csak meddő passzokkal időt húzni, hanem be akarja darálni a madridot. akkor nagyon jól fogunk járni.

robot_ 2011.04.28. 13:31:55

@_mblaszlo_:
korlátolt vagy.
Nem csak azert lehet a Real-nak szurkolni amit te "elvársz". egyebkent felreertelmezed a szereped is. Nem kell embereket gyujteni a témádhoz.
En azert szurkolok a Realnak mert Mourinho az edzoje. Nincs ebben semmi, es ertheto is, sot szerintem sokan vannak még igy.
Egyebkent hiaba az ironia: tenyleg nem "spanyol foci blog"-on vagy, hanem a 4 idei, tavaszi el classico alkalmaval letrejott blogon.
Ezzel egyutt igy se mondta senki hogy masok utaljak a spanyol focit, es attol h Mourinho miatt szurkolok a REalnak meg nem lettem ellendrukker, de ezt te is tudod szerintem.
Uralkodj magadon, ne akarj uralkodni masokon!

johevi 2011.04.28. 13:40:46

Nem értem, hogy az a madrid, aki hatot rug Valenciában, milrt ilyen beszari játékot produkál. Persze, a Barca ellen ez kell, de azért egy Madrid ne legyen büszke arra, hogy "megmutattuk, hogyan kell játszani ellenük". Egyszer bejött.

Lenny 2011.04.28. 13:43:19

Katalán kommentátor:) LOL:))))
youtu.be/2GPjT-BnCbs

_mblaszlo_ 2011.04.28. 13:44:49

@robot_: :)

Akkor bizonyosan a korlátoltságom engedi még mindig azt láttatni, hogy @bigthereal bejegyzésére, ami úgy kezdődik, hogy utálja a spanyol focit, dobtál egy teljesen azonosuló jóváhagyást.
Ugyanez a korlátoltságom láttatja azt is, hogy az utolsó bejegyzésedben ennek ellentmondasz.

Azt viszont a korlátoltságom hiánya mondatja, hogy el tudom fogadni az egy test, két egyén felállást...

goerenh 2011.04.28. 13:45:11

én Madrid drukker vagyok már egészen kiskorom óta és ebben az idényben is öröm volt nézni a csapat játékát (legutóbb pl a Valencia ellen), de az első két Real-Barca után eszembe se jutott megnézni a harmadikat és a következőt sem fogom. ötlettelen játék, bírói segítség, színészkedés, stb - és ez nem a Real, ez a Szarszelóna. arról nem is beszélve, hogy Bedéék ezzel a színvonal alatti bloggal a maradék kedvemet is elvették az egész spanyol focitól. Bede, bazdmeg, miért nem ugattál akkor, amikor a suvickos Klájvert, meg a több favágó holland futkostak a Nou Campban, miközben a Real 5 évad alatt 3 BL-t nyert?
gyász, bazdmeg, hogy egy ilyen utolsó, múlt nélküli csapat, mint a Szarszelóna, ekkora arccal járják a világot, csak azért, mert sikerült azt a sunyi Messit megszerezni, aki a hátán viszi ezt a csomó vándorszínészt.
szánalom, barcások, szánalom, amit műveltek. igazi hülyegyerek-mentalitás, de élvezzétek ki ezt a szezont, meg talán a következőt, aztán mehettek vissza a süllyesztőbe...

aranyköpés 2011.04.28. 13:49:07

multi84
A madrid otthon focizott, a Barca idegenben szerinted kinek kellene inkább igyekeznie???
Felvásárolták a fél világot azért, hogy a felezőt se lépjék át...
A madrid a legalattomossabb csapat akit ismerek, hamár a játék nem megy...
Pepe elmúlt 5 meccse
Marcelo taposássa
faszkalap Adebayor megmozdulása
Adebayor: belegurította a büntetőt a kapusba, majd Özil végigvitte a labdát, ennek a majomnak csak az üres kapuba kellett gurítani, és kimegy magát ünnepelteni, büdös cigány
Csoda, hogy Ramosnak nem gurult el a gyógyszer... Aki Iniestat szopkodta a VB döntőn a gólnál...
Te láttad játszani Zidane-kat, az madrid volt, ez most csak egy csürhe, egy köcsöggel az élen. Nem tudom mit lehet rajtuk szeretni, ellenszenvesek, alattomosak, foci meg az ablakban...
Miért veszünk 100 Millió Euró-ért támadót, (aki egyébként tényleg jó), ha gólt sem akarunk rúgni, találni szeretnénk...
Mourinho valóban nagy taktikus, de mi lenne ha egyszer azzal foglalkozna hogyan kell focizni, megnézzük mekkora király jövő héten, ahogy a Barca kettőt, úgy a Madrid is rúghat ennyit idegenben... Ha olyan kurva jó csapat!
Savanyú a szőlő a madridnak, ez van, gólt kell rúgni, nem nyavalyogni folyton!
:-DDDDDDDDDDDDDDDDD

robot_ 2011.04.28. 13:53:45

@_mblaszlo_:
uhhh :) "hudejo" neked.
Na akkor elmondom, hogy nem csak ugy lehet erteni azt hogy utalom a spanyol focit, hogy utalja, es soha nem nezne meg egy meccset se, es ha arrol beszelnek nekem h mi van a spanyol fociban akkor bedugom a fulem, hanem ugy is hogy tegnap neztem egy meccset, merges vagyok, "tudtam hoyg ez van mindig, aztan megis midnig leulok elé"
es ilyenkor belefer egy ilyen mondat, azt nem tudom hogy a bigthereal igy ertette-e, de en igen.
Szerencsere ezért cserébe csak burkoltan le lettem skizofrénezve.
:D mekkoraaa...

