Rendes hétfői véleménycikkében elemzi a szombati meccset Johan Cruyff, az Ajax, a holland válogatott, a Barcelona, meg úgy általában a futball élő legendája. Az El Periódico de Catalunyában vezetett rovatában Cruyff nem szokott senkivel kesztyűs kézzel bánni, most azonban különösen keményen szólt be a Real Madridnak.
Cruyff először is nem érti, hogy abban az országban, ahol egyöntetűen mindenki ki volt akadva a holland válogatott teljesítményén a 2010-es vébé döntőjében, hogy tapsolhat bárki annak az antifocinak, amit a Madrid szombaton bemutatott. Cruyff azt mondja, ő hollandként is szégyellte magát Van Bommelék dél-afrikai teljesítményét elnézve, és most ezt várná el másoktól is.
Cruyff arról is ír, hogy a legnagyobb elismerés a Barcelona játékának Mourinho szombati csapatösszeállítása volt "Hogy valaki otthon hét védővel álljon ki, ahhoz nagyon kell rettegnie" - írja a holland, aki meglepőnek tartja, hogy a Bernabeu odáig jutott mára, hogy már ezt is inkább kénytelen elnézni.
"Mourinho nem futballedző, már ha ezt a sportot látványosságként és a nézők szórakoztatásaként értelmezzük. Ő csak címeket tud nyerni. Ha a Bernabeuban így állt fel, nem fog Valenciában sem mást játszani szerdán, hiszen ott csak nagyobb ennél a tét. Így legalább Guardioláék tudják, mire számíthatnak."
Cruyff szokásához híven keményen csipkelődik is, most a portugál edző "tízzel kell gyakorolnom tizenegy ellen, mert úgyis kiállítanak tőlünk valakit" sirámára válaszol. A holland szerint "ha én Mourinho lennék, inkább kilenccel gyakorolnék 11 ellen, mert ha Pepe még egyszer ugyanott és ugyanúgy játszik, mint szombaton, akkor az lenne a meglepő, ha pályán maradhatna 90 percig".
Cruyff is darabokra szedte Mourinho gyávaságát
2011.04.18. 18:50 bede
55 komment
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
https://barcamadrid.blog.hu/api/trackback/id/tr962837484
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Helyes Írás 2011.04.18. 19:42:24
Savanyú a szőlő, ill. lélektani hadviselés. A Barcelona a legjobb csapat, de tavaly megállította Mourinho, és erre idén is van esély.
Egyáltalán nem rúgta szét a Real a Barcát, csak gyorsan és keményen letámadta, amint a saját térfelén kezdett volna itt a piros, hol a pirost játszani. Éppen úgy ahogy a Barca szokta, amikor elvesztik a labdát. A hollandok is majdnem ezt játszották a VB döntőben, csak túlfűtötten és kíméletlenül. A Real azonban taktikusabb volt, arra figyelt, hogy a kezdőkör érintőjén belül ne tilitolizhassanak, azon kívül engedte. Így a Barca alig-alig tudta kiugratni a csatárait, nem alkalmazhatták a legfőbb fegyverüket. Persze távolabbról is sikerült néha, így volt a gól előtt is. Mást nem nagyon lehet játszani a Barca ellen. Esetleg követő emberfogással ráállni Xavira és Iniestára, de az embertelen munka lenne.
Egyáltalán nem rúgta szét a Real a Barcát, csak gyorsan és keményen letámadta, amint a saját térfelén kezdett volna itt a piros, hol a pirost játszani. Éppen úgy ahogy a Barca szokta, amikor elvesztik a labdát. A hollandok is majdnem ezt játszották a VB döntőben, csak túlfűtötten és kíméletlenül. A Real azonban taktikusabb volt, arra figyelt, hogy a kezdőkör érintőjén belül ne tilitolizhassanak, azon kívül engedte. Így a Barca alig-alig tudta kiugratni a csatárait, nem alkalmazhatták a legfőbb fegyverüket. Persze távolabbról is sikerült néha, így volt a gól előtt is. Mást nem nagyon lehet játszani a Barca ellen. Esetleg követő emberfogással ráállni Xavira és Iniestára, de az embertelen munka lenne.
robot_ 2011.04.18. 19:49:26
hogy odarakta Johanna a kis csapdat "Mourinho ugyis igy jon ki, legalabb most tudja Guardiola hoyg mire szamitson"
ejjj... de cselesek vagyunk... Na most jol beduhodik Mourinho, es biztos kikuld jo sok tamadot, es akkor majd jol elveri a Barca a védelmét a Madridnak.
El a fenéket.....
Mourinho _NEM_ spanyol. Ő 30 ev mulva el akarja majd mondani magarol h nyert vagy 3-4 BL-t, es megvert ezt meg azt... amikor azt nehez volt. A spanyolok meg ezzel a nevetseges haborujukkal a tamado foci nelkul nekik minden semmi. Es ez a "nem csak az eredmeny szamit" faszsagot Mourinho leszarja belul. Ő bőven kiegyezne hogy idén vagy jövőre, esetleg utanna megynyeri a BL-t meg kozbe mondjuk egy szoros bajnoksagot, de kibasszak az allasabol, mert nem eleg tamado a foci, es a madridi vezetoseg olvasta Johanna blogjat hogy ez égés, igy Jose repul.... leszarná. csak eredmény legyen. Ronaldinho-féle Barca is kurvaszepen jatszott, de ha nem nyernek... ugye-ugye... ennyit a kepmutatasrol. A barcanak kellenek a gyozelmek, a szep jatek magamban loszar, de ez visszafele csak spanyolorszagban igaz.
ejjj... de cselesek vagyunk... Na most jol beduhodik Mourinho, es biztos kikuld jo sok tamadot, es akkor majd jol elveri a Barca a védelmét a Madridnak.
El a fenéket.....
