Egy sima, nem fordítottunk

2011.05.04. 01:08 hugo sanchez

Ahogy kezdtünk, abból akár izgalmas meccs is kijöhetett volna, pontozással nyertük az első negyedórát, a 20. percben pedig Valdeznek egy béna kirúgása utána úgy járattuk a labdát hosszú ideig, ahogy a brazilok a legszebb időszakukban - mégsem írhatunk Barcelonát -, és a végén helyzet is lett belőle, éppen csak Higuain lesen állt.

 

Aztán nem lett mégsem izgalmas, szétestünk, vagy magához tért a letámadott Barcelona, ahogy tetszik, az az öt perces menetük a harmincadik perc környékén maga volt a rémálom, Casillason szerencsére nem hagyott nyomot a hétvégi potyája. Bár a labdabirtoklás kiegyensúlyozottabb volt, mint egy hete (28-72 akkor, 36-64 most), egész egyszerűen nem volt középpályánk, az ütköző szerepében Pepe tényleg hiányzott onnan, Xabi Alonso feltűnően lassú volt, Diarra meg az elején egyszer ugyan leütközte Messit, de ott vége is volt a meccsének, és aztán csak azért maradhatott végig a pályán, mert a bíró érezhetően nem akart Mourinho kedvében járni azzal, hogy ezen a meccsen is kiállít egy madridit. Ő nem Real-szintű játékos, de még csak Khediráig sem ér fel.

 

Ki lehetett próbálni Kakát Özil helyén, hiszen még egyetlen egy percet sem játszott a korábbi három meccsen, akár hozhatott volna új színt a játékunkba, de elég hamar kiderült, hogy a szürkét hozta, márpedig abból eddig is el voltunk látva bőven. Kaká lesz az új Sevcsenkó, ez már biztos, vissza fog menni a Milanba, de ott sem lesz már jó. Helyette már a félidőben jöhetett volna Özil (külön pech, hogy amikor végül jött, még eltartott egy darabig, amíg megbarátkozott a vízes talajjal). Higuain is csodafegyver lehetett volna, szerzett is gólt, de fájdalom, sokadik visszajátszásra is azt kell mondanunk, hogy jogosan fújt előtte a bíró, Ronaldo tényleg ráesett a Barcelona vadállatának, Mascheránónak a lábára.

 

Ronaldo, aki az egész BL-mezőnyben eddig a legtöbbször tüzelt, most lövésig sem jutott (az első meccsen négyszer próbálkozott, kétszer Valdesnek kellett védenie). Az egész csapat nem lőtt kapura az első félidőben, és az egész meccsen is csak kétszer, akkor is egy támadáson belül (kapufa+gól). Di Mariát totállisan kikapcsolták, az első félidőben egyetlen egy passza volt, talán azért hathatott a meglepetés erejével agilis felbukkanása a gólunk előtt. A gólt viszont azért a gyönyörű cselért megérdemelte volna, Marcelo a mostani játékával már nem annyira. (2007 decemberben rúgott utoljára gólt madridi játékos a Camp Nouban.)

 

Aztán egyszerűen nem tudtunk előre menni, a katalánokat láthatóan csak az átázott mezük zavarta. Ha Mourinho ott áll az oldalvonal mellett, akkor lehet, hogy feltüzelte volna a játékosokat. De az is benne van, hogy szimplán többet köcsögösködtünk volna, mint Adebayor (aki szintén egy óriási tévedés volt, Benzemával többre jutottunk volna), és randán vesztettünk volna.

 

Nem történt semmi különös, tovább jutott az a csapat, amelyik jelenleg jobb, néhány játékosunkról kiderült, hogy egyszerűen el kell őket küldeni, Adebayort még ma, Ronaldo megint nem igazolta, hogy fontos meccseken hozza magát, de például Arbeloa és Albiol kellemes meglepetés volt.

 

A Barcelonát egy meccsen meg tudtuk verni, a kettő még sok, a bajnokságban meg még jobban kijön a különbség. Nagy tanulságokat még levonunk, aztán elköszönünk ettől a négy meccstől, hála istennek.

 

96 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barcamadrid.blog.hu/api/trackback/id/tr1002876072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robot_ 2011.05.04. 01:49:34

:D
38 percig irtad?
átlátszó és szar. Aki Madridista az nem ir ilyen hulyesegeket. Legalabb tenyleg lenne autentikus es kerted volna chris-t hogy irja a real-os reszt. ez igy moslék.

rmcf.blog.hu/

killercsiga 2011.05.04. 01:59:08

" jogosan fújt előtte a bíró, Ronaldo tényleg ráesett a Barcelona vadállatának, Mascheránónak a lábára"

Maskaránó úgy dobta magát mint kiképző őrmester a kézigránátot, ráadásul nem ez volt az első és utolsó esete.
Ronaldohoz hozzáértek a passza után, Oscart akart kapni, erre az argentin elvitte előle. Gyászos.

node 2011.05.04. 02:12:14

Hugo Sanchez sajnos úgy ír posztot, hogy nem tekinti meg a meccset, csak az összefoglalót. Kínos.
C.R. azért esett el, mert Piquet taszított rajta egyet. Persze nem igyekezett állva maradni, de miért tette volna? Egyébként Adebayor tényleg tévedés.

node 2011.05.04. 02:18:19

Továbbá Hugó Sanchez barátunk figyelmét elkerülte az is, hogy a kupadöntőt éppen C.R. fejesgólja döntötte el. Ettől fgtlenül - noha szerintem a jelenlegi mezőny legjobb focistájáról van szó - meccseldöntésben valóban elmarad Messitől. Persze ebben az is benne van, hogy az utóbbi két évben látványosan ignorálják a bírók az ellene elkövetett szabálytalanságokat (ellentétben Messivel). Lásd a mai meccset is: ha 30 méteren belül volt a kaputól, soha nem fújtak a javára faultot, pedig lehetőség azért jópárszor lett volna rá. Mindez annak ellenére, hogy teljesen leszokott a műesésekről.

Ney marshall 2011.05.04. 02:38:43

Ez a meccs tetszett, most csak Mascherano dühített, és tényleg kaphatott volna a Madrid pár jogos, jó helyről járó szabadrúgást. :S

négyfolyó 2011.05.04. 07:17:05

@node: hát ezaz.ha a barcánál történik ugyanez,akkor:"rohadék színész...alig értek hozzá,már dobta el magát..." :)

Dean 2011.05.04. 07:52:35

Hasonlóan korrekt cikk, mint a homokváras, bár nem annyira átütő erejű.
A madrid végre kijött a bunkerből, és tisztelem őket azért mert a mi otthonunkban is képesek voltak egy döntetlenre. Ez az 1-1 bárkinek a becsületére válna - persze a madridon ez nem segített, dehát az már az első meccsen eldőlt (ami viszont nem vált a becsületükre).

baloo112 2011.05.04. 07:54:51

A kommentekben a szokasos szinvonal, birozas stb.

Korrekt poszt. Sajnalom Kaka-t, igazabol ebben a szezonban nem nyujtott ertekelhetö teljesitmenyt, lassu, körulmenyes. CR a szokasos betlit hozta amit szokott a nagy meccsein.

Ami szamomra furcsa, hogy a Barca ezzel a szedett-vedett vedelemmel. Vedkezö kp közepen, kp hatved baloldalt, ennyire ki tudta venni a tamadasbol a most igazan tamado szellemu madridot.
Ha Abidal visszater, Puyol meg közepre, akkor sokkal stabilabbak..