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 13:59:01

Real rajongó vagyok.

Tény, hogy a mai csapatban nem sok szerethető karakter van, az edző maga a sátán, az sem biztos, hogy a legjobban összeállított gárda. A játékosvásárlási politikával sem értek feltétlenül egyet.
Az viszont tény, hogy a Barcelona-nak nagyobb hátszele van, hihetetlen, hogy meghatározhatják, hogy milyen bíróval nem játszanak együtt. Amíg 11-11 ellen megy addig 50-50% az esély, lásd a kupadöntőt. Legegyszerűbb lenne feladni és nem venni többet részt ebben a bohózatban, amiben persze M. játsza a főszerepet. Ha lenne némi igazi tökösség akkor azt mondaná, hogy embereke, esélyünk nincs, előbb-utóbb valakit kiállítanak tőlünk valamilyen ürüggyel és akkor nincs tovább.
Persze akkor meg az lenne, hogy kirúgnák, a csapatot, meg a klubbot tetemes büntetéssel megvágnák, a szponzorok elpártolnának.
Másik megoldás kihagyni Pepinnyót, úgyis nagyobb kárt csinál mint hasznot, de úgy, hogy nem indít helyette senkit, csak 10 emberrel menni, úgy is előbb-utóbb annyian lesznek.
A múltkor gyakorolták a 10 emberes játékot a bajnoki előtt és lám bejött a jóslat akkor is.

aranyköpés 2011.04.28. 14:04:13

Judea!
@Judea: Igaz, hogy legtöbbször 10 emberrel fejezi be a madrid, de valljuk meg van alapja...
A mostani meccsen, ha nem Pepe, akkor Marcelo és Adebayor végez idő előtt a padon és ez tény!
Nem kellene gyakorolni a 10 emberes játékot, ha a madrid nem lenne ilyen alattomos!
A focira kellene a hangsúlyt fektetni!

robot_ 2011.04.28. 14:10:22

@aranyköpés:
mindket szabalytalansag amit irsz jogos,
de ne feledd, hogy ezek mind a kiallitas utani lelki helyzet okán szulettek javareszt.
ha azt elveszed akkor ezek sincsenek, erre jo bizonyitek, hogy elotte se voltak.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 14:20:46

@aranyköpés: A felkészülésnek van némi nyomásgyakorlás aspektusa. Ha tudja a bíró, hogy készülnek 10 emberre, nem biztos, hogy kisebb szabálytalanságok miatt osztogatja a sárgát és nem biztos, hogy könnyű szívvel pirosozik. Mert akkor M. könnyen hivatkozhat a végén, hogy lám-lám én megmondtam.
Az alattomosság kicsit erős vád, inkább taktikus (pályán belül és kívül).
Azon viszont röhögtem, hogy Villa hátulról kicsit becsúszott a madridi védőnek épphogy érintve a kupadöntőn, a védő amikor felkelt, majdnem pofántörölte Dávidkát érintőlegesen a stoplisával. Egyik érintkezés sem volt súlyos, csak jelezték az ellenszenvet.
Viszont Villa bemorcosodott és a nála 1 fejjel magasabb védővel kakaskodott. A csávó felkapta és talpra állította, már félig talpon volt a támadó amikor Ramos is besegített és rendesen stabilizálták a Barca támadót függőleges helyzetben. Persze közben ment a verbális fight keményen.
A vágyam egyébként az, hogy egyszer helyreálljon a világrend, ami nagyjából 2002 környékén kezdett szétesni. Vagyis a Madrid visszanyari újra a méltó helyét(szerethető játékosokkal, olyanokkal mint pl.: Casillas v. Raul) a Barca meg továbbra is kinlódik. Ha Iniesta és Xavi kiöregszik talán meg is történik. Messi nem sokat ér, ha nem kap tökéletes labdákat.

mandro 2011.04.28. 14:26:47

bigthereal-nak!

Uram, ha ön utálja a spanyol focit, akkor ön, magát a focit utálja! Akkor viszont úgy tűnik, eltévedt, ez nem a snúrozók kommentjei.)))))))))))))))))

narancs66 2011.04.28. 14:30:44

Miért is lenne ez a világrend?

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2011.04.28. 14:30:53

@melchi zadok: angolfoci fan vagyok, és a két csapat közül a jobban játszót szeretem. A madrid szerintem mindenkinél jobb most a világon, kivéve egy csapatot, a barcelonát. Ez a 7-2-1 otthon meg szánalmas. Szóval én a barcelonának drukkoltam.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 14:34:13

@narancs66: Nem tudom, 2002 előtti időkben többnyire ez volt jellemző.

narancs66 2011.04.28. 14:44:34

Azért a Barca is elég sok bajnokságot nyert.