Mourinho _NEM_ spanyol. Ő 30 ev mulva el akarja majd mondani magarol h nyert vagy 3-4 BL-t, es megvert ezt meg azt... amikor azt nehez volt. A spanyolok meg ezzel a nevetseges haborujukkal a tamado foci nelkul nekik minden semmi. Es ez a "nem csak az eredmeny szamit" faszsagot Mourinho leszarja belul. Ő bőven kiegyezne hogy idén vagy jövőre, esetleg utanna megynyeri a BL-t meg kozbe mondjuk egy szoros bajnoksagot, de kibasszak az allasabol, mert nem eleg tamado a foci, es a madridi vezetoseg olvasta Johanna blogjat hogy ez égés, igy Jose repul.... leszarná. csak eredmény legyen. Ronaldinho-féle Barca is kurvaszepen jatszott, de ha nem nyernek... ugye-ugye... ennyit a kepmutatasrol. A barcanak kellenek a gyozelmek, a szep jatek magamban loszar, de ez visszafele csak spanyolorszagban igaz.
notarrogantjustbetter 2011.04.18. 19:51:16
Cruyff pedig egy elég értelmes ember, de hogy nem érzi, hogy míg a holland válogatott egész egyszerűen ocsmány amit művelt, addig a madrid csak defenzív volt. egyik sem szemet gyönyörködtető, de a különbség egész nagy, hollandok játéka miatt szégyellhette is magát, madrid játékát max unni lehet.. (pepet most hagyjuk, égne a pofám ha ilyen játékos lenne a kedvenc csapatomban.sajnos volt is.)
nyilván ezt Cruyff mind tudja, de tényleg azt gondolja, hogy Mourinhora bármiféle hatással is lesz a nyilatkozata?:D
de tényleg érdekes, hogy mennyivel csökkentek a madridi elvárások..voltak akiket a szép játék hiánya miatt küldtek el..hááát..Mourinhotól aztán várhatja bárki is a szép játékot:D
nyilván ezt Cruyff mind tudja, de tényleg azt gondolja, hogy Mourinhora bármiféle hatással is lesz a nyilatkozata?:D
de tényleg érdekes, hogy mennyivel csökkentek a madridi elvárások..voltak akiket a szép játék hiánya miatt küldtek el..hááát..Mourinhotól aztán várhatja bárki is a szép játékot:D
don't worry 2011.04.18. 20:11:20
az isteni Cruyff mégis milyen játékkal állna ki ez ellen a Barca ellen? Az utóbbi két évben egyedül José tudott eredményt elérni fontos tétmeccsen a barca ellen. Mellesleg a Real szombaton többet is lőtt kapura, és több lövése is talált kaput. Vicc ez a Cruyff, csak fikázni tud.
belga6 2011.04.18. 20:49:43
Kommentelhettek bármit, akkor is antifoci volt, amit a madrid mutatott. Szar volt látni azt a bunkerfocit, amit 7 védővel műveltek.
karikaV43 2011.04.18. 20:51:10
@robot_: most félre beszélsz,a dinho féle barcából azért ment Rejkard mert a csapat rosszul játszott,lélektelenül és baromarcú módon fényévekről bukták a bajnokságot.Sosem játszottak ilyen anti focit,de az edző pápa csak ennyit tudott felmutatni.Egyébként a Valencia és a Villareal meg mutatta,hogy kell ezt szimpatikus focival csinálni,tizedannyi pénzből gazdálkodva.Az az edző aki nem meri saját játékával kiküldeni a csapatát hazai meccsen az gyáva és pont.Még a 2:6 után sem sápítoztak ennyire a relisták,nem véletlen sokkal szimpatikusabb felfogásban tették a dolgukat.Múrinnyó szánalmas és a csapatainak sosem volt stílusa se játéka.Nem értem miért tartják nagyra,Fergi,Ancelotti ugyanezt tudják csak nem repülnek ágról-ágra.Pepnek meg annyi előnye van,hogy játékosként is topon volt,így tudja milyen a pályán,de kiváncsi lennék más csapatnál is eltudja ezt érni.Amikor átvette a Barcát koránt sem volt kész csapata és erősen le voltak pukkanva tartásilag.
Simán kirakta dinhot amikor leeresztett.
Szóval nem világverő bandát kapott készen,a Real két bajnokságot nyert zsinórban,pedig nem volt túl fényes akkor sem.Madridba joggal várják a jó és szép játékot,nem az internél vettek bérletet.Nem kiváncsiak a bekkelésre mert nem ahhoz vannak szokva,200milliós támadó szekciótól nem ép a bekkelést várják.10 miilából simán lehet 7 ilyen védőt össze vásárolni,egyedül Xabi Alonso Real szintű az összesből,elől meg CR7,utóbbi amúgy kezd emberszabásúvá válni.
Simán kirakta dinhot amikor leeresztett.
Szóval nem világverő bandát kapott készen,a Real két bajnokságot nyert zsinórban,pedig nem volt túl fényes akkor sem.Madridba joggal várják a jó és szép játékot,nem az internél vettek bérletet.Nem kiváncsiak a bekkelésre mert nem ahhoz vannak szokva,200milliós támadó szekciótól nem ép a bekkelést várják.10 miilából simán lehet 7 ilyen védőt össze vásárolni,egyedül Xabi Alonso Real szintű az összesből,elől meg CR7,utóbbi amúgy kezd emberszabásúvá válni.
asf123asd 2011.04.18. 21:03:05
@belga6: könyörgöm hagyjuk már abba ezt a baromságot, hogyha egy csapat védekezik(ráadásul igen jól) akkor az "antifoci".és mielőtt írnád hogy de egséz meccsen blablabla figyelmedbe ajánlanám don't worry kommentjét
chateautorres 2011.04.18. 21:11:45
Egy kicsit túlértékeli a világ ezt a Mourinho gyereket. Eddig mindig csak az adott bajnokság legjobb vagy egyik legjobb csapatát kellett edzenie (Porto, Chelsea, Inter, Real). Ezeket a csapatokat még gyengébb tudású, képzettségű edző is hasonlóan eredményesen vezetné, címeket nyerne, nyert volna velük. Jó menedzser, jó szakember, de leginkább jó pszihológus, aki jó időben a jó helyen volt, való igaz, élt a lehetőséggel. De NAGY edző majd akkor lesz, ha mondjuk az Almeria-val, Fulham-mal vagy a Catania-val nyer majd bajnokságot, vagy BL-t. (Nem valószínű, hogy bármelyiket elvállalná, nem illene az image-hoz) Vagy mint talán Magath a Wolfsburggal, vagy mint Rehagel a görögökkel EB-t. Akkor nagy edző lesz.