A meccs kellemes meglepi volt, minimalis szineszkedessel, es a madrid sem volt annyira kö durva, igaz Messi azer megkapta a szokasos fickandozas elleni csomagokat. Latszott h a biro senkit nem fog kiallitani, Lasst, akar Carvallhot de meg talan Ade-t is lekuldhette volna, a Barcabol meg Pedrot siman.

A madird hozzaallasa ezen a meccsen volt a legszimpatikusabb, a Barca meg inkabb a labdat tartotta azutan hogy golt lött, nem nagyon tamadtak.

kasu 2011.05.04. 07:58:58

Jelenleg ez az erőviszony, jobb a Barca, jobban együtt van, a játékosok hozzák a tudásukat, ki mikor mennyire, de ez elég. A Messzi lehurrogása és felfújt hormonbébizése eléggé ocsmány, honfitársaim (korábbi kommentek), nézzétek, törik, zúzzák és megy, cselez, lő, gyors, bámulatosan bánik a labdával, fantasztikus játékos. Örülök, hogy életemben őt is látom játszani, ti is örüljetek. A Real jó csapat, Murinho nagy edző, jelenleg a Barca jobb. Ez van.

freagle 2011.05.04. 08:15:11

Biztos egy meccset néztünk? :-o
Én azt láttam, hogy a félidőben a 0:0 a Real számára volt hízelgő, egyetlen pozitívum az volt, hogy ismét beigazolódott, Casillas klasszis kapus.

A második félidőben a Real jobban játszott, lőtt egy szabályos gólt, amit elvettek tőle. A szabálytalanságot CR7 ellen követték el, ha már továbbengedte a bíró (nyilván előnyszabályból...), akkor illet volna hagyni befejezni az akciót. Ráadásul Mascherano elég messze volt Higuain-tól, ha nem esik el, akkor sem tudott volna közbelépni.

Utána Iniesta igazolta, miért neki kell játszani Keita helyett: álom-gólpasszt adott, amit még Pedro sem tudott elrontani. Megjegyzem, továbbra sem értem, Affelay miért a kispadon ücsörög...

Az egyenlítő gól szintén szépségdíjas volt, már a kapufás lövésnek be kellett volna mennie. :-)

Kiderült az is, hogy Kaká még Özilt sem tudja helyettesíteni, hogy Higuain még nincs kész egy ilyen szintű meccsre, és hogy Adebayor teljesen fölösleges a Realba. Ö a Madrid Torghelle Sándorja... :-))))

Kiderült az is, hogy tényleg nem volt alaptalan Mourinho gyanúja: a szabályos gól elvételét leszámítva sem fújt egyformán a bíró. Messit úgy óvta, mintha porcelánból lenne, mindent befújt neki, CR7 esetében viszont meglehetősen nagyvonalú volt, egyszer sem állította meg a játékot, amikor felrúgták/fellökték. Úgy tűnt, a bíró elhitte a "vadállat madridiak" sajtókampányt, de nem olvasta a "színészkedő katalánok" részeket... Hát ennek szellemében vezetett...

A Barca továbbjutása ettől még persze megérdemelt, ez vitathatatlan.
Az mindenestre örömteli, hogy a négy el Clássico-ból a Real hármat nem vesztett el, még akkor is, ha ezek az eredmények tulajdonképpen a Barcának is jók voltak.
És az is sokatmondó, hogy Guardiola csak a hosszabbításra merte behozni Abidalt (akinek a gyógyulásához gratulálok), szó sem volt még a beígért 3-4 percről sem. :-)

Aztek68 2011.05.04. 08:26:29

Nem vagyok a latin foci híve, épp azért, mert hihetetlenül magas szintű színészkedés folyik a pályán. El kell ismerni azonban, hogy jelenleg a Barca a legjobb csapat a világon, de nem annyival ám, mint a Barca drukkerek hiszik. Nagyon kis különbségek vannak a legjobbak közt, és ezért fordulhat elő, hogy a kicsit gyengébb csapatok kiverik a jobbat (pl. múlt évben az Inter a Barcát vagy a Bayern a Mu-t). Ezért is kár, hogy a játékvezetők nem biztosították az egyenlő feltételeket (a jogtalan kiállítás önmaga behozhatatlan előnyt jelentett, és ezt már csak tetőzte a meg nem adott Reál gól), mert így a Reál teljesen esélytelen volt.

Remélhetőleg a döntőben normális bíráskodás lesz.

GGG77 2011.05.04. 08:58:06

Kaka a Seva párhuzam abszolút áll, örök tanulság, hogy ha a Milanban (akik remélem behúzzák végre a bajnokságot) jó vagy azt nem szabad otthagyni.

CR viszont nem Messi szintű játékos, ezt el kell ismerni, Adebayornak pedig semmi keresnivalója a Realban.

holor 2011.05.04. 09:08:07

érdekes az élet, egy reálos blogon olvasom, hogy CR elesése szabálytalan volt, miközben én azt gondolom, hogy azt simán tovább kellett volna engedni - nekem fura volt, hogy nem "szakadtak" meg a csapatok, mert ugyan támadóbb volt a reál, de annyira nem, hogy a két gólos hátrányt ledolgozza - zsozé taktikája bejött, napestig sem kapott volna madridi játékos második sárgát

Suna bácsi 2011.05.04. 09:12:01

Ez a bíró profi volt. Profin sikerült befolyásolnia a meccset, kiállítás és feltűnő fújás nélkül.
Elég volt az apróbb szabálytalanságokat fordítva fújni, illetve a Real ütközőit sárga lappal megfogni.
Érdekes, hogy színészkedésért nem adnak mostanába semmit, de elkésett szabálytalanságért, ahol annyira elkésik a védő, hogy még az embert se érte el, rögtön sárga...
Xabi Alonso és Marcelo sárgáját is a Barca reklamálta össze, ráadásul Marcelo pl. a labdát már elpöckölte, amikor Messi átesett rajta, ezt 5x visszalassították, csak a riporter is annyira Barcás volt, hogy még ő sem látta.
Ronaldo meg nem magától esett el, továbbpasszolta a labdát, minek dobta volna fel magát, amikor Higuain tisztán mehetett vele kapura? Tény, hogy ráesett a Macskarántóra, de azért mert már őt is lökték.

Keltafan 2011.05.04. 09:20:36

hugo sanchez sokkal korrektebb posztokat ír, mint Bede, meg hát a kedvenc csapata teljesítménye sem teszi megalapozottá, hogy olyan nagy arca legyen.

A Real-os posztokat Barcásként is sokkal jobb érzés volt olvasni.

Thx!

Keltafan 2011.05.04. 09:25:09

@Suna bácsi: Elég volt az apróbb szabálytalanságokat fordítva fújni, illetve a Real ütközőit sárga lappal megfogni.

Akik ezután még begyűjthettek volna simán legalább fejenként 1-1 lapot...
de a csaló Barca-párti bíró nem adott senkinek. (kac-kac)

Amúgy nem értem, hogy miért nem tud a többség emelt fővel veszíteni. (tisztelet a kivételnek) Csak a bírózás meg az UEFA-zás megy, amikor a Madridnak a két meccsen annyi kapura lövése sem volt, ahány gólt a Barcelona szerzett.
Pedig pénz az van dögivel... lényegében azt vesznek meg, akit csak akarnak.