Guille 2011.04.28. 14:46:44

Tényleg nem értem azokat, akik a Barcelonát anyázzák folyamatosan. Én is pl. világ életemben Man u. fan voltam, de utálom, ha a kedvence csapatom szarul játszik, rugdalózik, defenziv és nem focizik, bármennyire is nekik drukkolok. Sőt, igazából ez dühít a legjobban, mikor az nem tud focizni, akit szeretek. A Man u. esetén be is vallom, hogy ez egy gyenge szezonjuk, nem játszanak jól, de ettől még nagyon örülök, hogy ilyen jó eredményeket érnek el, de hangsólyozom képes vagyok bevallani, hogy ez nem az ő szezonjuk. Juventus drukker is vagyok, de azt is elismerem, hogy szar most a csapat. Gyerekek! A madrid is szar! Nyilván nem szar, de magához képest, az elvárhatóhoz képest az. És az, hogy ölik a focit nem teszi őket szimpatikussá, és ezt jó lenne bevallani a madridi szurkolóknak is, ettől még persze szurkoljanak, de nem a Barcat kéne fikázni, azért mert ők kb. az egyetlen csapat, akik ritkán csalják a focit. A színészkedésről meg annyit, hogy én is utálom, de egy Ronaldoval, Di Maria-val, meg még jópár showmen-nel a Realnál, nem kell messzire menni, szóval előbb a saját házatok táján kéne körülnézni...

fprot 2011.04.28. 14:55:47

@Objektív: Nem szőrözni akarok, de Alves rúgó mozdulata már kifulladt, a labda pedig rég elszállt, Pepe viszont erőteljesen lefelé mozgatja a lábát. Ez valami olyan, mint amikor a bokszoló az arcával megüti ellenfele kesztyűjét.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 14:55:59

A Real idén végigment mindenkin támadó gyönyörű támadófocival. Egyedül a lábtengozó barka ellen állt fel védekezőbe, mert egyelőre ezzel a friss még nem összeszokott csapattal mást nem lehetett csinálni.
Az aki azt mondja, hogy a Madrid öli a focit, az vagy vak, vagy nímand. De hogy Real-Barca meccsen kívül más Madrid meccset nem nézett az tuti.
A barka pedig attól hogy a saját tizenhatosán egyérintőzik még nem nevezhető látványos futballt játszó csapatnak.
A Real sem ölné a focit, ha a barka sem tenné ugyan ezt.

ovacak 2011.04.28. 15:02:00

Szerintem Pepe helyett Kakat kellett volna jatszatni es kicsit a focit eroltetni Real oldalon.
Viszont ennek a legkevesbe magyarorszagon az index es a barcamadrid orult volna.. Ennyi koment es ennyi felporgott ember.. Mennyi reklamot nem neztunk volna meg...
:)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:11:53

@narancs66: Valóban, de a Real szinte minden mutatóban veri:

Real
Nemzeti sikerek
spanyol Bajnokcsapat 31 alkalommal
spanyol Kupagyőztes 18 alkalommal
spanyol Szuperkupa-győztes 8 alkalommal
Nemzetközi sikerek
BL 9 alkalommal
UEFA - UEFA Cup.svgUEFA-kupa 2 alkalommal
Copa Intercontinental.svg Világkupa 3 alkalommal

Barca
spanyol Bajnokcsapat 20 alkalommal
spanyol Kupagyőztes 25 alkalommal
spanyol Szuperkupa-győztes 9 alkalommal
Nemzetközi sikerek
BL 3 alkalommal
UEFA - UEFA Cup.svg VVK 3 alkalommal
Coppacoppe.png KEK 4 alkalommal
UEFA Super Cup.gif UEFA-szuperkupa 3 alkalommal

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:17:22

Ja és ne felejtsék el a Barcasok, hogy a mostani állapot is mulandó. A jelenlegi szurkolók 80%-a 10 éve azt sem tudta, hogy létezik futballcsapat Barcelonaban. Igazi divat ma B.-nek szurkolni, kb mint SP vagy Fluor a magyar zenében.

Guille 2011.04.28. 15:17:24

@csakazertmertcsak: Az oké, csak most erről a meccsről van szó, és ha ennyire szar a lábtengózó Barka, akkor miért Ronaldo takarít a 16-oson a másik 8 "védő" mellett? Gyanítom te sem sokat fociztál életedben beállt védelem ellen, mert ott nem a csatárok, hanem a védők passzolgatnak elég sokat meg a középpálya lép vissza labdáért. Olvasd vissza a hozzászólásodat, te is elismerted, hogy ölte a focit a Madrid ezen a meccsen. Nyilván nem a többiről beszélgetünk... Komolyan próbáljátok már meg kicsit kívülről nézni, ezt az egész rohadt műbalhét melyik csapatra erőltette rá az edző...