Ha nem az övé a legjobb játékosállomány egy bajnokságban, akkor ez van. Ez semmivel sem több eddig mint amit Pellegrini elért. De az Armani öltönyével mindenkit levesz a lábáról, s mint a legnagyobbról cikkeznek.
Azt pedig csak halkan jegyzem meg, hogy az Inter úgy jutott tovább tavaly, hogy a Barca egy napos buszozás után állt fel Milánóban, ami a mai telített focinaptár mellett már nem mindennapos jelenség, nem is bírta az utolsó negyedórát. Bár ma már ez senkit nem érdekel, de ha ez nincs, nem valószínű az Inter továbbjutása.
Ha nem az övé a legjobb játékosállomány egy bajnokságban, akkor ez van. Ez semmivel sem több eddig mint amit Pellegrini elért. De az Armani öltönyével mindenkit levesz a lábáról, s mint a legnagyobbról cikkeznek.
Azt pedig csak halkan jegyzem meg, hogy az Inter úgy jutott tovább tavaly, hogy a Barca egy napos buszozás után állt fel Milánóban, ami a mai telített focinaptár mellett már nem mindennapos jelenség, nem is bírta az utolsó negyedórát. Bár ma már ez senkit nem érdekel, de ha ez nincs, nem valószínű az Inter továbbjutása.
Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2011.04.18. 21:19:31
nekem a következő problémáim vannak a Cruyff írással:
1. nyilván nem a szakértelme miatt kéri föl az újság, hanem, hogy jó nagyot rúgjon a RMba ilyenkor;
2. Cruyff nyilván nem emlékszik, hogy amikor a Real saját játékát játszotta, akkor 5-0-val ment haza Mourinho;
3. Cruyff nyilván nem vette észre, hogy 10 emberrel a Real majdnem megverte(!!) a Barcelonát;
4. Cruyff nyilván nem vette észre, hogy Puyol kiválása után Mourinho milyen remekül reagálta le a vendégek szerkezeti átalakítását;
5. Cruyff nyilván nem vette észre, hogy 80%-ban birtokolni a labdát nem egyenlő a jó játékkal;
6. Cruyff nyilván nehezen tűri, ha a világ úgymond legjobb csapata nem vezet már az első 10 perc után legalább 3 góllal.
Mourinho zseniális volt és a RM jól játszott - csak ezt valszeg sosem írhatná le...
1. nyilván nem a szakértelme miatt kéri föl az újság, hanem, hogy jó nagyot rúgjon a RMba ilyenkor;
2. Cruyff nyilván nem emlékszik, hogy amikor a Real saját játékát játszotta, akkor 5-0-val ment haza Mourinho;
3. Cruyff nyilván nem vette észre, hogy 10 emberrel a Real majdnem megverte(!!) a Barcelonát;
4. Cruyff nyilván nem vette észre, hogy Puyol kiválása után Mourinho milyen remekül reagálta le a vendégek szerkezeti átalakítását;
5. Cruyff nyilván nem vette észre, hogy 80%-ban birtokolni a labdát nem egyenlő a jó játékkal;
6. Cruyff nyilván nehezen tűri, ha a világ úgymond legjobb csapata nem vezet már az első 10 perc után legalább 3 góllal.
Mourinho zseniális volt és a RM jól játszott - csak ezt valszeg sosem írhatná le...
sporttárs 2011.04.18. 21:21:48
A hollandok a vébédöntőn és a Real Madrid párhuzamba állítása... Megalol. És melyik szemét madridi talpalta telibe szegény Busqetset? (Mert ő szokott fetrengeni leginkább, arra persze ennek a hülyének szava nincs.) Cruyff egy legenda, aki néha hülyeségeket beszél. Persze kritikátlanul rácuppanni mindenre, amit Szent Johann kinyilatkoztat, ehhez is bigottnak kell lenni.
Persze ez csak egy vicces blog, de lassan tényleg a fél világ töke azzal lesz tele, hogy aki a Barca ellen védekezni mer, az köcsög és antifutballista és gyilkosa a szépnek. A Sahtart levett sapkával ünnepelték a Barca hívei, ejj, ezek az ukránok, de szépen fociznak, és íme, nincs bunker - hopp, 5-1, trallala, ez a foci!
Gratula annak az idiótának, aki ezt várja ma egy futballedzőtől. Nyilván az Inter tavalyi BL-címe szégyen, hiszen védekezni mertek a Nou Campban, egyáltalán: ha bármit nem a Barca nyer, az szégyen.
De tökmindegy: nem látta ezt a meccset, aki szerint a Real szégyenleni valóan játszott. (A Barca meg mellesleg szarul játszott, majd egyszer biztos az is téma lesz. Ez egy reális döntetlen volt.)
Persze ez csak egy vicces blog, de lassan tényleg a fél világ töke azzal lesz tele, hogy aki a Barca ellen védekezni mer, az köcsög és antifutballista és gyilkosa a szépnek. A Sahtart levett sapkával ünnepelték a Barca hívei, ejj, ezek az ukránok, de szépen fociznak, és íme, nincs bunker - hopp, 5-1, trallala, ez a foci!