VaCsa 2011.05.04. 09:29:11

Ez a poszt korrektebb, mint a Barcás írás, pedig én Barca drukker vagyok 30 éve. Az idei tikitaka nem is tetszik nekem annyira, mert kicsit öncélú lett.
De a classicokra visszatekintve: a "mi lett volna, ha?" kérdésnek, bár nincs sok értelme, jól el lehet játszani.
Mi lett volna, ha nem állítják ki Pepét?,Mi lett volna, ha megadják Higany gólját? kérdezhetnék a madridiak. Mi lett volna, ha korrekt a bíráskodás? kérdezhetnék a - nos kik? Szerintem mindkét fél. Ha egy bírói szemináriumban eseteket vetítenének a meccekből, számos esetben döntenének másképp, mint a meccsbíró. Nem tudom kinek kedvezett volna az, ha olyan bírók lettek volna, akik teljesen kézben tartják a meccseket. Lehet más meccsek is lettek volna, ha az agresszivitást és a színészkedést egyik bíró sem tűri.
Egyet azért megjegyeznék még, Mi lett volna, ha a Barca az első meccsen nem szórakozgat 1-0 után? S a Madrid nem jön vissza a meccsbe, és veszít otthon? Mást játszatott volna később Mou, mekkora lett volna az önbizalom a két oldalon? Ki tudja?
Mindenesetre nekünk Barcásoknak aggasztó, hogy mostanában sok meccset nem zárunk le - említett, tegnapi, Real Sociedad. Emiatt tegnap is a 89. percig ideges voltam.
Mint említettem, nem vagyok Madridos, de szerintem Pellegrini 2. évi Madridja jobb lett volna, mint a Mou-féle első. Ez persze felveti, hogy mi lenne jobb Nektek a jövőre nézve? Maradjon Mou, és mindegy milyen stílussal, de vezesse vissza a csapatot a csúcsra Európában és Hispániában, vagy?
Nekunk meg a Pep utáni korszakra kell majd készülni. Stílusunkat ismeri Európa, az ellenszert is, előbb-utóbb lekerülünk a trónról, persze remélem inkább utóbb.
Hajrá Barca, legyen Fair Play!

pepin_nymburk 2011.05.04. 09:29:50

Még hogy nem volt színészkedés a pályán, atyavilág. Amit a Barca játékosok műveltek, az egy időre elvette a kedvem a focitól, várhatom az NFL idényt, ott nincsenek ilyen köcsög grófkisasszony manírok.(kivéve Messi, őt azért néha megrácingálták.) Úgyhogy hajrá MU vagy Schalke, a Barca meg menjen a Játékszínbe, vagy a Gór-Nagy Mária színitanodába oktatni. A Real meg tanuljon meg focizni

Aztek68 2011.05.04. 09:35:11

@Suna bácsi: "Xabi Alonso és Marcelo sárgáját is a Barca reklamálta össze, ráadásul Marcelo pl. a labdát már elpöckölte, amikor Messi átesett rajta, ezt 5x visszalassították, csak a riporter is annyira Barcás volt, hogy még ő sem látta."

Á, dehogy. a riporter nem volt barcás (legfeljebb egy picit:-)), csak magyar ésszel gondolkodott, amikor azt mondta, hogy ebből a helyzetből szabályosan egyszerűen nem lehet szerelni. Na a mai magyar játékosok 99%-a nem is tudna.:-))

kukulec 2011.05.04. 09:37:35

minden kedves reálos figyelmébe ajánlom, hogy legalább két pirosat úszott meg a vendég csapat. ennek ellenére (milyen érdekes) most játszott a legjobban a real, amikor az edző hagyta a régebbi stílust játszani.
barcásként pedig egyértelmű: ha ugyanilyen trágyán játszunk mint tegnap, a manchester simán viszi a bl-t.

Aztek68 2011.05.04. 09:40:51

Valdano: "Valdano: "I have never seen a foul committed with a player's back" (soha nem láttam még olyan szabálytalanságot, amit egy játékos a hátával követett el).

Na most már látott.:-))

Float 2011.05.04. 09:41:53

Azt azért látni kellene, hogy ha nem játszanak rá a szabálytalanságokra egy-két felesleges kivétellel (Mascherano), akkor durván tönkrevágják őket a meccs végére. Messit még így is párszor úgy ollóba fogták, hogy már vártam a mentőhelikoptert.

Spiro 2011.05.04. 09:45:56

A játékvezető szerint a Barca játékosok az egész meccsen 10-szer szabálytalankodtak. Ebből a 2. félidőben 3-szor (Pedro sárgájával együtt).

Adebayor sárgát kap, amikor először Messi hátranyúlva fogta a mezét. (lehet, hogy Adebayor sárgát érdemelt már másért, de itt nem ő volt először a szabálytalan).

A Real első gólját nem adta meg, azért mert CR a hátán csúszva, háttal a védőnek, a tarkójával hozzáért a védő sarkához (nyilván egy klasszikus begyakorolt szándékos mozdulat). Nem beszélve arról a nem elhanyagolható körülményről, hogy a csatár nem magától esett el. Azonban a védő összeesik, amikor a szabad labda megszerzésére méteres hátrányban esélye sem lehetett. Gól helyett, szabadrúgás kifelé –korrekt.

Néhány lap jogosságán, illetve hiányán még el lehet vitatkozni, hiszen emberek milliói fogadnak ilyen meccsekre (nem csak az eredményre), ezért érthetetlen és hihetetlen, hogy miért 1 szubjektív vélemény dönt el mindent (kvázi arra kell fogadni, hogy a bíró hogyan látja a történéseket).

Nem csak a gólok miatt kellene bevezetni a videóbírót!

Spiro 2011.05.04. 09:46:43

A játékvezető szerint a Barca játékosok az egész meccsen 10-szer szabálytalankodtak. Ebből a 2. félidőben 3-szor (Pedro sárgájával együtt).

Adebayor sárgát kap, amikor először Messi hátranyúlva fogta a mezét. (lehet, hogy Adebayor sárgát érdemelt már másért, de itt nem ő volt először a szabálytalan).

A Real első gólját nem adta meg, azért mert CR a hátán csúszva, háttal a védőnek, a tarkójával hozzáért a védő sarkához (nyilván egy klasszikus begyakorolt szándékos mozdulat). Nem beszélve arról a nem elhanyagolható körülményről, hogy a csatár nem magától esett el. Azonban a védő összeesik, amikor a szabad labda megszerzésére méteres hátrányban esélye sem lehetett. Gól helyett, szabadrúgás kifelé –korrekt.

Néhány lap jogosságán, illetve hiányán még el lehet vitatkozni, hiszen emberek milliói fogadnak ilyen meccsekre (nem csak az eredményre), ezért érthetetlen és hihetetlen, hogy miért 1 szubjektív vélemény dönt el mindent (kvázi arra kell fogadni, hogy a bíró hogyan látja a történéseket).

Nem csak a gólok miatt kellene bevezetni a videóbírót!

Strajfa 2011.05.04. 09:47:32

@Észkombájn: Azért az hogy a legjobbak-e,az a döntőn kiderül.