Guille 2011.04.28. 15:20:32

@Judea: Abban igazad van, hogy divat ma Barcasnak lenni, de vajon miért? Mert ritka, hogy ennyire látványos focit játszon egy csapat. Szerintem gondold újra az SP-s dolgaidat, mert ha szerintem a Barca a zene SP-je, akkor szerintem te többet ne írj kommenteket ezzel a sportággal kapcsolatban :)

szigusievich 2011.04.28. 15:24:38

Üdv,

sok éve követem megszállottan a focit, semelyik irányba nem vagyok elfogult, ugyanis mindkét csapatot utálom... (sosem szurkoltam nyerő csapatoknak, önsanyargató természetű vagyok... :D)

Most lehet sírni a madridistáknak, hogy mekkora szemét egy ember ez a Stark bácsi, de azért a tények tények maradnak.

1) Pepe egy szarházi pankrátor, brutális agyatlan barom. Bár jól végzi a dolgát de attól ez még tény marad.

2) Mourinho egy gőgös, nagypofájú sírógép. A legtöbb embernek baromira ellenszenves. Vannak emberek, akik nagyon értenek a szakmájukhoz, és képesek ezt normálisan kezelni. Lásd Rault, aki legalább akkora támadó volt a maga idejében mint CR7, és sosem ugatta le a társait, sosem késett edzésről, sosem mondta ki hogy ő mekkora ász is valójában, pedig nyilván tisztában volt vele hogy az.

A madrid szemét alja módon focizott most. Tény. A múltkor a Barcának is voltak húzásai, lásd Busquets lábrúgása, ami ugyanúgy pirosat ért volna mint ahogy Pepe mostani rúgása is teljesen jogos piros volt.

Ahogy előttem már kimondták, a Barcában most 3 zseni is focizik (Iniesta, Xavi, Messi) és mellettük is klasszis futballisták rúgják a bőrt. Ha nem fogják meg ezt a csapatot, és a saját játékát játszhatja, akkor 5-0 lesz az eredmény, volt már rá példa. Ha másképp nem megy, hát rúgjuk fel őket!

Az összeesküvés elméletek gyártói pedig nézzenek magukba, mert marhára nevetséges ez a hőzöngés amit csináltok. Két szarházi csapat közül most a jobbik nyert, nincs mit szépíteni a dolgon.

És a videóbíró tényleg NAGYON kéne. Emlékezzünk vissza a VB-ra, hány amerikai futballistát láttunk fetrengeni, színészkedni? Altidore mikor játsza el hogy felrúgták? Ja, soha...

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:24:43

@4trASS: Jó, ez kicsit kemény volt, inkább Shakira-t kellett volna írnom. :)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:29:40

@szigusievich: A főbb kérdésekben egyetértünk, ezért sírom vissza a Raul-Del Bosque korszakot.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 15:33:21

@4trASS: Nem tudom, te milyen focit játszottál, hogy az ellenfél 16-osán passzolgattak a védők, de már tudom honnan a szakértelem. Vagy most az a problémád, hogy Ronaldo is visszazárt 11v10 be? Múltok meg az volt a baj, hogy nem ment vissza védekezni, ha kellett.
Értem én hogy örültök a Barcelona tiszavirág életű sikerének, de attól még vicces amit csinálnak egyesek.

Fent es nagyon lent (törölt) 2011.04.28. 15:35:38

Mourinho egy fika a csapataval egyutt.

Giedi 2011.04.28. 15:38:23

@robot_: Amit írtam, azt arra az egy meccsre értettem. Az Arsenalnak momentuma sem volt. Jószerivel messziről nézték a labdát. A bírói ténykedés meg szvsz teljesen átlagosnak volt mondható.

Giedi 2011.04.28. 15:40:11

@T.F.E.: Láttam a meccset, és azt is láttam, amiről szót ejtettem. Az Arsenal csak nézte messziről a labdát, köze nem volt a meccshez, egy teljesen átlagos bírói ténykedés mellett.

Guille 2011.04.28. 15:42:10

@Judea: Azért mondom! Shakira már mindjárt más! :)

Fent es nagyon lent (törölt) 2011.04.28. 15:44:00

noob.hu/2011/04/28/Pepe.gif
azoknak a vakoknak, akik nem "lattak" a baromarcu tevekenyseget es vitatjak a pirosat.

Senkifia 2011.04.28. 15:45:45

@T.F.E.: hát ezaz. A mai Barcelonával szemben a max amit ki tud hozni magából a Real(ill. murinnyó), az a bunkerfoci. Ülünk,nézzük,ahogy passzolgat a barca,és imádkozunk,hogy valamelyik ellentámadásból a kegyelem taknyán gólt lőjünk,vagy kapjunk egy pontrúgást,amiből gólt lőjünk. Ha a barcával szemben el kezdene futballozni a real, akkor jönnének sorban a nagyobbnál nagyobb zakók. Ez van.

Guille 2011.04.28. 15:47:25

@csakazertmertcsak: Most nem igazán értelek. Eddig azt mondtad, hogy a Barca saját 16-osán passzolgattak a védői. Én erre mondtam, hogy ezt labdatartásnak és kivárásnak hívják betömörülő védelem ellen. (mellesleg ez a 16-os kb. félpálya volt).

Megint a lényeget nem érted. Szép dolog, hogy Ronaldo hátramegy, csak akkor magyarázd el, hogy ki támad, ha még ő sem? Nem volt csatár a csapatodban hazai pályán a BL elődöntőben értsd már meg, teljesen mind1 ki kinek szurkol, de miért olyan roahdt nehéz elfogadni ezt a tényt???