Gratula annak az idiótának, aki ezt várja ma egy futballedzőtől. Nyilván az Inter tavalyi BL-címe szégyen, hiszen védekezni mertek a Nou Campban, egyáltalán: ha bármit nem a Barca nyer, az szégyen.
De tökmindegy: nem látta ezt a meccset, aki szerint a Real szégyenleni valóan játszott. (A Barca meg mellesleg szarul játszott, majd egyszer biztos az is téma lesz. Ez egy reális döntetlen volt.)
chateautorres 2011.04.18. 21:30:31
@szenvedély S.:
"Mourinho zseniális volt és a RM jól játszott"
Hát Mourinho valóban zseniális egy dologban. Ő az egyetlen edző a közelmúltban, aki rájött, hogy a Barcát csak úgy verheti meg, ha 7 emberes betonvédelmet épít, bekkel, és széttördeli a játékot. Ezt csinálta a Chelsea-vel (majdnem továbbjutott), ezt csinálta az Interrrel (továbbjutott), s most is összehozott egy remek döntetlen. Az eredmény akár még Őt is igazolhatná. De nem szabad elfelejteni, hogy a Barcának ez a meccs majdnem tétnélküli volt, pusztán presztízsértéke lehetett. Úgy tűnt, minimális erőfeszítéssel megoldották. Okosabbak szerdán, ill. a két BL meccs után leszünk. Ha a Real hozza mindkettőt, átértékelem a véleményemet Mourinho-ról.
"Mourinho zseniális volt és a RM jól játszott"
Hát Mourinho valóban zseniális egy dologban. Ő az egyetlen edző a közelmúltban, aki rájött, hogy a Barcát csak úgy verheti meg, ha 7 emberes betonvédelmet épít, bekkel, és széttördeli a játékot. Ezt csinálta a Chelsea-vel (majdnem továbbjutott), ezt csinálta az Interrrel (továbbjutott), s most is összehozott egy remek döntetlen. Az eredmény akár még Őt is igazolhatná. De nem szabad elfelejteni, hogy a Barcának ez a meccs majdnem tétnélküli volt, pusztán presztízsértéke lehetett. Úgy tűnt, minimális erőfeszítéssel megoldották. Okosabbak szerdán, ill. a két BL meccs után leszünk. Ha a Real hozza mindkettőt, átértékelem a véleményemet Mourinho-ról.
robot_ 2011.04.18. 21:31:27
@chateautorres:
tehát még a vulkán is a Barcelona futball klubb ellen van...
De ők még ekkor is... ŐK MÉG ÍÍGY IS!!!
leszakad a pofám. Üzenem bede-nek, hogy a mai fiz.edu-s cikkbe az ellendrukkerek kategoriaba - empatia segitsegevel - vegyen fel egy uj indokot arra, mikor valaki ellendrukkerré válik. Erezze bele magát abba mikor a hulyeseget is meg kell hallgatni, olyat ami nem igaz. Hanem mint a 7 fejű sárkányos mesébe. Felnagyitva, meg kiforgatva... a kurvajó csapatot - mert az a Barca - mégjobbá pofázó emberek, akik legtöbbször csak annyi mondanivalóval rendelkeznek, hogy egy nagy siker utan felhivjak egymas figyelmét vesszővel elválasztott nehézségekre, hogy tovább emeljék a szart.
Elmondom, ezt lehet rühellni, es joggal. Amugy rajottem hogy en nem is utalnam a Barcat önmagába... mert nem szep ahogy jatszik, de en is igy jatszottam volna a helyukbe. De ezt a sok szart meghallgatni... bleeeehh...
tehát még a vulkán is a Barcelona futball klubb ellen van...
De ők még ekkor is... ŐK MÉG ÍÍGY IS!!!
leszakad a pofám. Üzenem bede-nek, hogy a mai fiz.edu-s cikkbe az ellendrukkerek kategoriaba - empatia segitsegevel - vegyen fel egy uj indokot arra, mikor valaki ellendrukkerré válik. Erezze bele magát abba mikor a hulyeseget is meg kell hallgatni, olyat ami nem igaz. Hanem mint a 7 fejű sárkányos mesébe. Felnagyitva, meg kiforgatva... a kurvajó csapatot - mert az a Barca - mégjobbá pofázó emberek, akik legtöbbször csak annyi mondanivalóval rendelkeznek, hogy egy nagy siker utan felhivjak egymas figyelmét vesszővel elválasztott nehézségekre, hogy tovább emeljék a szart.
Elmondom, ezt lehet rühellni, es joggal. Amugy rajottem hogy en nem is utalnam a Barcat önmagába... mert nem szep ahogy jatszik, de en is igy jatszottam volna a helyukbe. De ezt a sok szart meghallgatni... bleeeehh...
robot_ 2011.04.18. 21:36:25
@sporttárs:
na fején találtad a szöget... pont azt irtad mint már én is korábban, teljesen egyetértek azzal amit mondasz.
Az érdemli meg a nagy katalán buksisimogatást aki hagyja bemenni a labadát a saját kapujába ?!?
hat akkor en is ugy lennek mint a Mourinho, hogy akkor ruhelljenek, de ne kapjunk már ki bassza meg! Ha védeni kell, védeni kell. Ha meg a Barca korszakos csapat, meg a világ valaha volt--- igy... meg ugy... meg izé
Akkor bazmeg 1 akciogolt akkor is be kell rugni 1 egesz meccs alatt, nempláne ha a masik oldalon 10en maradtak.
ennyi.
na fején találtad a szöget... pont azt irtad mint már én is korábban, teljesen egyetértek azzal amit mondasz.