Aztek68 2011.05.04. 09:57:48

@Strajfa: két dologról beszélünk. Az egyik az, hogy objektíve ki a legjobb csapat, ki a második, harmadik stb. Sajnos objektív mérési módszer nem létezik, ezért az objektív sorrendet mindenki szubjektíve ítéli meg.:-)) Persze szerintem nagyjából a többség (mind szakemberek, mind szurkolók közt) egyetért ma abban, hogy a Barca a legjobb. Én nem vagyok Barca drukker (MU a kedvenc külföldi csapatom), nem is szeretem őket (mondjuk nem is utálom). A BL arra jó, hogy szórakoztasson vagy épp felbosszantson minket, de a csak ritkán hozza ki az igazi sorrendet. Remélem a MU-nak sikerül megverni őket, de ha sikerül is, akkor sem hiszem majd, hogy jobbak a barcánál. Legfeljebb azon a 90 percen voltak/lesznek jobbak. Csak gondoljuk végig a rendszert: a Schalke04 lenne a 4. legjobb európai csapat, csak azért mert bejutottak a legjobb 4-be? Szerintem nemhogy a legjobb 4 európai csapatban nincs benne a Schalke, de még a legjobb húszba sem.

Szerintem az utóbbi 10 évben a Reál, a Barca és a MU váltogatja egymást az első helyen. Most még a Barca van ott, de ez sem tarthat örökké.

VaCsa 2011.05.04. 09:59:57

@Spiro: Videóbíró ellenérv:
Lesgyanús helyzetbe kapja valaki a labdát - menjen tovább az akció? Persze, hisz, ha lefújják, s kiderült nem volt les, kissé nehéz újra játszani. Tovább megy tehát az akció, a támadó kicslezi a kapust, aki durván elüti erre. Mi az ítélet, akkor, ha visszanézve, kiderül, hogy les volt? Szabadrúgás kifelé? A kapus nem kap semmit, mert már előtte szabálytalanság történt? Vagy azéert kap sárgát, de nincs tizi? A fociban sajna túl sok hasonló helyzet alakulhat ki, ezért a viseőbírót csak igen korlátozottan lehetne használni. Vagy kísérletképp egy évig minden meccset visszanéznek és utólag is adhatnak sárgát, pirosat és egyéb (pl. pénz)büntetést, eltiltást, csak az eredmény maradna. Persze ebből is lenne perpatvar. Szóval a pályán kéne korrekten játszani.
Én a reklamálást tiltanám be, ha valaki rohan a bíróhoz, kapjon egy sárgát. Nehéz lenne ezt is megszokni, de talán nem lehetetlen

Aztek68 2011.05.04. 10:01:58

Ja, esetleg a Chelsea-nek is lehet ítélni egy évet, annak ellenére, hogy nem nyertek BL-t, és a Milan is véleményes. Múlt évben az Inter is szenzációs sorozatot tudhatott magáénak, de szerintem nem ők voltak a legjobbak; a sikert Murinho-nak köszönhetik (aki szerintem ma a világ legjobb edzője Ferguson mellett). De ez az én szubjektív véleményem, nem kell vele egyetérteni:-))

eric · http://vastagbor.blog.hu 2011.05.04. 10:12:39

A spori minden párharcot a Barcának fújt. Higany gólja megadható lett volna mert Cén tényleg taszajtottak előtte. E
mellett is Mascherano elképesztően sokat szabálytalankodott büntetlenül. A leglátványosabb Ronaldo hasbakönyöklése volt. A Barcások megint nagyon sokat dobálták magukat meg színészkedtek, tehették mert a széltől is védve voltak.
Nem bírom ha egy csapat képtelen a férfias küzdelemre, azt meg főleg ha ennyire kihasználja a bíró támogatását és dobálja magát.
Én azt mondom, a Real megint nagyot küzdött és megfordította volna a meccset ha nincs ellehetetlenítve a párharcokban...

A Barca jobb csapat, de a Realnak akkora szíve volt mind a 4 párharcban, hogy kitöltötte a stadiont. A különbség a Barca javára a spori volt.
MOurinhonak igaza van abban, hogy nyomják őket.

MIndezt úgy írtam, hogy MU drukker vagyok, szóval aki elfogultsággal vádolna az húzzon a faszba...

Spiro 2011.05.04. 10:31:24

@vaseger:
Extrém ellenérvet a jelenlegi rendszer ellen is fel lehet hozni (minden bíró másfele néz és elkövetnek egy nem észlelt szabálytalanságot, ami miatt ember hátrányba kerül valaki, stb...).

A rögbiben is csak a csk. beszélhet a bíróhoz.
Azokon a meccseken, ahol megoldható tiszta mért játékidő kellene (ergo nem lenne értelme időt húzni).
A két gólbíró videón is nézhetné, visszalassíthatná a meccset és rádión segíthetné a vitás esetekben a döntést (kvázi most a jogos-jogtalan reklamálással eltöltött idő alatt a TV közvetítők is „n”-szer vissza tudják lassítani a nézőknek az eseményt, így valójában még a játék sem lenne lassabb)

A színészkedésért, csalásért, döntő hibákért - akár utólag is - hosszú-hosszú eltiltást (játékos, szakvezető, csapat, játékvezető), pont levonást, egyéni és csapat szintű bírságokat helyeznék kilátásba (amiből a nézőket, fogadókat is lehetne kárpótolni), vagy akár újrajátszást rendelnék el.

(pl. Henry kezezős gólja)

név_mindegy 2011.05.04. 10:37:20

sanchez, te melyik meccset nézted tegnap? Diarra kib*szott jól játszott, a Real első gólja teljesen szabályos volt (ilyen "szabálytalanság" után még haveri focin sem állunk meg), aki igazán fos volt tegnap az a bíró, meg hajdú b. ilyen szarul lekommentálni egy meccset még életemben nem hallottam

Pampák Bikája 2011.05.04. 10:47:31

@eric: szóval kisöcsi: bizony elfogult vagy, én meg nem húzok sehová. Remélem, a Barca jól elhúzza majd a nótátokat - mert ez katalán szempontból várhatóan szerintem könnyebb meccs lesz, mivel a MU (teljesen függetlenül attól, hogy te nekik drukkolsz) sokkal sportszerűbben játszik, mint a Real. Igaz, az is hogy az angolok veresége teljesen jogtalan lesz, mert a nagy világösszeesküvő bírók majd jól nyomják a MU-t. Ja, meg Krahácsot...

freddynemkrueger 2011.05.04. 10:49:04

@Spiro: "Azonban a védő összeesik, amikor a szabad labda megszerzésére méteres hátrányban esélye sem lehetett."
Talán meg kéne nézni a videót, mielőtt butaságokat beszélsz, pontosan egy vonalban volt a csatárral, amikor elesett és mind a ketten futottak előre, valószínűleg becsúszva mentett volna.

xcenturiox 2011.05.04. 11:00:37

Kaka nem megy vissza a milanba, mert Perez hozta ide, és személyes kedvence, elég nagy blama lenne neki x)
Adebayor szerintem se való ide

potyus 2011.05.04. 11:22:00

@eric: Én meg semleges vagyok, és gondolom azért írhatok kicsit szakmailag is, mert bizony fiatalságomat eltöltöttem a focipályákon, vagyis közel 25 évig űztem, NBI/B szintig.
A vádaskodásokat amik a Játékosok színészkedését illeti, úgy 50% ban lehet elfogadni. Azt hogy a bírók minden meccsen, minden helyzetben és minden bajnokságban a Barcának kedvezzenek, lehetetlen. Amióta ismerem a focit, ennyire egyéni stílusban játszó csapatot még nem láttam. Egykor ezt a technikás focit játszotta az Aranycsapat, többször a Brazilok, de ettől még ők is messze voltak.
Nem véletlen a labdabirtoklás arányának a hatalmas különbözése.
Aki focizott is valaha, tudja milyen játéktudás és technikai tudás kell ahhoz, hogy zsebkendőnyi területen egymáshoz "lövik" a labdát, az ellenfél közvetlen közelében. Mindenki ismeri már ezt a játékot, de eddig csak egyszer sikerült semlegesítenie Maurinhonak, az Interrel. Úgy látszik a Reál emberei nem alkalmasak ugyanazt megvalósítani.
A reálban annyi és akkora világsztárok játszanak, akik mentálisan képtelenek elviselni, hogy csak kergetik a labdát, és ha a közelébe érnek, nem válogatnak az eszközökben. Igen is, nagyon durva csapat a Reál. Ez látszik valamennyi lassításban. Csoda, hogy a "kisember" ilyen tűrőképességgel rendelkezik, amit ő kap egy meccsen, azt más nem így tolerálná.
Egyszóval, mérkőzést nem lehet a sajtószobában megnyerni.
egyébként ha nagyon tárgyilagosnak kell lenni, a Reál az első, meg nem adott gólját reklamálja, (határeset) ugyanezt tehetné a Barca a Madridban érvénytelenített első gólja esetében. Ez a meccs 1:1 ez benne van a fociban.