Az, hogy tiszavirág vagy sem, az nem most derül ki, de már jópár éve tiszavirág az biztos. Hidd el én szeretnék egy erős jó Realt, mert nekem fontosabb a Barca sikerénél, hogy érdemes legyen focit nézni, pont ezért is zavar, hogy csak rugalózni mennek fel, nem pedig támadófocit játszanak, pedig a játékosaik megvannak hozzá bőven...

Senkifia 2011.04.28. 15:47:55

@csakazertmertcsak: az volt a baj,hogy ronaldo a 11vs. 11nél is visszazárt:) volt jópár perc,hogy a realból senki nem volt a barca térfelén, a Barca meg passzolgatott,idegen pályán, döntetlennél, abszolút zavartalanul.
Örülök,hogy itt is kifejted a szakértelmet,és tanulhatunk tőled. :)

Senkifia 2011.04.28. 15:49:39

@csakazertmertcsak: ööö... csak szólok: 7 éve tartó tiszavirág-élet,amiben becsúszott egy(azaz egy) 1-0, a kegyelem taknyán.
Azért az ilyen tiszavirág életű sikereknek egészenn jó örülni. közben az újszülött fiam lassan elvégzi az első osztályt...ez igen,tiszavirág...

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:53:44

@Fent es nagyon lent: Megnéztem a videót ahol több szögből is mutatták az esetet, ott az látszott, hogy az "Áldozat" látta, hogy a lábfeje irányába mozog a "gyilkos láb" és az utolsó pillanatban elkapja, persze szerintem érintette, de csak épphogy. Majd brutálisan "rászinészkedett".
Az én nézőpontomból nem biztos, hogy piros volt, de ember legyen a talpán aki ezt helyesen megítéli.

Senkifia 2011.04.28. 15:55:01

@csakazertmertcsak: az a tiszavirág élet elég rég tart. és amióta létezik el clasicó, talán 3%kal vezet a real. Ahhoz képest,milyen szar színész csapat a barcelona, és mekkora sztárcsapat,sztáredzővel a mindenkori real, ez elég szép eredmény.Spanyol kupában meg 10-14 a Barca javára.
Azért nagy szakértelem kell ahhoz,hogy ekkora marhaságokat mondjál,hallod :)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.04.28. 15:57:58

@Senkifia: Fenn láthatod a bejegyzésemben, hogy azért az a 3% globálisan nézve (Nemcsak az egymással szembeni eredményeket nézve.) inkább 30-40. Ha pl. a BL-t nézed 9-3 a Real javára, szóval a Barca-nak van hova kapaszkodni még.

Senkifia 2011.04.28. 16:00:20

@4trASS: "Hidd el én szeretnék egy erős jó Realt, mert nekem fontosabb a Barca sikerénél, hogy érdemes legyen focit nézni, pont ezért is zavar, hogy csak rugalózni mennek fel, nem pedig támadófocit játszanak, pedig a játékosaik megvannak hozzá bőven..."
nem tudok,csak 100%ban egyetérteni...
Ennek a süket murinnyói bunkerfocinak a legnagyobb vesztesei a nézők. Szó köztünk maradjon.

Lasombra 2011.04.28. 16:01:31

@szigusievich: +1

nekem akár a Real akár a Barca kb annyira áll közel a szívemhez, mint az APOEL Nicosia, így totál elfogulatlanul egyetértek.

a színészkedést jobban büntetném én is (pedig die hard olasz fan vagyok, akár megy nekik, akár nem. :D).
a veszélyes játékot, a sportszerűtlen megmozdulásokat illetve azok szándékát pedig továbbra is ugyanígy.
Pepe ezúttal nem talált sípcsontot, ettől még durva megmozdulás volt.
hogy most piros vagy csak sárga, azon valóban lehet elmélkedni. de ez a hozzáért/nem ért hozzá dolog irreleváns.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 16:02:24

@4trASS: Na most, ha a matchstat szerint a kiállításig a Madridnag több kapura lövése volt, mint a Barcanak, és szerinted a Madridból nem támadt senki, akkor valami nagyon nincs rendben Spanyolországban Vagy csak te nem figyelted a meccset.

@Senkifia: Látom egy kommentbe még mindig nem férsz bele, lassan megy a hülyeségek összeollózása látom =D

Senkifia 2011.04.28. 16:06:35

@Judea: ha meg a spanyol kupát nézed, akkor 14-10 a Barcának :)
Persze, javulni mindig lehet. Ha nem máshoz,akkor magadhoz képest. Összességében két szinte egyformán jó csapatról beszélgetünk. De per pillanat, a real, ha nem ül bunkerben, úgy kap ki a barcától,hogy a taknyán csúszik, bíró ide,vagy oda. Nagyon jól tudja ezt murinnyó, azért is erőlteti a sokkal többre képes világszám játékosaival a bunkerfocit. Ez van ma. Aki meg mást állít, az nagyon nincs tisztába azzal,amit néz egy RM-FCB meccsen :) Hogy mi lesz holnap, az meg rejtély :)