Az érdemli meg a nagy katalán buksisimogatást aki hagyja bemenni a labadát a saját kapujába ?!?
hat akkor en is ugy lennek mint a Mourinho, hogy akkor ruhelljenek, de ne kapjunk már ki bassza meg! Ha védeni kell, védeni kell. Ha meg a Barca korszakos csapat, meg a világ valaha volt--- igy... meg ugy... meg izé
Akkor bazmeg 1 akciogolt akkor is be kell rugni 1 egesz meccs alatt, nempláne ha a masik oldalon 10en maradtak.
ennyi.
robot_ 2011.04.18. 21:41:58
@chateautorres:
"Ő az egyetlen edző a közelmúltban, aki rájött, hogy a Barcát csak úgy verheti meg, ha 7 emberes betonvédelmet épít, bekkel, és széttördeli a játékot."
Na de hát álljunk már meg. Ezt a játékot az nyeri, aki több gólt lő a másiknak. Én nem mondom, elhiszem hogy sokan rárántanak arra hogy sok a passz a pályán, szivuk joga, meg a labdabirtoklásra is sokan begerjedhetnek, de bazzeg amig vannak olyan játokosok a pályán akik védő szerepben vannak jelen, azok miert csak annyit védjenek, hogy a te kedvenc csapatod tuti hogy rugjon 3-4 golt?
Hat basszus ha olyan jo csapatot szeretsz akkor rugjanak golt igy is. Foleg a masodik felidoben, akkor ugye pont egy hatved ment le, es legalabb hatan tamadhattak a Barcabol. az 1-1 ezes is lehetett volna ugye.... namost 1-1 ben ki a legjobb a vilagon? Na hatakkor meg kussoljanak a Barca jatekosok, es legkozelebb mutassak meg ha annyira pengék. Egyebkent ha mar akkora divat savazni Mourinhot, tok szerenyen allt hozza most, annyit mondott, hogy nehez ellenük jatszania a Barcanak. Hat ez egyreszt nem nagykepu, masreszt meg tök igaz. Szoval errol ennyit szerintem. Ha a BArca megnyergi mind a 3 meccset en el fogom ismerni ez tuti!
"Ő az egyetlen edző a közelmúltban, aki rájött, hogy a Barcát csak úgy verheti meg, ha 7 emberes betonvédelmet épít, bekkel, és széttördeli a játékot."
Na de hát álljunk már meg. Ezt a játékot az nyeri, aki több gólt lő a másiknak. Én nem mondom, elhiszem hogy sokan rárántanak arra hogy sok a passz a pályán, szivuk joga, meg a labdabirtoklásra is sokan begerjedhetnek, de bazzeg amig vannak olyan játokosok a pályán akik védő szerepben vannak jelen, azok miert csak annyit védjenek, hogy a te kedvenc csapatod tuti hogy rugjon 3-4 golt?
Hat basszus ha olyan jo csapatot szeretsz akkor rugjanak golt igy is. Foleg a masodik felidoben, akkor ugye pont egy hatved ment le, es legalabb hatan tamadhattak a Barcabol. az 1-1 ezes is lehetett volna ugye.... namost 1-1 ben ki a legjobb a vilagon? Na hatakkor meg kussoljanak a Barca jatekosok, es legkozelebb mutassak meg ha annyira pengék. Egyebkent ha mar akkora divat savazni Mourinhot, tok szerenyen allt hozza most, annyit mondott, hogy nehez ellenük jatszania a Barcanak. Hat ez egyreszt nem nagykepu, masreszt meg tök igaz. Szoval errol ennyit szerintem. Ha a BArca megnyergi mind a 3 meccset en el fogom ismerni ez tuti!
robot_ 2011.04.18. 21:43:13
@duplo:
amelyiken mindkét csapat ugyanannyi golt lott, a legnagyobb akciohelyzetet meg a golvonalrol mentette egy bekkelo voros-kék ruhas védő fejjel.
Mer' te?
amelyiken mindkét csapat ugyanannyi golt lott, a legnagyobb akciohelyzetet meg a golvonalrol mentette egy bekkelo voros-kék ruhas védő fejjel.
Mer' te?
robot_ 2011.04.18. 21:44:17
Asszem azok be is fejeztek 11-en, de golt mar nem lottek.. azok a valami feherek lottek tobbszor kapura, meg azok is tlalatak el lovesekkel tobbszor a kaput... valami on target volt. Te is ezt nezted? Nah....
belga6 2011.04.18. 22:03:52
@Dreyfus:
kizárólag abból tudok kiindulni, hogy engem a támadó futball szórakoztat. a telefosott gatyával védekező futbalisták játéka pedig nem.
kizárólag abból tudok kiindulni, hogy engem a támadó futball szórakoztat. a telefosott gatyával védekező futbalisták játéka pedig nem.
asf123asd 2011.04.18. 22:04:03
barca drukker: csapatára mindig, minden körülmények között fölöttébb büszke és egy átmulatott éjszaka után is szélsebesen sorolja fejből a kezdőcsapatot mr. shakiráig bezárolag.nagyrésze még az ezredfordulon 9es realmezben futkározo divat madridista romagyerek reinkarnácioja, így talán már érthető miért mindig a másik csapat és az ördögi murinho a Sündenbock.lényeg a léyneg sikerült elérni hogy a barcából egy divat csapat lett viszont sajnos szépfiu nem jár a csapathoz csak egy alacsonytermetű argentin hős. de legalább a közönséget ha ki nem is szolgálja de néha izomból közéjük bassza a labdát:)
robot_ 2011.04.18. 22:06:52
@belga6:
akkor neked is a Real jateka tetszett, mert ok jutottak el tobbszor a Barca kapuig. Ennek orulok. Amugy ahog korabban mondtak a kontrajatek adott esetben nehez is, de soha nem azonos a bekkeléssel. A real ha labdahoz jutott max a 3 erintés mar a Barca kapuja felé tortent.
akkor neked is a Real jateka tetszett, mert ok jutottak el tobbszor a Barca kapuig. Ennek orulok. Amugy ahog korabban mondtak a kontrajatek adott esetben nehez is, de soha nem azonos a bekkeléssel. A real ha labdahoz jutott max a 3 erintés mar a Barca kapuja felé tortent.