Quirinus 2011.05.04. 11:31:28

@potyus: miért kezded úgy, hogy semleges vagy, amikor az utolsó 10 mondatodon látszik, hogy te is torokra vennéd bármelyik cirkuszi törpemajom kilógó végtagját?

potyus 2011.05.04. 11:56:03

@Quirinus: Nem vagy szellemes, hanem mérhetetlenül bunkó, paraszt.
Ha volna ilyen pozitívum a Reál oldalán azt is ugyanígy méltatnám, de nincs!
Pozitív, a sok világklasszist egyben látni játszani. És mivel leéltem pár évet Madridban volt részem a Reál stadion hangulatát is megtapasztalni, amikor fele ennyi klasszis játszott, de volt igazi csapatmunka. Ismét magán véleményem következik: C.Ronaldó tényleg a világ egyik legjobb játékosa, de sokat pojácáskodik, és a sok reklamálással elforgácsolja az erejét és a bírók szimpátiáját.
Azok is emberek, és amikor egy 96 millió eruros valaki azt mondogatja egyfolytában, hogy "miért csalsz" (többször leolvasható volt a szájáról)
elkezdhet működni a csak azért is.

Mond te bele tudsz rúgni egy egyeneset a labdába?

csakazertmertcsak 2011.05.04. 12:11:51

@potyus: "szakmailag" "NBI/B szint" .
Köszi, hogy hozzászóltál =D

sage5 2011.05.04. 12:17:30

Sokkal korrektebb a poszt mint amit a másik ( bede ? ? ") szokott irni, olyannyira hogy arra már rá sem kattintok, nem csinálok neki nézettséget.

Girardelli 2011.05.04. 12:18:01

@holor: bocs, de attól már a hidegfrász kiver, hogy minden tudós a TV-rádióban a Jose keresztnevet függetlenül spanyol vagy portugál személyé, "Zsozé"-nak ejti, amikor "Hoszé" a helyes és egyetlen elfogadható kiejtése. Inkább "José" maradjon, abból legalább nem az jönne le, hogy nemcsak hülye vagy hozzá, de dicsekedni is akarsz vele.

CR7 feltaszajtását be kellett volna fújni, semmi előnyszabály, de ha már nem tette a bíró, akkor a felsőtesttel végrehajtott gáncsolásért fújnia kellett, mivel a védő labda után tett kísérlete szabálytalanul meghiúsult és ennek következtében került gólhelyzetbe a másik támadó.

A bíró próbált korrektül vezetni, de 3 jogos kiállítást fosott behúzni: 2 madridi második sárga és Pedro vitaán felül piros kellett volna legyen.

A mardid egész jól játszott az undorítóra emlékeztető percek kivételével, már legalább 3 perc volt a meccs alatt, amikor veszélyt is tudtak jelenteni az ellenfél kapujára és focira emlékeztetett, amit csináltak. Ebből is az következik, hogy a portugál tahóparaszt csak árt és nem használ ennek a csapatnak -- remélem, a Madrid elnöke is így látja és kirúgja ezt a faszt.

Quirinus 2011.05.04. 12:22:24

@potyus: most megsértődtél, ladyboy? :) nem akartam szellemes lenni te majom, összekevered a - kommenttűrő - szofisztikált írásmóddal...de térjünk vissza: vajon a miért csalsz mondat miért hagyta el a száját? Talán azért, mert nagyon fairnek találta az ítéletet (pl.: mascherano-s szituáció)? Vagy a 18m-nél meg nem ítélt szabálytalanságot?...igen, tudok focizni - ha erre gondoltál- és ehhez nem elég "egy egyeneset belerúgni a labdába", bár lehet hogy nálatok az is elég volt az elmúlt 20 év magyar "futballját" alapul véve.

csakazertmertcsak 2011.05.04. 12:29:54

@Girardelli: "Ebből is az következik, hogy a portugál tahóparaszt csak árt és nem használ ennek a csapatnak"
Miért, most más volt az edző?
Az itt lévő sok barka drukker, annyira kibaszottul szakértő módon tud nyilatkozni a Real játékáról, úgy hogy max 4 meccsen látták őket játszani.

Girardelli 2011.05.04. 12:34:47

igen, úgy gondolom, hogy bármelyik meccsen, pláne egy ennyire fontos, kiélezett és nehéz körülmények közötti esetnél, nem edző az, aki hotelből nézi a TV-n a dolgot, lett légyen bármennyi lehetősége a meccs előtt beszélni, gyakoroltatni. Főleg igaz ez a portugál tahóra, aki a vonal mellől folyamatosan uszítja a csapatát a minél sprtszerűtlenebb, a látottaknál is durvább antifutballra, miközben szánalmasan cinikus bolondokházába illő pofával vigyorog és legyinget. No ez hiányzott tegnap --szerencsére-- és látszott meg a Madrid fociján.

flea 2011.05.04. 12:36:18

@node: "mert Piquet taszított rajta egyet"

... Vajon mit keresett a bukott autóversenyző a futballpályán játék közben?

Girardelli 2011.05.04. 12:37:51

@csakazertmertcsak: Ja és még annyi, hogy láttam én már sokkal régebben is a Madridot focizni, nagyon szerettem is, akkoriban valami Roberto Carlos vagy ki volt a jobbhátvédjük.

Girardelli 2011.05.04. 12:38:54

@flea: Shakira bugyiját, de szerintem emiatt mindhárman csakis piqqlhetünk a csávóra...

flea 2011.05.04. 12:39:32

@sage5: Bede azzal szórakozik, hogy a barcelonai sportlapok véresszájú elfogultságát adja vissza magyarul, a köpködőkön meg szerintem visítva röhög. Más szavakkal: olyan troll, aki nem kommentet ír, hanem posztot. :) Az is hülye, aki komolyan veszi.

csakazertmertcsak 2011.05.04. 12:42:39

@Girardelli: Nyilván anyád, nem az eszedért szeret, mert akkor nem beszélnél ilyen sületlenségeket.
El volt tiltva, nem tudom ez neked mennyire jutott el a 2 bites agyadig, sok választása nem volt, honnan nézi a meccset. Tán a Barcelona vip páholyából kellett volna?
Elképzelem, ahogy nézted otthon a 4 meccset ( hiszen nyilván a Madrid többi meccsét nem láttad, mert akkor nem beszélnél ilyen ordas baromságokat ), és közben mondod anyádnak, hogy " Nézd mama, murinnyó azt üvölti, rúgjátok le Messi-t".
De te biztos valami bennfentes vagy és tudod Mou mikor mit mond, meg kit hogy uszít.
Egyszerű vagy mint egy faék, de ilyen embereknek is kell lenniük, szóval no para, fogadd el így magad.