Senkifia 2011.04.28. 16:12:25

@csakazertmertcsak: látom egy mondatban kétszer is látod, akkor azt jelenti ,hogy jól látod.látod? :)
veled az a helyzet, nem tudom, mennyi infót képes befogadni egyből az agyad a sok szakértelem mellé... Amit továbbra sem osztasz meg velem, csak okoskodsz a válaszaidban. Legalábbis ezt szeretnéd hinni. Tk. csak butáskodsz :)
És ha az,amit leírtam,hülyeség,te,mint szakértő ,biztosan meg tudod cáfolni...
hát rajta. Itt a nagy kiugrási lehetőség,bebizonyíthatod,hogy tudsz összetett mondatokban is kommunikálni, anélkül,hogy egy 10 szavas mondatban kétszer is láss valamit. Egyszer az elején, egyszer a végén. látod-látod? :)

Senkifia 2011.04.28. 16:16:45

nahát, téma túl van tárgyalva,várjuk meg szeretettel keddet,aztán lehet tovább anyázni :)
további szép napot minden normális, és nemnormális embernek... neked is, csakazértmertcsak.... :)
látodlátod?

csakazertmertcsak 2011.04.28. 16:18:37

@Senkifia: Hopp, hát csak sikerült valamivel megfognod, ráadásul egy kommentbe!=D Gratulálok!

Csak tudnám, ezt ki súgta le neked =D

Guille 2011.04.28. 16:18:56

@Lasombra: Pontosan. Nem azon múlik, hogy éppen sikerül-e elhúzni a lábát a játékosnak, vagy nem. Ez egyszerűen nem való a pályára. Szerintem is véleményes a lap színe, de Pepe aztán tényleg ne reklamáljon, mert azt csinálja, amit Van Bommel a hollandokkal, és néha becsúszhat 1 jogtalan kiállítás is, de inkább az a jellemző, hogy már le kellett volna küldeni sokkal hamarabb. Aztán csodálkzás van, hogy sok játékos fél ütközni és elhúzza a lábát. Hát ők sem hülyék, nem akarnak lesérülni...

csakazertmertcsak 2011.04.28. 16:22:50

@4trASS: Csak ha már elhúzta a lábát, ne adja elő a Honthy Hanna-t.

Guille 2011.04.28. 16:25:02

@csakazertmertcsak: Az más kérdés, hogy nem sokat lőtt kapura a Barca (ezt amúgy utálom is bennük, hogy az 5-ösön belül is tili-toliznak lövés helyett), de attól még mezpnyfölényben volt bőven. A Real kapuralövéseit meg az elmült meccseken inkább CR szabadrúgásokra meg távoli lövésekre korlátozódott, ami szép dolog, csak ez önmagában nem támadásépítés. Amúgy meg pl. Villa lövése ugy nem kapuralövés, ha meg odagurítod a kapus kezébe, az meg annak számít, szóval ez az adat önmagában sokat nem igazol. Azt azért remélem nem állítod, hogy hazai pályán ezt várod a Real-tól támadásban. Ez tényleg csak azért hihetetlen számomra, mert a cserejátékosokkal önmagában lehetne nyerni majdnem egy bl-t :D

Guille 2011.04.28. 16:27:03

@csakazertmertcsak: Ezt én is utálom, igazad van, de ez is az egész spanyol focira jellemző, nem csak a Barcára. Amúgy meg sajnos olyan ez mint a való világ, erre van kereslet... Sok bíró meggeszi, viszont ha nem esel el és nem játszod el, akkor meg le sem fújják. Ettől függetlenül ocsmány dolog színészkedni aláírom.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 16:35:54

@4trASS: Én azt várom a Realtól, hogy megfogja a Barcat. Úgy gondolom, egy kinyílt támadófoci egyelőre még nagyon veszélyes lehet egy Barca ellen. Később ha már összeszokottabbak lesznek persze bármi lehet. Sokan elfelejtik, hogy ez még egy friss összeállítás.

Guille 2011.04.28. 17:04:25

@csakazertmertcsak: És akkor majd együtt lábtengózhatnak a saját 16-osukon 1-1 labdával végre :)))

Senkifia 2011.04.28. 17:16:56

indavideo.hu/video/Real_Madrid_-_Barcelona_0-2

ez mekkora volt :) estem le a röhögéstől :)
Hát lehet sipákolni, de amikor a madrid saját térfelén van a 11ből 9 játékos, a kapust nem számolva, ebből a passz pillanatában ketten egy vonalban messivel, négyen messi és a kapu között, Messi meg végigszlalomozza őket, hát ezért ne mondja senki,hogy az emberfölény a hibás :)
Ja az elsőnél meg volt 5 reálos és 2 barcás a 16oson belül. biztos az emberhátrány miatt lőtt gólt Messi akkor is. Áááá de én nem értek hozzá... majd csakazértmertcsak megmondja a tutit...

Senkifia 2011.04.28. 17:18:48

http://www.focimagazin.hu/2011/04/27/video-real-madrid-barcelona-01-messi-gólja

nahát, ez a futball :)

Senkifia 2011.04.28. 17:25:57

@csakazertmertcsak: ez a "nagyon veszélyes lehet" kb azt jelenti,hogy ha focizni is próbálnak,nem csak védekezni 10 játékossal, akkor a barca egyik ruhát adná nekik a másik után :)
De majd ha összeszoknak, és a barca meg szétszokik. Na majd akkor :)
Egyelőre úgy néz ki,hogy lesz még moszkva magyar falu... de hát kitudja? ha találnak murinhonál jobbat,és futballozni kezdenek...