Pistie 2011.04.18. 22:21:23
@chateautorres:
1. Ez a meccs sokkal inkább a Realnak volt tét nélküli nem a Barcanak, mivel a Real már ígyse úgyse lehetett volna bajnok, de spanyol kupa / bl győztes még lehet.
2. Mourinho már 1 éve nem volt a Chelsea edzője, amikor a Barcát továbbfújta a bíró a döntőbe.
Egyébként a többi részében egyetértünk :)
1. Ez a meccs sokkal inkább a Realnak volt tét nélküli nem a Barcanak, mivel a Real már ígyse úgyse lehetett volna bajnok, de spanyol kupa / bl győztes még lehet.
2. Mourinho már 1 éve nem volt a Chelsea edzője, amikor a Barcát továbbfújta a bíró a döntőbe.
Egyébként a többi részében egyetértünk :)
pimpalini 2011.04.18. 22:25:37
A "Mester"-nek tökéletesen igaza van, egyetértek minden szavával.
salisbury 2011.04.18. 22:26:02
bede: Kedves cikkiro! Ilyen kifejezes, hogy "sirámára válaszol" nincs a magyar nyelvben. Helyesebb volna a "siralmára válaszol" formulat alkalmazni.
hulala32 2011.04.18. 22:39:02
@Dreyfus:
a csapat legjobb játékosa a madridista szerint aki még egy focimezre sem méltó emberszerű lény...a focipálya szégyene... majd meglepődtök mikor a zselékirály nem fog tudni játszani, mert a karfiol miatt nem tud futni ami a lába között lesz :)
a csapat legjobb játékosa a madridista szerint aki még egy focimezre sem méltó emberszerű lény...a focipálya szégyene... majd meglepődtök mikor a zselékirály nem fog tudni játszani, mert a karfiol miatt nem tud futni ami a lába között lesz :)
hulala32 2011.04.18. 22:42:23
@robot_: ilyen vaktölténnyel amivel lövöldöztek bármennyit lőhettek volna, a zselés bárhonnan rálövi csak hogy a dühét kiadja :)
asf123asd 2011.04.18. 22:48:01
@hulala32: ezen a meccsen nem a "zselés" hanem az argentin kisegér volt gyilkos hangulatban:)
hulala32 2011.04.18. 22:54:45
@Dreyfus: jah akkor közöd nemsok, amúgy meg csomó embernél divat a legjobbnak szurkolni, és minden csapat érdeke, hogy játékával maga mellé állítsa az addig nem annyira érdeklődő embereket, ismétlem játékával, amit ugye francokról nem lehet elmondani...
hulala32 2011.04.18. 22:56:19
@Dreyfus: örülnél, ha legalább egy 10ezed ennyire ügyes kisegeretek lenne....
freagle 2011.04.18. 23:02:27
Bizonyára én nem értek a focihoz, de ennek nem az a lényege, hogy több gólt kell lőni, mint az ellenfél?
Emlékeim szerint a brazilokat igazán nem lehet "bekkelős antifocival" vádolni - de már a '82-es vébé után rájöttek ők is, hogy a "majd többet lövünk" taktika még nekik sem megy. Muszáj védekezni.
Minden normális csapat arra törekszik, hogy kapott gól nélkül, és legalább egy, de inkább több rúgott góllal fejezze be a meccset. Aki mást állít, az hülye.
Na most ahhoz, hogy a Barca ellen 0-ra lehessen hozni egy meccset, mindenkinek extrán védekezni kell. Ez nem gyávaság, ez a realitás.
Gyávaság az lett volna, ha a Real a védekezésért feladja a támadás lehetőségét. Erről azonban szó sem volt. Emlékeim szerint az utolsó jelentős gólhelyzet is a fehérek előtt adódott. (10 emberrel ugye, az utolsó percekben, amikor már simán beleférhetett volna a csak bekkelés is...)
Ennek tükrében teljesen hibás Cruyff értékelése - a kommentelők többségéről nem is beszélve...
Emlékeim szerint a brazilokat igazán nem lehet "bekkelős antifocival" vádolni - de már a '82-es vébé után rájöttek ők is, hogy a "majd többet lövünk" taktika még nekik sem megy. Muszáj védekezni.
Minden normális csapat arra törekszik, hogy kapott gól nélkül, és legalább egy, de inkább több rúgott góllal fejezze be a meccset. Aki mást állít, az hülye.
Na most ahhoz, hogy a Barca ellen 0-ra lehessen hozni egy meccset, mindenkinek extrán védekezni kell. Ez nem gyávaság, ez a realitás.
Gyávaság az lett volna, ha a Real a védekezésért feladja a támadás lehetőségét. Erről azonban szó sem volt. Emlékeim szerint az utolsó jelentős gólhelyzet is a fehérek előtt adódott. (10 emberrel ugye, az utolsó percekben, amikor már simán beleférhetett volna a csak bekkelés is...)
Ennek tükrében teljesen hibás Cruyff értékelése - a kommentelők többségéről nem is beszélve...
csatoimi 2011.04.18. 23:03:26
Özil és Khedira két szupersztár, a barcások meg mind bohócok és színészek!
asf123asd 2011.04.18. 23:11:55
@hulala32: örülnék neki egyértelmű.még a taploságait is elnézném ez nem vitás. a dolog problematikája nem ebben gyökeredzik:)
MAti 2011.04.18. 23:20:39
Az elmúlt évek során Mourinho tudott egyedül annyira végletekig csiszolt csapatot összerakni, amelyik komoly tétmeccse(ke)n meg tudta fojtani a Barcelona játékát.
Ha valakinek nem tetszik, megértem. Az 5-0-t nézni szórakoztató, pláne Barca-mezben.
De arról ne feledkezzünk meg, sokan szerették volna, mégis José-nak jött össze leginkább.
Ha valakinek nem tetszik, megértem. Az 5-0-t nézni szórakoztató, pláne Barca-mezben.