Girardelli 2011.05.04. 12:45:00

Mondjuk én nem vettem volna a számra anyádat, de hát ha már te kétszer is merted, hát tudod mit: basszad meg a sajátodét, és 2x egyszer szájba egyszer meg seggbe, OK?

csakazertmertcsak 2011.05.04. 12:46:24

@Girardelli: Na, látom tudok hatni rád, és végre elfogadtad az egyszerűséged.
Gratula =D

Strajfa 2011.05.04. 12:46:36

@Észkombájn: Igen,ez erősen szubjektív. MU négy év alatt kétszer volt döntős,ha ma este nem buknak,akkor négy év,három döntő. A Barca mérlege ehhez képest kicsike. Igazad van,nem attól lesz valaki a legjobb,ha döntőt nyer,de ha folyamatosan ott tud lenni,az jelent valamit.De hogy a legjobb színész-válogatott a világon ,az tény.

Girardelli 2011.05.04. 12:47:17

@csakazertmertcsak: Mourinho-ra visszatérve: én néhány évre tiltanám el és utána is csak Afrikában engedném edzősködni, hátha visszavenne az ordastahóparaszt stílusból.

Aztek68 2011.05.04. 12:51:45

@Strajfa: igen, így is lehet nézni a dolgokat. Akárhogy is, a különbségek igen kicsik ezek közt a csapatok közt, így fogadni a döntőre képtelenség.

Girardelli 2011.05.04. 12:54:05

@Girardelli: amire egyébként lassan azért számíthat is, no nem arra, hogy eltiltják, hanem hogy itt EU-ban nem kell senkinek -- és nem elsősorban az eredményesség-eredménytlenség mércéje miatt, hanem a stílusa és az általa egy csapatban okozott pszichés rombolás miatt. A Madridból mostanra egész szar csapat lett, részben neki köszönhetően (másrészt a klubvezetés celebvásárlási őrületének). Inkább Di Stefano véleményére adok, mint az ilyen seggfej bunkók böfögésére, mint pl. "csakazértmertcsak".

Hirariko 2011.05.04. 12:56:17

@flea: Hugo Sancheznek is a Madridi lapok elfogultságát kéne vissza adnia, akkor megnézném hányan kedvelnék :)
@Strajfa: a Barca ezzel együtt 4/2x volt ott a döntőbe és 1x meg is nyerte a MU ellen szóval ezt a mérleget kár felhozni.
Akiknek meg a színészkedéssel van bajuk az nézzék már a meccset újra a Barcaba egyedül Masc volt aki folyamatosan színészkedett, de ezzel egyetemben CR se maradt el a 2 legjobb az volt amikor belesétál Alvesbe és vagy 1 métert visszarepül ordítva, a másik amikor Masc a lába mellé lépett és ordítva földre esett, ahogy meghallotta hogy nincs síp egyből fölpattant reklamálni szóval erről ennyit a színészkedésről asszem CR egyenlített ebben :)

Quirinus 2011.05.04. 12:59:29

szerintem bízhatunk a man u-ban, csak attól félek, hogy az amúgy is harcosabb angol játkosokon fog ismét "csattani az ostor" a törpemajmok színészi képességei miatt. Már látom is magam előtt, ahogy az öreg Rio és Vidic mester értetlenül áll egy hempergő kismajom felett...

flea 2011.05.04. 13:04:30

@Girardelli: Mourinhónak egészen elképesztő képessége van arra, hogy megtanítson egy többé-kevésbé heterogén társaságot csapatként fellépni. Ez elvitathatatlan. A negatív taktikáját és a pályán kívüli dolgait nem bírom, de ettől még korszakos edző a csávó. Sosem felejtem el, ahogy a tavalyi BL-döntőn Eto'o védekezett - kizártnak tartom, hogy bárki más legyen a földkerekségen, aki ezt el fogja érni nála (vagy amúgy akárkinél, aki az előző BL-döntőn a mindent eldöntő első gólt lőtte).

A mostani Reallal az a baj, mint korábban is sokszor: nem játékosokat vesznek, hanem olyan brandeket, amivel sok mezt lehet eladni. Ilyen anyagból már BL-elődöntős csapatot építeni sem kis fegyvertény. Szerintem ha Mourinho maradna Madridban még kb. 2 évet (nem fog), megcsinálná talán még a triplát is (Liga, Copa del Rey, BL), de legalábbis közel lenne hozzá. Eközben és pláne ezután olyanokat nyilatkozna, hogy a végén még kis híján a madridisták is alig várnák, hogy húzzon már el, meg persze nemegyszer a csapat focija is olyan lenne. :)

önorm42 2011.05.04. 13:09:11

ha végigfutja az ember a Madrid-szurkolók irományait megdöbbentő, hogy MINDENT a bíróktól várnak, mindenért a bírót hibáztatjaák! az is lehangoló, hogy nem azt látják ami a pályán történt,de erre -elfogadom- az ellenkezője is igaz lehet(ne)de az hogy őrjöngve követelik a nemlétező szabálytalanságokért a büntetőket,az hogy egy -tételezzük fel- vitatható bírói ítélet miatt győzelmet?! vizionálnak maguknak nos ez több mint jellemző erre a madridista társaságra!

VaCsa 2011.05.04. 13:11:34

@Quirinus: Két évvel ezelőtt nem volt semmi ilyen előzmény, jó meccset játszottak a felek. Reméljük Ferguson nem akar pszichológia hadviselést folytatni és persze Pep se.

jojo7474 2011.05.04. 13:15:50

Sir Alexet és "orromba esik az eső" Mourinhot ne említsük egy lapon, ahogy keménység és durvaság között is óriási a különbség.

flea 2011.05.04. 13:19:50

@vaseger: én két évvel ezelőtt is MU-győzelmet vártam, és meglepett, hogy (1) a MU nekiesett a Barcának ahelyett, hogy azt játszották volna, amit a Chelsea az elődöntőben - nekik jobban ment volna, (2) mikor bekapták az első gólt, onnantól milyen fásultak voltak, mintha nem is lenne B terv. Szerintem rossz taktikával mentek ki, sokkal több keresnivalójuk lehetett volna, még a 2. félidőben is sokáig.

Idén nem fognak ebbe a hibába esni. Jobbak is, mint két éve, a Barcelona pedig szerintem egy picit gyengébb (Eto'o jobb volt, mint Villa; akkor rendben volt a hátsó alakzat, most kissé lyukacsos - igaz, cserébe a középpálya tovább erősödött). Jó meccs lesz.

Girardelli 2011.05.04. 13:19:55

@önorm42: miért, mit vársz? a csapat ballerináját fogják majd átkozni? avagy 0 kapuralövés/félidő statisztikáért felelős, félmilliárd eurós éves tiszteletdíjat bezsebelő csatárosztag tagjait?

Erősen görbült minden drukkerzseninek a valóságképe és torzult a realitásérzékelése, és ezt a jobbára kívülálló focirajongók (és NEM klubrajongók) tudják a legeslegjobban...

Nocomment 2011.05.04. 13:20:32

Ronaldonak a meg nem adott gól előtt eszébe sem jutott, hogy továbbvigye a labdát, egyszerúen szeretett volna összehozni egy szabadrúgást. Ilyen helyzetben pl Messi soha nem esik el, hanem megy tovább a kapu felé. Ha jól emlékszem a tegnapi meccsen is volt olyan eset, amikor asszem Alonso 3 ütem késéssel belerúgott, mégsem esett el, hanem ment tovább.