Senkifia 2011.04.28. 17:28:22

@csakazertmertcsak: látom fejlődsz.már két összetett mondatot is tudsz értelmezni egymás után.
továbbra is várom a szakértői megnyilvánulást...hogy mitől jobb a real focija,mint a barcáé, ha egyszer sokkal szarabb...

csakazertmertcsak 2011.04.28. 18:12:31

@Senkifia: Mivel úgyis jó vagy copy+paste -ben, ollózd már vissza mikor írtam, hogy "jobb a Real focija".
De látom azt még mindig nem sikerült levenned, hogy Pepe-t kiállították, vagy csak tényleg olyan buta vagy, mint ahogy mutatod.

Na, szólja a haverodnak diktálja le, mit írjál.

csakazertmertcsak 2011.04.28. 18:16:17

@Senkifia: Felhívnám figyelmedet, hogy az utolsó kommentem-ben kétszer szerepel az "a" betű egy helyen, tévesen.
Ha megtalálod, kapsz egy banánt a gondozódtól!

mandro 2011.04.29. 13:17:38

bigthereal!

Kis nyelvész. Mondatot nagybetűvel kezdünk. Személynevet nagybetűvel írunk, mondjuk a Barcelonát is inkább nagybetűvel írtam volna, még akkor is, ha nem kedvelem! A többi stimmel! Ismered: "Bagoly mondja..."

mandro 2011.04.29. 13:18:57

@bigthereal:

Kis nyelvész. Mondatot nagybetűvel kezdünk. Személynevet nagybetűvel írunk, mondjuk a Barcelonát is inkább nagybetűvel írtam volna, még akkor is, ha nem kedvelem! A többi stimmel! Ismered: "Bagoly mondja..."

Zumbalalaj 2011.04.29. 15:51:08

Tisztelt Madridi Szurkolók!

Nem a Reállal, hanem Mourinhoval van a baj főleg. Sajnálom a világ egyik legjobb csapatát, hogy egy 'anti-focit' játszó edzőt szerződtetek.
Arról van ugyanis szó, hogy a Kupadöntőn játszó Reálnál alattomosabb, agresszívabb játékot én még nem láttam, pedig végignéztem már igazi rangadókat nemegyszer.
Mourinho taktikája következő; tudja, hogy labdabiztosságban, játéképítésben nem veheti fel a versenyt a Barcelonával , mivel a Barca a globális futballban egyedüliként, egy minőségi utánpótlásra építi a játékát Johan Cruyff óta; azaz gyerekkoruk óta együtt játszó közösséget építenek a csapatból, ahol csukott szemmel tudják hogy hol a másik, és egyérintős passzaikkal olyan magabiztos és lehengerlő játékot játszanak, hogy többnyire akkor is nyernek, ha pocsék formában vannak, mivel az ellenfél kifárad, fut a labda után. Ezért van tele spanyol-katalán játékosokkal ez a csapat. A Madridban is sok a spanyol, de nincs egység - pontosabban még ennyire sem volt - nincs meg az összhang, csak széttartó, ám briliáns játékosok halmazát jelentették. Velük nem lehet ezen a Barcán túllépni. Sok csapaton igen, de rajtuk nem. Ezért Mourinho, mind az Internél, mind a Reálnál, 'kénytelen' volt ezt a tudás-különbséget tompítani. Ezt egy fegyelmezetten betömörülő védelemmel, és ügyes, gyors kontrákkal tehetné, de ez kevés.
Kell tehát az igazi játékölés, a szabálytalanságok százai. Ebben ügyes Mourinho, hogy beleverje a játékosaiba, hogy az a szabálytalan, amit szankcionálnak, ezért úgy szabálytalankodnak, hogy egy épeszű, a karrierjét féltő bíró matthelyzetbe kerüljön, az egyes konkrét szabálytalanságok nem érnek ugyan sárgát, vagy maximum azokat, de pirosat igen ritkán, de a játék képét döntően befolyásolják. Ez a sok kicsi sokat változtat a játékon, és a tudás-különbséget (elfogulatlanság nélkül) kompenzálja. De ez viszont nem méltó és érdemtelen, izzadós győzelmet eredményezhet legjobb esetben, akkor ha a bíró nem mer belenyúlni a játékba (pláne, ha a Barca rosszul is játszik magához képest). Ez történt a Kupadöntőn, ami érdemtelen győzelem volt ezek miatt.
És az a világ rendje, hogyha a bíró, akinek az esélyek egyenlőségének fenntartása (szabályok következetes betartatásán keresztül) a funkciója, ezt az érdemtelen előnyt visszaveszi az így játszó csapattól. Az adott meccsen a piros lap erre az eszköz. Csakhogy nem meri mindenki ezt megtenni, pláne, ha a konkrét belépőkért, mint említettem, nem tűnne teljesen jogosnak. Erre a pszichés mechanizmusra épít rá egy edző, és ez árt a Reálnak és a futballnak igazán sokat. Ez bejött - a futball szégyenére - a Kupadöntőn, de az a normális, ha nem jön be, mint a mostani BL-meccsen.
Úgyhogy nem kell értetlenkedni, ezért kerül emberhátrányba többnyire jobb csapatok ellen Mourinho, és ráadásul ezért kénytelen mindinkább a védekezés játékát tökéletesítenie (mivel hátrányban kell okoskodnia).
Ezt felismerve a Barca, persze rájátszott néhol; azért, hogy érezze 'jogosnak' a bíró azt, hogy az esélyeket újra egyenlővé tegye. Ugyanis ez a dolga.
Önmagában Pepe mozdulata ért pirosat, gondolom világos, hogy nem kell leszakadnia egy lábnak ahhoz, hogy kiállítsanak valakit, elég a szándékos tett. Dani Alves mázlija, hogy a labda a saját lába és Pepe stoplija között maradt.
Busquets színészkedése semmit nem változtatott a meccsen, bár tény, hogy ez sem tesz jót a focinak, de ugye mégsem e mögé kell bújtatni a nagyon is megérdemelt vereséget.
Az idei szezonbeli Barca-Madrid összesen 8-2-nél áll (1-1 tinzenegyessel...), azt hiszem a Madridnak az tenne jót, ha nem Mourinhonak hívnák az edzőjét, és elkezdene focizni, gólokat lőni, ugyanis megvan hozzá a kerete.
Tisztelettel;
Zumbalalaj