De arról ne feledkezzünk meg, sokan szerették volna, mégis José-nak jött össze leginkább.
hulala32 2011.04.18. 23:24:05
@Képfényező: Preciado akkor nagyobb edző, döntetlen a bracával, győzelem tolmács ellen... :D
gerINC 2011.04.19. 00:07:04
igaz: a rohadék Pepe takarodjon a világ fociéletéből midörökre
egy senkiházi aljas alattomos féreg
egy senkiházi aljas alattomos féreg
porqueríaa 2011.04.19. 00:38:07
Állítólag az olvastam hogy mindketten a Torghellét akarják, és majd az Urbányi kielemzi az egész spanyol kupadöntőt. Ennyi hülyét...
csakazertmertcsak 2011.04.19. 00:41:43
A vicc az egészben, hogy az a 7-es betonvédelem, amit itt emlegetnek, többet támadott, mint az egész barca, most akkor miről is beszélünk?
porqueríaa 2011.04.19. 00:47:24
Errefelé azt beszélik, még a Madritisták is, hogy a Céronáldóék csak kimennek a pályára focizni kicsit, a Barcások ugyan úgy de ők még jó haverok is... szal élvezik az egészet nem vicsorognak és feszülnek,(csak "nézzétek" meg őket egyszer....;)
Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.04.19. 03:50:36
Barca drukker segge kukker abba nez a Real drukker.
Melchi Zadok 2011.04.19. 07:15:44
@Pistie: Ez a tovabbfujta a dontobe vesztes nyafogas annyira gaz. Abidal jogtalan kiallitasa es az elozo meccs meg nem adott jogos tizenegyese vajon hogy illeszkedik ebbe a gyenge labon allo khhm feltetelezesbe?
Ja es mit mondjunk arrol az edzorol aki emberelonyben, otthon, vezetesnel beall bekkelni a barca ellen?
Ja es mit mondjunk arrol az edzorol aki emberelonyben, otthon, vezetesnel beall bekkelni a barca ellen?
Pistie 2011.04.19. 07:58:15
@melchi zadok: Ja Zsenikém, biztos sok edző van aki 1-0-s vezetésnél nem bekkelne és kontrákra játszana a Barca ellen. És ha az 5 jogos 11-esből 1-et is befúj a bíró, akkor a barca nem lett volna BL győztes :)
Abidal kiállítása jogtalan volt igen, és igen, az odavágón egy 11-est nem kapott meg a Barca.
2 kedvezőtlen ítélet áll szembe 5 kedvezőtlen ítélettel. www.youtube.com/watch?v=p1UihUqHKbU
Abidal kiállítása jogtalan volt igen, és igen, az odavágón egy 11-est nem kapott meg a Barca.
2 kedvezőtlen ítélet áll szembe 5 kedvezőtlen ítélettel. www.youtube.com/watch?v=p1UihUqHKbU
Lenny 2011.04.19. 08:35:39
szenvedélys: "3. Cruyff nyilván nem vette észre, hogy 10 emberrel a Real majdnem megverte(!!) a Barcelonát;"
Igen, amihez kellett egy ajándék 11es és hogy az a trágya Pepe a pályán maradhasson.
Csodálom, h. S.Ramosnak nem gurult el most a gyógyszere, mint legutóbb.
Egyszerűen a RM egy silányabb csapat.
Volt, amikor jobbak voltak.
Mourinho egy szar alak. Te is ezt gondoltad, amíg kedvenc csapatodhoz nem ment el "taktikázgatni". Sunyi.
Igen, amihez kellett egy ajándék 11es és hogy az a trágya Pepe a pályán maradhasson.
Csodálom, h. S.Ramosnak nem gurult el most a gyógyszere, mint legutóbb.
Egyszerűen a RM egy silányabb csapat.
Volt, amikor jobbak voltak.
Mourinho egy szar alak. Te is ezt gondoltad, amíg kedvenc csapatodhoz nem ment el "taktikázgatni". Sunyi.
Melchi Zadok 2011.04.19. 08:35:42
@Pistie: Kuldj meg ilyeneket. Elvezettel taulmanyozom a premiersheepek patetikus, izzadsagszagu onigazolasi probalkozasait. :-)
l3w1n7o 2011.04.19. 08:38:02
A foci az egy showbiznisz nagyon jól mondja Cruyff, egy cirkusz, ezt kell kiszolgálni, az eredmény szinte másodlagos, a vb meccsekről is a nagy húzásokra nagy egyéniségekre emlékszik az ember, nem mondjuk a görögök 04es eb szereplésére ahonnan senkinek egy meccs sincs meg...
komiszborisz 2011.04.19. 08:39:19
az igazi siker az,hogy egy kicsikart,kiszenvedett,összevédekezett,szétfaltolt meccs a reál hiveinek győzelem.
és ujra elmondom,igaz Alvest ki kellett volna állitani,de egy másik sporinál pepe(nemecsekernő)ötven perc után nem lett volna a pályán(én már örökre eltiltottam volna anno, ugrálok a másik játékoson)
és ujra elmondom,igaz Alvest ki kellett volna állitani,de egy másik sporinál pepe(nemecsekernő)ötven perc után nem lett volna a pályán(én már örökre eltiltottam volna anno, ugrálok a másik játékoson)
Szirgyu28 2011.04.19. 08:41:42
Ez az első eset, hogy hozzászólok az itteni "szakértők" fröcsögéséhez.
Mourinho egy olyan alapelvet követ, amit minden labda- és csapatsportra rá lehet húzni. Nevezetesen:
A támadók nyerik a meccset, a védelem a bajnokságot.
Az nem tudom feltűnt-e bármelyik "szakértőnek", hogy azért van olyan sokat a Barcelónánál a labda, mert ha elvesztik azonnal visszatámadnak. Nem hagynak területet a labdakihozatalra, az ellenfél ezért kénytelen vaktában elrúgni a labdát, ami így szinte biztos a Barcához kerül. Akkor pedig kezdődhet a kétérintő, meg a tili-toli
Mourinho egy olyan alapelvet követ, amit minden labda- és csapatsportra rá lehet húzni. Nevezetesen:
A támadók nyerik a meccset, a védelem a bajnokságot.