A lassításban később jól látszott, hogy ráesett a védő lábára, aki ettől elesett. Ezek után ő beszél színészkedésről és meg nem adott gólról. Egyszerűen semleges nézőként nem lehet megszeretni egy ilyen mentalitású csapatot.

A színészkedésről meg csak annyit az angol fanoknak, hogy érdemes összeszámolni, hány csatár lábát törték el a tahó védők. Persze jó nézni a keményebb játékot, de abba nem tartozik bele a szándékos durvaság.

Quirinus 2011.05.04. 13:22:18

@vaseger: nem hiszem, hogy lesz komolyabb hadviselés, SAF felkészít, nem kikészít...bár a leendő színjáték miatti kommunikáció elképzelhető, hogy szerepet kap majd. Guardiolaról nem nyilatkozom. :)

VaCsa 2011.05.04. 13:28:09

@Quirinus: Valahogy remélem előre dűlőre jutnak egymással, a játékosokkal és a bíróval, kb. így: SAF: Fiúk, a bíró egy kissé többet fog fújni, mint egy angol bajnokin, figyeljetek oda!
Pep:Fiúk, a bíró egy kissé kevesebbet fog fújni, mint egy spanyol bajnokin, figyeljetek oda!

VaCsa 2011.05.04. 13:30:26

Szóval valahol a két liga között fújna ideális esetben a bíró.
Bár lehet az is jobb lenne, ha egy bíróról mondjuk eleve tudni lehetne, milyen stílusban fúj. Mert sokan fújnak eltérően otthon és a nemzetközi meccseken.

Quirinus 2011.05.04. 13:30:36

@vaseger: remélem így lesz! régi man u drukkerként nem is kívánhatok mást, minthogy ennyivel elintézzék!

potyus 2011.05.04. 13:38:32

@Girardelli: Balhátvéd volt az illető Brazil úriember.

flea 2011.05.04. 13:39:39

@Nocomment: egyetértek, CR csak saját magát okolhatja, hogy azt a gólt nem adták meg. Itt az összefoglaló, ki van lassítva:

videa.hu/videok/sport/barcelona-1-real-madrid-WWD1CpRxYN4rV5uZ

Ha csak annyit tesz, hogy nem célozza meg vállal Mascherano lábát, hanem simán elesik, már jó a gól. Mascherano meg akármekkora színész, nem bukott volna fel, ha nem érzi, hogy eltalálták, hiszen a (jóval előtte járó) Higuaínt figyelte - akit viszont így sem, úgy sem ért volna utol.

(Ugyanebben az összefoglalóban egyébként az is ki van lassítva, ahogy Messinek legalább háromszor lépnek rá a támaszkodó lábon a bokájára. Nekem egy kivétellel nem tűnik szándékosnak, de az a sérülésveszély szempontjából eléggé tökmindegy.)

Hirariko 2011.05.04. 13:50:24

Amúgy elmondom neked, ha CR nem esik rá Mascra simán eléri a labdát.

flea 2011.05.04. 13:54:43

@Hirariko: na, most megint megnéztem, és tényleg. Hát akkor ennyit erről.

Quirinus 2011.05.04. 13:56:12

@Hirariko: de jó, hogy ezt másodszor is megosztod velünk, nélküled el sem tudtuk volna képzelni, hogy mi történt volna...te "jövőbelátó", te.

Hirariko 2011.05.04. 14:02:28

@Quirinus: Nah valaki ingerült nem értem mi a bajod, ez egyértelmű volt és ezt csak azoknak írtam akik szerint esélye sem lett volna elérni a ladbát mert Higuain előrébb volt...

Girardelli 2011.05.04. 14:13:48

@vaseger: ha hinni lehet a TV2 pancserének akit közvetítő riportnek kellett volna hívni tegnap este, Kassai Viktor is esélyesek között van. Ami nem lenne baj, csak említem.

Strajfa 2011.05.04. 14:14:36

@Nocommen tv2.hu/bajnokokligaja/video/higuain-meg-nem-adott-golja-a-camp-nouban

senkinek sem tűnik fel Pique taszítása? Mascheranónak még ha nem esik rá CR, akkor sem lett volna esélye a labdára,no de ez az homorítás,az egészen fantasztikus!:)

Girardelli 2011.05.04. 14:15:03

@potyus: bocs sajnos abból a kezemből 2 van nekem, és nem tudom sose eldönteni, melyik is a jobbik.

Girardelli 2011.05.04. 14:17:47

@Strajfa: vak vagy, vagy csak nem olvasol vissza? írtam volt, hogy az sima szabadrúgást ért, de miután a bíró nem fújta le, a hátvéd felgáncsolása már közvetlenül befolyásolta a gólhelyzet kimenetelét, és ezért a gól semmiképp nem lehetett érvényes. a legbölcsebb döntés a szabadrúgás a Madrid javára lett volna a lökés miatt.

regisztráltnév 2011.05.04. 14:18:52

Na egy rendes Reálos aki nem elfogult és jól látja a dolgokat. Korrekt cikk volt.
Zizu féle Reált az összeereszteném ezzel a mai Barcával! Biztos vagyok benne hogy igazi focit látnánk a javából, és nem ilyen anti focit ami a Real bemutatott az elmúlt meccsek alkalmával.

Strajfa 2011.05.04. 14:21:11

@flea: "hogy nem célozza meg vállal Mascherano lábát" ez most komoly?:)
Szerintem a fülével célozta meg,de az esés kiszámíthatatlansága miatt 'vállal' sikerült:) DDD

Quirinus 2011.05.04. 14:21:47

@Hirariko: pont emiatt örülök neki, hogy itt vagy...olyan jól érvelsz. Csatlakozom Starjfa-hoz - nem lenne miről magyaráznod, ha a jv visszafújja Mr. Shakira kontaktját...

Hirariko 2011.05.04. 14:22:33

@Strajfa: Gondolkozz már nem volt az akkora taszítás hogy ilyen látványosan elessen CR a lassításban látszik is hogy el se kellett volna esnie, csak azért esett el mert hosszan tolta meg és így Mascé lett volna de mivel elesett ő is így jutott Higanyhoz.

Girardelli 2011.05.04. 14:25:25

@Strajfa: amúgy, CR7 hajszágörbítést és rálehelést is úgy reagál le, hogy akkorát esik, mint az ólajtó, annál nagyobbat, minél közelebb a tizenhatos vonala. Itt is ez volt, csak az ólajtó sarka eltalálta Mascherano hátsólábát...

Strajfa 2011.05.04. 14:27:37

Nem tudom. Én éppen a hétfői focin buktam fel csúnyán sprint közben ,amikor egy nálam 20kg-al könnyebb srác csak egy kicsit taszított rajtam. Pici is elég a megfelelő ütemben...

Strajfa 2011.05.04. 14:29:10

@Girardelli: Azért ha ez így van,ahhoz az előnyszabály sincs messze:) DDD

Girardelli 2011.05.04. 14:33:12

szerintem itt nem lett volna jogos az előnyszabály, mert CR7 elvesztette a labdát és utána avatkozott szabálytalanul a játék további menetelébe, a bíró szemszögéből a labda Mascherano elé került, de ő a gánycsolás miatt nem tudta birtokba venni azaz nem alkalmazhatta az előnyszabályt.