Senkifia 2011.04.29. 20:01:28

@csakazertmertcsak: Hát elnézést,hogy pont mire elkapott téged a hév,én leléptem,így nem reagáltam le a nyáladzásodat :)
Ez volna a szakértelmed? hogy azér' kapott ki a real,me' szegény pepét jogosan kiállították? hát ebben van valami igazság. De csak kevés. Mert ha utána az ütődött murinnyó hisztizés helyett az edzősködésre figyel,és nem tapsikol,meg integet a bírónak,és llíttatja ki magát.És akkor talán betömte volna a lyukat a középpályán Garayval. És akkor lehet,kihúzzák a szar bunkerfocijukkal végig,és nem aratja le őket Messi úgy,hogy csak néztek,mint a moziban...
Ennyit erről, kedves szakértő :)
Ja én nem is állítottam,hogy értenék hozzá. Én csak mezítlábas nézőként utálom,amit művel a real a hülye murinnyói utasítások hatására. És szétb.sszák az egész szépségét a dolognak. Csak a csökött agyadig nem jut el az infó,ezért próbálom több részletben adagolni.
A majmokat meg a felmenőid közt keresd... Hülyegyerek :)

Senkifia 2011.04.29. 20:11:27

@csakazertmertcsak: Neked meg látom nem sikerült levenned,hogy Pepét a 61. percben állították ki,mint voltam szíves felhívni rá a figyelmedet. És amint szintén említeni mertem, a kib.szott nagy realod 61 perc alatt nem volt képes hazai pályán bekínlódni egy qrva gólt sem, lévén az edzője idióta,és felküldte hazai pályán a Real Madridot, a futball non plusz ultráját(amúgy tényleg) bunkerfociban védekezni,hogy csóró Ronaldo idegbeteg lett,mikor néha felszaladt a kapuig,körülnézett, oszt látta,hogy Özil meg DiMaria 20 méterrel mögötte lézengenek. Mert ez volt a zseniális murinnyó stratégiája. Aztán 61. perc,jogos kiállítás, utána meg sírunk,hogy baszki, ezek gólt rúgnak,pedig 2 ellen 5en vagyunk a 16oson belül...
Elmehetsz sétálni a kiállítottpepés szakértelmeddel együtt:)
Maki

szigusievich 2011.05.01. 21:40:51

@Zumbalalaj: Teljes mertekben egyet kell ertenem.

Barca-Madrid

Az év futballeseménye, oda-vissza és még kétszer egymás ellen a világ két legjobb csapata. Vigyázat! Szándékosan elfogult írásokat tartalmaz!

Friss topikok

  • haszán: @gömbgilisz legalább kétgólos real-győzelem lesz holnap (2011.08.13. 22:51) Iker a négy meccs madridi MVP-je
  • robot_: @grayman89: fuj bazmeg, elolvastam vegig az ömlengésed... bazmeg... egyszeruen a vilag egy jobb h... (2011.05.07. 14:53) Alvessel nem nagyon törődtek a társai
  • flea: @nlght84: tehát ha jól értem, te azt állítod, hogy a lesszabály célja a bejátszott terület, illetv... (2011.05.05. 16:05) Végre mi játszunk fehérrel
  • Pampák Bikája: @Guss Grissom: mutogatni való kis pöcs fagy fiacskám. Zsidózni persze nem itt kell, hanem a te csa... (2011.05.05. 15:10) Mourinho már megint csalni fog
  • karikaV43: Mi lenne ha a realisták saját blogjukba trollkodnának.Elég volna gratulálni és ennyi,mit bíróztok ... (2011.05.04. 21:15) Rutinmunka

Linkblog

Archívum

süti beállítások módosítása