Az nem tudom feltűnt-e bármelyik "szakértőnek", hogy azért van olyan sokat a Barcelónánál a labda, mert ha elvesztik azonnal visszatámadnak. Nem hagynak területet a labdakihozatalra, az ellenfél ezért kénytelen vaktában elrúgni a labdát, ami így szinte biztos a Barcához kerül. Akkor pedig kezdődhet a kétérintő, meg a tili-toli
Vad.Korte (törölt) 2011.04.19. 08:48:39
Nem is értettem, miért ne mszedte szét a barca a Realt. PErsze 5 véfővel mér értem. Azért a Real nem rossz csapat, nagyon nem az.
narancs66 2011.04.19. 09:16:20
Szirgyu28 én nem vagyok szakértő, de szerintem a Real se a meccset nem nyerte meg, sem a bajnokságot nem fogja.
kandel 2011.04.19. 09:43:27
varhato volt, hogy az a meccs teszt lesz. az eredmenybol ugy is tunik. a kupadonto mar fontosabb, ezt megnyeri a madrid. rossz jatekkal, de nyeri. a bl meg sok nekik, itt 4-1 pontot gondolok a barcelonanak sima dontobe jutassal.
csakazertmertcsak 2011.04.19. 09:50:58
Ahhoz képest, hogy Pepét savazzátok, maga a nagy Pep volt az, aki dicsérő szavakkal illette a játékát a meccs után. De gondolom a sok barca "drukker"nek abból a 10 percből amit a meccsből, meg az összefoglalóból látott, nem igazán jött le a lényeg...
The AVE 2011.04.19. 09:59:48
@Szirgyu28: Már hogyne tűnt volna fel. És a letámadásos labdaszerzés is védekezés.
Amikor ezt a Barcával csinálják, akkor érdekes módon nincs vaktában előrevagdosás (meccsenként 5 alatt van az ilyen megoldás). A kapus is teljesen labdabiztos, szépen tisztára szokták játszani hátul a megszerzett labdákat.
Amikor ezt a Barcával csinálják, akkor érdekes módon nincs vaktában előrevagdosás (meccsenként 5 alatt van az ilyen megoldás). A kapus is teljesen labdabiztos, szépen tisztára szokták játszani hátul a megszerzett labdákat.
Holland 2011.04.19. 10:19:28
Ezek a csapatok termékek, amiket el kell adni, méghozzá a pályán, az eredményekkel. Ebből a szemszögből érthető a betonvédekezésből kontrázás. Sajnos nem a szívből szurkolók fizetnek több pénzt a kasszába, hanem a divatszurkerek, akiknek igenis a kupák, érmek számítanak. Rühellem a Real-t, de jól megoldotta a feladatot, a meccs szar volt, de nem miattuk, az ő tördelős játékukat ismerjük, tőlük többet nem is várok. Ha a Barca nem ilyen félgőzzel, tompán játszott volna, akkor most nem lenne miről beszélni.
robot_ 2011.04.19. 10:30:29
@hulala32:
az igaz h nem voltak pontosak, Di Maria is szarabbul celzott mint szokott, CR is pontosabban szokta loni a szabadrugast is, meg a mezonybol is fole küldte, Khedira is pont kozepre rakta erő nelkul, me gmeg vagy 10 ilyet fel lehet sorolni, es tenyleg kivetel nelkul kozepes vagy gyenge lovesek voltak. mondjuk a fejes majdnem bement, de Adriano nagy volt.
Csak ha ezt mind osszeadod, akkor kijon az ami amugy latszott is, hogy az utobbi evek klasszikusai kozul most volt legtobbszor olyan hogy a Barca a kapujanal szerzett labdat, es nem a felpalyan tul, a Real terfelen. MArpedig ok azt szeretik, valamint azt sem lehet mondani, hogy nem volt veszelyes a Real a kapura. Kontrabol vagy sem... ez mar csak szoveg. Ilyen statisztikat nem vezetnek tudtommal hogy kontrabol szuletett golok szama, vs felepitett tamadasokbol szuletett golok szama, de ha van is ilyen statisztika, nem irigylem az allasat annak aki ilyen jelentektelen dologgal tolti az idot hoyg ezt szamolja. :)
az igaz h nem voltak pontosak, Di Maria is szarabbul celzott mint szokott, CR is pontosabban szokta loni a szabadrugast is, meg a mezonybol is fole küldte, Khedira is pont kozepre rakta erő nelkul, me gmeg vagy 10 ilyet fel lehet sorolni, es tenyleg kivetel nelkul kozepes vagy gyenge lovesek voltak. mondjuk a fejes majdnem bement, de Adriano nagy volt.
Csak ha ezt mind osszeadod, akkor kijon az ami amugy latszott is, hogy az utobbi evek klasszikusai kozul most volt legtobbszor olyan hogy a Barca a kapujanal szerzett labdat, es nem a felpalyan tul, a Real terfelen. MArpedig ok azt szeretik, valamint azt sem lehet mondani, hogy nem volt veszelyes a Real a kapura. Kontrabol vagy sem... ez mar csak szoveg. Ilyen statisztikat nem vezetnek tudtommal hogy kontrabol szuletett golok szama, vs felepitett tamadasokbol szuletett golok szama, de ha van is ilyen statisztika, nem irigylem az allasat annak aki ilyen jelentektelen dologgal tolti az idot hoyg ezt szamolja. :)
Pistie 2011.04.19. 19:26:01
@melchi zadok: Premier League. a premiersheep a másodosztály, de nembaj. Meg is értelek, mert én meg a 2 csapatos bajnokságnak (vakok közt a félszemű is király) nem tudom leírni helyesen a nevét :P :)