Girardelli 2011.05.04. 14:34:43

@Strajfa: persze, tudom én is, de CR7 esetében sajnos majdnem soha nem erről van szó, láthatóan erőlködik, hogy minél nagyobbat essen és utána minél hangosabban üvöltözhessen.

flea 2011.05.04. 14:53:14

@Strajfa: nézd a lassítást, tök nyilvánvaló, hogy ha akar, tovább is mehetne, és szándékosan esik oda. Taktikai sunyiság.

Amúgy az a véleményem, hogy kár a csávóért, ha Manchesterben marad, lehetett volna belőle valaki. Így csak egy lesz a sok jó játékos közül, aki nagyobb tehetségét ordító köcsögségekkel feledteti.

Strajfa 2011.05.04. 16:23:56

@flea: Ok,és okozat... nem látom a rációt az elméletedben.
Objektíven nézve,akkor Messi kizárólag színészkedésből esik el? Nem. Akár szabályosan,akár szabálytalanul 80%-ban mindig volt valami oka hogy a földre kerül.Ugyanez van Ronaldónál,aki tényleg látványosabban reklamál mint Messi,lehet ezért utálni,a MU-nál is csinálta egy ideig,de Fergi valahogy elérte,hogy ne hisztizzen,és csak félve nézzen ki a kispadra:)
Biztos hogy naív vagyok,de nem feltételezem hogy direkt el akart esni. Contact teljesen egyértelmű Mr. Shakirával,és ha elemeznéd a mozgás irányát,akkor nyilvánvaló,hogy a két mozgás iránya erősen metszi egymást,azzal a különbséggel,hogy az egyiknél labda van...

Egyébként felesleges már ezen böfögni,van ahol ez gól,van ahol ez szabadrúgás,itt természetesen szabad kifelé... :)

flea 2011.05.04. 17:31:48

@Strajfa: eszemben nincs Piquét mosdatni, nem volt szabályos, de tisztázzuk: (1) a labda már épp nem volt ott, (2) nem durváskodott, csak kibillentette. (Az ilyesmi amúgy a szó legszorosabb értelmében mindennapos húzás a világ összes csapatának védőinél, mert lapot gyakorlatilag sohasem ér, az előnyszabály miatt szabadot is csak elvétve, ezzel együtt nemegyszer jelentősen hátráltatja az ellenfelet.) Ronaldóra sem szólnék egy szót sem, ha csak simán kiterült volna. Vagy akár nagyokat kalimpálva, mint Mascherano. De arra, amerre áll, nem vállal az ellenfél bokájára.

Hogy mi mindenről tudnak a profik döntéseket hozni, amiről mi közönséges halandók nem is álmodnánk, arra akkor csodálkoztam rá, mikor Malouda a 2006-os vb-döntőben meg sem ingott a 16-oson belül egy irdatlan nagy rúgástól, ezerszer akkorától, mint amitől a 11-esnél földre került. A vérükben van, hogy ígéretes helyzetben érdemesebb elviselni a szabálytalanságot, kevésbé ígéretesben pedig kifizetődőbb földre kerülni és vállalni azt a kockázatot, hogy a bíró néha nem adja meg. Ennek egyébként nem is Malouda a nagymestere, hanem Henry, aki kemény srácként viselkedik, sokat kibír, és meccsenként talán ha egyszer dobja fel magát, de azon akár az egész meccs múlhat. (A 2006-os vb-n például a spanyolok ellen teljesen beszorultak a franciák, és egy fillért nem adtam volna a továbbjutásukért, amikor egy vaktában előrevágott labdára rástartolt Henry, majd eljátszotta, hogy ellökték - a spanyol térfélen sem volt rajta kívül francia játékos. A kapott szabadrúgásból lett 1-2, majd a kinyíló spanyolok ellen kontrából 1-3 a meccs.)

kén-e egy nick? 2011.05.04. 18:10:33

@potyus:
Te, CR mikor láttad utoljára reklamálni?

Másrészt hogy hangzik a "Miért csalsz?" spanyolul, ha te ennyire leolvasod a szájáról?

@Girardelli:
Portugálul az bizony zsozé.
Szóval, hogy téged idézzelek:
"nemcsak hülye vagy hozzá, de dicsekedni is akarsz vele"

Egyébként meg ez a portugál tahóparaszt nyert egy spanyol kupát, amit a Madrid 18 éve nem, legrosszabb esetben is második lesz a bajnokságban, mint tavaly, és 4 közé jutott a BL-ben, amit utoljára kb. 5 éve.
Elég szar edeménylista, nem?

Egyébként a bíró nagyon a Barcána fújt ezen a meccsen, Mascheranót is még az első féidőben ki kellett volna küldeni 2 sárgával, Marcelo szerelése meg nem volt sárga, mivel elérte a labdát.
A meg nem adott szabadrúgásokról és a teljesen szabályos, de meg nem adott gólról nem is beszélve.

Hirariko 2011.05.04. 18:25:24

@kén-e egy nick?: nézd már meg jobban a Marcelos esetet egyáltalán nem ért labdába, és azt ne feszegessük, hogy kiket lehetett volna leküldeni mert a Real rosszabbul járt volna, és akkor nézzük a múltkori megnem adott gólt amit les miatt lefújtak és akkor 1-1 a meg nem adott gólok száma a színészkedés egyaránt 1-1(CR-Masc), a durvaságba, szabálytalanságokba fölényesen nyert a Real :)

flea 2011.05.04. 18:32:40

@kén-e egy nick?: "Marcelo szerelése meg nem volt sárga, mivel elérte a labdát"

Ne is haragudj, de ezt a baromságot, hogy valami attól szabályos vagy szabálytalan (illetve sárga vagy nem sárga), hogy van-e labda benne, csak a legbutább foteldrukkerek szajkózzák még mindig.

Ezzel szemben a bírókat évtizedek óta arra kérik, hogy a hátulról becsúszást veszélyessége miatt minden esetben sárgával szankcionálják. Arról nem is beszélve, hogy az ismételten szabálytalankodó játékost is sárgával kell büntetni, és azért Marcelo az összefoglalóban is bőven elégszer szerepel a gólon meg a sárgalapos eseten kívül.

flea 2011.05.04. 18:35:08

@kén-e egy nick?: amúgy a José név franciául is van, és történetesen ott is zsozé. (Hogy egyet is értsek valamivel.)

Barca-Madrid

Az év futballeseménye, oda-vissza és még kétszer egymás ellen a világ két legjobb csapata. Vigyázat! Szándékosan elfogult írásokat tartalmaz!

Friss topikok

  • haszán: @gömbgilisz legalább kétgólos real-győzelem lesz holnap (2011.08.13. 22:51) Iker a négy meccs madridi MVP-je
  • robot_: @grayman89: fuj bazmeg, elolvastam vegig az ömlengésed... bazmeg... egyszeruen a vilag egy jobb h... (2011.05.07. 14:53) Alvessel nem nagyon törődtek a társai
  • flea: @nlght84: tehát ha jól értem, te azt állítod, hogy a lesszabály célja a bejátszott terület, illetv... (2011.05.05. 16:05) Végre mi játszunk fehérrel
  • Pampák Bikája: @Guss Grissom: mutogatni való kis pöcs fagy fiacskám. Zsidózni persze nem itt kell, hanem a te csa... (2011.05.05. 15:10) Mourinho már megint csalni fog
  • karikaV43: Mi lenne ha a realisták saját blogjukba trollkodnának.Elég volna gratulálni és ennyi,mit bíróztok ... (2011.05.04. 21:15) Rutinmunka

Linkblog

Archívum

süti beállítások módosítása